Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (312. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
944.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 310311312313314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    Aylarca ücretli tamirini beklediğim infiniti 5 inch cihazımın geldikten iki hafta sonra görüntüsü gitti.Ben de bir umut aldığım mağazaya geri verdim servise tekrar göndermeleri için.Cihaz gitti geldi aynı şekilde.Bari insan bir açıklama yapar!Ama nerde?Paketin içinde iletişim bilgilerim olduğu halde.Aynen verdiğim gibi geri geldi.Şimdi süs biberi gibi duruyor.

    Sayın hassan01,

    Cihazınızın nesi var hiç açılmıyormu? Haritayamı giremiyorsunuz? sorunu yazarsanız size yardımcı olmaya çalışacağım.

    İyi günler.

    Cihaz hala pert durumda.Öyle bekliyor.Yeniden ücret talep etmeyecekseniz cihazı size tekrar göndereyim.Ben sadece usb portu yerinden çıkmıştı onun için size yolladım.Ücreti mukabilinde yaptınız ama şimdi ekranda hiç görüntü yok.sadece ses var.

    Sayın hassan01,

    Cihazı tekrar gönderin ve Rıdvan EMİROĞLU dikkatine diye not düşün cihaz bize ulaştığında size yardımcı olmaya çalışacağım.

    Kolay gelsin.

    Sayın Rıdvan Emiroğlu Bey; Ben sizin önerinizi dikkate alarak tekrar ücret istemeyecekseniz göndereyim demiştim.Siz de tamam dediniz.Ben de Osmaniye NT aracılığı ile gönderdim.Biraz önce NT beni aradı ve 60 tl ücret istedi.Zaten 40 tl ödemiştim.Yine usb portu için demişsiniz ama siz cihazı gönderdiğinizde zaten hiç şarj olmadı, neden derseniz parlaklık hep çok düşüktü ve ekranda bir şey görünmüyordu meğerse cihazın şarjı azalıyor ve şarj olmuyor ve de düşük pil nedeniyle de ekran parlaklığı azalıyormuş.Netice olarak durum bundan ibaret.Ben cihazı 175 tl ye almıştım 40 tl tamir parası ödedim, aylarca cihazı kullanamadım ve şimdi de 60 tl daha istiyorsunuz...

    Sayın hassan01,

    Ortalama iki haftadır izne ayrıldım bu nedenle teknik ekip dikkat etmemiş bu konuya. Cihazınız bizdemi şu an beni bilgilendirirseniz size yardımcı olmaya çalışacağım.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.KNC

    bilgisayarımda windows vista işletim sistemi kurulu. piranha navigasyon cihazımın haritasını güncellemek istediğimde, naviextras toolbox programı cihazımı görmüyor. ne yapmam lazım?

    Sayın mr.KNC,

    Lütfen cihazın arka kısmında P... ile başlayan seri numarasını bana iletebilirmsiniz.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabfil

    Piranha Zeus white 10,1 model tablet aldım. Android 4.1.1 yüklü.
    Google play'den oyun uygulama vs. yüklemek istediğimde 'Bu sürüm cihazınız ile uyumlu değil' uyarısı vererek yüklemiyor.
    Bu sorun android sürümünden mi kaynaklanıyor,cihazdan mı kaynaklanıyor? Çözüm nedir?
    Ve yine google play'dan bişeyler yüklemek istediğimde, 'Sunucudan bilgi alırken hata oluştu' gibi bir uyarı çıkıyor.
    Yani yükleyemedim hic bir şey?Yardımcı olursanız sevinirim.

    Sayın sabfil,

    https://piranha.com.tr/support/search.php?phrase=android+4.1+ adresinden TAB301 kodlu soruyu inceleyiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vesel

    piranha nitro gps navigasyon cihazım var ama artık şarj tutmuyor bataryasını nasıl temin edebilirim. tşk.ler

    Sayın vesel,

    Malesef dışarıya yedek parça satışı olmadığından cihazı teknik servise göndermeniz gerekecektir. Arızalı ürün gönderimi konusundahttps://piranha.com.tr/support/page.php?page_id=74 adresinden detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xCixLandx

    cirrus model navigasyon aldım kullanıyorum adres arattıgım zaman çogunlukla bulamıyor bazı adresleri bulabiliyor adres konusunda sorun yaşıyorum acil yardım istiyorum sitenizde güncellemeye baktım 2012 görünüyor cihazdan memnun değilim iade edeceğim

    Sayın xCixLandx,

    Şu an 2013 güncellemesi var lütfen sitemizden PiranhaExtra programını bilgisayarınıza kurup bu güncellemeyi bilgisayarınıza yükleyin.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zomboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zomboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zomboy

    Merhabalar,
    Ben Piranha Business III Tab 10.1 kullanıcısıyım fakat bir sorunum var.
    Kısaca şöyle anlatayım, tabletimle internete bağlanamıyorum.

    1- Wi-Fi ile modeme bağlanmaya denedim, şifreyi falan doğru bir şekilde girdim ve sağ alt köşede bağlandığını belirten gösterge çıktı. Fakat internete girmeye çalıştığımda bağlanmadı. (Girmeye çalıştığım uygulamalar: Google, Facebook, Google Play)

    2- Birinci şekilde internete bağlanamadığım için telefonumu modem olarak kullanıp internete bağlanmaya çalıştım. Yine şifreyi falan doğru bir şekilde girdim ve sağ alt köşede bağlandığını belirten gösterge çıktı. Fakat internete girmeye çalıştığımda yine bağlanmadı.

    Çözüm önerilerinizi detaylı olarak ve en kısa zamanda bekliyorum, her şey için şimdiden teşekkürler.

    Sayın Zomboy,

    Öncelikle farklı bir Wi-Fi ağda cihazı tekrar deneyin. Modeminizin şifreleme türünü wpa2 olarak ayarlayınız. Wi-Fi internet bağlantısı sağlandığında bağlantı göstergesi maviye dönecektir.


    Aynı Wi-Fi ağındayken modemin dibindeyken çekiyor fakat biraz uzaklaştıktan sonra çekim gücü iki çizgiye iniyor ve bağlandı olarak gözükmeye devam ediyor fakat internete bağlanamıyorum.

    Sorun bu zamana kadar hiç çözülmedi, çözülmeyecek gibi de gözüküyor.
    Ayrıca son zamanlarda tablet çok fazla donma, kasma olayı gerçekleştiriyor.
    Wi-fi hakkında düzgün ve işe yarar bir öneriniz varsa bekliyorum.

    Sayın Zomboy,

    GooglePlay üzerinden Wi-Fi güçlendirici uygulamalarından birini indirip deneyin sorun devam ederse; Cihazınızda donanımsal bir sorun olabilir bu durumda cihazı teknik servise göndermeniz gerekmektedir.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    Aylarca ücretli tamirini beklediğim infiniti 5 inch cihazımın geldikten iki hafta sonra görüntüsü gitti.Ben de bir umut aldığım mağazaya geri verdim servise tekrar göndermeleri için.Cihaz gitti geldi aynı şekilde.Bari insan bir açıklama yapar!Ama nerde?Paketin içinde iletişim bilgilerim olduğu halde.Aynen verdiğim gibi geri geldi.Şimdi süs biberi gibi duruyor.

    Sayın hassan01,

    Cihazınızın nesi var hiç açılmıyormu? Haritayamı giremiyorsunuz? sorunu yazarsanız size yardımcı olmaya çalışacağım.

    İyi günler.

    Cihaz hala pert durumda.Öyle bekliyor.Yeniden ücret talep etmeyecekseniz cihazı size tekrar göndereyim.Ben sadece usb portu yerinden çıkmıştı onun için size yolladım.Ücreti mukabilinde yaptınız ama şimdi ekranda hiç görüntü yok.sadece ses var.

    Sayın hassan01,

    Cihazı tekrar gönderin ve Rıdvan EMİROĞLU dikkatine diye not düşün cihaz bize ulaştığında size yardımcı olmaya çalışacağım.

    Kolay gelsin.

    Sayın Rıdvan Emiroğlu Bey; Ben sizin önerinizi dikkate alarak tekrar ücret istemeyecekseniz göndereyim demiştim.Siz de tamam dediniz.Ben de Osmaniye NT aracılığı ile gönderdim.Biraz önce NT beni aradı ve 60 tl ücret istedi.Zaten 40 tl ödemiştim.Yine usb portu için demişsiniz ama siz cihazı gönderdiğinizde zaten hiç şarj olmadı, neden derseniz parlaklık hep çok düşüktü ve ekranda bir şey görünmüyordu meğerse cihazın şarjı azalıyor ve şarj olmuyor ve de düşük pil nedeniyle de ekran parlaklığı azalıyormuş.Netice olarak durum bundan ibaret.Ben cihazı 175 tl ye almıştım 40 tl tamir parası ödedim, aylarca cihazı kullanamadım ve şimdi de 60 tl daha istiyorsunuz...

    Sayın hassan01,

    Ortalama iki haftadır izne ayrıldım bu nedenle teknik ekip dikkat etmemiş bu konuya. Cihazınız bizdemi şu an beni bilgilendirirseniz size yardımcı olmaya çalışacağım.

    Kolay gelsin.

    Evet, cihazım sizde.Osmaniye ili NT mağazası ile göndermiştim.Kutu üzerined de sizin isminizi yazmıştım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheGuardian

    Arkadaşlar

    USB hata ayıklama moduna aldığımda, Rano Tab 10.1 tabletim bilgisayarı görmüyor. Yani bağlandı diye algılıyor ancak hiçbir root programı hiçbir telefon içi görüntüleme programı göremiyor cihazı. Fakat bellek - hafıza kartı modunda görüyor. Root yapmak için de görmesi lazım malumunuz ne yapsam ne etsem iade etmeyi düşünüyorum tableti çünkü rootlayamadığım için programları SD karta da atamıyorum bellek doldu deyip deyip duruyor deli oldum

    Sayın TheGuardian,

    Android ADB sürücüleri bilgisayarınızda yüklü olmadığından programlar cihazı tanımamaktadır. Sürücüleri yüklemek için aşağıdaki işlemleri yapmanız gerekmektedir.

    Sitemizden ürün sayfasına girin, Destek>Sürücü ve Yazılımlar bölümünden PhoenixSuit programını indirin.

    1. Bilgisayarınızdan sürücü imzalama özelliğini devre dışı bırakın,
    2. PhoenixSuit programını bilgisayarınıza yükleyin, uyarı alırsanız yinde yükle seçeneği ile sürücülerin yüklenmesini sağlayın,
    3. USB Hata ayıklama modunda bilgisayar bağlantısını yaptıktan sonra istediğiniz programlar cihazı tanıyacaktır.

    Kolay gelsin.

    Sevgili destek,
    çözümünüz işe yaradı teşekkür ederim :)

    Size bir soru sormak istiyorum:

    SDK Platform Tools programim var ve
    http://forum.shiftdelete.net/android/235860-sd-karta-tasinamayan-uygulamalarin-cozumu.html

    Bu yöntemi kullanmak istiyorum.

    Burada adb shell pm setInstallLocation 2 yazdığımız zaman SD karta kaydolmasını sağlıyor program bütün yüklediğimiz programların.


    Sorum şöyle:

    Micro SD kartımız yok ise ve tabletin içerisindeki SD kartı kullanmak istiyorsak ne yazmamız gerekiyor? 1 GB dahili bellek ve 4,11 Dahılı depolama bırımı var malumunuz. Ben "dahili depolama birimi"ne kaydetsin istiyorum her şeyi. Bu bağlamda setInstallLocation yine 2 mi olmalı teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    Aylarca ücretli tamirini beklediğim infiniti 5 inch cihazımın geldikten iki hafta sonra görüntüsü gitti.Ben de bir umut aldığım mağazaya geri verdim servise tekrar göndermeleri için.Cihaz gitti geldi aynı şekilde.Bari insan bir açıklama yapar!Ama nerde?Paketin içinde iletişim bilgilerim olduğu halde.Aynen verdiğim gibi geri geldi.Şimdi süs biberi gibi duruyor.

    Sayın hassan01,

    Cihazınızın nesi var hiç açılmıyormu? Haritayamı giremiyorsunuz? sorunu yazarsanız size yardımcı olmaya çalışacağım.

    İyi günler.

    Cihaz hala pert durumda.Öyle bekliyor.Yeniden ücret talep etmeyecekseniz cihazı size tekrar göndereyim.Ben sadece usb portu yerinden çıkmıştı onun için size yolladım.Ücreti mukabilinde yaptınız ama şimdi ekranda hiç görüntü yok.sadece ses var.

    Sayın hassan01,

    Cihazı tekrar gönderin ve Rıdvan EMİROĞLU dikkatine diye not düşün cihaz bize ulaştığında size yardımcı olmaya çalışacağım.

    Kolay gelsin.

    Sayın Rıdvan Emiroğlu Bey; Ben sizin önerinizi dikkate alarak tekrar ücret istemeyecekseniz göndereyim demiştim.Siz de tamam dediniz.Ben de Osmaniye NT aracılığı ile gönderdim.Biraz önce NT beni aradı ve 60 tl ücret istedi.Zaten 40 tl ödemiştim.Yine usb portu için demişsiniz ama siz cihazı gönderdiğinizde zaten hiç şarj olmadı, neden derseniz parlaklık hep çok düşüktü ve ekranda bir şey görünmüyordu meğerse cihazın şarjı azalıyor ve şarj olmuyor ve de düşük pil nedeniyle de ekran parlaklığı azalıyormuş.Netice olarak durum bundan ibaret.Ben cihazı 175 tl ye almıştım 40 tl tamir parası ödedim, aylarca cihazı kullanamadım ve şimdi de 60 tl daha istiyorsunuz...

    Sayın hassan01,

    Ortalama iki haftadır izne ayrıldım bu nedenle teknik ekip dikkat etmemiş bu konuya. Cihazınız bizdemi şu an beni bilgilendirirseniz size yardımcı olmaya çalışacağım.

    Kolay gelsin.

    Evet, cihazım sizde.Osmaniye ili NT mağazası ile göndermiştim.Kutu üzerined de sizin isminizi yazmıştım.

    Seri numarasını yada nt özel takip numarasını bana yazabilir misiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atabjk

    Merhaba, EVOQUE WHİTE model navigasyon a güncelleme yaparken Errno22 invalid argument Hatası alıyorum programı silip yeniden yükledim ama sorun çözülmüyor nasıl güncelleme yapabilirim?

    Sayın atabjk,

    Cihazın seri numarasını bana iletebilir misiniz.
  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    ürün güncellemesi var diye aldım 2013 te dosyasını koymuşsunuz 1 yıldır güncelleme gelmemiş cihaza 2014 bitecek hala güncelleme yok siz nasıl iş yapıyorsunuz 2014 güncellemesi nerde çogu yeri navigasyon bulamıyor eger güncelleme gelmeyecekse cihazı iade edeceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    Aylarca ücretli tamirini beklediğim infiniti 5 inch cihazımın geldikten iki hafta sonra görüntüsü gitti.Ben de bir umut aldığım mağazaya geri verdim servise tekrar göndermeleri için.Cihaz gitti geldi aynı şekilde.Bari insan bir açıklama yapar!Ama nerde?Paketin içinde iletişim bilgilerim olduğu halde.Aynen verdiğim gibi geri geldi.Şimdi süs biberi gibi duruyor.

    Sayın hassan01,

    Cihazınızın nesi var hiç açılmıyormu? Haritayamı giremiyorsunuz? sorunu yazarsanız size yardımcı olmaya çalışacağım.

    İyi günler.

    Cihaz hala pert durumda.Öyle bekliyor.Yeniden ücret talep etmeyecekseniz cihazı size tekrar göndereyim.Ben sadece usb portu yerinden çıkmıştı onun için size yolladım.Ücreti mukabilinde yaptınız ama şimdi ekranda hiç görüntü yok.sadece ses var.

    Sayın hassan01,

    Cihazı tekrar gönderin ve Rıdvan EMİROĞLU dikkatine diye not düşün cihaz bize ulaştığında size yardımcı olmaya çalışacağım.

    Kolay gelsin.

    Sayın Rıdvan Emiroğlu Bey; Ben sizin önerinizi dikkate alarak tekrar ücret istemeyecekseniz göndereyim demiştim.Siz de tamam dediniz.Ben de Osmaniye NT aracılığı ile gönderdim.Biraz önce NT beni aradı ve 60 tl ücret istedi.Zaten 40 tl ödemiştim.Yine usb portu için demişsiniz ama siz cihazı gönderdiğinizde zaten hiç şarj olmadı, neden derseniz parlaklık hep çok düşüktü ve ekranda bir şey görünmüyordu meğerse cihazın şarjı azalıyor ve şarj olmuyor ve de düşük pil nedeniyle de ekran parlaklığı azalıyormuş.Netice olarak durum bundan ibaret.Ben cihazı 175 tl ye almıştım 40 tl tamir parası ödedim, aylarca cihazı kullanamadım ve şimdi de 60 tl daha istiyorsunuz...

    Sayın hassan01,

    Ortalama iki haftadır izne ayrıldım bu nedenle teknik ekip dikkat etmemiş bu konuya. Cihazınız bizdemi şu an beni bilgilendirirseniz size yardımcı olmaya çalışacağım.

    Kolay gelsin.

    Evet, cihazım sizde.Osmaniye ili NT mağazası ile göndermiştim.Kutu üzerined de sizin isminizi yazmıştım.

    Seri numarasını yada nt özel takip numarasını bana yazabilir misiniz.

    Tamam, yarın göndereyim.




  • hassan01 kullanıcısına yanıt
    CEP TELEFONU VE TABLET BİLGİSAYARA YAZILIM YÜKLEME VE FORMAT ATMA VİDEOLARINI AŞAĞIDAKİ LİNKTEN İZLEYEBİLİRSİNİZ:

    https://www.youtube.com/user/ridvanemiroglu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xCixLandx

    ürün güncellemesi var diye aldım 2013 te dosyasını koymuşsunuz 1 yıldır güncelleme gelmemiş cihaza 2014 bitecek hala güncelleme yok siz nasıl iş yapıyorsunuz 2014 güncellemesi nerde çogu yeri navigasyon bulamıyor eger güncelleme gelmeyecekse cihazı iade edeceğim


    • Helal olsun size, forumda okadar kullanıcı var şurda güncelleme gelmemesi konusunu tek dile getiren 3 kişiyiz. İmzanıza eklemeyi unutmayın sizde.

    • Tüm sorular cevaplanıyor güncelleme konusu es geçiliyor. 2014 ağustostayız ama, servis övünerek tam bir yıl önceki güncellemeden bahsediyor.


  • Merhaba;
    Cihaz 1 ay dolmadan arızalandığı için değişime gönderiyorum şu anda. Cihazın seri numarasını soruyor, faturada bir tek imei no var onu yazıyorum değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    Aylarca ücretli tamirini beklediğim infiniti 5 inch cihazımın geldikten iki hafta sonra görüntüsü gitti.Ben de bir umut aldığım mağazaya geri verdim servise tekrar göndermeleri için.Cihaz gitti geldi aynı şekilde.Bari insan bir açıklama yapar!Ama nerde?Paketin içinde iletişim bilgilerim olduğu halde.Aynen verdiğim gibi geri geldi.Şimdi süs biberi gibi duruyor.

    Sayın hassan01,

    Cihazınızın nesi var hiç açılmıyormu? Haritayamı giremiyorsunuz? sorunu yazarsanız size yardımcı olmaya çalışacağım.

    İyi günler.

    Cihaz hala pert durumda.Öyle bekliyor.Yeniden ücret talep etmeyecekseniz cihazı size tekrar göndereyim.Ben sadece usb portu yerinden çıkmıştı onun için size yolladım.Ücreti mukabilinde yaptınız ama şimdi ekranda hiç görüntü yok.sadece ses var.

    Sayın hassan01,

    Cihazı tekrar gönderin ve Rıdvan EMİROĞLU dikkatine diye not düşün cihaz bize ulaştığında size yardımcı olmaya çalışacağım.

    Kolay gelsin.

    Sayın Rıdvan Emiroğlu Bey; Ben sizin önerinizi dikkate alarak tekrar ücret istemeyecekseniz göndereyim demiştim.Siz de tamam dediniz.Ben de Osmaniye NT aracılığı ile gönderdim.Biraz önce NT beni aradı ve 60 tl ücret istedi.Zaten 40 tl ödemiştim.Yine usb portu için demişsiniz ama siz cihazı gönderdiğinizde zaten hiç şarj olmadı, neden derseniz parlaklık hep çok düşüktü ve ekranda bir şey görünmüyordu meğerse cihazın şarjı azalıyor ve şarj olmuyor ve de düşük pil nedeniyle de ekran parlaklığı azalıyormuş.Netice olarak durum bundan ibaret.Ben cihazı 175 tl ye almıştım 40 tl tamir parası ödedim, aylarca cihazı kullanamadım ve şimdi de 60 tl daha istiyorsunuz...

    Sayın hassan01,

    Ortalama iki haftadır izne ayrıldım bu nedenle teknik ekip dikkat etmemiş bu konuya. Cihazınız bizdemi şu an beni bilgilendirirseniz size yardımcı olmaya çalışacağım.

    Kolay gelsin.

    Evet, cihazım sizde.Osmaniye ili NT mağazası ile göndermiştim.Kutu üzerined de sizin isminizi yazmıştım.

    Seri numarasını yada nt özel takip numarasını bana yazabilir misiniz.

    Tamam, yarın göndereyim.

    piranha servis takip no 381951 ...nt mağazadan aldım.





  • merhabalar piranha rano tab sahibi olarak sizlere şunu sormak istiyorum
    1-) tabletimi pc bağladığımda bilgisayarım girdimğimde 2 tane çıkarabilir disk olarak görüyor ama içine girmeme izin vermiyor resim müzk vs atamıyorum bunu nasıl çözebilirim_?
    2-)google playdan indirdiğim uygulamarı hepsini sd karta atmak istiyorum bazılarını indirdikten sonra uygulamar menüsen bulup içine girip sd kartı taşı diyorum bazılarınada bu seçenek izin vermiyor yani tabletin hafızasında kalıyor bunu nasıl çözebilirm _?
    yardımlarınız için teşşekür ederim şimdiden ..
  • yi günler benim piranha pro tab II 7.0 tablet var suanki android 4.0.4 var sitenizden 4.1 güncellemesini yükleniyor tablet acılıyor hersey silinmis kurulumu yapıyorum ama halen 4.0.4 android sürümünde bir yükselme olmuyor hem sdcard hemde phoneixsuitle denedim kurulum başarılı ama sürüm atlamıyor lütfen yardım edermisiniz simdiden teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: xCixLandx

    ürün güncellemesi var diye aldım 2013 te dosyasını koymuşsunuz 1 yıldır güncelleme gelmemiş cihaza 2014 bitecek hala güncelleme yok siz nasıl iş yapıyorsunuz 2014 güncellemesi nerde çogu yeri navigasyon bulamıyor eger güncelleme gelmeyecekse cihazı iade edeceğim


    • Helal olsun size, forumda okadar kullanıcı var şurda güncelleme gelmemesi konusunu tek dile getiren 3 kişiyiz. İmzanıza eklemeyi unutmayın sizde.

    • Tüm sorular cevaplanıyor güncelleme konusu es geçiliyor. 2014 ağustostayız ama, servis övünerek tam bir yıl önceki güncellemeden bahsediyor.




    Sayın mortakal,

    Bu konu hakkında navteq ile görüşüyorum ordan gelecek bir yanıtla size cevap vermek istedim bu nedenle sorunuza cevap vermedim. 2014 güncellemesi ve tarihi konusunda net bir bilgi aldıktan sonra konuyu size aktaracağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: __placebo__

    Merhaba;
    Cihaz 1 ay dolmadan arızalandığı için değişime gönderiyorum şu anda. Cihazın seri numarasını soruyor, faturada bir tek imei no var onu yazıyorum değil mi?

    Sayın __placebo__,

    Evet cep telefonlarında seri numarası yerine imei numarası yazmanız gerekiyor.

    Kolay gelsin.
  • 
Sayfa: önceki 310311312313314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.