Şimdi Ara

Peugeot 307 antipoullation fault uyarısı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
2.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba
    2002 model 307 sahibiyim.2007 ekim ayında voltran marka sıralı sistem lpg montajı yaptırdım.Montaj yapıldıktan 1 ay sonra araç sürekli antipoullation fault uyarısı vermeye başladı ve 3. ay aracımın ateşleme sistemi arıza yaptı değişen parçanın adını hatırlamıyorum ama yaklaşık 350 ytl ye maloldu.Montaj yapan firma tüm enjektörleri değiştirdi.Arıza geçici olarak düzeldi ama bir süre sonra aynı uyarı yine yanmaya başladı tabi yine masraf açmasın diye hemen montaj yapan firmaya gittim.firma aracımın egsoz girişinde yer alan bir sensörün arızalı olduğunu ve bu sensör değişince sorunun çözüleceğini söyledi ve 120 ytl vererek sensörü değiştirdik ancak yine düzelmedi bu kez aracımın egsozundan emisyon ölçümü alamadıklarını egsozumun arızalı olabileceğini söylediler.gerçekren egsoz çürümüş.egsoz değişti ve firma ayarlamaları tekrardan yaptı, aracımdaki antipoullation fault uyarısı söndü.şehir içinde arada sıra ve şehir dışında bir süre sonra sürekli yanıyor ama şehir içinne dönünce bir hafta yandıktan sonra kendiliğinden sönüyordu.Ancak şimdi yeniden sürekli yanmaya başladı sizlerden ricam bana bu onuda nasıl yardımcı olunabilir,aracım forumda bahsedildiği gibi full grup bir araç olabilir mi?
    Aynı zaman da aracımın derecesi 38 dereceye ayarlı ve soğuk havalarda 2,5 km den önce geçmiyor.
    yakıt tüketimi de biraz fazla gibi her ay 30 ytl lik benzin alıyorum ve bir depo lpg ile kışın 320 km,yazın ise 290 km yol yapıyorum lpg tankı simit değil 32 lt olduğu söylendi ama 36-37 lt kadar lpg alabiliyor.
    sizce bu oranda yakıt tüketimi normal mi?
    Araç 1600 motor 110 beygir
    Antalya da yaşıyorum ve akdeniz sanayide bana yardımcı olabileceğini düşündüğünüz 307 ye lpg montajı konusunda deneyimli arkadaşlar var mı?
    yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim







  • antipollution fault hatasını lpg taktırdığınız yerin yapmış olduğu hatalı yazılımsal hava/yakıt karışımından dolayı verir. bence hatayı arabada aramakla hata etmişsiniz; o sorun genelde yanlış hava yakıt karışımdan oluyor ve yazılımla çözülüyor. acilen işin ehli birine ayar yaptırın.

    1 depoyla ne kadar gittiğinizi yazmışsınız valla hesaplamaya üşendim sizin km başına yakıt değerinizi:D ; şunu söyliyim bende aynı araç var km'de 180-200 binlira yakıyor.

    bir de şunu söyliyim; sanırım benzin ibresinin düşmesi yüzünden anlayamadığınız için her ay 30 ytllik benzin alıyorsunuz. bilmiyorum gerçi ne kadar araba kullandığınızı ama benzin çok alıyosunuz gibi geldi. 1000 km'de en fazla 50 ytllik benzin yeter de artar bile.
  • benzin dahil 0,23 ykr yakıyor aracım ve ortalama ayda 750-800 km yol yapıyorum.
    montaj yaptığım yere defalarca götürdüm aracı sorunu çözemediler.ben de antalya da işinin ehli bir usta arıyorum.Bu konuda forumda yer alan arkadaşlardan yardım rica ediyorum
  • Akdeniz Sanayide Uludağ Otogaz Voltran bayisi diye biliyorum.
    Ama Atiker, Brc, Omvl deseydin kesin Galip otogaz derdim.
  • montajı orası yaptı zaten
    ilk günden itibaren de çok ilgili davrandılar inkar edemem ama
    uyarı ışığı sorunu malesef çözülemedi
  • Başka bildiğim voltran bayisi yok malesef. Yalnız 307 lerin montajının diğer araçlara göre daha farklı olduğunu benim araca montaj yapan ustanın sözlerinden biliyorum. Sadece 307 değil 206 vs pejo modelleri.
    Bu arada serik çandır mı senin çandır?

    quote:

    Orjinalden alıntı: candirli

    montajı orası yaptı zaten
    ilk günden itibaren de çok ilgili davrandılar inkar edemem ama
    uyarı ışığı sorunu malesef çözülemedi
  • benım aracımda 1.6 polo classic 100hp ve yakıt tüketimlerimiz hemen hemen aynı çok düzenli kullanımda şehir içi 330km kadar yapıyo ama benım ısım 25e ayarlı ve benzın masrafım pek olmuyo
    quote:

    Orjinalden alıntı: candirli

    Merhaba
    2002 model 307 sahibiyim.2007 ekim ayında voltran marka sıralı sistem lpg montajı yaptırdım.Montaj yapıldıktan 1 ay sonra araç sürekli antipoullation fault uyarısı vermeye başladı ve 3. ay aracımın ateşleme sistemi arıza yaptı değişen parçanın adını hatırlamıyorum ama yaklaşık 350 ytl ye maloldu.Montaj yapan firma tüm enjektörleri değiştirdi.Arıza geçici olarak düzeldi ama bir süre sonra aynı uyarı yine yanmaya başladı tabi yine masraf açmasın diye hemen montaj yapan firmaya gittim.firma aracımın egsoz girişinde yer alan bir sensörün arızalı olduğunu ve bu sensör değişince sorunun çözüleceğini söyledi ve 120 ytl vererek sensörü değiştirdik ancak yine düzelmedi bu kez aracımın egsozundan emisyon ölçümü alamadıklarını egsozumun arızalı olabileceğini söylediler.gerçekren egsoz çürümüş.egsoz değişti ve firma ayarlamaları tekrardan yaptı, aracımdaki antipoullation fault uyarısı söndü.şehir içinde arada sıra ve şehir dışında bir süre sonra sürekli yanıyor ama şehir içinne dönünce bir hafta yandıktan sonra kendiliğinden sönüyordu.Ancak şimdi yeniden sürekli yanmaya başladı sizlerden ricam bana bu onuda nasıl yardımcı olunabilir,aracım forumda bahsedildiği gibi full grup bir araç olabilir mi?
    Aynı zaman da aracımın derecesi 38 dereceye ayarlı ve soğuk havalarda 2,5 km den önce geçmiyor.
    yakıt tüketimi de biraz fazla gibi her ay 30 ytl lik benzin alıyorum ve bir depo lpg ile kışın 320 km,yazın ise 290 km yol yapıyorum lpg tankı simit değil 32 lt olduğu söylendi ama 36-37 lt kadar lpg alabiliyor.
    sizce bu oranda yakıt tüketimi normal mi?
    Araç 1600 motor 110 beygir
    Antalya da yaşıyorum ve akdeniz sanayide bana yardımcı olabileceğini düşündüğünüz 307 ye lpg montajı konusunda deneyimli arkadaşlar var mı?
    yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.