Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (342. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
944.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 340341342343344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Rıdvan Bey (piranha yetkilisi) Öncelikle merhabalar. Elimde piranha fuga P350 cihazım mevcut. Ne yaparsam yapayım cihazı naviextras toolbox görmüyor. Bilgisayar görüyor o görmüyor. Format çekeyim dedim piranha destekten P350 ROM indirdim. İndirdiğiniz zipli dosyayı klasöre açın, micro sd ye takıp onuda cihaza yerleştirin, sonra power tuşuna basılı iken resetleyin format başlayınca power ı bırakın diyor. Dediklerini yaptım bende format başlamadı. Ayrıca piranha destekten indirdiğim ROM P350 nin zipli dosyası açılmadı Allahtan bende yedek vardı bir zamanlar ki güncellemelerimden kalan format için onu kullandım. Ömür boyu güncelleme şansım var. Ne olur acil yardım ve önerilerinizi bekliyorum.
  • Sayın Pirhana yetkilisi Rıdvan Bey! Bir Yıl önce yine burada sizden yardım istedim, bir yıl geçti hallen bir cevap yazmadız.Şimdi yeniden sizden yardım istiyorum.Umarım bu yardım isteğime cevap yazarsınız!Piranha Ultra II Tab 7.0 için Resmi sitenizden rom indirdim. Link burada.http://piranha.com.tr/destek/product.php?product_id=379&doHighlight=true&searchPhrase=Ultra%20Tab%207 Bu linkte paylaşılan rom Rock cihip için kulanılan loader olan RKtool ile beraber yayınlanmış.İndirdim ve denedim yüklenmedi.Yüklenmeyince tableti açmak zorunda kaldım.Chipine bakmak için.Tabletin Chipi ( BGA ) A10 Allwinner ama resmi sitenizde yayınlanan resmi rom rock chip için olan rom.İndirdiğim romu PhoenixSuit-1.0.8 , LiveSuitPack_v1.07 Ve RKBatchTool V 1.7 Denedim hepsine hata aldım.Şimdi bana nasıl yardımcı olacaksınız?Yardımınız için şimdiden teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCraut

    Sayın Pirhana yetkilisi Rıdvan Bey! Bir Yıl önce yine burada sizden yardım istedim, bir yıl geçti hallen bir cevap yazmadız.Şimdi yeniden sizden yardım istiyorum.Umarım bu yardım isteğime cevap yazarsınız!Piranha Ultra II Tab 7.0 için Resmi sitenizden rom indirdim. Link burada.http://piranha.com.tr/destek/product.php?product_id=379&doHighlight=true&searchPhrase=Ultra%20Tab%207 Bu linkte paylaşılan rom Rock cihip için kulanılan loader olan RKtool ile beraber yayınlanmış.İndirdim ve denedim yüklenmedi.Yüklenmeyince tableti açmak zorunda kaldım.Chipine bakmak için.Tabletin Chipi ( BGA ) A10 Allwinner ama resmi sitenizde yayınlanan resmi rom rock chip için olan rom.İndirdiğim romu PhoenixSuit-1.0.8 , LiveSuitPack_v1.07 Ve RKBatchTool V 1.7 Denedim hepsine hata aldım.Şimdi bana nasıl yardımcı olacaksınız?Yardımınız için şimdiden teşekkürler...

    Rıdvan bey işi bırakmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İnternetteki navigasyon cihazlarının bazılarında ücretsiz harita güncelleme var bazılarında yok.(Aynı ürün için). Alış veriş sitesinin birinde ücretsiz güncelleme olayını sadece özel bi paket alırsak olduğunu yazmış doğrumudur ? Eğer doğruysa alıp almama arasında kaldığım 2 cihazın harita güncelliklerini sorayım Piranha Gelileo 5" ve Piranha Navajo 7.0"
  • Merhabalar. Dun takip cihazi aldim. Ve telefonumdan mobil uygulamasini bulamiyorum. Musteri hizmetlerini ariyorum bilmiyorum bendr diyo. Boyle bise varmi. Andoridde varmis ios ta yokmus. Oysaki cihazin ozelleklerinde hem ios hemde andoroidde mobil uygulamasinin var oldugunu soyluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    bir soruda ben sorayım ben 2 gün önce piranha ultra tab 10.1 aldım performansından memnun kalmadığım için iade etmek istiyorum nasıl iade ederim acaba?aldığım piranha stordu vede koşulsuz iade yazyordu.
  • merhaba
    Piranha Encore X Type oto teybini almayı düşünüyorum.

    1)SW 1-SW 2 çıkışlarını
    2) Ters (kahve rengi olan çıkış)
    3)Amp kontrolü( sanırım amfi tetik çıkışı)

    Ne olduklarından emin olamadım. Yardımcı olurmusunuz?

  • Arkadaşlar,

    İnfiniti HD cihazı olup da, cihazın Navigasyon özelliğini kullanamayanlar, harita dosyaları silinmiş olanlar bana özelden ulaşsın. Benim cihazın da silinmişti harita dosyaları, sorunu hallettim. size de yardımcı olabilirim.

    not: Seri nosu P385 ile başlayanlar sorunu çözüldü bilsinler. Diğerleri bir ihtimal....
  • Piranha zen 8 kullaniyorum 32gb kingston hafiza karti aldim uygulamalari tasiyamiyirum rootladim gene ayni bi kismi kaliyor kesin cozume isyedigime ulasamadim lutfen yardim edin ne yapmam lazim ayrintili bi anlatim olursa cok cok sevinirim yoksa en sevdigim tlf bu yuzden degismek zorunda kalacam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar beni bilen bilir geçen günlerde navigasyon önerisi için buraya yazmıştım.Hepsiburada.com'dan piranha galileo aldım.Sözde ömür boyu ÜCRETSİZ harita güncellemesi vardı,yani satılan her yerde bu bilgi veriliyor.Fakat cihazı aldıktan sonra piranhaplus diye bir şey çıktı.
    Diyorlar ki;ömür boyu ücretsiz harita güncellemesini kullanabilmeniz için piranha plus üyeliği almalısınız.Ve bu üyelik 69.90tl... Sizce bu satış sahtekarlığı değil de nedir? Eğer böyle birşey varsa satın almadan önce harita güncellemesi bilgisinin yanında not olarak yazmaları gerekirdi.Daha fazla diyecek söz bulamıyorum.İnsanları daha fazla kandırmayın
  • arkadaslar business tab 7 cihazım açılmıyor ve hard format atmak istiyorum siteden yazılım dosyasını indirdim ancak içinde live suit yerine disk yansıması bi dosya var bu durumda live suite nasıl ulaşabilirim?
  • sayın piranha yetkilisi. piranha blazer cihazıma uzun süredir güncelleme alamıyorum. Yeni güncelleme ne zaman gelecek?
    eğer ücretsiz güncelleme geç gelecekse ücret karşılığı güncelleme alabiliyor muyuz?
  • Sayın piranha yetkilisi, Piranha Caugar modeli araç içi navigasyon cihazım, bir süredir Usb flash diski görmüyor. Değişik formatlar ile fat-fat32-ntfs ile ve farklı usb diskler ile denedim sonuç nafile. Usb diski torpido içinde kalan yuvaya soktuğumda diskin üzerindeki led ışık yanıyor ve cihaz bağlantı esnasındaki uyarı sesini veriyor ancak diski görmüyor. Ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
  • Arkadaşlar. Aylar önce bu forumda yazmıştım Teknik Destek arkadaş da (aynı kişi mi bilmiyorum) servise bir gönder bakayım demişti. Fırsat olmadı gönderemedim. (Şimdi konuyu arayıp baktım, aylar değil 3 sene olmuş). İki hafta önce Beşyoldaki merkez teknik servise arkadaşla gönderdim, garantisi vs çoktan bitmiş olduğu halde aleti eski haline getirmiş, o zamanki haritayı yüklemiş ve para da almamışlar. Açıklamada müşteri memnuniyeti gereği ücret alınmadı gibi birşey yazıyor. Çok şaşırdım ve memnun oldum. Burada sizlerle paylaşıp teşekkür etmek istedim. Çok teşekkürler Piranha servis.
  • Geçen sene aldığım ultra tab 10.2 cihaz geldiğinde arızalıylı renkler o kadar bozuktuki anlatamam. Hemen müşteri hizmetlerini aradım onlar da banacihaza manuel rom atma mı söylediler bende sitelerinden indirdiğim sürümü yükledim ama fayda etmedi cihazı kendilerine göndermemi söylediler kargo ile gönderdim sonrasında teknik servisteki umut sam isimli personel cihazı incelemiş ve cevap olarak tablette virüs olduğunu sorunun bundan kaynaklandığını bir dahaki sefere bir şeyler yüklerken daha dikkatli olmam gerektiğini belirtmiştir bu çok zeki arkadaş cihazı kendince tamir ederek bana geri gönderdiler sonuç renkler düzelmiş ama cihazla performans sorunu var sürekli takılıyor ısınıyoruz ve hata veriyorben de neyse deyip yazı bir kenara bıraktım
    arada bir bakıyorum şimdi şarj olmuyor servise gönderdim kısmet ki aynı arkadaş şarj soketinin arızalı olduğunu bunun da kullanıcı kaynaklı olduğunu belirterek ücret talep etmiş tabii ki yaptırmadım sanıyorum cihazı geri gönderiyorlar bir daha da piranha alırsam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba sayın piranha yetkilisi,
    noTraffic S Type model navigasyonum var. Cihaz çalışıyor ama anlam veremediğim bir şekilde ekran dokunmatiği çalışmamaya başladı.
    Firmware yüklesem sorun çözülürmü? Çözülür ise rom dosyasını nerden indirebiliriz.
  • piranha R type navisgasyonum var.haritalar silindi.Yedek dosyamı zamanında oluşturmama rağmen maalesefki öğrencime verdiğim taşınır harddiskte bir problem yarattığı için yedekten kuramıyorum.Ağustos ortası çok lazım olacak.Göndersem yüklme yaparmısınız.iyi çalışmalar.
  • Hocam boşyere yazmayın, adamlar artık burayıda sallamıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kiliksadan 12tl ye piranha kulaklık almıştım daha 1 ay olmadan bozuldu zor bela servise yolladım neredeyse 2hafta sonra aradılar Kullanıcı hatasıymış 25 tl Ücret talep ettiler kulaklığı 12 taye aldım zaten deyip kabul etmedim bunların üstüne birde bozuk kulaklığı karşı ödemeli kargo ile yollamışlar kargoyu kabul etmedim geri yolladım bu markayı alacaklara ufak bir not olsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2. tekrar

    Merhaba.

    Piranha Infiniti (hd) White 5.0"Navigasyon Cihazım var.

    En sonra 2 yıl önce harita güncellemesi yapmıştım. Şimdi kontrol ediyorum hâlen yeni harita güncellemesi yok.
    En son harita tarihi nedir.

    Cihazı ömür boyu harita güncellemesi olduğu için almıştım...

    Cihaza PiranhaExtra ile bağlanıyorum. Piranha haritası var üzerinde. Bu cihaza Naviextras haritası kurabilirmiyim.


    Cihaz No: P38512202
  • 
Sayfa: önceki 340341342343344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.