Daha geçenlerde ghostwire tokyo diye bir oyun kullanıcıların karşısına çıktı. şahsen oynamadım fakat ayarlarında dlss ve fsr nin altında tsr diye bi seçenek gördüm araştırdığımda ise bunun unreal engine oyun motoru ile geliştirilen bir upscale teknolojisi olduğunu gördüm. çok öncelerden bu teknolojiyi steam da bulunan battle royale oyunlarının patlak verdiği dönemde çıkmış fakat insanlar tarafından bi dönem denenmiş ve unutulmuş olan CRSED adlı oyunda da ayarlarında TSR ibaresini görmüştüm. fakat zamanında ayarı ne kadar kurcalasam da anlamamıştım ne olduğunu tam olarak. şimdi oyunu tekrar indirdim ve TSR'ı denedim sonuçlar inanılmaz etkiledi ve bunu sizinle paylaşmak istedim. ve dlss kadar başarılı olduğunu düşünüyorum.
Ekran görüntüleri:
1080p TSR (native)
1080p TSR (%50 resulation scale) 540p
1080p TSR (%25 resulation scale 270p) ARKADAŞLAR BEN Mİ YANLIŞ HESAPLIYORUM? BU NASIL 270p
1080p (FSR performance)
fsr görüntü olarak sulu boya gibi bir sonuç verirken tsr ise dlss gibi bir sonuç veriyor. fark ekran görüntülerinde belli oluyor mu emin değilim fakat fsr'ın ne kadar rezalet çalıtşığını bence herkes biliyordur. tsr ın etkisini kendi gözümle gördüğümde native görüntü ile fark yok. bir şey hariç TSR da 270p de karakter haraket ederken model içeriği değil de modelin dış çizgileri sapıtıyor sadece fakat uzakta ki nesneler fln haraket etmeme rağmen hala iyi duruyor 540p kusursuz çalışıyor.
Son Giriş: 11 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 11 ay
Mesaj Sayısı: 34
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 34
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 1.077 (Bu ay: 104)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 104 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Diğer Android Telefonlar