Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.005
Cevap
45
Favori
754.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sawers

    Arkadaşlar selam.

    Bir şeyi öğenmek istiyorum. Aracımın egsoz katalizörünün içi dağılmış, katalizörü iptal ettirsem arabaya herhangi bir zarar vermiş olurmuyum. Teşekkürler.



    arabaya bir zararı olmaz ancak çevreyi kirletirsiniz vede bu durum muayene sırasında ölçüm ile tasdiklendiği zaman sıkıntı yaşayabilirsiniz


  • merhaba soylukan arkadas resimde gordugunuz arabayi yeni aldim 406 2.0 benzinli turbo ama daha once 2.0 16v kullanicisiydim bunun beygir gucunun fazla olmasina ragmen bu biraz daha yavas geldi sizce nedeni ne olabilir yardimci olursan sevinirim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ramon12



    merhaba soylukan arkadas resimde gordugunuz arabayi yeni aldim 406 2.0 benzinli turbo ama daha once 2.0 16v kullanicisiydim bunun beygir gucunun fazla olmasina ragmen bu biraz daha yavas geldi sizce nedeni ne olabilir yardimci olursan sevinirim



    Öncelikle aracınızı iyi günlerde kullanmanızı dilerim güzel bir seçim olmuş,

    XU10 J2TE t motor numaralı 2.0 benzinli turbo motor Türkiyede sunulan opsyonlardan olmadığı için bu konuda nasıl bir farklılık yaratır bunu bilemiyorum ancak aracınızın beygir gücünü optimum şekilde yere aktaramadığını düşünüyorsanız öncelikle stock hali 147 beygir olan aracınızı dyno testine sokarak kompresyon kaybı olup olmadığını gözlemleyebilirsiniz. Bunun haricinde aracın hantallığı birçok sebepten oluşmuş olabilir bu; lastik hava basıncı gibi küçük bir sebep de olabilir, silindir kaybı gibi büyük bir sebep de, bunu ancak servisten öğrenebilirsiniz.




  • tesekur ederim sagolun bi servise gotureyim bakalim
  • YENIDEN MERHABA ARKADASLAR.

    YINE FIKIRLERINIZE DANISMAK ISTIYORUM,BU KONU HAKKINDA FIKIRLERINIZI VE BILGILERINIZ PAYLASIRSANIZ COK SEVINIRIM.

    SEBEBI NEDIR BILMEM AMA OZELLIKLE,GORDUGUM BIR COK 406 NIN FARININ ICI KARARIYOR. ICI KOYU OLUNCADA GUZEL DURMUYOR.

    BUNUNLA ILGILI KULAKTAN DUYMA BIR TAKIM SEYLER DUYDUM, FAR CAMI SOKULUP ICINE BIR SPREY SIKINCA PARLADIGINA DAIR.

    BOYLE BISEY VARMI ?

    VE BU SORUNU YASAYAN ARKADASLARIMIZ VARSA VE BU KONUDA ARASTIRMA YAPTILARSA, FIKIRLERINI PAYLASMANIZI RICA EDIYORUM.

    NASIL FARIN ICI PARLATILIR ???





  • YARDIMLARINIZ İÇİN SAGOLUN !
  • MERHAABA ARKADAŞLAR BEN ARANIZA YENİ KATILDIM VERDİGİNİZ BİLGİLER İÇİN TŞKLER. 99 MODEL 406 SV2,0 ARACI ALALI 2 HAFTA OLDUU YANLIZ ARAÇTA ABS UYARI LAMBASI YANMIYOR VEDE ABS DEVREYE GİRMİYO SİZCE NE YAPMALIYIM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ysaglam

    Yarın bitecek olan 4 yaş ve üzeri kampanya var. Yoksa maliyet yaklaşık 45 YTL civarı daha artıyor.


    sağol arkadaşım. teşekkürler.
  • soylukan kardeş teşekkürler. bir sorum daha olucak yol bilgisayarı ekranında "break fluid level low" diye bir yazı çıkıyor. bütün yağ sevileri tamam olmasına rağmen başka bir anlama mı geliyor acaba.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sawers

    soylukan kardeş teşekkürler. bir sorum daha olucak yol bilgisayarı ekranında "break fluid level low" diye bir yazı çıkıyor. bütün yağ sevileri tamam olmasına rağmen başka bir anlama mı geliyor acaba.



    el freni sivicinden kaynaklanıyor problem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 10 Mart 2010; 2:26:40 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sawers

    soylukan kardeş teşekkürler. bir sorum daha olucak yol bilgisayarı ekranında "break fluid level low" diye bir yazı çıkıyor. bütün yağ sevileri tamam olmasına rağmen başka bir anlama mı geliyor acaba.


    Selamlar,

    Aynı uyarı yaklaşık 50000 km önce bendede vermeye başladı. Özellikle el frenini çektiğinizde bip sesiyle beraber bu uyarıyı veriyor. Artık alıştım önemsemiyorum. Çünkü 4 sefer el freni müşürünü değiştirdim. Büyük bir ihtimalle bir temassızlık söz konusu. Emniyet kemeri uyarı ışığı bende hiç yanmıyordu. Bir ara yanmaya başladı ve bunun yanmasıyla beraber bahsettiğimiz uyarıda kesildi. Ne zaman ki emniyet kemeri uyarı ışığı tekrar yanmamaya başladı aynı uyarıyı tekrar vermeye başladı. Bu arada fren hidroliği tam ve eksiksiz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ysaglam


    quote:

    Orjinalden alıntı: sawers

    soylukan kardeş teşekkürler. bir sorum daha olucak yol bilgisayarı ekranında "break fluid level low" diye bir yazı çıkıyor. bütün yağ sevileri tamam olmasına rağmen başka bir anlama mı geliyor acaba.


    Selamlar,

    Aynı uyarı yaklaşık 50000 km önce bendede vermeye başladı. Özellikle el frenini çektiğinizde bip sesiyle beraber bu uyarıyı veriyor. Artık alıştım önemsemiyorum. Çünkü 4 sefer el freni müşürünü değiştirdim. Büyük bir ihtimalle bir temassızlık söz konusu. Emniyet kemeri uyarı ışığı bende hiç yanmıyordu. Bir ara yanmaya başladı ve bunun yanmasıyla beraber bahsettiğimiz uyarıda kesildi. Ne zaman ki emniyet kemeri uyarı ışığı tekrar yanmamaya başladı aynı uyarıyı tekrar vermeye başladı. Bu arada fren hidroliği tam ve eksiksiz.



    Fren hidroliği eksiksiz ise tek sorun el freni müşürü olabilir ama onu da değiştirdiğinize göre, ya dediğiniz gibi temassızlık var veya yol bilgisayar panelinizinde elektronik olarak tekrar eden bir sorun (ki bu sıkça kendini ya fren yada motorla ilgili uyarılarda gösterebilir, en sık çıkan hatalar; Air pollution fault, Break liquid level low ve ABS ile ilgili o meşhur uyarıdır.) Eğer ki bu tertibatlardan emin iseniz endişe etmenizi gerektiren bir hal yoktur.




  • sayın 406 kullanıcıları koltuk yükseltmek için koltuğun yanındaki kolu kullandım fakat indiremiyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler
  • O kolu öncelikle açman gerekiyor, onu kendi eksenini sabit tutup yukarı çek kolun uzadığını göreceksin sonra eksenini aşağı doğru değiştirdiğinde koltuk inecek yukarı kaldırdığında ise koltuk yükselecektir.
  • sağol
    quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan

    O kolu öncelikle açman gerekiyor, onu kendi eksenini sabit tutup yukarı çek kolun uzadığını göreceksin sonra eksenini aşağı doğru değiştirdiğinde koltuk inecek yukarı kaldırdığında ise koltuk yükselecektir.



    sağol soylukan
    dün akşam tesadüfen indirmeyi bercerdim meğer üstüne oturmak gerekiyomuş ağırlık olunca kol aşağı indi ben üstüne oturmadan indirmeye çalışıyordum. kendi kendime arızalandı galiba dedim. neyseki herşey normal tekrar teşekkürler ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ysaglam


    quote:

    Orjinalden alıntı: ysaglam

    Selamlar,

    Peugeot 406 aracım 96000 de. Motoru ilk çalıştırdığımda ve motor ısınana kadar ön taraftan metal çarpmasına benzer bir ses geliyor. Özellikle yokuş yukarı çıkarken yani motoru zorlarken bu ses artıyor. Aynı yerden aşağı inerken ses gelmiyor. Bu sesin kaynağı ne olabilir..


    Yav bu topici kimse okumuyormu? Kendim sordum kendim cevaplayayım. Belki başından geçen olursa yardımcı olurum. Egsoz manifoldu ile katalizörün bulunduğu ilk susturucu arasında örgülü bir flanş var. Bu zamanla paslanıp tek taraflı kopabiliyor. Kopuncada motor zorlandığında titreşimden dolayı metal sürtünmesine benzer ses yapıyor olay bu.

    Ayrıca araç çukura girdiğinde veya bozuk bir yolda önden lank lank diye ses geliyordu. Servisteki usta ile tecrübeye çıktık. Direkt olarak z rotu dedi. Ön iki z rotu değişti. Araba ilk günkü gibi valla. Oh beee. Böyle sessiz araba olunca aracımı daha çok seviyorum.



    Arkadaşım selam, bu bahsettiğin ses bende de var. Fakat örgülü flanşda bir kopukluk gözükmüyor ama ben yinede değiştirmek istiyorum. Bu parça tek olarak yetkili serviste değişimi oluyormu ve maliyet nedir?
    Teşekkürler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sawers



    Arkadaşım selam, bu bahsettiğin ses bende de var. Fakat örgülü flanşda bir kopukluk gözükmüyor ama ben yinede değiştirmek istiyorum. Bu parça tek olarak yetkili serviste değişimi oluyormu ve maliyet nedir?
    Teşekkürler.



    Maalesef bu flanş katalitik konvertörün bulunduğu borunun ucunda. Serviste değiştirmek isterseniz katalitik konvertorle beraber 1500 YTL para isteyebilirler. Bunun yerine 100 YTL verip bir egsozcuda hallettirebilirsiniz benim gibi.
  • 306 1.8 XT kullanıcısıydım ve onu satıp 2000 SV 2.0 OV 'ye terfi ettim. 306''nın performansına bayılmıştım. Bakalım 406 ile neler yapabileceğim.
  • 406 'lara en uyumlu lpg sistemi hangisidir, tavsiyede bulunabilecek var mı? Veya şu sistemi takdırdım, memnunum diyen. Özellikle de Ankara'da bizim araçlarda sorunsuz lpg sistemi uygulayan yer tavsiyesi bekliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.