Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (324. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
944.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 322323324325326
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sn Piranha Destek yetkilisi bir konuda bilgi rica ediyorum

    Cihazı yeni aldım problemliydi servise gitti geldi. ilk günlerde ve bugünlerde cihazın ekran çerçevesinde KIRMIZI BİR DİKDÖRTGEN BANT görünüyor ve kayboluyor
    cihazda aynı zamanda performans düşüklüğü ve donmalar yaşamaya başladım. bu ekranın çevresinde çıkan kırmızı nedir ? ne yapmam gerekir ?
    teşekkürler
  • Merhaba Rıdvan bey,daha önce navigasyon tablet vs. konularda telefonda çokça görüşmüştük sizinle öncelikle yardımlarınız için teşekkür ederim.
    Küçük bir sorum olacak. L type televizyonlu araç teybine ekstra monitör bağlanabiliyor mu? Açıklamalarda video-in olduğu yazıyor.Buradan benim anladığım cihaza dışarıdan DVD benzeri cihazlardan video girişi olduğu.Öğrenmek istediğim örneğin arka koltukta ya da tavanda monitör varsa buraya teypten video sinyali gönderecek bir çıkış var mıdır?

    Teşekkür ederim.
  • Hocam önceki Piranha Infiniti HD cihazımda Başarsoft haritası kullanılıyordu. Benim cihaz bozuldu. Yine aynı model cihaz aldım fakat anlaşma değişikliği nedeniyle Başarsoft harita güncellemesi alamadım. Cihazımda Başarsoft haritasını nasıl kullanabilirim.
  • sayın pıranha destek,

    2 ay önce arısto 2 tab7 aldım. aldığım günden beri, gelen aramalarda titret ikonu tıklıyorum titriyor. tableti kapatıp açınca ikon işaretli göründüğü halde titremiyor.

    2. sorunum bluetooth kulaklıkla konuşurken karşı taraf kendi sesini duyduğunu söylüyor. kulaklık harici konuşmalarda sıkıntı yok. Destek bölümüyle görüşmelerde fabrika ayarlarına da aldım, tarif edilen şekilde rom da yükledim. fakat bu iki sorun düzelmedi. sorun neden olabilir acaba.


  • Rıdvan Bey hâlâ Piranha'da çalışıyorsa onun da kulakları çınlasın...

    Bu sabah arabamdaki Piranha encore'un ekranını kırdım. Yine bu kadar yıl iyi sabretmişim.

    25 kuruş bile etmeyen bir cihaz. Aldığım günden beri sorunlu.

    - Kontağı çevirirsin, açılmaz (dakikalarca)

    - Geri vitese takarsın, kamera görüntüsünü vermez (canı isterse verir)

    - Radyo çalarken, durur geri vitese takarsın. Radyodan arka görüş kamerasına geçer doğal olarak, vitesi D'ye alırsın radyo ekranı gelir ama radyodan ses çıkmaz. Başka istasyona tıklarsın ses gelir, sonra dinlediğin istasyona tekrar tıklarsın.

    - Kontağı çevirip arabayı çalıştırırsın, siyah ekran üzerinde tarih-saat görüneceğine, direkt menü ekranı açılır. Radyo ikonuna basarsın, radyo açılır ama ses çıkmaz.

    - Saati bir türlü doğru göstermez. Gün ışığı modu yoktur, zamanı doğru göstersin diye saat dilimini +3 yaparsın

    - Taktıralı 3 yılı geçti, ne sevebildim, ne severek kullanabildim. İstisnasız her arabaya binişimde bir şekilde sinirimi oynattı. Bu sabah, az önce de açılmadı yine. Reset yaptım yine olmadı. Ben de vurdum ekranını kırdım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307



    Rıdvan Bey hâlâ Piranha'da çalışıyorsa onun da kulakları çınlasın...

    Bu sabah arabamdaki Piranha encore'un ekranını kırdım. Yine bu kadar yıl iyi sabretmişim.

    25 kuruş bile etmeyen bir cihaz. Aldığım günden beri sorunlu.

    - Kontağı çevirirsin, açılmaz (dakikalarca)

    - Geri vitese takarsın, kamera görüntüsünü vermez (canı isterse verir)

    - Radyo çalarken, durur geri vitese takarsın. Radyodan arka görüş kamerasına geçer doğal olarak, vitesi D'ye alırsın radyo ekranı gelir ama radyodan ses çıkmaz. Başka istasyona tıklarsın ses gelir, sonra dinlediğin istasyona tekrar tıklarsın.

    - Kontağı çevirip arabayı çalıştırırsın, siyah ekran üzerinde tarih-saat görüneceğine, direkt menü ekranı açılır. Radyo ikonuna basarsın, radyo açılır ama ses çıkmaz.

    - Saati bir türlü doğru göstermez. Gün ışığı modu yoktur, zamanı doğru göstersin diye saat dilimini +3 yaparsın

    - Taktıralı 3 yılı geçti, ne sevebildim, ne severek kullanabildim. İstisnasız her arabaya binişimde bir şekilde sinirimi oynattı. Bu sabah, az önce de açılmadı yine. Reset yaptım yine olmadı. Ben de vurdum ekranını kırdım

    3 yıl nasıl sabrettin. Ben 3 gün dayanabilirdim :) sen kırma bu kırmasın millet nasıl para kazansın :)




  • Piranha yaptığı işin, sattığı ürünün arkasında durmuyor. Google Playde ömür boyu güncellemesi olan trafikli navigasyon programı sattılar. Güya yılda nen az 4 güncelleme yapılacaktı. Bırakın 4 gümcellemeyi 1 tane bile yapılmadı. Adamlara zar zor ulaşabilirseniz verdikleri cevap ; harita sağlayıcıyı arayın(Navteq) diyorlar. Ben senden satın aldım niye orayı arayacağım? Sonunda baş edememişler ki harita satışı kaldırıldı. Piranha işte böyle, satıyor sonrasında ilgilenmiyor.Bu tür firmaların ürünlerini almamalıyız ve aldırmamalıyız.
  • slm hocam piranha senator kullanıyrm cihazıma rom attım ama artık navıgasyon boluune gıremıyrm yedek almayı unuttum ne yapacagım yardım edın lutfen tesekkurler
    uuıd:LH11090104812244
    seria:p38812908



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asii67 -- 30 Ekim 2014; 1:28:54 >
  • Merhaba ;
    Piranha fugo marka navigasyon cihazım açılıyor fakat Navigasyon sekmesine tıkladığım zaman açılmıyor diğer ayarlar resimler sekmesi falan çalışıyor. Sadece navigasyon açılmıyor en alt sol köşede INIT APİ yazısı çıkıyor ve ana menüye geri dönüyor. Cihazımın yedeği elimde yok.

    Sorunun çözümü hakkında yardımcı olurmusunuz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frantico

    Bin pişman oldum bu markayı aldığıma. 3 kere arıza için servise gönderdim. Onarmadan geri yolladilar. Şimdi de kullanıcı hatası diyerek ürünü ücretli onarmak istiyorlar. Servisin hiç bir telefonu cevap vermiyor. Muhatap yok. Bu kadar rezil bir firma olur. Siz siz olun kullanıcı iseniz cihazı düzgün kullanın. Arıza yapar ise çöpe atın daha stressiz. Eğer almayi düşünüyor iseniz lütfen başka marka alın benim burnu yandı. Ama tüketici hakem heyetine gidip tüm haklarımı arayacağım.

    Sayın frantico,

    Lütfen bu durumuhttps://piranha.com.tr/support/client_services.php adresinden müşteri temsilcilerimize bildirin. Yazılımsal yada sizin çözebileceğiniz bir konu olsaydı buradan ben size yardımcı olmaya çalışırdım.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307



    Rıdvan Bey hâlâ Piranha'da çalışıyorsa onun da kulakları çınlasın...

    Bu sabah arabamdaki Piranha encore'un ekranını kırdım. Yine bu kadar yıl iyi sabretmişim.

    25 kuruş bile etmeyen bir cihaz. Aldığım günden beri sorunlu.

    - Kontağı çevirirsin, açılmaz (dakikalarca)

    - Geri vitese takarsın, kamera görüntüsünü vermez (canı isterse verir)

    - Radyo çalarken, durur geri vitese takarsın. Radyodan arka görüş kamerasına geçer doğal olarak, vitesi D'ye alırsın radyo ekranı gelir ama radyodan ses çıkmaz. Başka istasyona tıklarsın ses gelir, sonra dinlediğin istasyona tekrar tıklarsın.

    - Kontağı çevirip arabayı çalıştırırsın, siyah ekran üzerinde tarih-saat görüneceğine, direkt menü ekranı açılır. Radyo ikonuna basarsın, radyo açılır ama ses çıkmaz.

    - Saati bir türlü doğru göstermez. Gün ışığı modu yoktur, zamanı doğru göstersin diye saat dilimini +3 yaparsın

    - Taktıralı 3 yılı geçti, ne sevebildim, ne severek kullanabildim. İstisnasız her arabaya binişimde bir şekilde sinirimi oynattı. Bu sabah, az önce de açılmadı yine. Reset yaptım yine olmadı. Ben de vurdum ekranını kırdım

    Sayın ABABA2307,

    Ayrılmayı düşünüyordum ancak şu an hala çalışmaktayım. Bu konuda ben size nasıl yardımcı olabilirim.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aozen1

    sayın pıranha destek,

    2 ay önce arısto 2 tab7 aldım. aldığım günden beri, gelen aramalarda titret ikonu tıklıyorum titriyor. tableti kapatıp açınca ikon işaretli göründüğü halde titremiyor.

    2. sorunum bluetooth kulaklıkla konuşurken karşı taraf kendi sesini duyduğunu söylüyor. kulaklık harici konuşmalarda sıkıntı yok. Destek bölümüyle görüşmelerde fabrika ayarlarına da aldım, tarif edilen şekilde rom da yükledim. fakat bu iki sorun düzelmedi. sorun neden olabilir acaba.

    Sayın aozen1,

    Biliyorsunuzki resmi olarak mobile kısmına destek vermiyoruz ancak forum sitelerinden bu yazılımları yayınlıyoruz. Belirttiğiniz hatayı kontrol edip size geri dönüş sağlayacağım.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanblackrock

    Hocam önceki Piranha Infiniti HD cihazımda Başarsoft haritası kullanılıyordu. Benim cihaz bozuldu. Yine aynı model cihaz aldım fakat anlaşma değişikliği nedeniyle Başarsoft harita güncellemesi alamadım. Cihazımda Başarsoft haritasını nasıl kullanabilirim.

    Sayın hakanblackrock,

    Cihazınızın P... ile başlayan seri numarasını bana iletebilirmisiniz.

    Kolay gelsin.
  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    Ekran değiştirtmeyi düşünmüyorum açıkçası. Çünkü aynı sorunlar devam edecek. Bir kaç ay sonra farklı bir marka double din alıp taktırtmak niyetindeyim.

    İlginiz için teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanforumdonanım

    Merhaba Rıdvan bey,daha önce navigasyon tablet vs. konularda telefonda çokça görüşmüştük sizinle öncelikle yardımlarınız için teşekkür ederim.
    Küçük bir sorum olacak. L type televizyonlu araç teybine ekstra monitör bağlanabiliyor mu? Açıklamalarda video-in olduğu yazıyor.Buradan benim anladığım cihaza dışarıdan DVD benzeri cihazlardan video girişi olduğu.Öğrenmek istediğim örneğin arka koltukta ya da tavanda monitör varsa buraya teypten video sinyali gönderecek bir çıkış var mıdır?

    Teşekkür ederim.

    Sayın serkanforumdonanım,

    Rica ederim, evet video in ve video out çıkışları var. Yani geri vites kamerası bağlayabilir ayrıca monitor çıkışıyla görüntüyü arka koltuktaki monitore aktarabilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    Ekran değiştirtmeyi düşünmüyorum açıkçası. Çünkü aynı sorunlar devam edecek. Bir kaç ay sonra farklı bir marka double din alıp taktırtmak niyetindeyim.

    İlginiz için teşekkür ederim.

    Sayın ABABA2307,

    Bu durumda cihazı teknik servise gönderin ve kargo poşeti içine Rıdvan EMİROĞLU na teslim edilecek notu düşün cihaz bize ulaştığında size yardımcı olmaya çalışacağım.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    Piranha yaptığı işin, sattığı ürünün arkasında durmuyor. Google Playde ömür boyu güncellemesi olan trafikli navigasyon programı sattılar. Güya yılda nen az 4 güncelleme yapılacaktı. Bırakın 4 gümcellemeyi 1 tane bile yapılmadı. Adamlara zar zor ulaşabilirseniz verdikleri cevap ; harita sağlayıcıyı arayın(Navteq) diyorlar. Ben senden satın aldım niye orayı arayacağım? Sonunda baş edememişler ki harita satışı kaldırıldı. Piranha işte böyle, satıyor sonrasında ilgilenmiyor.Bu tür firmaların ürünlerini almamalıyız ve aldırmamalıyız.

    Rıdvan bey, bu sorunun çözümü nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanforumdonanım

    Merhaba Rıdvan bey,daha önce navigasyon tablet vs. konularda telefonda çokça görüşmüştük sizinle öncelikle yardımlarınız için teşekkür ederim.
    Küçük bir sorum olacak. L type televizyonlu araç teybine ekstra monitör bağlanabiliyor mu? Açıklamalarda video-in olduğu yazıyor.Buradan benim anladığım cihaza dışarıdan DVD benzeri cihazlardan video girişi olduğu.Öğrenmek istediğim örneğin arka koltukta ya da tavanda monitör varsa buraya teypten video sinyali gönderecek bir çıkış var mıdır?

    Teşekkür ederim.

    Sayın serkanforumdonanım,

    Rica ederim, evet video in ve video out çıkışları var. Yani geri vites kamerası bağlayabilir ayrıca monitor çıkışıyla görüntüyü arka koltuktaki monitore aktarabilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    Teşekkür ederim.

    İyi çalışmalar.




  • Rıdvan bey merhaba
    Piranha Leon cihazımın yanlışlıkla lisans dosyasını sildim o yüzden şu anda navigasyon kısmı çalışmıyor. Bu konuda ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim

    GT 100000187
    seri no: 0b140014b2000131

    iyi çalışmalar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: frantico

    Bin pişman oldum bu markayı aldığıma. 3 kere arıza için servise gönderdim. Onarmadan geri yolladilar. Şimdi de kullanıcı hatası diyerek ürünü ücretli onarmak istiyorlar. Servisin hiç bir telefonu cevap vermiyor. Muhatap yok. Bu kadar rezil bir firma olur. Siz siz olun kullanıcı iseniz cihazı düzgün kullanın. Arıza yapar ise çöpe atın daha stressiz. Eğer almayi düşünüyor iseniz lütfen başka marka alın benim burnu yandı. Ama tüketici hakem heyetine gidip tüm haklarımı arayacağım.

    Sayın frantico,

    Lütfen bu durumuhttps://piranha.com.tr/support/client_services.php adresinden müşteri temsilcilerimize bildirin. Yazılımsal yada sizin çözebileceğiniz bir konu olsaydı buradan ben size yardımcı olmaya çalışırdım.

    Kolay gelsin.

    Ne boş bir firmasınız.
    Yemin ediyorum iğrendim bu işten.
    Muhattap yok. Kiminle görüştüysem herkes ben yardımcı olamıyorum diyor. Bey efendi sizin dediğiniz yere de kayıt açtım. Ama kimse muhattap olmuyor.
    Yeni tablet alacam desem 50 kişi arar ama o tablet Asia 2 yapsa köpek yerine koyarsanız adamı.
    Bidaha piranha mı asla...
    Siz durun sizi daha tüketici haklarına şikayet edeceğim.
    Maddi manevi şikayetçi olacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 322323324325326
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.