Şimdi Ara

Ofis taşımacılığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
92
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ofis Taşımacılığı

    Ofis taşımalarında öncelikle taşınacak olan eşyaların ve binanın detaylı bir ekspertiz çalışması yapılır. Daha sonra taşınan firmanın talepleri doğrultusunda karşılıklı bir iş/taşıma planı oluşturulur. Taşıma bu iş planı çerçevesinde gerçekleştirilirken, gerekli organizasyon ve denetim firma yetkililerimiz tarafından yapılır.

    Ofis taşımalarında para kasası, elektronik eşya, faks/ fotokopi/ printer gibi cihazlar, işlemci odası (server, ups), evrak ve mobilyalar gereken özen ile tercihiniz doğrultusunda paketlenir, gerekli demonte ve monte işlemleri marangozumuz tarafından yapılır ve taşınır.

    Büyük parça eşyaların paketlenmesinde kraft baloncuklu naylon adını verdiğimiz özel malzememizden kullanılır. Hiçbir şekilde battaniye ile sarma işlemi uygulanmaz.

    Eşyaların araç içi istifi ve bina içerisinde doğru dağılımı için paketlenen eşyalar üzerinde etiketleme yapılır.

    Taşınan ve/veya depolanan eşyaların detaylı envanteri tutulur.


    Taşıma için gerekli olan Nakliye Sigortası tarafımızca yapılır. ofis taşımacılığı







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.