Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (374. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.719.581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 372373374375376
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • resim11

     NISSAN ALMERA KLÜBÜ
  • resim12

     NISSAN ALMERA KLÜBÜ
  • resim13 sonunda lamba burada

     NISSAN ALMERA KLÜBÜ
  • resim14

     NISSAN ALMERA KLÜBÜ
  • resim15

     NISSAN ALMERA KLÜBÜ
  • resim16

     NISSAN ALMERA KLÜBÜ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Arkadaşlar bu tampon demirinine neden bu kadar ihtiyaç duyduğunuzu bir türlü anlayamıyorum. Bence boşuna uğraşmaya gerek yok.

    Vipmail123 fizik ilmiyle olaya yaklaşmanı bekliyorum.Arkadaşların ihtiyaç olarak görmesi tamamen psikolojik rahatlama için değil.bir aracın en önemli sağlamlık kriteri-halk gözünde- ufak çaplı kazalarda aracın ön yapısının çok bozulmamasıdır.Çoğu araçta sağlam bir tampon demiri olmadığından küçük kazalarda şöyle cümleler duyarız:-Vay be Şahin darmadağın oldu Opelde sadece tampon çatladı. Asıl işi gören plastik tampon ardındaki tampon demirinden başkası değil.Gereksiz bir parça olsaydı Ford,Opel hayvan gibi tampon demiri koymazdı.

    İşin iç yüzü Nissan parçayı güzelce çalmış . 4 yıldız alan, tampon demirlidir ve net 1200kg lık Almeradır.Tampon demiri sert çelik olsun falan da demiyorum böyle bir şey darbeyi absorbe edemez.Geçenlerde otomatik yıkama makinesindeyken kızaklı sistem malum aracı hareket ettiriyor.Dangalağın biri viteste unutmuş,frene basıyor birde. Arkada bizim almera yavaş yavaş yaklaştı ford connetin arkasına küüüt bindirdik.Almeranın içinde ecel terleri döktüm valla.İnerken dedim kaputun ucu kesin katlandı diye.Allahtan tampon tırnakları patlamışTampon demiri olsaydı bu kadar korkutmazdı beni.Duvara yanaşırken bile insan tedirgin oluyor yaa.




  • resim17 dikkat edilecek ÖNEMLİ Bİ ŞEY VAR radyonun şifresini bilmiyorsanız radyoyu çıkarmayın. benim gibi servise gitmek zorunda kalırsınız. :=)
    alıntı http://www.drive2.ru/experience/nissan/almera/almera_ii_n16/?t=120 bu siteden yapıldı.
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ


     NISSAN ALMERA KLÜBÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi belen51 -- 6 Nisan 2012; 23:29:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murazi
    Vipmail123 fizik ilmiyle olaya yaklaşmanı bekliyorum.Arkadaşların ihtiyaç olarak görmesi tamamen psikolojik rahatlama için değil.bir aracın en önemli sağlamlık kriteri-halk gözünde- ufak çaplı kazalarda aracın ön yapısının çok bozulmamasıdır.Çoğu araçta sağlam bir tampon demiri olmadığından küçük kazalarda şöyle cümleler duyarız:-Vay be Şahin darmadağın oldu Opelde sadece tampon çatladı. Asıl işi gören plastik tampon ardındaki tampon demirinden başkası değil.Gereksiz bir parça olsaydı Ford,Opel hayvan gibi tampon demiri koymazdı.

    İşin iç yüzü Nissan parçayı güzelce çalmış . 4 yıldız alan, tampon demirlidir ve net 1200kg lık Almeradır.Tampon demiri sert çelik olsun falan da demiyorum böyle bir şey darbeyi absorbe edemez.Geçenlerde otomatik yıkama makinesindeyken kızaklı sistem malum aracı hareket ettiriyor.Dangalağın biri viteste unutmuş,frene basıyor birde. Arkada bizim almera yavaş yavaş yaklaştı ford connetin arkasına küüüt bindirdik.Almeranın içinde ecel terleri döktüm valla.İnerken dedim kaputun ucu kesin katlandı diye.Allahtan tampon tırnakları patlamışTampon demiri olsaydı bu kadar korkutmazdı beni.Duvara yanaşırken bile insan tedirgin oluyor yaa.

    Fizik açısından çok da irdelenecek bir olay değil.

    Benim için en önemli kriterlerden biri yaya güvenliğidir. O demirin orada olup-olmaması arasındaki fark, bir çocuğun yaralanması ile ölmesi arasındaki fark kadar büyük olabilir.

    Geçenlerde yakın çevremden bir kişi anayolda önüne atlayan bir yayaya maalesef çarpmak durumunda kaldı. Ve çok şükür ki, yaya hayatını kaybetmedi. Aksi takdirde neler olacağını düşünmek bile istemiyorum.

    Halkın yaptığı sağlamlık testlerinin hiçbir önemi yok. Kaporta kalınlığı ile araç güvenliği ölçen insanların fikirlerini hiç önemsemeyiniz.

    N-cap testlerinde o demir, puan kazandırmaz; aksine yaya güvenliği testinden puan kaybettirir.

    O demirin olmaması nedeniyle ben kendimi daha esnek hissediyorum. Küçük dokunmalarda tamponun gerisine aktarılan hiçbir çarpma şiddeti olmuyor. Bu sayede en fazla tırnak kırılması ile kurtarırsınız.

    Geçen sene tüm tırnaklarını kırmıştım. Hepsini yaptırma maliyeti ne kadar oldu? Sadece 30TL. Belki o demir olsa, şasiyi bile zorlayacaktım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: murazi
    Vipmail123 fizik ilmiyle olaya yaklaşmanı bekliyorum.Arkadaşların ihtiyaç olarak görmesi tamamen psikolojik rahatlama için değil.bir aracın en önemli sağlamlık kriteri-halk gözünde- ufak çaplı kazalarda aracın ön yapısının çok bozulmamasıdır.Çoğu araçta sağlam bir tampon demiri olmadığından küçük kazalarda şöyle cümleler duyarız:-Vay be Şahin darmadağın oldu Opelde sadece tampon çatladı. Asıl işi gören plastik tampon ardındaki tampon demirinden başkası değil.Gereksiz bir parça olsaydı Ford,Opel hayvan gibi tampon demiri koymazdı.

    İşin iç yüzü Nissan parçayı güzelce çalmış . 4 yıldız alan, tampon demirlidir ve net 1200kg lık Almeradır.Tampon demiri sert çelik olsun falan da demiyorum böyle bir şey darbeyi absorbe edemez.Geçenlerde otomatik yıkama makinesindeyken kızaklı sistem malum aracı hareket ettiriyor.Dangalağın biri viteste unutmuş,frene basıyor birde. Arkada bizim almera yavaş yavaş yaklaştı ford connetin arkasına küüüt bindirdik.Almeranın içinde ecel terleri döktüm valla.İnerken dedim kaputun ucu kesin katlandı diye.Allahtan tampon tırnakları patlamışTampon demiri olsaydı bu kadar korkutmazdı beni.Duvara yanaşırken bile insan tedirgin oluyor yaa.

    Fizik açısından çok da irdelenecek bir olay değil.

    Benim için en önemli kriterlerden biri yaya güvenliğidir. O demirin orada olup-olmaması arasındaki fark, bir çocuğun yaralanması ile ölmesi arasındaki fark kadar büyük olabilir.

    Geçenlerde yakın çevremden bir kişi anayolda önüne atlayan bir yayaya maalesef çarpmak durumunda kaldı. Ve çok şükür ki, yaya hayatını kaybetmedi. Aksi takdirde neler olacağını düşünmek bile istemiyorum.

    Halkın yaptığı sağlamlık testlerinin hiçbir önemi yok. Kaporta kalınlığı ile araç güvenliği ölçen insanların fikirlerini hiç önemsemeyiniz.

    N-cap testlerinde o demir, puan kazandırmaz; aksine yaya güvenliği testinden puan kaybettirir.

    O demirin olmaması nedeniyle ben kendimi daha esnek hissediyorum. Küçük dokunmalarda tamponun gerisine aktarılan hiçbir çarpma şiddeti olmuyor. Bu sayede en fazla tırnak kırılması ile kurtarırsınız.

    Geçen sene tüm tırnaklarını kırmıştım. Hepsini yaptırma maliyeti ne kadar oldu? Sadece 30TL. Belki o demir olsa, şasiyi bile zorlayacaktım.

    Her zaman karşına yaya çıkacak diye bir kural yok işte.Bazen yaya olur bazan bir ford connet arkası.Kader işi.Yaya güvenliği ni çok düşünen marka tampon demirini çalarak yapmaz bunu.
    Tamponların çarpışma esnasında yayaların bacaklarını çok iyi koruması sağlanır. Çarpışma esnasında motor kaputundan kaynaklanan başa gelen darbelerde çocuklarda yaralanmalar çok sınırlı olması arzu edilir. Yetişkinlerde yaralanma riskinin daha fazla olduğu gözlemlendiğinden yanılmıyorsam volvo gibi markalar ön cam ucuna hava yastığı tasarlıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murazi
    Her zaman karşına yaya çıkacak diye bir kural yok işte.Bazen yaya olur bazan bir ford connet arkası.Kader işi.Yaya güvenliği ni çok düşünen marka tampon demirini çalarak yapmaz bunu.
    Tamponların çarpışma esnasında yayaların bacaklarını çok iyi koruması sağlanır. Çarpışma esnasında motor kaputundan kaynaklanan başa gelen darbelerde çocuklarda yaralanmalar çok sınırlı olması arzu edilir. Yetişkinlerde yaralanma riskinin daha fazla olduğu gözlemlendiğinden yanılmıyorsam volvo gibi markalar ön cam ucuna hava yastığı tasarlıyor.

    Yaya çıkması dışında her durumda ortaya çıkacak hasar büyük oranda telafi edilebilir. Ama yaya çıkarsa...

    Volvo'nun geliştirdiği o sistem çok mantıklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: murazi
    Her zaman karşına yaya çıkacak diye bir kural yok işte.Bazen yaya olur bazan bir ford connet arkası.Kader işi.Yaya güvenliği ni çok düşünen marka tampon demirini çalarak yapmaz bunu.
    Tamponların çarpışma esnasında yayaların bacaklarını çok iyi koruması sağlanır. Çarpışma esnasında motor kaputundan kaynaklanan başa gelen darbelerde çocuklarda yaralanmalar çok sınırlı olması arzu edilir. Yetişkinlerde yaralanma riskinin daha fazla olduğu gözlemlendiğinden yanılmıyorsam volvo gibi markalar ön cam ucuna hava yastığı tasarlıyor.

    Yaya çıkması dışında her durumda ortaya çıkacak hasar büyük oranda telafi edilebilir. Ama yaya çıkarsa...

    Volvo'nun geliştirdiği o sistem çok mantıklı.

    Kesinlikle dostum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: murazi
    Her zaman karşına yaya çıkacak diye bir kural yok işte.Bazen yaya olur bazan bir ford connet arkası.Kader işi.Yaya güvenliği ni çok düşünen marka tampon demirini çalarak yapmaz bunu.
    Tamponların çarpışma esnasında yayaların bacaklarını çok iyi koruması sağlanır. Çarpışma esnasında motor kaputundan kaynaklanan başa gelen darbelerde çocuklarda yaralanmalar çok sınırlı olması arzu edilir. Yetişkinlerde yaralanma riskinin daha fazla olduğu gözlemlendiğinden yanılmıyorsam volvo gibi markalar ön cam ucuna hava yastığı tasarlıyor.

    Yaya çıkması dışında her durumda ortaya çıkacak hasar büyük oranda telafi edilebilir. Ama yaya çıkarsa...

    Volvo'nun geliştirdiği o sistem çok mantıklı.

    bizim birader doktor. kendisine sordum. ayrıca çok araştırdım. ayrıca almera tamponuna zaman zaman taktığımı okuyan okumuştur bilir zaten. kesinlikle yaya güvenliğini düşündüklerini sanmıyorum. kasa değişikliğinde farklı zayıf tırnaklar gibi buradanda çalmışlar. çok sağlam bir tampon demiriyle 50-60 km hızda kazaya uğrayan ve ölen bir insan; eminim bizim demirsiz tamponla iç kanamadan can çekerek ölür en iyi ihtimalle birkaç dakika içinde. Belki demirli tamponda yaşama şansı varken bizim zayıf travers ve tamponda hiç şansı olduğunu düşünmüyorum. Bunu eksiklik olarak düşünüyorum. 2004 ve sonrası için. Bizim tampon traversleri, düberler, braketler çok basit ve kırılgan. En ufak kazada farların kırılmasını söylemiyorum bile. Radyatör peteklerinin göreceği zararı zaten söylemiyorum.Almerada gördüğüm en büyük eksiklik zayıf ön tamponları. Güçlendirilmeye ihtiyacı var. Benim araca park halinde çarptıklarından biliyorum. Detaylı incelememden biliyorum. Tamponu asıl tutan travers ve braketler. Bunları güçlendirmediğiniz müddetçe istediğiniz kadar ek demir değil çelik yerleştirin boş. Ayrıca ölüm çok farklı bir olay. birinci kattan düşüp anında ölen insanıda, 15. kattan düşüp futbol oynayan insanıda tanıyorum.




  • Orijinalden alıntı: belen51

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -


    Çok basit, kolay ve zevkli bir işlem. Topu topu davlumbaz altında iki vida. Gerisi hep plastik dübel. Ve kolay bir işlem için asla kaportacıya 70 tl vermem. Haziranda kendim sökeceğim traversi tornacıda metal punto atmak için. Adım adım fotolayacağım. Her işlem için tamirciye gidilmez. Artık alın kendinize tamir takımı. Kapı kartonunu 20 tl ye söktüler ne kadar zoruma gitti. 2 vida hepsi. Kendim söktüm kapı kartonunu sonra sürücü kapı kolu bir açılıp bir açılmıyordu. içleri pislik dolu. Kapı açma kapama anahtarındaki yay altındaki plastik tırnak kırılmış çıkarttım düzeldi. Ayrıca karton içi ve cam kızaklarını temizledikten sonra cam kıcırtısıda gitti.

    Çok basit çok kolay bişe resmen çocuk oyuncağı gibi daha şuana kadar en az 3 - 4 defa kendim sökmüşümdür. Size ilk söktüğümde çektiğim bi fotoyu koyayım , cam su bidonunun nerde bulunduğunu görebilirsiniz.. 2010 yılında çektiğim foto ..;

     NISSAN ALMERA KLÜBÜ


    tesekkürler anlatım için benim tampunla kaporta arasında 2...3mm bosluk var galiba önceden sökülüp takılmış . tampon arkasındaa bi metal varmış o düzeltilmiş kaportacı dedi. bakalım izin günü bende söküp tampon kaporta arası boşluğu gidermeye çalısacagım. umarım olur... arka tampondamı aynu sökülüyor.

    elbette yapabilirsin. Benim ön tampona bisikletli bi velet çarpmıştı ve tampon yerinden oynamıştı kaput ile aralık artmıştı. Kendim söktüm tamponu ve tamponun takıldığı eğilen bükülen ufak parçaları ince ayrıntıyla düzelttim ve tamponu yerine taktım kusur bile kalmamıştı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: murazi
    Her zaman karşına yaya çıkacak diye bir kural yok işte.Bazen yaya olur bazan bir ford connet arkası.Kader işi.Yaya güvenliği ni çok düşünen marka tampon demirini çalarak yapmaz bunu.
    Tamponların çarpışma esnasında yayaların bacaklarını çok iyi koruması sağlanır. Çarpışma esnasında motor kaputundan kaynaklanan başa gelen darbelerde çocuklarda yaralanmalar çok sınırlı olması arzu edilir. Yetişkinlerde yaralanma riskinin daha fazla olduğu gözlemlendiğinden yanılmıyorsam volvo gibi markalar ön cam ucuna hava yastığı tasarlıyor.

    Yaya çıkması dışında her durumda ortaya çıkacak hasar büyük oranda telafi edilebilir. Ama yaya çıkarsa...

    Volvo'nun geliştirdiği o sistem çok mantıklı.

    Tamponu asıl tutan travers ve braketler. Bunları güçlendirmediğiniz müddetçe istediğiniz kadar ek demir değil çelik yerleştirin boş.

    Travers ve braketler nasıl güçlendirilir üstad? Bir fikriniz var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptekin_206

    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: murazi
    Her zaman karşına yaya çıkacak diye bir kural yok işte.Bazen yaya olur bazan bir ford connet arkası.Kader işi.Yaya güvenliği ni çok düşünen marka tampon demirini çalarak yapmaz bunu.
    Tamponların çarpışma esnasında yayaların bacaklarını çok iyi koruması sağlanır. Çarpışma esnasında motor kaputundan kaynaklanan başa gelen darbelerde çocuklarda yaralanmalar çok sınırlı olması arzu edilir. Yetişkinlerde yaralanma riskinin daha fazla olduğu gözlemlendiğinden yanılmıyorsam volvo gibi markalar ön cam ucuna hava yastığı tasarlıyor.

    Yaya çıkması dışında her durumda ortaya çıkacak hasar büyük oranda telafi edilebilir. Ama yaya çıkarsa...

    Volvo'nun geliştirdiği o sistem çok mantıklı.

    Tamponu asıl tutan travers ve braketler. Bunları güçlendirmediğiniz müddetçe istediğiniz kadar ek demir değil çelik yerleştirin boş.

    Travers ve braketler nasıl güçlendirilir üstad? Bir fikriniz var mı?

    Var ama görüntülü anlatabilirim ancak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: alptekin_206

    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: murazi
    Her zaman karşına yaya çıkacak diye bir kural yok işte.Bazen yaya olur bazan bir ford connet arkası.Kader işi.Yaya güvenliği ni çok düşünen marka tampon demirini çalarak yapmaz bunu.
    Tamponların çarpışma esnasında yayaların bacaklarını çok iyi koruması sağlanır. Çarpışma esnasında motor kaputundan kaynaklanan başa gelen darbelerde çocuklarda yaralanmalar çok sınırlı olması arzu edilir. Yetişkinlerde yaralanma riskinin daha fazla olduğu gözlemlendiğinden yanılmıyorsam volvo gibi markalar ön cam ucuna hava yastığı tasarlıyor.

    Yaya çıkması dışında her durumda ortaya çıkacak hasar büyük oranda telafi edilebilir. Ama yaya çıkarsa...

    Volvo'nun geliştirdiği o sistem çok mantıklı.

    Tamponu asıl tutan travers ve braketler. Bunları güçlendirmediğiniz müddetçe istediğiniz kadar ek demir değil çelik yerleştirin boş.

    Travers ve braketler nasıl güçlendirilir üstad? Bir fikriniz var mı?

    Var ama görüntülü anlatabilirim ancak.

    Üstad müsait olduğunuzda yayınlar mısınız? Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: alptekin_206

    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: murazi
    Her zaman karşına yaya çıkacak diye bir kural yok işte.Bazen yaya olur bazan bir ford connet arkası.Kader işi.Yaya güvenliği ni çok düşünen marka tampon demirini çalarak yapmaz bunu.
    Tamponların çarpışma esnasında yayaların bacaklarını çok iyi koruması sağlanır. Çarpışma esnasında motor kaputundan kaynaklanan başa gelen darbelerde çocuklarda yaralanmalar çok sınırlı olması arzu edilir. Yetişkinlerde yaralanma riskinin daha fazla olduğu gözlemlendiğinden yanılmıyorsam volvo gibi markalar ön cam ucuna hava yastığı tasarlıyor.

    Yaya çıkması dışında her durumda ortaya çıkacak hasar büyük oranda telafi edilebilir. Ama yaya çıkarsa...

    Volvo'nun geliştirdiği o sistem çok mantıklı.

    Tamponu asıl tutan travers ve braketler. Bunları güçlendirmediğiniz müddetçe istediğiniz kadar ek demir değil çelik yerleştirin boş.

    Travers ve braketler nasıl güçlendirilir üstad? Bir fikriniz var mı?

    Var ama görüntülü anlatabilirim ancak.

    En kısa sürede bekliyorum yapacağınız uygulamanın fotolarını Bu arada bana bi konuda yardım ederseniz sevinirim , kapora verip anlaştığımız alacağımız 2000 model almera nın ön panel göstergelerindeki dijital km sayacı düzgün çalışmıyor kaç km'de olduğunu net göremiyorum. Rakamlar silik şekilde yazıyor. Bana ne öneriyosunuz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: alptekin_206

    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: murazi
    Her zaman karşına yaya çıkacak diye bir kural yok işte.Bazen yaya olur bazan bir ford connet arkası.Kader işi.Yaya güvenliği ni çok düşünen marka tampon demirini çalarak yapmaz bunu.
    Tamponların çarpışma esnasında yayaların bacaklarını çok iyi koruması sağlanır. Çarpışma esnasında motor kaputundan kaynaklanan başa gelen darbelerde çocuklarda yaralanmalar çok sınırlı olması arzu edilir. Yetişkinlerde yaralanma riskinin daha fazla olduğu gözlemlendiğinden yanılmıyorsam volvo gibi markalar ön cam ucuna hava yastığı tasarlıyor.

    Yaya çıkması dışında her durumda ortaya çıkacak hasar büyük oranda telafi edilebilir. Ama yaya çıkarsa...

    Volvo'nun geliştirdiği o sistem çok mantıklı.

    Tamponu asıl tutan travers ve braketler. Bunları güçlendirmediğiniz müddetçe istediğiniz kadar ek demir değil çelik yerleştirin boş.

    Travers ve braketler nasıl güçlendirilir üstad? Bir fikriniz var mı?

    Var ama görüntülü anlatabilirim ancak.

    En kısa sürede bekliyorum yapacağınız uygulamanın fotolarını Bu arada bana bi konuda yardım ederseniz sevinirim , kapora verip anlaştığımız alacağımız 2000 model almera nın ön panel göstergelerindeki dijital km sayacı düzgün çalışmıyor kaç km'de olduğunu net göremiyorum. Rakamlar silik şekilde yazıyor. Bana ne öneriyosunuz ?

    hocam kilometre sayacı silik dedinde ben arabayı kurcalarken başıma geldi km sayacı, saat vs. sıfırlanıyodu.olayı çözdüm.şöyle ki arabanın sigorta kutusunun kapağında sigortaların hangisinin ne olduğu sıralamayla verilmiş benimkine baktım aralarda boş yerler olmasına gerekirken benim sigorta paneli full dolu.bakarak arada boş olması gerekenleri çıkardım arabayı çalıştırdım o da ne km sayacı silik kendi kendine gidiyo geliyo her stop etmede saat sıfırlanıyor v.s röle sanmıştım ama sorun buymuş.sonra tekrar çıkardığım sigortaları taktım düzeldi.fikir verme açısında söyledim saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptekin_206

    Üstad müsait olduğunuzda yayınlar mısınız? Teşekkürler.

    Elbette ama yaz tatilini bekliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 372373374375376
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.