Şimdi Ara

NOKIAN LASTİKLERİ ve LASTİK HAKKINDA GENEL BİLGİLER (71. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3.043
Cevap
65
Favori
518.163
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6970717273
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hoksi kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Nokian Hakkapeliitta kullanıyor Erzurum'da bir akrabam ve zar zor ikna ederek aldırmıştım.
    Ben İstanbuldayım. İstanbul için A3- D3 ya da W süper yeterli.
    Hakkapelittanın çivili ya da çivisiz lastiklerini tercih edebilirsiniz.
    Çivili dedikleri lastiklerde anladığım kadarıyla, çivileri opsiyonel olarak lastiğin içine çekilebilen ve hem çivili hem çivisiz kullanılabilen özel bir seri.
    Sanırım bu özellik başka bir lastik firmasında henüz yok.

    Kendisi çok memnun. İlk başta burun kıvırıyor insanlar adı pek duyulmuş anlı şanlı bir marka değil diye.
    Ama sonradan bağımlılık yaratıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    quote:

    Orijinalden alıntı: rainyman

    Fluence im için 205 60 16 yazlik line serisi aldim. En uygun kliksadan buldum. 2014 üretimi lastikler. Bridgestonedan sonra kustuyu geldi valla. Buradaki arkafaslarin tavsiyeleri etkili oldu. İnşallah pişman olmam. Herkese saygılar, iyi bayramlar...

    ben de bahar aylarında line serisi almayı düşünüyorum. İlerleyen zamanlarda yorumlarınızı belirtirseniz güzel olur.

    Ben 185-60-r15 ebatını almayı düşünüyorum. Aracımın orijinal ebatları 185-55 veya 195-50 ama %5 yanak farkı sorun olmuyor. Hali hazırda 195-55 var.
    Biraz ekonomi olması için 185 düşünüyorum. 195 ile araç gereğinden fazla yol tutuyor. Ne kadar sert girsem de bırakmıyor yolu

    Aracının orijinal ebatları 185-55 veya 195-50 ise neden üzerinde 195-55 var ? bende çok kararsız kaldım, aslında haklısın 195-55 ler gerçekten lüzumsuz pahalı fakat görüntüde 185 lerden geniş olduğu için daha güzel duruyor eminim yol tutuşunda da fark olacaktır. 55 yanaklarda yumuşak lastik en makul fiyat Dunlop bulmuştum . iyi diye Nokian aldım arızalı lastik çıktı 5 aydır oyalıyor değişmiyorlar . bayi distribütöre , distribütör fabrikaya atıyor topu fabrikadan ses yok .




  • iyi günler
    Erzurum'da yaşıyorum; burada kışları piyango biraz; ne zaman aniden kışa geçiş yapacağımız- ne zaman havanın kötüleşeceği pek belli olmuyor; kar yağmadığı zamanlarda-başka illerde sonbahar yaşandığı zamanlarda bile burada hava sıcaklığı genelde 10 derece altında seyrediyor; kar yağdığındaysa kar uzun zaman şehir zemininden kalkmıyor; ancak artık yapılaşmanın- daha bakımlı yolların- trafikteki araç sayısının vb. artması gibi pek çok nedenle ana arterlerde yolun önemli bir kısmının üzerindeki kar-buz tabakası kalkmış oluyor (yani lastikler aslında pek çok yerde "asfalt üstünde" oluyor; ancak gün ortasında direkt güneş ışığıyla-üzerinden geçen yoğun trafikle vb. buzu çözülen, ama ıslak kalan yollarda ilerleyen saatlerde güneş batması/gölgede kalma/havanın kapanması vb. gibi nedenlerle bu ıslaklık asfalt üzerinde parçalı buzlanmaya neden olabiliyor); bir de ara yollarda-pek çok mahalle arasında-binaların arasında kalan ara yollarda kar tabakası bazen "hiç" kalkmamış oluyor (yani pek çok ilde kar yağdığı zaman oluşacak manzara hemen hemen homojenken, o şehirde kışın zemin konusunda çok farklılık yokken, ya her yer karlı, ya da ısınan-açılan havayla üç aşağı beş yukarı şehrin her yerinde kar-buz tabakası kalkarken, erzurum'da aracı 2 dakika içerisinde tamamen buz olan, veya karlı;ya da üzerinde buz olmayan asfalt -ama gene soğuk- zeminde kullanma durumunda kalabiliyorsunuz) (erzurum'da yaşayanlar bilir; yazın bile gölge-güneş alan bölge arasında bariz bir fark vardır; güneşte yanar gibi olsanız bile iki adım atıp gölgeye geçtiğinizde üşüyebilirsiniz)

    bunları uzun uzun yazmamın sebebi, aslında aklıma çok yatan nokian'ın sabit çivili ve içindeki solüsyonla belli sıcaklığın altında çivilere basınç uygulanıp dışa itildiği, daha yüksek sıcaklıklarda ise solüsyonun genleşmesiyle çivilerin içe çekilip normal kışlık lastik hissi verebildiği lastiklerinin -çok pahalı olmalarına rağmen- alınabilirliği konusunda kararsız olmam (bildiğim kadarıyla solüsyon için kritik sıcaklık (+)7 - (+)2 dereceler arası bir sıcaklığa tekabül ediyor; ki pek çok yerde bu sıcaklıklara kış koşullarında rastlanırken erzurum'da çok daha geniş bir zaman aralığında-hiç kar yokken ve belki hiç yağmur yağmıyorken, zemin ıslak bile değilken bu sıcaklık dereceleri zaten görülüyor)

    mümkünse bu işi gerçekten bilenlerden yardım beklediğim konular şunlar:
    -- acaba yukarıda bahsettiğim gibi havanın genelde soğuk (yani çivili lastiklerin çivilerini dışarı itecek kadar soğuk) olduğu, ama zeminin ya hiç kar yağmamış olması yüzünden tamamında; ya da kar yağmış ancak ana arterlerde yolun açılmış olması yüzünden önemli bir kısmında asfalt yüzeyin açık olduğu yerlerde bu çivilerin dışarı itilmiş olması hem hızlanmada- hem fren mesafesinde-hem lastik sesinde-hem çivilerin lastikten çıkmasında/bütünüğünün bozulmasında vb. etkisi olur mu (sadece dış hava sıcaklığı değil, asfalttan sürtünmeyle oluşan ısının da bu (+)7 - (+)2 sıcaklıkta etkisi var muhtemelen, hava daha soğuk olsa bile eğer asfalt zemin açıksa bu sürtünmeyle lastikteki ısı çivilerin içerde kalmasına yetecek kadar yüksek olabilir; ama lastik böyle bir sıcaklığa ne kadar zamanda ulaşır, bunun için kaç km yol yapmak gerekir vb. hepsi birer soru işareti, erzurum'un pek büyük bir şehir olmaması sebebiyle zaten pek çok zaman kontak açıp kapama mesafesi 10-15 dakikayı veya 10 km'yi geçmiyor) (eğer bir kasabada yaşasaydık her yer kışın karla kaplı olacaktı; ve lastikler için sorun yoktu, ama bu lastikler bahsettiğim koşulların olduğu şehir şartlarında da buz olsun-olmasın havanın bahsedilen sıcaklık derecelerinin altında seyrettiği her yerde de tavsiye ediliyor mu?)

    -- lastikler çok pahalı olduğu için eğer benim için kullanıma uygunsa sadece 2 çivili lastik alıp diğer 2 tanesini normal kışlık lastik alsam mantıklı olur mu?

    -- ben kışın hafta sonları kayak için dağa çıkıyorum (ki erzurum zaten palandöken eteklerinde, aslında kayak tesisleriyle aramızdaki mesafe 10 km bile değil; ve orada da dağa çıkan ana yollar genelde açık, ama araçları park edeceğimiz park alanlarında genelde yoğun kar oluyor; ve aracı parketmek-çıkarmak, aradaki mesafe önemsiz gibi görünse de kayak ayakkabılarıyla/ekipmanlarıyla bu mesafeleri yürümek çok zor olduğundan bazen bir attaki otelden bir üstteki otelin park alanına arabayla çıkmak zor olabiliyor); acaba çivili lastik uygun değilse bu söylediğim şartlar için önerebileceğiniz (mesela vakumlu diye pazarlanan lastikler??) başka bir seçenek var mıdır?

    asıl merakım çivili lastik olduğundan son paragraftan ziyade ilk 2 soruya evap verebilecek olan varsa, çok memnun olurum... teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barkodd -- 1 Kasım 2014; 14:57:29 >




  • Merhaba;
    Aracım 2012 golf TDİ confortline 215 45 R16 İzmir'de yaşıyorum. Kış lastiği tavsiyeniz nedir acaba?
    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salvador dali -- 11 Eylül 2015; 17:32:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salvador dali

    Merhaba;
    Aracım 2014 A3 1.4 tfsi 225 45 R17 Bursa'da yaşıyorum. Kış lastiği tavsiyeniz nedir acaba?
    Teşekkürler.

    Nokian başlığı altında WR D3
  • Merhabalar,
    Istanbul icinde Nokian alabilecegim eski lastikleri saklayacak iyi bir bayi onerisi alabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • effe E kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    http://www.lastiknokian.com/bayiler.aspx adresindeki bayiler ile iletişime geçerek sorunuzu yönlendirebilirsiniz.
    Hem lastiklerinizi alabilir, hem de saklama konusunu paylaşabilirsiniz.

    İyi Günler.
  • salvador dali S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Firma olarak size aşağıdaki desenleri tavsiye edebiliriz.


    KIS_LSTK T428149 225/45 R17 94H XL WR A3
    KIS_LSTK T428124 225/45 R17 94H XL WR D3

    İyi günlerde kullanılması dileklerimizle.

     NOKIAN LASTİKLERİ ve LASTİK HAKKINDA GENEL BİLGİLER
  • barkodd B kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Size tatminkar ve kesin bir yanıt vermek için Finlandiya Nokian ile iletişime geçtik.
    Bir yanıt gelir gelmez sorunuzu cevapsız bırakmayacağız.
    Erzurum gibi sizinde belirtmiş olduğunuz şekilde sıcaklık ve iklim farklılıkları gösteren bir il için, tek bir model telaffuz etmek adına, sizi beklettiğimiz için özür dileyerek, anlayışınız için teşekkür ediyoruz.

    İyi Günler.
     NOKIAN LASTİKLERİ ve LASTİK HAKKINDA GENEL BİLGİLER




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nokian Tyres Türkiye

    Merhaba,

    Firma olarak size aşağıdaki desenleri tavsiye edebiliriz.


    KIS_LSTK T428149 215/45 R16 94H XL WR A3
    KIS_LSTK T428124 215/45 R16 94H XL WR D3

    İyi günlerde kullanılması dileklerimizle.

     NOKIAN LASTİKLERİ ve LASTİK HAKKINDA GENEL BİLGİLER

    Merhaba;
    Ben İzmir'de yaşıyorum bu iki modelden hangisi daha uygun olur sizce? Bunların arasındaki fark nedir? aracım 2012 golf 1.4 tdi confortline
    122. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salvador dali -- 11 Eylül 2015; 17:34:35 >




  • salvador dali S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Her 2 lastik sizin bulunduğunuz iklimde ve kış koşullarında kullanabileceğiniz lastiklerdir.

    Sadeleştirerek aktarmak gerekirse :
    Nokian WR D3 ok şeklinde tasarlanmış desen şekli ile orta sınıf otomobiller, aile otomobilleri ve güvenliğe önem veren sürücülere ekonomik sürüş özellikleri sunması için tasarlanmıştır.
    Nokian WR A3 ise daha büyük ve daha güçlü araçlar için yüksek hız ve hassas sürüş gereksinimlerinin karşılanması için tasarlanmıştır.

    A3 - D3 e nazaran performans ve hız yönünden daha güçlüdür.

    Nokian kullanıcıları arasında sizi de görmekten onur duyacağız.

    İyi Günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nokian Tyres Türkiye

    Merhaba,

    Size tatminkar ve kesin bir yanıt vermek için Finlandiya Nokian ile iletişime geçtik.
    Bir yanıt gelir gelmez sorunuzu cevapsız bırakmayacağız.
    Erzurum gibi sizinde belirtmiş olduğunuz şekilde sıcaklık ve iklim farklılıkları gösteren bir il için, tek bir model telaffuz etmek adına, sizi beklettiğimiz için özür dileyerek, anlayışınız için teşekkür ediyoruz.



    ilginiz için çok teşekkür ederim; cevabınızı gerçekten merakla bekliyorum
  • 205/60/16 wrd 3 leri dün itibari ile fluenceye taktık. Bakalım yeni deneyimlerim olunca buradan yazacağım.
  • Merhaba Nokian W+ diğer modellere göre fiyatı daha uygun bunun diğer modellerden mesela WR D3 ten ne gibi eksileri var ? w+ almakta kış lastiği için yeterlimidir yoksa biraz daha fazla verip wr d3 almak mı lazım ? Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fyilmaz

    Merhaba Nokian W+ diğer modellere göre fiyatı daha uygun bunun diğer modellerden mesela WR D3 ten ne gibi eksileri var ? w+ almakta kış lastiği için yeterlimidir yoksa biraz daha fazla verip wr d3 almak mı lazım ? Teşekkürler.

    Merhaba,

    Yaşadığınız ili & biraz iklimini ve aracınızın özelliğini de tarif edebilirseniz, size kesin bir yanıt vermemiz kolaylaşacaktır.
    Genel konuşmak yerine sizin durumunuza özel değerlendirme yapmayı tercih ederiz.
    Teşekkürler.


     NOKIAN LASTİKLERİ ve LASTİK HAKKINDA GENEL BİLGİLER




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nokian Tyres Türkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: fyilmaz

    Merhaba Nokian W+ diğer modellere göre fiyatı daha uygun bunun diğer modellerden mesela WR D3 ten ne gibi eksileri var ? w+ almakta kış lastiği için yeterlimidir yoksa biraz daha fazla verip wr d3 almak mı lazım ? Teşekkürler.

    Merhaba,

    Yaşadığınız ili & biraz iklimini ve aracınızın özelliğini de tarif edebilirseniz, size kesin bir yanıt vermemiz kolaylaşacaktır.
    Genel konuşmak yerine sizin durumunuza özel değerlendirme yapmayı tercih ederiz.
    Teşekkürler.


     NOKIAN LASTİKLERİ ve LASTİK HAKKINDA GENEL BİLGİLER

    Konya ereğlide yaşıyorum çok aşırı soğuk olmasa da kışın kar yağdığı oluyor ve bazen bir hafta falan kalkmıyor ama bir doğu anadolu gibi değil. Aracım mazda 323 sedan eski bir araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barkodd

    iyi günler
    Erzurum'da yaşıyorum; burada kışları piyango biraz; ne zaman aniden kışa geçiş yapacağımız- ne zaman havanın kötüleşeceği pek belli olmuyor; kar yağmadığı zamanlarda-başka illerde sonbahar yaşandığı zamanlarda bile burada hava sıcaklığı genelde 10 derece altında seyrediyor; kar yağdığındaysa kar uzun zaman şehir zemininden kalkmıyor; ancak artık yapılaşmanın- daha bakımlı yolların- trafikteki araç sayısının vb. artması gibi pek çok nedenle ana arterlerde yolun önemli bir kısmının üzerindeki kar-buz tabakası kalkmış oluyor (yani lastikler aslında pek çok yerde "asfalt üstünde" oluyor; ancak gün ortasında direkt güneş ışığıyla-üzerinden geçen yoğun trafikle vb. buzu çözülen, ama ıslak kalan yollarda ilerleyen saatlerde güneş batması/gölgede kalma/havanın kapanması vb. gibi nedenlerle bu ıslaklık asfalt üzerinde parçalı buzlanmaya neden olabiliyor); bir de ara yollarda-pek çok mahalle arasında-binaların arasında kalan ara yollarda kar tabakası bazen "hiç" kalkmamış oluyor (yani pek çok ilde kar yağdığı zaman oluşacak manzara hemen hemen homojenken, o şehirde kışın zemin konusunda çok farklılık yokken, ya her yer karlı, ya da ısınan-açılan havayla üç aşağı beş yukarı şehrin her yerinde kar-buz tabakası kalkarken, erzurum'da aracı 2 dakika içerisinde tamamen buz olan, veya karlı;ya da üzerinde buz olmayan asfalt -ama gene soğuk- zeminde kullanma durumunda kalabiliyorsunuz) (erzurum'da yaşayanlar bilir; yazın bile gölge-güneş alan bölge arasında bariz bir fark vardır; güneşte yanar gibi olsanız bile iki adım atıp gölgeye geçtiğinizde üşüyebilirsiniz)

    bunları uzun uzun yazmamın sebebi, aslında aklıma çok yatan nokian'ın sabit çivili ve içindeki solüsyonla belli sıcaklığın altında çivilere basınç uygulanıp dışa itildiği, daha yüksek sıcaklıklarda ise solüsyonun genleşmesiyle çivilerin içe çekilip normal kışlık lastik hissi verebildiği lastiklerinin -çok pahalı olmalarına rağmen- alınabilirliği konusunda kararsız olmam (bildiğim kadarıyla solüsyon için kritik sıcaklık (+)7 - (+)2 dereceler arası bir sıcaklığa tekabül ediyor; ki pek çok yerde bu sıcaklıklara kış koşullarında rastlanırken erzurum'da çok daha geniş bir zaman aralığında-hiç kar yokken ve belki hiç yağmur yağmıyorken, zemin ıslak bile değilken bu sıcaklık dereceleri zaten görülüyor)

    mümkünse bu işi gerçekten bilenlerden yardım beklediğim konular şunlar:
    -- acaba yukarıda bahsettiğim gibi havanın genelde soğuk (yani çivili lastiklerin çivilerini dışarı itecek kadar soğuk) olduğu, ama zeminin ya hiç kar yağmamış olması yüzünden tamamında; ya da kar yağmış ancak ana arterlerde yolun açılmış olması yüzünden önemli bir kısmında asfalt yüzeyin açık olduğu yerlerde bu çivilerin dışarı itilmiş olması hem hızlanmada- hem fren mesafesinde-hem lastik sesinde-hem çivilerin lastikten çıkmasında/bütünüğünün bozulmasında vb. etkisi olur mu (sadece dış hava sıcaklığı değil, asfalttan sürtünmeyle oluşan ısının da bu (+)7 - (+)2 sıcaklıkta etkisi var muhtemelen, hava daha soğuk olsa bile eğer asfalt zemin açıksa bu sürtünmeyle lastikteki ısı çivilerin içerde kalmasına yetecek kadar yüksek olabilir; ama lastik böyle bir sıcaklığa ne kadar zamanda ulaşır, bunun için kaç km yol yapmak gerekir vb. hepsi birer soru işareti, erzurum'un pek büyük bir şehir olmaması sebebiyle zaten pek çok zaman kontak açıp kapama mesafesi 10-15 dakikayı veya 10 km'yi geçmiyor) (eğer bir kasabada yaşasaydık her yer kışın karla kaplı olacaktı; ve lastikler için sorun yoktu, ama bu lastikler bahsettiğim koşulların olduğu şehir şartlarında da buz olsun-olmasın havanın bahsedilen sıcaklık derecelerinin altında seyrettiği her yerde de tavsiye ediliyor mu?)

    -- lastikler çok pahalı olduğu için eğer benim için kullanıma uygunsa sadece 2 çivili lastik alıp diğer 2 tanesini normal kışlık lastik alsam mantıklı olur mu?

    -- ben kışın hafta sonları kayak için dağa çıkıyorum (ki erzurum zaten palandöken eteklerinde, aslında kayak tesisleriyle aramızdaki mesafe 10 km bile değil; ve orada da dağa çıkan ana yollar genelde açık, ama araçları park edeceğimiz park alanlarında genelde yoğun kar oluyor; ve aracı parketmek-çıkarmak, aradaki mesafe önemsiz gibi görünse de kayak ayakkabılarıyla/ekipmanlarıyla bu mesafeleri yürümek çok zor olduğundan bazen bir attaki otelden bir üstteki otelin park alanına arabayla çıkmak zor olabiliyor); acaba çivili lastik uygun değilse bu söylediğim şartlar için önerebileceğiniz (mesela vakumlu diye pazarlanan lastikler??) başka bir seçenek var mıdır?

    asıl merakım çivili lastik olduğundan son paragraftan ziyade ilk 2 soruya evap verebilecek olan varsa, çok memnun olurum... teşekkürler...

    Merhaba,

    Bu kadar çok kullanıcıya eriştiğimiz için mutluluk ve yoğunluk içerisinde olduğumuz bir dönemde sizi beklettiğimiz için çok özür diliyoruz.

    Finlandiya merkezden gelen yanıtımızı iletiyorum sizlere. Bizim düşüncemizle aynı paralelde bir yanıt geldi. Hakkapeliitta R2 kullanabileceğinizi ve anlatmış olduğunuz tüm koşulların üstesinden gelebileceğinizi ifade ettiler. Hakkapeliitta’nın çivisiz kış lastiği olan R2, tüm zorlu koşullara sizi gururla taşıyacaktır. 13 inç ile 20 inç arasında tüm yollar için 56 ürün ürün seçeneği sunulmaktadır.

    Cyro Kristal Konsepti - Çok kenarlı kristal görünüme sahip olan sert kristalize parçacıklar, daha kesin tutuş ile buz üzerindeki kavramayı geliştirmek için lastiğin hamur bileşimine ilave edilmiştir. Silan esaslı kış silika hamur bileşimi, geniş bir sıcaklık aralığında güvenle çalışır. Bu bileşim buzlu, karlı, ıslak yolda olağanüstü bir tutuş ve mükemmel bir aşınma direnci yaratır.

    Tahliye Kanalları- Çamur Pençeleri- Kavrama Pençeleri – Geniş Tekli Kanallar- DSI ve WSI Göstergeleri - Bilgi Alanı – Saflaştırılmış Yağlar R2 ‘nin gücüne güç katan diğer özellikleri arasında yer alır.
    Hem kentsel kavşaklar hem de karlı kırsal yollarda, ultra verimle döner ve güvenle çalışır. Yeni gelişmelerle birlikte buz tutuşunu maksimize eden, dünyanın ilk kış lastiği geliştiricisi olan Nokian’ın kış lastiği Hakkapeliitta R2, bu özel alanda önemli ilerlemeler kaydetmiştir. Kış tutuşu ve kusursuz sürüşü ileri düzeyde geliştirilirken, aşınmaya karşı korunması da mükemmel şekilde iyileştirilmiştir.

    Lastiğin hız endeksi R (170 km/h)dir. Hedef pazarlar İskandinav ülkeleri, Rusya ve Ukrayna'dır.
    Diğer sorunuz ise aracınıza 2 tane kış lastiği alıp takmak yönündeydi: Hakkapeliitta serileri 2 tane değil, 4 lastik olarak satışa sunulabiliyor.

    Sizi de aramızda görmek dileğiyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nokian Tyres Türkiye -- 18 Kasım 2014; 11:54:35 >




  • Nokian Tyres Türkiye kullanıcısına yanıt
    Hakkapeliitta R2 ile ilgili daha detaylı bilgileri de ekliyoruz sizler için.

    İyi Günlerde kullanılması dileklerimizle.
     NOKIAN LASTİKLERİ ve LASTİK HAKKINDA GENEL BİLGİLER NOKIAN LASTİKLERİ ve LASTİK HAKKINDA GENEL BİLGİLER NOKIAN LASTİKLERİ ve LASTİK HAKKINDA GENEL BİLGİLER



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nokian Tyres Türkiye -- 18 Kasım 2014; 11:47:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fyilmaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nokian Tyres Türkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: fyilmaz

    Merhaba Nokian W+ diğer modellere göre fiyatı daha uygun bunun diğer modellerden mesela WR D3 ten ne gibi eksileri var ? w+ almakta kış lastiği için yeterlimidir yoksa biraz daha fazla verip wr d3 almak mı lazım ? Teşekkürler.

    Merhaba,

    Yaşadığınız ili & biraz iklimini ve aracınızın özelliğini de tarif edebilirseniz, size kesin bir yanıt vermemiz kolaylaşacaktır.
    Genel konuşmak yerine sizin durumunuza özel değerlendirme yapmayı tercih ederiz.
    Teşekkürler.


     NOKIAN LASTİKLERİ ve LASTİK HAKKINDA GENEL BİLGİLER

    Konya ereğlide yaşıyorum çok aşırı soğuk olmasa da kışın kar yağdığı oluyor ve bazen bir hafta falan kalkmıyor ama bir doğu anadolu gibi değil. Aracım mazda 323 sedan eski bir araç


    Merhaba,

    Nokian W+ yakıt verimliliği olarak F - Islak zeminde frenleme E olarak değerlendirilmiştir.
    Daha üstün teknolojilerle W+ 'dan sonra üretilmiş lastiklerimiz ise : A3 ve D3 'tür.

    Nokian WR D3 ok şeklinde tasarlanmış desen şekli ile orta sınıf otomobiller, aile otomobilleri ve güvenliğe önem veren sürücülere ekonomik sürüş özellikleri sunması için tasarlanmıştır. Su ve çamur kızaklamasına karşı dayanıklılığı iz blokları sayesinde arttırılmış ve Slush Blower (sulu çamur püskürtücü) teknolojisi geliştirilmiştir.

    Nokian WR A3 ise daha büyük ve daha güçlü araçlar için yüksek hız ve hassas sürüş gereksinimlerinin karşılanması için tasarlanmıştır.
    Nanobase yapı sayesinde lastiğin manevra, viraj dönme, şerit değiştirme, hızlanma kabiliyeti geliştirilmiştir. Değişken hava şartları için kontrol özellikleri bulunmaktadır. Dış omuz üzerinde kilitlenen 3D kanallar, yola temas esnasında sırt bloklarını kilitleyerek dönüşlerde ve kaçış manevralarında tutuşu sağlamlaştırır.

    A3 ve D3 'ün yakıt verimliliği : C - Islak zeminde frenleme : C olarak belirtilmiştir
    A3 - D3 e nazaran performans ve hız yönünden daha güçlüdür.

    A3 'ün aracınıza daha uygun bir lastik olduğunu düşünmekteyiz.


    Olumlu geri dönüşlerinizi bekliyor olacağız,
    İyi Günler.




     NOKIAN LASTİKLERİ ve LASTİK HAKKINDA GENEL BİLGİLER NOKIAN LASTİKLERİ ve LASTİK HAKKINDA GENEL BİLGİLER




  • Bursa'da yaşıyorum aracım Honda Civic.İlk kış lastiğimi Nokian WR A3 olarak tercih ettim.Çevremde kimsen tanımıyor bu lastiği,herkes "hata yaptın" diyor.Umarım beni utandırmaz.Güveniyorum sana Nokian.
  • 
Sayfa: önceki 6970717273
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.