Şimdi Ara

SAKIN HA DELL'LENMEYİN !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba ..
    Bu konuyu açmamdaki sebep , başka arkadaşların da benim düştüğüm hataya düşmemesi içindir..

    Dell almayın , aldırmayın..

    Dell 5110 model laptop um 2.5 senede pert oldu.

    O zamanın iyi makinalarından dı.

    i5 işlemci , 6gb ram , 1gb ekran kartı , 640 gb hdd .. Yani öyle giriş seviyesi bir cihaz falan da değildi..

    Hemde ev kullanımında.. Anakart bozuldu.

    Yeni anakart değişimine de 650-700 tl para istiyorlar..

    DELL'LENMEYİN !!



  • Tamamen şans. Benim ilk bilgisayarım asus x51r idi, 2 yıldan sonra anakart arızası çıkardı. Arızayı bulamadılar bile, hala arada kendine gelip iki ay çalışıp tekrar bozuluyor. Sonra toshiba a300-243 aldım onda da kuzey köprüsü sorun çıkardı 2 yıldan sonra. Şuan dell kullanıyorum, memnunum. Kısaca başlı başına şans, her markada olabilir. 1 örnek ile markayı kötülemek ne kadar doğru düşünmek lazım.
  • Dell inspiron 7537 kullanan 4-5 arkadaşım var, hepsi de gayet memnunlar. Dell markası sağlamlığıyla tanınmıyor olabilir, dell fanatiği de değilim fakat başınıza gelen bir olaya sinirlenip büyük bir genelleme yapmışsınız ki çok yanlış.
  • Maksatımız markayı kötülemek değil. Başımızdan geçen tecrübeleri anlatalım ki insanlar bilgi sahibi olsun di mi ..

    Bu paylaşım ortamlarından çok istifade ediyoruz ..

    Ben Vatan'dan bu ürünü alırken 'servisi şöyle iyi , en iyisi , evde servis hizmeti veriyorlar vs. çok övdü Dell'i..

    Arıza çıkınca da Vatan yüzüme bile bakmadı . Garantisi dolduğu için biz ilgilenmiyoruz dedi .

    Ne yapalım dedim ?

    Servise İstanbula gönderin ya da dışarıda yaptırın dediler..

    HAni evde servis hizmeti ?
    Hık , mık..

    Dell e ulaştım , onlarda servis numarası verdiler ? Aradım bağlanmak tam bir ızdırap .. YKB bankacılık hattı 444 lü numaraya 2 dk içinde bağlanırken bu abartısız 10 dk beklettii..

    Sonra cihazı bize gönderin bakalım dedi.

    Ben de anakart problemi olduğu söylendi onun fiyatını alabilir miyim dedim ..Pahalı ise Boşu boşuna kargo ödemeyeyim bari dedim..

    Direk fiyat veremiyoruz , kayıt açalım size mail atalım dediler .Ne zaman bildirirsiniz , 1-2 gün içinde mail gelir ..eyvallah..

    Tam 9 gün geçti mail gelmedi . Tekrar aradım lütfedip fiyat verdiler ..

    Müşteri memnuniyeti denen bir olay var .. Garantisi biteli 6 ay olmuş hani 1 adım biz size gelelim , 1 adım da siz gelin memnuniyet açısından falan hiç olmadı.

    Ayrıca sadece bu da değil, bu arızaya kadar başka sorunlar da yaşadım.
    Tuşlardan 3-4 tanesi düştü. Fan sürekli yüksek seste çalıştı vs. vs.

    Kardeşimin aracına otogaz taktırdık. Bir parça değişmesi gerekti.Garantisi dolmuş.Servis ücretli yaparım dedi.Biz distribitörü aradık .Ücretsiz değişimini sağladılar .. Yani olmayacak şeyler değil bunlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2601cuneyt

    Maksatımız markayı kötülemek değil. Başımızdan geçen tecrübeleri anlatalım ki insanlar bilgi sahibi olsun di mi ..

    Bu paylaşım ortamlarından çok istifade ediyoruz ..

    Ben Vatan'dan bu ürünü alırken 'servisi şöyle iyi , en iyisi , evde servis hizmeti veriyorlar vs. çok övdü Dell'i..

    Arıza çıkınca da Vatan yüzüme bile bakmadı . Garantisi dolduğu için biz ilgilenmiyoruz dedi .

    Ne yapalım dedim ?

    Servise İstanbula gönderin ya da dışarıda yaptırın dediler..

    HAni evde servis hizmeti ?
    Hık , mık..

    Dell e ulaştım , onlarda servis numarası verdiler ? Aradım bağlanmak tam bir ızdırap .. YKB bankacılık hattı 444 lü numaraya 2 dk içinde bağlanırken bu abartısız 10 dk beklettii..

    Sonra cihazı bize gönderin bakalım dedi.

    Ben de anakart problemi olduğu söylendi onun fiyatını alabilir miyim dedim ..Pahalı ise Boşu boşuna kargo ödemeyeyim bari dedim..

    Direk fiyat veremiyoruz , kayıt açalım size mail atalım dediler .Ne zaman bildirirsiniz , 1-2 gün içinde mail gelir ..eyvallah..

    Tam 9 gün geçti mail gelmedi . Tekrar aradım lütfedip fiyat verdiler ..

    Müşteri memnuniyeti denen bir olay var .. Garantisi biteli 6 ay olmuş hani 1 adım biz size gelelim , 1 adım da siz gelin memnuniyet açısından falan hiç olmadı.

    Ayrıca sadece bu da değil, bu arızaya kadar başka sorunlar da yaşadım.
    Tuşlardan 3-4 tanesi düştü. Fan sürekli yüksek seste çalıştı vs. vs.

    Kardeşimin aracına otogaz taktırdık. Bir parça değişmesi gerekti.Garantisi dolmuş.Servis ücretli yaparım dedi.Biz distribitörü aradık .Ücretsiz değişimini sağladılar .. Yani olmayacak şeyler değil bunlar..

    Sizin yaptığınız marka karalamak oluyor biraz. Örnek vereyim o kadar isinma yapar dedikleri yanar dedikleri hp laptop var açıkçası laptop batarya dışında değişen bir parçası yok. Hatta kac kere ekran ısınmadan karardi gitti felan fistan. Dünyanın en sağlam laptoplarini üreten bir firmadır dell. Siz abd deki dell servislerini görün adama o kadar iyi davraniyorlarki musteri memnuniyeti çok iyi. Yada gene Abd"deki evga servisine gidin adamlar sorun çözmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Açıkçası tamamen şans işi eger getirebiliyorsaniz bu durumda yurtdışı siparis verip getirmek olur. Servisin 800 lira dedigi anakarti ben 110 dolara almistim:) yani buradaki şey dell hicbirzaman bozulmaz diye birşey degil yada x markasi. Bozulacagi tutuyor ise bozulur. Yada 10 senede dayanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Zaten isminde hayır yok notebook da rakipsiz kral Asus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala markayı kötülemek deniyor ama ben yaşadığım bir sorunu ve firmanın bu sorun karşısındaki tutumunu beğenmediğimi anlatmaya çalışıyorum..
    Markanın ne kadar tüketici memnuniyetine önem verdiği, bir sorun yaşandığında ortaya çıkıyor zaten..
    Sorun çıkmadığı sürece hepsi iyi ...

    İsteyen istediği gibi düşünebilir...

    Burada memnun kaldığımız durumları da paylaşabiliriz, memnun kalmadığımız durumları da..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elimde Acer Aspire 5930g var hala taş gibi.bu birazda şans işi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neymiş o anakart 650 kağıt para istemişler altın yapım mı ne :D

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dell kalite olarak 2. sınıfa giriyor fakat bu daha alt seviyedeki markaların bilgisayarlarından her zaman daha uzun ömürlü olacak anlamına gelmiyor. Bir bakarsın lenovo bile bundan daha uzun süre sağlam kalır, sonuçta elektronik cihaz her türlü şey olabilir. Servis desteğine gelince o da her zaman değişir; ile, ilçeye hatta o gün teslim ettiğiniz elemana göre. Kısaca koca firma bu milyonlarca çalışanı var, tek sana bana ait küçük bir dükkan değil ki.
  • bende de 5010 var. çok memnunum. batarya bitti 3 senede. muadil aldım 62 tlye n11'den. tahtaya vuruyorum şimdi. şans işi tamamen demek.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.