Şimdi Ara

Reeder Teknik Servis Skandalı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar kısaca başımdan geçen olayları özet geçmek istiyorum. Bundan yaklaşık 3-4 ay önce bu forumda bir abimizden bu tableti aldım ve sağolsun kendisi de çok yardımcı oldu. Tableti normal çalışır haliyle kullanıyordum. Sonradan tablet, "silme tuşu "i"-"ş"-"c" gibi ekranın sağında bulunan kısımları algılamada sıkıntı çıkarmaya başladı. Şarj süresi kısaldı ve ben de bunun üzerine orjinal yazılımını atmaya karar verdim. Orijinal yazılımı reeder firmasının resmî sitesinden indirdim. İnen dosyaların içinde de yükleme klavuzu, gerekli driver ve yazılım vardı. Klavuzdaki gibi uygun biçimde yazılımı attığımda buraya kadar herşey normaldi. Orijinal yazılımı attıktan sonra tabletime ne yaptıysam bir daha açılmadı. Teknik servise gönderdim ve sorunun kullanıcı kaynaklı olduğu belirtilip 190 tl anakart değişim ücreti talep ettiler. Sonra fiyatı 165 tl olarak güncellediler ve anakarttaki flashın yanmış olduğunu da belirttiler. Bir takım yazışmalardan sonra fiyatı da 100 liraya indirdiler. Ben de güzelce; yazılımın sizin yazılımınız olduğunu, klavuzda veya indirme yaptığım yerde sorumluluk kullanıcıya aittir gibi mesajlar olmadığını da söyledim ama sonuç nafile. Servis olarak oldukça reziller. Telefonları açan da yok. Tek amaçları para olmuş. Firma beni tam 1 ay oyaladıktan sonra tabletimi tamir edilmemiş şekilde geri gönderdiler. Tableti alırken "şikayetvar" sitesine bakmadığıma çok pişman oldum. Araştırdığım o kadar şikayette çoğu kullanıcıdan haksız ücret talep edilmiş. Sonuç olarak bu markayı almayı düşünüyorsanız servisi ve garantisinin para ile çalıştığınızı bilmenizi istedim.

    Bir iki resim paylaşatım sizlerle sözde kullanıcı sorumluluğundadır yazmışlar yazılımı paylaşırken güncel olarak paylaştıkları yazılımlarda dahi sorumluluk size aittir kelimesi geçmiyor.

    Yakın zamanda tüketici hakem heyetine başvuracağım. Sonucu yine buradan yazarım.

    Sonuç Olarak: Tabletim hiç açılmıyor. Bilgisayara bağlayıp ses açma + reset tuşuna basınca 2 saniye tableti algılıyor ve sonradan bilgisayarda kayıp oluyor. Bu konu hakkında da yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim.

    Okuduğunuz için teşekkürler.



    Edit: Evet arkadaşlar son durumu buradan paylaşayım Tableti hakem heyetine vermedim.Forumda ki reederteknik nickli yetkili bana ulaştı cihazı göndermemi istedi.Cihazı gönderdim yine 1 ay sonra cihaz elime ulaştı yapılan işlem açıklaması YAZILIM GÜNCELLEMESİ yazılımış ve cihaz garantisiz olarak belirtilmiş fatura göndermeme rağmen yani anakart yandı flaş çöktü mevzusu düzmece bir kez daha yazayım bu firmadan ürün alıcaksanız garantisinin vasat olduğunu söyleyeyim.Garanti politikasını değiştirmeden de reeder den ürün almam daha bunun dışında gerektiği gibi davranan ve memnuniyetim için yardımcı olan tek teşekkür edeceğim kişide forum da bulunan reederteknik nickli kişidir.Firmaların da işini tek düzgün yapan kişi bu arkadaş sağolsun yardımcı oldu.Benim maceram bu kadar sürdü.Umarım bu şekil de aksilikler sizin de başınıza gelmez. Ürün almadan bilgi sahibi olabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quichotte -- 1 Mart 2016; 19:33:29 >







  • anakart arızalıdır hala...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quichotte

    Arkadaşlar kısaca başımdan geçen olayları özet geçmek istiyorum. Bundan yaklaşık 3-4 ay önce bu forumda bir abimizden bu tableti aldım ve sağolsun kendisi de çok yardımcı oldu. Tableti normal çalışır haliyle kullanıyordum. Sonradan tablet, "silme tuşu "i"-"ş"-"c" gibi ekranın sağında bulunan kısımları algılamada sıkıntı çıkarmaya başladı. Şarj süresi kısaldı ve ben de bunun üzerine orjinal yazılımını atmaya karar verdim. Orijinal yazılımı reeder firmasının resmî sitesinden indirdim. İnen dosyaların içinde de yükleme klavuzu, gerekli driver ve yazılım vardı. Klavuzdaki gibi uygun biçimde yazılımı attığımda buraya kadar herşey normaldi. Orijinal yazılımı attıktan sonra tabletime ne yaptıysam bir daha açılmadı. Teknik servise gönderdim ve sorunun kullanıcı kaynaklı olduğu belirtilip 190 tl anakart değişim ücreti talep ettiler. Sonra fiyatı 165 tl olarak güncellediler ve anakarttaki flashın yanmış olduğunu da belirttiler. Bir takım yazışmalardan sonra fiyatı da 100 liraya indirdiler. Ben de güzelce; yazılımın sizin yazılımınız olduğunu, klavuzda veya indirme yaptığım yerde sorumluluk kullanıcıya aittir gibi mesajlar olmadığını da söyledim ama sonuç nafile. Servis olarak oldukça reziller. Telefonları açan da yok. Tek amaçları para olmuş. Firma beni tam 1 ay oyaladıktan sonra tabletimi tamir edilmemiş şekilde geri gönderdiler. Tableti alırken "şikayetvar" sitesine bakmadığıma çok pişman oldum. Araştırdığım o kadar şikayette çoğu kullanıcıdan haksız ücret talep edilmiş. Sonuç olarak bu markayı almayı düşünüyorsanız servisi ve garantisinin para ile çalıştığınızı bilmenizi istedim.

    Bir iki resim paylaşatım sizlerle sözde kullanıcı sorumluluğundadır yazmışlar yazılımı paylaşırken güncel olarak paylaştıkları yazılımlarda dahi sorumluluk size aittir kelimesi geçmiyor.

    Yakın zamanda tüketici hakem heyetine başvuracağım. Sonucu yine buradan yazarım.

    Sonuç Olarak: Tabletim hiç açılmıyor. Bilgisayara bağlayıp ses açma + reset tuşuna basınca 2 saniye tableti algılıyor ve sonradan bilgisayarda kayıp oluyor. Bu konu hakkında da yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim.

    Okuduğunuz için teşekkürler.



     Reeder Teknik Servis Skandalı




     Reeder Teknik Servis Skandalı


     Reeder Teknik Servis Skandalı


    Tabletinizin modelini anlayamadim 1.resimde a7s kurulum talimatlari 2.resimde a8i rom sayfasi var

    Modelinizi belirtirseniz daha iyi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wersin3230


    quote:

    Orijinalden alıntı: Quichotte

    Arkadaşlar kısaca başımdan geçen olayları özet geçmek istiyorum. Bundan yaklaşık 3-4 ay önce bu forumda bir abimizden bu tableti aldım ve sağolsun kendisi de çok yardımcı oldu. Tableti normal çalışır haliyle kullanıyordum. Sonradan tablet, "silme tuşu "i"-"ş"-"c" gibi ekranın sağında bulunan kısımları algılamada sıkıntı çıkarmaya başladı. Şarj süresi kısaldı ve ben de bunun üzerine orjinal yazılımını atmaya karar verdim. Orijinal yazılımı reeder firmasının resmî sitesinden indirdim. İnen dosyaların içinde de yükleme klavuzu, gerekli driver ve yazılım vardı. Klavuzdaki gibi uygun biçimde yazılımı attığımda buraya kadar herşey normaldi. Orijinal yazılımı attıktan sonra tabletime ne yaptıysam bir daha açılmadı. Teknik servise gönderdim ve sorunun kullanıcı kaynaklı olduğu belirtilip 190 tl anakart değişim ücreti talep ettiler. Sonra fiyatı 165 tl olarak güncellediler ve anakarttaki flashın yanmış olduğunu da belirttiler. Bir takım yazışmalardan sonra fiyatı da 100 liraya indirdiler. Ben de güzelce; yazılımın sizin yazılımınız olduğunu, klavuzda veya indirme yaptığım yerde sorumluluk kullanıcıya aittir gibi mesajlar olmadığını da söyledim ama sonuç nafile. Servis olarak oldukça reziller. Telefonları açan da yok. Tek amaçları para olmuş. Firma beni tam 1 ay oyaladıktan sonra tabletimi tamir edilmemiş şekilde geri gönderdiler. Tableti alırken "şikayetvar" sitesine bakmadığıma çok pişman oldum. Araştırdığım o kadar şikayette çoğu kullanıcıdan haksız ücret talep edilmiş. Sonuç olarak bu markayı almayı düşünüyorsanız servisi ve garantisinin para ile çalıştığınızı bilmenizi istedim.

    Bir iki resim paylaşatım sizlerle sözde kullanıcı sorumluluğundadır yazmışlar yazılımı paylaşırken güncel olarak paylaştıkları yazılımlarda dahi sorumluluk size aittir kelimesi geçmiyor.

    Yakın zamanda tüketici hakem heyetine başvuracağım. Sonucu yine buradan yazarım.

    Sonuç Olarak: Tabletim hiç açılmıyor. Bilgisayara bağlayıp ses açma + reset tuşuna basınca 2 saniye tableti algılıyor ve sonradan bilgisayarda kayıp oluyor. Bu konu hakkında da yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim.

    Okuduğunuz için teşekkürler.



     Reeder Teknik Servis Skandalı




     Reeder Teknik Servis Skandalı


     Reeder Teknik Servis Skandalı


    Tabletinizin modelini anlayamadim 1.resimde a7s kurulum talimatlari 2.resimde a8i rom sayfasi var

    Modelinizi belirtirseniz daha iyi olur.

    Yorum için teşekkürler.Paylaştığım resim örnek kullanıcı sorumluluğundadır.İbaresi geçmediğine kanıt olarak verdim.




  • Arkadas darbe falan olmayan cihazin ekrani darbe almis dediler 110 tl cikardilar alakasi yok bunlari nasil mahkemeye verebiliriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Quichotte kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Tarfınıza özel mesaj gönderilmiştir, kontrol etmenizi rica ederiz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.