Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (287. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
944.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 285286287288289
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba ;quattro tab 9.7 var bende cihaz açılışta donup kalıyor rom atacam ama resmi sitesindede romu yok yardımcı olursanız çok sevinirim
  • Piranha Aristo 7 ve Zoom modelinde nasıl recovery moda girilir videosunu aşağıdaki linklerden izleyebilirsiniz.

    Recovery mod ne işe yarar; Ana menüye girmeden fabrika ayarlarına geri dönmeye, geliştiricilerin hazırladığı romları yüklemeye yarar.

    Cihazınızdaki desen şifresini (tuş kilidini) unuttuysanız yada hatalı girdiyseniz, cihazınız açılış logosunda kalıyorsa, cihazınızda sık sık sistem hatası alıyorsanız recovery moda girip videodaki işlemleri yapınız. Bu işlem cihazınızı ilk fabrika çıkış ayarlarına geri döndürecektir.

    Aristo 7 ve Aristo 9.7 de recovery moda nasıl girileceğini buraya tıklayarak izleyebilirsiniz.

    Zoom modelinde recovery moda nasıl girileceğini buraya tıklayarak izleyebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piranha Destek -- 3 Mart 2014; 11:23:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiesta59

    arkadaşlar merhaba ;quattro tab 9.7 var bende cihaz açılışta donup kalıyor rom atacam ama resmi sitesindede romu yok yardımcı olursanız çok sevinirim

    Sayın fiesta59,

    Sitemizin ürün sayfasından destek>sürücü ve yazılımlar bölümüne girin,

    PhonexSuit programını indirin,

    Programı kurmadan önce bilgisayarınızdan sürücü imzalama bölümünü devre dışı bırakın,

    PhonexSuit programını indirip bilgisayarınıza kurun,

    PhonexSuit programını açın,

    Tableti bilgisayarınıza bağlayıp açın (açılış logosunda olacak),

    Program arayüzünde bulunan Apk seçeneğine tıklayın,

    Recovery seçeneğine tıklayın,

    Bu işlemden sonra cihaz kapanıp tekrar açılacaktır. İlk açılış süresi 5-10 dk civarındadır.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    iyi günler rıdvan bey:
    size bir sorum olacak..

    bir dostum wince yüklü bir navigasyon cihazına sas4wince diye bir program yükleyerek google earth görüntülerini navigasyondan açmayı başardı.

    bu çekitiği video......http://www.youtube.com/watch?v=c2uo_Yu9MLU

    bu da konusu.....http://forum.donanimhaber.com/m_31351724/tm.htm

    piranha cihaz alsam bu şekilde google earth'ın gürüntülerini atabilir miyiz?



    Sayın falken34,

    Konuyu inceleyip size dönüş yapacağım. Ancak kullanılan programlar zaten .map olarak harita kaydı yaptığından Piranha cihazda da kullanbilirsiniz.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madada256

    Merhaba Rıdvan Bey,

    Balıkesir Vatan Bilgisayar mağazasından 25/08/2013 tarihinde doğum günü hediyesi olarak Piranha III ultratab 10.1 adında tablet satın aldım. Tableti kullanılmaya başlanıldığından 3 ay süresince hiç bir sorun veya hiçbir problem yoktu. Belirtmem gerek bu tablet çok kullanılan bir alet değildi. Yani oyun yüklenen, sürekli elden düşmeyen bir alet değildi. Nihayetinde şuanda piyasada bulunan android işletim sistemine sahip cep telefonlarının tablet işlevi görmesi sebebiyle hediye almış olduğum kişi pek kullanmıyordu. Buna rağmen sorunların başlangıcı olarak tabletten son 1 aydır açık konumdayken " çat çat " şeklinde sesler çıkmaya başladı ve kendi kendine kapanıyordu. Daha sonra ise şarj olmamaya v şarj aletine takın uyarıları vermeye başladı. Bende sorunun şarj adaptöründedir diye adaptörünü değiştirdim ancak tablet normal bir şekilde açılmasına rağmen şarj olmadığını ve şarj edilmesi gerektiği uyarısını gördüm. Bu sebeple tablet açıldıktan 15 saniye sonra kadar kendi kendine kapanmaktadır. 5 çeşit şarj adaptörü bizzat satın alarak denedim ancak sonuç aynı tabletin şarj olmadığı veya arızalı olduğu bu şekilde kesinleşmiştir. Derhal satın almış olduğum Balıkesir Vatan Bilgisayar mağazasına 21/02/2014 tarihinde garanti kapsamında gerekli onarımın yapılması yapılmaması halinde değişimin veya iadenin sağlanması amaçlı 21/02/2014 tarihinde ürünü teslim ettim. Ancak Piranha servisin 26/02/2014 tarih saat 10:01 ve servis takip no: 339333 sayılı evrak ile birlikte tableti 01/03/2014 tarihinde vatan bilgisayar mağazasından teslim aldım. Ancak yetkili servisin görüldüğü üzere tablet ile ilgili " cihazda herhangi bir sorun yoktur. " şeklinde açıklama ile yetinmişlerdir.
    Ancak tabletin şarj olmadığı aşikar ve servise gönderildiğinde ekranda titreme gibi bir sorunu yoktu. Servisten geldi hem onarım yapılmamış hem de bu seferde ekranda titreme başladığını fark ettim. Bakın dikkatle söylüyorum, anlaşılan o ki servis tarafından baştan savma açıklama ile geçiştirildiği sabittir. Üründe şarj almama sorunu ciddiyetle vardır ayrıca şimdide ekranda titreme vardır halbuki servise gidene kadar ekranda titremede yoktu. Ürünü mağazada teslim aldığım gün olan gerekli onarım veya değişim yapılmadığı anlaşıldığı buna istinaden 01/03/2014 tarihinde Balıkesir Vatan Bilgisayar mağazasına gittim. Orada çalışan yetkililerden ürünü kontrol etmelerini istedim. Yetkililer şarj etmeyi denediklerinde şarj olmadığını ve ekranda titreme olduğuna şahit olmuşlardır. Aynı gün 01/03/2014 tarih ve saat 14:35 te mağazaya ürün tekrar teslim edilmiştir.

    Gerekli ilgi ve alakanın ivedililikle gösterilmesini, arıza varsa gerekli arızanın giderilmesi veya değişimi veya ödenen ücretin iadesini rica ederim.


    @Piranha Destek


    Sayın madada256,

    Konu hakkında teknik servisi bilgilendirdim. Lütfen buraya yazdıklarınızı sitemizin üzerinden destek bölümüne de mail atınız.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    Bende de piranha infiniti vardı.Usb girişinde bulunan metal çerçeve kısmı yerinden çıktı.Aldığım zincir mağazaya götürdüm.Garantiye giriyorsa yapılsın, değilse ücretini ödeyelim dedim.Cihaz 1 ay boyunca orada idi, hiç bir işlem yapılmadan geri geldi.Garantiye girmiyormuş dediler bu defa 40 tl yi yatırıp, dekontu cihazı aldığım mağazaya verdim ve 1 ay daha bekledim.Yine gittiği gibi geri geldi ve yeniden dekontu istediler ve cihazı geri aldılar.Böyle bir firma olmaz olsun.Üstelik o metal teneke parçası kendiliğinden yerinden çıktı.Ben nasıl çıkarabilirim ki onu?Sakın bu markaya bulaşmayın derim... Bu postu biraz önce paylaştım ama doğru yeri burası imiş.Yaklaşık 3 aydır, parasını da ödeyelim dediğimiz halde cihaz istanbula gidip gidip geliyor.Aynı durum.Usb bağlantı yerini boşta bırakmışlar.Ve yerinden çıktı demiştim.Yukarıdaki resim paylaşan arkadaş olayı çok güzel anlatmış...Piranhayı ayıplıyorum.

    Sayın hassan01,

    Firma aracılığıyla bize gönderilen ürünlerde bu tip sıkıntıları sık sık yaşamaktayız. Ücreti ödediğinizde yada firmanın cari hesabı bizde mevcutsa sorunsuz olarak cihazın onarım işlemleri tamamlanıp müşteriye gönderimi sağlanıyor. Ancak müşteri kendisi ödemeyi yapmışsa dekontunuda firmaya teslim edip cihazla birlikte gönderimini sağlamalıdır. Firmadan bize dekont gelmemişse firmaya cihazın ücretli olduğuna dair bilgilendirme maili gönderilir firma ödemenin yapıldığını ve dekontunu bize gönderdiği taktirde cihazın onarım işlemleri yapılır aksi taktirde cihaz onarılmadan firmaya tekrar gönderilir.

    Kolay gelsin.

    Öyle yaptım zaten.cihazı ve dekontu 2 defadır birlikte verdim.

    Sayin hassan01\

    Teknik servisle görüşüp sorunun nereden kaynaklandığını size bildireceğim.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    iyi günler rıdvan bey:
    size bir sorum olacak..

    bir dostum wince yüklü bir navigasyon cihazına sas4wince diye bir program yükleyerek google earth görüntülerini navigasyondan açmayı başardı.

    bu çekitiği video......http://www.youtube.com/watch?v=c2uo_Yu9MLU

    bu da konusu.....http://forum.donanimhaber.com/m_31351724/tm.htm

    piranha cihaz alsam bu şekilde google earth'ın gürüntülerini atabilir miyiz?



    Sayın falken34,

    Konuyu inceleyip size dönüş yapacağım. Ancak kullanılan programlar zaten .map olarak harita kaydı yaptığından Piranha cihazda da kullanbilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    Arazide ilerkerken navigasyin map modeli pek ise yaramiyor.Google map görüntüleri olduğunda nerde olduğunuzu veya yolun sonunun nereye çıktığını görebiliyorsunuz.
    Offroad yapanlar için uydu görüntülü navigasyon özelliği olması bulunmaz bir nimet.
    Araştırmanın ve cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    satın piranha;


    cihazı bilgisayara bagladım dediginiz işlemleri yaptık ama çıkan konsolda seçenekleri seçemiyorum ingilizce ses açma kapama tuşlarını ile seçenegi seçin diyo ses açma kapama tuşları ile seçenege geliyorum ama enter tuşunu onaylamak için bulamadım cihaz quattro 9.8 1.8 işlemcili olan cihaz acil yardım bekliyorum şimdiden çok teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiesta59

    arkadaşlar merhaba ;quattro tab 9.7 var bende cihaz açılışta donup kalıyor rom atacam ama resmi sitesindede romu yok yardımcı olursanız çok sevinirim

    Sayın fiesta59,

    Sitemizin ürün sayfasından destek>sürücü ve yazılımlar bölümüne girin,

    PhonexSuit programını indirin,

    Programı kurmadan önce bilgisayarınızdan sürücü imzalama bölümünü devre dışı bırakın,

    PhonexSuit programını indirip bilgisayarınıza kurun,

    PhonexSuit programını açın,

    Tableti bilgisayarınıza bağlayıp açın (açılış logosunda olacak),

    Program arayüzünde bulunan Apk seçeneğine tıklayın,

    Recovery seçeneğine tıklayın,

    Bu işlemden sonra cihaz kapanıp tekrar açılacaktır. İlk açılış süresi 5-10 dk civarındadır.

    Kolay gelsin.

    ayın piranha;


    cihazı bilgisayara bagladım dediginiz işlemleri yaptık ama çıkan konsolda seçenekleri seçemiyorum ingilizce ses açma kapama tuşlarını ile seçenegi seçin diyo ses açma kapama tuşları ile seçenege geliyorum ama enter tuşunu onaylamak için bulamadım cihaz quattro 9.8 1.8 işlemcili olan cihaz acil yardım bekliyorum şimdiden çok teşekkür ederim
    Paylaş




  • fiesta59 kullanıcısına yanıt
    enter e basın diyo ama enter tuşu hangisi bulamadım açma kapamayı denedim esc tuşunu denedim volume tuşlarını denedim olmadı :(
     Piranha Destek Cevaplıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiesta59

    satın piranha;


    cihazı bilgisayara bagladım dediginiz işlemleri yaptık ama çıkan konsolda seçenekleri seçemiyorum ingilizce ses açma kapama tuşlarını ile seçenegi seçin diyo ses açma kapama tuşları ile seçenege geliyorum ama enter tuşunu onaylamak için bulamadım cihaz quattro 9.8 1.8 işlemcili olan cihaz acil yardım bekliyorum şimdiden çok teşekkür ederim

    Sayın fiesta59,

    Yazılım (rom) linklerini Pm den size ilettim yazılım (rom) yüklemesi yapınız.

    Kolay gelsin.
  • Piranha Aristo Tab 16GB 9.7 nin keypad i ne nasıl erişebilirim.Sms alamıyormu tablet?

    0212 5990088 MH numaranız ya meşgul yada kimse açmıyor???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi incele -- 3 Mart 2014; 16:19:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz

    Alıntıları Göster
    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz
  • Rıdvan Bey merhaba.business tab 7 tabletimi piranhaplus paketiyle almıştım ve bu paket aracılığı ile kırılan ekranın değişimi ile istek açtım fakat yaklaşık 40 günde geri geldi. Normalde 1 haftada olmaz ise 1 e 1 değişim vaad ediyordu bu paket. Her neyse geldi ama bu kez de kargo ücretini ben ödedim. Onu da geçtim ekran, dokunmatik falan değişmiş fakat ekranın altında bulunan ses tuşları vs. yoktu ve de yeni dokunmatik berbat ötesi.Bazı yerleri basmaz, bazen basmak için resmen güç kullanmak gerekir, ve de ekrana dokundukça ortasında renklenmeler.Anlayacağınız tableti kullanmayı bırakıp evin bir köşesine attım.Ayrıca en önemli bir durumda tabletin içersindeki pil 3000 mah olması gerekirken 2600 mah çıktı.Bu bir hataysa düzeltilsin dedim ondada bi değişiklik yok. Piranhaplus üyelik numaram PRN100040232. Tekrar arıza bildirimi yaptım.Lütfen ürün elinize geçince bununla ilgilenirmisiniz.Gerekirse de tabletimi 1e1 değişimini yaptırırmısınız.İyi çalışmalar...




  • Merhaba PiranhaDestek bende Piranha Raptor cihaz var fakat ekranın bazı kısımları algılamıyor , bu konu da ne yapılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: incele

    Piranha Aristo Tab 16GB 9.7 nin keypad i ne nasıl erişebilirim.Sms alamıyormu tablet?

    0212 5990088 MH numaranız ya meşgul yada kimse açmıyor???

    Servis ve MH leri gibi bu sayfa da çöktü galiba
  • Merhaba ben Pro II Tab 7.0 aldım.Aradan baya bir zaman geçti ve tablet açılıyordu.Yurt dışına tatile gitmiştim.Geldiğimde tablet açılmıyordu.Şarja taktım lambası yanıyor hatta 1 gün boyunca şarja taktım yine açılmadı.Yani sorunum tablet şarj oluyor ama açılmıyor.Her şeyi denedim kullanım klavuzunda yazan her şeyi yaptım ama yine açılmıyor yardım ederseniz sevinirim.
  • Piranhanın 4x6 ölçülerinde araç için hoparlörü varmı acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    Piranhanın 4x6 ölçülerinde araç için hoparlörü varmı acaba ?

    Sayın BOLDVIPER,

    http://piranha.com.tr/category.php?category_id=82#page_1 adresinden hoparlor modellerimizi inceleyebilirsiniz.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TabletBağımlısı

    Merhaba ben Pro II Tab 7.0 aldım.Aradan baya bir zaman geçti ve tablet açılıyordu.Yurt dışına tatile gitmiştim.Geldiğimde tablet açılmıyordu.Şarja taktım lambası yanıyor hatta 1 gün boyunca şarja taktım yine açılmadı.Yani sorunum tablet şarj oluyor ama açılmıyor.Her şeyi denedim kullanım klavuzunda yazan her şeyi yaptım ama yine açılmıyor yardım ederseniz sevinirim.

    Sayın TabletBağımlısı,

    Öncelikle cihazınızın reset tuşuna 1 defa basıp bırakın, sorun devam ederse;

    Sitemizden ürün sayfasına girin Destek>Sürücü ve Yazılımlar bölümünden cihazınıza ait yazılım ve yazılım yükleme aracını indirip yazılım yüklemesi yapın. Yazılım yüklemesi hakkındaki videoyu buradan izleyebilirsiniz.

    Yukarıdaki işlemlerden sonuç alamazsanız cihazınızda donanımsal bir sorun vardır, bu durumda cihazı teknik servise göndermeniz gerekecektir.

    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piranha Destek -- 5 Mart 2014; 9:22:11 >




  • 
Sayfa: önceki 285286287288289
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.