Şimdi Ara

Peugeot 5008 (87. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37.536
Cevap
147
Favori
1.648.999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 307xt


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: auzdil


    Selam, benim aracım açık mavi 777 plakalı olan idi :-) sizi geçen diğerlerini bilemedim artık :-)


    forumdaki tek açık mavi benim sanıyordum, başka maviler de var mı acaba



    açık mavi, yada buz mavi.....


    ben de ..bende....hanım hep beyaz dedi gitti buz mavi aldı




  • 5008 Sahipleri Ankarada olanlar havalar güzelken bi mangal partisi düzenlesek iyi olmazmı ? Ne dersiniz, Arkalı önlü 5008lerimizle trafiği 5008e boğarız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    5008 Sahipleri Ankarada olanlar havalar güzelken bi mangal partisi düzenlesek iyi olmazmı ? Ne dersiniz, Arkalı önlü 5008lerimizle trafiği 5008e boğarız


    Olabilir aslında herkese uygun zamanı bulmak önemli :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: odethefam

    bugün peugeottan aradılar. arka kapılarda elektrikli cam düğmelerinin izolasyonu için bir işlem yapılacakmış. davetiye gönderileceği ancak öncesinde de herhangi bir yetkili servisi arayıp işlem yaptırabileceğimi belirttiler. direksiyonun parçalarını bekliyorum o geldiğinde gideceğim ikisini bir hallederler artık :) böyle bir bilgi alan yada öncesinde bu tarz bir işlem yaptıran var mı aranızda?


    Geçen hafta servise gittiğimde öğrendim. daha önce arka kapılar için bir kampanya vardı ve izolasyonu yaptırmıştık zaten. şimdiki kampanyanın ona ilave olduğunu söylediler, parça siparişi verildi benimkine de yaptırıyorum. arka döşemeler sök tak yalama olacak, su geçirmesin derken döşemeden olacaz:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 307xt


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    Arabasını tanıyan gazlamaya başlıyor anlaşılan:D Namussuzun viraj alışına hayranım, ne arabalar madara ettim virajlarda. Ben de virajda düzde rampada otoyolda farketmez mümkünse minimum hız 120km anlayışıyla kullandım 30.000 km. boyunca. Velhasıl bu gün zırıldayan bir turboya sahibim. Cuma günü garantiden değişecek. Rahmetli turboma vefa borcum olsun diye bugün Bursadan safranboluya gezmeye getirdim onu 2.5 kişi, 2 valiz ile 450 km de 120-140 km hız ile 30 lt mazot yakmış. 6.6 lt ortalama ile km de 25 kuruş yakmış. Yeni turbom takılınca ortalama 90-100 gibi kullanmayı düşünüyorum, bu seferde hanım neden yavaş sürüyorsun diyor. Kararsızım:D


    Allah Allah turbo 30.000 de gitti demek. Arabayı istop ederken 1 dk falan bekletiyormuydun turbonun sıcaklığı ve basıncı düşmesi için peki?


    kardeş inanmazsın ama 30.000 km dir her çalıştırdığımda 20-30 sn turbo yağlansın diye bekleyen, stop etmeden önce 20-30 sn turbo basıncı düşsün diye bekleyen adamım ama gel gör ki benim turbom bitti. hiç sigara içmeyip de akciğer kanseri olmak gibi birşey yaklaşık 5000 km dir motor çok inceden ıslık çalıyordu, turbo başını sallıyor herhalde derken ses gittikçe arttı. bayramda uğultu da başlayınca sonrasında 30.000 bakımı için Nilkara gittim, usta uğultunun turbo fanından geldiğini söyledi. Aslında benimki şanssızlık, Fan problemi nedeniyle turbo erken bitti sanırım. Garantiden değişecek parça gelmesi bekleniyor, cuma muhtemelen dediler.



    Merhaba,
    turbo ile ilgili olarak söylenen çalıştırınca biraz bekle, stop etmeden önce biraz bekle konusu ne kadar doğrudur acaba?
    tüm markalar dizel üretiyor. BMW, Mercedes ,VW. Şimdi bunu alan ABD'deki bir üst düzey yönetici, yada almanyadaki bir patron her binişte ve inişte arabayı 30 - 60 sn çalıştırıp bekliyor mu?
    kimse bu şekilde arabaya binmek, inmek istemez. Eğer bu sav doğru ise o zaman bütün her yerde turbo arızasından araçlar servislere yığılırdı.

    Konuya bir örnek verebilirim.
    Şu an yakın arkadaşımda 2004 model TDCİ mondeo var. Araç yaklaşık 270 bin km. Bir kere olsun bekleme yaptığını görmedim.
    Kendisine özellikle sordum turbo arızası oldumu diye. Hiç sıkıntı yaşamadığını söyledi.





    haklısınız, hep bu tarz öneriler duyuyoruz, ne kadar doğru bilemem, ben önerilere harfiyen uymaya çalıştım ama bir işe yaramadı, 30.000 km de elimde kaldı. aslında öneriler mantıksız değil. bozulmayı hızlandırıcı bir takım faktörleri azaltmayı amaçlıyor. yukarıda tersini örnek verdim, sigara içen herkes kanser olmuyor ama kanser oluşumunda sigara çok önemli bir faktör mesela. bahsettiğiniz üst düzey kişiler servise aracını bıraktığında faturanın ne olduğuyla ilgilenmiyor olabilirler, ama serviste bana 5008de turbonun faturasının 6.000 tl civarında olduğunu söylediler. garanti olmasa yüreğime otururdu. yeni turbo takıldığında yine dikkat ederek kullanmayı düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç


    quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    arkadaşlar sabah hanım arabayı almadan gizlice gündüz farlarını menüden aktif ettim...sonra arabayı çalıştırdım..ve inip baktım ama bir farklılık falan yok..acaba araba hareket edincemi yanıyor farlar...? veya farklı bir şeymi yapmak lazım


    Ayarlardan gündüz farlarına tik işaretini koyup sonra ok dedinizmi ? Eğer ok tuşuna basmayıp esc ile çıktıysanız yanmayabilir.


    aynen öyle olmuş dostum..
    teşekkürler.
    birde fazla bakamadım bu farlar ayrı özel bir far grubumu..yoksa bildiğimiz park veya kısaları oromatikmi yakıyor sadece...?


    sinyal farlarının yanında yanan gündüz farlarıdır. aracı çalıştırdığınız anda yanar farları devreye aldığınızda yada otomatik farlar devreye girdiğinde devreden çıkar. trafikte özellikle güneşli, yağışlı havalarda önde giden araçların sizi farketmesi açısından önemli. ilk aldığımda ayarlamıştım ondan beri de açıktır hep




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: 307xt


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    Arabasını tanıyan gazlamaya başlıyor anlaşılan:D Namussuzun viraj alışına hayranım, ne arabalar madara ettim virajlarda. Ben de virajda düzde rampada otoyolda farketmez mümkünse minimum hız 120km anlayışıyla kullandım 30.000 km. boyunca. Velhasıl bu gün zırıldayan bir turboya sahibim. Cuma günü garantiden değişecek. Rahmetli turboma vefa borcum olsun diye bugün Bursadan safranboluya gezmeye getirdim onu 2.5 kişi, 2 valiz ile 450 km de 120-140 km hız ile 30 lt mazot yakmış. 6.6 lt ortalama ile km de 25 kuruş yakmış. Yeni turbom takılınca ortalama 90-100 gibi kullanmayı düşünüyorum, bu seferde hanım neden yavaş sürüyorsun diyor. Kararsızım:D


    Allah Allah turbo 30.000 de gitti demek. Arabayı istop ederken 1 dk falan bekletiyormuydun turbonun sıcaklığı ve basıncı düşmesi için peki?


    kardeş inanmazsın ama 30.000 km dir her çalıştırdığımda 20-30 sn turbo yağlansın diye bekleyen, stop etmeden önce 20-30 sn turbo basıncı düşsün diye bekleyen adamım ama gel gör ki benim turbom bitti. hiç sigara içmeyip de akciğer kanseri olmak gibi birşey yaklaşık 5000 km dir motor çok inceden ıslık çalıyordu, turbo başını sallıyor herhalde derken ses gittikçe arttı. bayramda uğultu da başlayınca sonrasında 30.000 bakımı için Nilkara gittim, usta uğultunun turbo fanından geldiğini söyledi. Aslında benimki şanssızlık, Fan problemi nedeniyle turbo erken bitti sanırım. Garantiden değişecek parça gelmesi bekleniyor, cuma muhtemelen dediler.



    Merhaba,
    turbo ile ilgili olarak söylenen çalıştırınca biraz bekle, stop etmeden önce biraz bekle konusu ne kadar doğrudur acaba?
    tüm markalar dizel üretiyor. BMW, Mercedes ,VW. Şimdi bunu alan ABD'deki bir üst düzey yönetici, yada almanyadaki bir patron her binişte ve inişte arabayı 30 - 60 sn çalıştırıp bekliyor mu?
    kimse bu şekilde arabaya binmek, inmek istemez. Eğer bu sav doğru ise o zaman bütün her yerde turbo arızasından araçlar servislere yığılırdı.

    Konuya bir örnek verebilirim.
    Şu an yakın arkadaşımda 2004 model TDCİ mondeo var. Araç yaklaşık 270 bin km. Bir kere olsun bekleme yaptığını görmedim.
    Kendisine özellikle sordum turbo arızası oldumu diye. Hiç sıkıntı yaşamadığını söyledi.





    haklısınız, hep bu tarz öneriler duyuyoruz, ne kadar doğru bilemem, ben önerilere harfiyen uymaya çalıştım ama bir işe yaramadı, 30.000 km de elimde kaldı. aslında öneriler mantıksız değil. bozulmayı hızlandırıcı bir takım faktörleri azaltmayı amaçlıyor. yukarıda tersini örnek verdim, sigara içen herkes kanser olmuyor ama kanser oluşumunda sigara çok önemli bir faktör mesela. bahsettiğiniz üst düzey kişiler servise aracını bıraktığında faturanın ne olduğuyla ilgilenmiyor olabilirler, ama serviste bana 5008de turbonun faturasının 6.000 tl civarında olduğunu söylediler. garanti olmasa yüreğime otururdu. yeni turbo takıldığında yine dikkat ederek kullanmayı düşünüyorum.


    bu durumda o zaman garantiyi 4 yıla çıkarmak mantıklı :) 4 yıl içerisinde 2 kere turbo arızası olsa 12,000 tl yapar :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: odethefam


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: 307xt


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    Arabasını tanıyan gazlamaya başlıyor anlaşılan:D Namussuzun viraj alışına hayranım, ne arabalar madara ettim virajlarda. Ben de virajda düzde rampada otoyolda farketmez mümkünse minimum hız 120km anlayışıyla kullandım 30.000 km. boyunca. Velhasıl bu gün zırıldayan bir turboya sahibim. Cuma günü garantiden değişecek. Rahmetli turboma vefa borcum olsun diye bugün Bursadan safranboluya gezmeye getirdim onu 2.5 kişi, 2 valiz ile 450 km de 120-140 km hız ile 30 lt mazot yakmış. 6.6 lt ortalama ile km de 25 kuruş yakmış. Yeni turbom takılınca ortalama 90-100 gibi kullanmayı düşünüyorum, bu seferde hanım neden yavaş sürüyorsun diyor. Kararsızım:D


    Allah Allah turbo 30.000 de gitti demek. Arabayı istop ederken 1 dk falan bekletiyormuydun turbonun sıcaklığı ve basıncı düşmesi için peki?


    kardeş inanmazsın ama 30.000 km dir her çalıştırdığımda 20-30 sn turbo yağlansın diye bekleyen, stop etmeden önce 20-30 sn turbo basıncı düşsün diye bekleyen adamım ama gel gör ki benim turbom bitti. hiç sigara içmeyip de akciğer kanseri olmak gibi birşey yaklaşık 5000 km dir motor çok inceden ıslık çalıyordu, turbo başını sallıyor herhalde derken ses gittikçe arttı. bayramda uğultu da başlayınca sonrasında 30.000 bakımı için Nilkara gittim, usta uğultunun turbo fanından geldiğini söyledi. Aslında benimki şanssızlık, Fan problemi nedeniyle turbo erken bitti sanırım. Garantiden değişecek parça gelmesi bekleniyor, cuma muhtemelen dediler.



    Merhaba,
    turbo ile ilgili olarak söylenen çalıştırınca biraz bekle, stop etmeden önce biraz bekle konusu ne kadar doğrudur acaba?
    tüm markalar dizel üretiyor. BMW, Mercedes ,VW. Şimdi bunu alan ABD'deki bir üst düzey yönetici, yada almanyadaki bir patron her binişte ve inişte arabayı 30 - 60 sn çalıştırıp bekliyor mu?
    kimse bu şekilde arabaya binmek, inmek istemez. Eğer bu sav doğru ise o zaman bütün her yerde turbo arızasından araçlar servislere yığılırdı.

    Konuya bir örnek verebilirim.
    Şu an yakın arkadaşımda 2004 model TDCİ mondeo var. Araç yaklaşık 270 bin km. Bir kere olsun bekleme yaptığını görmedim.
    Kendisine özellikle sordum turbo arızası oldumu diye. Hiç sıkıntı yaşamadığını söyledi.





    haklısınız, hep bu tarz öneriler duyuyoruz, ne kadar doğru bilemem, ben önerilere harfiyen uymaya çalıştım ama bir işe yaramadı, 30.000 km de elimde kaldı. aslında öneriler mantıksız değil. bozulmayı hızlandırıcı bir takım faktörleri azaltmayı amaçlıyor. yukarıda tersini örnek verdim, sigara içen herkes kanser olmuyor ama kanser oluşumunda sigara çok önemli bir faktör mesela. bahsettiğiniz üst düzey kişiler servise aracını bıraktığında faturanın ne olduğuyla ilgilenmiyor olabilirler, ama serviste bana 5008de turbonun faturasının 6.000 tl civarında olduğunu söylediler. garanti olmasa yüreğime otururdu. yeni turbo takıldığında yine dikkat ederek kullanmayı düşünüyorum.


    bu durumda o zaman garantiyi 4 yıla çıkarmak mantıklı :) 4 yıl içerisinde 2 kere turbo arızası olsa 12,000 tl yapar :)


    Arabayı belki 3 yaşında yenileyebilirim, o nedenle +1 yıl (100.000km hangisi önce dolarsa) ilave garanti yaptırmayı düşünüyorum. 585TL +kdv ile 690TL maliyeti var. Bence bir Peugeot aracı için makul fiyat. Ben Peugeot'u beyaz eşyadaki arçelik'e benzetiyorum: mutlaka bozuluyor ama servisleri sorunsuz, tamir ediliyor

    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drsnrky -- 9 Eylül 2011; 10:22:51 >




  • Biraz önce yakıt aldım. Bir ortalama bilgisi vereyim. Yukarıda Bursa-Safranbolu gidişte 120-140km ile gidince 6.6 lt ortalama yaktığımı yazmıştım. Dün dönüşte yol boyunca 90km ye sabitledim. TEM deki bütün araçlara geçildim ama hızı bozmadım. Ortalama 4.9 lt yaktı. Arabamı seviyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    Biraz önce yakıt aldım. Bir ortalama bilgisi vereyim. Yukarıda Bursa-Safranbolu gidişte 120-140km ile gidince 6.6 lt ortalama yaktığımı yazmıştım. Dün dönüşte yol boyunca 90km ye sabitledim. TEM deki bütün araçlara geçildim ama hızı bozmadım. Ortalama 4.9 lt yaktı. Arabamı seviyorum.


    süper değer....1.5 tonluk bir araba için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: odethefam


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: 307xt


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    Arabasını tanıyan gazlamaya başlıyor anlaşılan:D Namussuzun viraj alışına hayranım, ne arabalar madara ettim virajlarda. Ben de virajda düzde rampada otoyolda farketmez mümkünse minimum hız 120km anlayışıyla kullandım 30.000 km. boyunca. Velhasıl bu gün zırıldayan bir turboya sahibim. Cuma günü garantiden değişecek. Rahmetli turboma vefa borcum olsun diye bugün Bursadan safranboluya gezmeye getirdim onu 2.5 kişi, 2 valiz ile 450 km de 120-140 km hız ile 30 lt mazot yakmış. 6.6 lt ortalama ile km de 25 kuruş yakmış. Yeni turbom takılınca ortalama 90-100 gibi kullanmayı düşünüyorum, bu seferde hanım neden yavaş sürüyorsun diyor. Kararsızım:D


    Allah Allah turbo 30.000 de gitti demek. Arabayı istop ederken 1 dk falan bekletiyormuydun turbonun sıcaklığı ve basıncı düşmesi için peki?


    kardeş inanmazsın ama 30.000 km dir her çalıştırdığımda 20-30 sn turbo yağlansın diye bekleyen, stop etmeden önce 20-30 sn turbo basıncı düşsün diye bekleyen adamım ama gel gör ki benim turbom bitti. hiç sigara içmeyip de akciğer kanseri olmak gibi birşey yaklaşık 5000 km dir motor çok inceden ıslık çalıyordu, turbo başını sallıyor herhalde derken ses gittikçe arttı. bayramda uğultu da başlayınca sonrasında 30.000 bakımı için Nilkara gittim, usta uğultunun turbo fanından geldiğini söyledi. Aslında benimki şanssızlık, Fan problemi nedeniyle turbo erken bitti sanırım. Garantiden değişecek parça gelmesi bekleniyor, cuma muhtemelen dediler.



    Merhaba,
    turbo ile ilgili olarak söylenen çalıştırınca biraz bekle, stop etmeden önce biraz bekle konusu ne kadar doğrudur acaba?
    tüm markalar dizel üretiyor. BMW, Mercedes ,VW. Şimdi bunu alan ABD'deki bir üst düzey yönetici, yada almanyadaki bir patron her binişte ve inişte arabayı 30 - 60 sn çalıştırıp bekliyor mu?
    kimse bu şekilde arabaya binmek, inmek istemez. Eğer bu sav doğru ise o zaman bütün her yerde turbo arızasından araçlar servislere yığılırdı.

    Konuya bir örnek verebilirim.
    Şu an yakın arkadaşımda 2004 model TDCİ mondeo var. Araç yaklaşık 270 bin km. Bir kere olsun bekleme yaptığını görmedim.
    Kendisine özellikle sordum turbo arızası oldumu diye. Hiç sıkıntı yaşamadığını söyledi.





    haklısınız, hep bu tarz öneriler duyuyoruz, ne kadar doğru bilemem, ben önerilere harfiyen uymaya çalıştım ama bir işe yaramadı, 30.000 km de elimde kaldı. aslında öneriler mantıksız değil. bozulmayı hızlandırıcı bir takım faktörleri azaltmayı amaçlıyor. yukarıda tersini örnek verdim, sigara içen herkes kanser olmuyor ama kanser oluşumunda sigara çok önemli bir faktör mesela. bahsettiğiniz üst düzey kişiler servise aracını bıraktığında faturanın ne olduğuyla ilgilenmiyor olabilirler, ama serviste bana 5008de turbonun faturasının 6.000 tl civarında olduğunu söylediler. garanti olmasa yüreğime otururdu. yeni turbo takıldığında yine dikkat ederek kullanmayı düşünüyorum.


    bu durumda o zaman garantiyi 4 yıla çıkarmak mantıklı :) 4 yıl içerisinde 2 kere turbo arızası olsa 12,000 tl yapar :)


    Arabayı belki 3 yaşında yenileyebilirim, o nedenle +1 yıl (100.000km hangisi önce dolarsa) ilave garanti yaptırmayı düşünüyorum. 585TL +kdv ile 690TL maliyeti var. Bence bir Peugeot aracı için makul fiyat. Ben Peugeot'u beyaz eşyadaki arçelik'e benzetiyorum: mutlaka bozuluyor ama servisleri sorunsuz, tamir ediliyor

    edit:imla


    :) ben krediyi 4 yıl çektiğim için kredi süresince garantide kalması önemli :) 4 yıl sayısaldan para çıkmadıkça benimle olacak... ama açıkçası 5008 den sonra sedanlara dönmek zor olacak :))) hem iyi oldu hem kötü :)))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    Biraz önce yakıt aldım. Bir ortalama bilgisi vereyim. Yukarıda Bursa-Safranbolu gidişte 120-140km ile gidince 6.6 lt ortalama yaktığımı yazmıştım. Dün dönüşte yol boyunca 90km ye sabitledim. TEM deki bütün araçlara geçildim ama hızı bozmadım. Ortalama 4.9 lt yaktı. Arabamı seviyorum.


    süper değer....1.5 tonluk bir araba için


    6 ieri olması nedeni ile ağırlığın dezavantajlarını minimize ediyor. hazırladığım bir excel tablosu var. bir önceki aracım olan focus da 40 bin km de ortalama 6,1 lt yakmışım. şehir içi ağırlıklı olmak üzere ara sıra da şehir dışı kullanım. 5008 ile yine ağırlıklı şehir içi olmakla beraber 11,000 km yol yapmışım. 3500 km si şehir dışı kalanı şehir içi olmak üzere ortalamada 6,6 lt. yani focus a göre 0,5 lt fazlalık var. focus 16" jant ve 1,300 kg 5008 de ise 1600 kg ağırlığa yakın focus a göre daha fazla yükleme (şehirler arası yolculuklarda) ve 17" jantlara rağmen aradaki fark bence göz önüne alınmayacak bir fark.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    5008 Sahipleri Ankarada olanlar havalar güzelken bi mangal partisi düzenlesek iyi olmazmı ? Ne dersiniz, Arkalı önlü 5008lerimizle trafiği 5008e boğarız


    süper olur birleşelim tanışalım...ben varım
  • 5008 Mangal Partisine katılacak listemizi oluşturdum,
    Katılacaklar ;

    Arınç
    Jonjonbaba
    Batuklar06

    Evet gelenleri bekliyoruz, 5008ler ile kapatalım yolları, gelenleri listeye ekleyeceğim.

    Saygılar
  • EVET HADİ ARKADAŞLAR....BİRLİKTEN GÜÇ DOĞAR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batuklar06

    EVET HADİ ARKADAŞLAR....BİRLİKTEN GÜÇ DOĞAR


    izmir de yokmu 5008

    Haydi izmirli arkadaşlar.

    Bir toplantı da biz organize edelim.
  • Bursa daki 5008 ciler

    Biz de 5008 Bursa Şubesini kuralım

    Çıkalım yollara
  • arkadaşlar benide arka kapı elektrik izalasyonu için aradılar.nasıl birşey bu arabaya zararı varmı .ben anlayamadım .bu arabayı satmadan önce bu işlemleri neden yapmıyorlar.birde direksiyonda soyuldu iyice onuda gösterelim .
    turbo işi korkuttu valla.bendaha önce opel kullandım.120 binde arabayı sattım turboda en ufak sorun yoktu.her 30 binde bu sorun olursa yandık.

    ARKADAŞLAR FORUMDAKİ DİĞER 3008 VE 5008 SAHİPLERİ ACABA HANGİ KMDE NE GİBİ SORUNLAR YAŞADIK.
    1 YIL VEYA 2 YIL EK KM GARANTİSİNE İHTİYAÇ VARMI .
    BENCE ÖNCE BU SORUNLARI ORTAKLAŞA BELİRLEMEMİZ LAZIM.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    Bursa daki 5008 ciler

    Biz de 5008 Bursa Şubesini kuralım

    Çıkalım yollara


    Kuralım tabiki de yaaww :D Ama Erzurum'dayım şuanda ben. :D Zaten ben bi bursadayım bir izmirde o nedenle her iki şehirdede katılabilme olasılığım çok fazla.




  • Benim aracım 13000 km de. Peugeot 5008 Premium Pack - Beyaz Sedefli (Deri koltuk ve jblt ses sistemi hariç full). 15000 bakımını yaptırmadım. Erzurum'dan Antalya'ya geçeceğim sonra Bursa'da bakıma sokacağım. Direksiyonda çok şükür hiç bir sorun yok soyulma anlamında. Aracıma ek paçalık taktırttım ve çok güzel koruyor tamponları ve kapıları.
  • 
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.