Şimdi Ara

Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için] (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
560
Cevap
34
Favori
279.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben dün güncelledim. 2016 Q3 oldu. Navitech qx b512 cihaz bu. Kayıtlı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • GoldMaster cihazda yüklü, iGO kurabilir miyim acaba buna?
  • cihazı naviextras programına bağladığımda global_cfg.zip güncellemesi geliyor ama indirirken hata oluşuşuyor bu globa_cfg nedir arkadaşlar.
  • Arkadaşlar cihazlarınız için güncelleme kontrolü yaparmısınız bugün kontrol ettim güncelleme yaptı cihaz.


    @sivhaba @DD252Admin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi r.yılmaz -- 16 Ekim 2016; 22:31:03 >
  • Q3Güncellemesi Sanırım Hafta içi Yayınlandı.Yükledim,Teşekkür Ederim .Ancak SD kart sök-tak esnasında kırıldı,kontrol edemiyorum.OEM Üreticisinden Temin edene kadar telefonla idare edicem artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar,
    2016-Q3 Basarsoft harita guncellemesi yayindadir. Harita veri tabani 16092016 tarih damgasiyla sunulmus. Ben henuz test ediyorum ama Bir iyi haberim var Tabelalar geri gelmis.

    Naviextras Toolbox lie guncellemenizi alabilirsiniz.

    Saygilar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Antalya için güncelleme yok galiba çallı kavşağı güncellenmemiş mesala.
  • r.yılmaz kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    Güncelleme bilgileriyle alakalı Başarsoft Sitesinde şu bilgi yayınlanmış. Antalya ( Kepez, Konyaaltı, Muratpaşa ) güncellendi.

    Ayrıntısına BURADAN bakabilirsiniz.

    Keyifli sürüşler.
  • DD252Admin kullanıcısına yanıt
    Korhan Bey;

    Son güncelleme 2016.07'mi 2016.10 olması gerekmiyormu dediğiniz siteye baktım ama çallı meydanı işlenmemiş hala.
  • r.yılmaz kullanıcısına yanıt
    Selamlar,
    Yayinlanan 2016.07 (2016-Q3) surumdur. Bahsi gecen 2016.10 harita guncellemesini gecmis yillardaki tecrubelerime dayanarak bu yilin son ayi veya ocak ayinin baslarinda alacagimizi dusunuyorum. Tabii bu benim gorus ve tahminim.
    Keyifli surusler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haritaları internetten tedarik edebilirsek Çözümürlüğe bakmadan kopyala yapıştır yapsak olur mu? Yoksa navi model ve çözünürlüğüne göre mi aramalıyız. Tabi igo primo yazılımlı naviler için soruyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasesa -- 30 Ekim 2016; 18:55:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016.10 Haritalar yayında arkadaşlar; Naviextras Toolbox ile güncellemelerinizi alabilirsiniz.

    Şu an Tabelalar, Tünel imajları düzgün çalışıyor görünüyor. Deneme sürüşlerine devam ediyorum.

    Keyifli sürüşler dilerim.
  • DD252Admin kullanıcısına yanıt
    Korhan Bey;


    global_cfg.zip dosyası indirilemedi diyor hata veriyor güncelleme yapamıyorum bu sıkıntıyı nasıl giderebiliriz.
  • r.yılmaz kullanıcısına yanıt
    Bir süre içinde tekrar deneyin. PC restart edin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • DD252Admin kullanıcısına yanıt
    Defalarca denedim olmadı naviextras'a destek talebinde bulundum.
  • r.yılmaz kullanıcısına yanıt
    Günaydın.

    Cihazı sıfırlayarak tekrar kurulum yapabilirsiniz. İlk surulumdan sonra tekrar güncellemeyi deneyin. Bu işlemden önce "Save" klasörünün yedeğini alıp silin. Sonra user.upoi dosyasını yerine atarak favorilerilerinizi kaybetmemiş olursunuz.

    Naviextras'dan gelecek cevaba göre bir yol da izleyebilirsiniz.

    Geçmiş olsun.
  • r.yılmaz kullanıcısına yanıt
    Selamlar tekrar. Şimdi Kendi cihazimla denedim. Pek sağlıklı değil serverdan veri akışı. Acele etmeyin farklı zamanda tekrar deneyiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • DD252Admin kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi yaptım olmadı nng dende cevap gelmedi daha bekliyecez biraz sanırım.
  • r.yılmaz kullanıcısına yanıt
    Bekleyin, çünkü benim Navitech cihazım da güncellemeyi tamamlayamadı bugün. Ancak içeriği kontrol ettiğimde herşey tam yüklenmiş görünüyor.
    Eğer serverdan kaynaklı bir sorunsa kısa sürede çözerler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • NNG destek talebime cevap verdi dediklerini birebir uyguladım maalesef olmadı.

    Thank you for your interest in our products!

    My name is Richard and I will handle your issue from now on.

    Please check that your internal flash memory is not locked or write protected.

    If it is not locked, it is highly possible that the flash memory of your device is damaged. In this case please connect your device and troubleshoot by clicking:

    Start - My Computer - Right click on the device flash memory - Properties - Tools - Check Now - check ‘Automatically fix file system errors’ – Start

    Once you have done this, please download the global_cfg.zip file using the link below and copy it to the NNG\content\global_cfg folder on your device flash memory. Please do not unzip this file.

    https://upload.nng.com/customercare/!systemfiles/globalcfg/global_cfg.zip

    Please start the navigation again, and verify that the error message no longer appears.

    Thank you for your cooperation.

    Best regards,

    Richard

    Naviextras® Support




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.