Şimdi Ara

N11 ve Vorteil mağaza binlerce mağdur bırakması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • N11'den 203414658510 sipariş numarası ile Vorteil adlı mağazadan almış olduğum Powertec TR 901 marka saç kurutma makinesi arızalı çıktı, geldiği gibi açıp kapatma tuşu bozuktu ve İlk sıcak çalışmada duman attı. Satıcıya defalarca mesaj atmama rağmen hiçbir şekilde yardımcı olmadı. Şikayet edince iade için yolladım fakat bu sefer de ürünü kargodan dahi almadan red etmiş. Binlerce mağdur bırakan bu satıcı insanlara bozuk ürün satıp iade kabul etmiyor ve yıldırma politikası izliyor. N11 de hiçbir şekilde muhatap dahi olmuyor konuyla ilgili. Hiçbir şeklide yardım etmiyorlar. Bundan sonrası Tüketici Mahkemesi'ne şikayet edeceğim. Millet ilgilenmez nasıl olsa deyip binlerce insanı mağdur ediyorlar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfaad -- 17 Eylül 2023; 9:19:28 >



  • Yani bu firma öyle diye N11 i kötülemek bence mantıklı değil. Dün benimde e bir tane kargom geldi, kusursuz, tam çalışıyor. Kargo da iyiydi.

    Ama sizin bahsettiğini iade kargo ücretini, satın alırken size bildirilmesi lazım, iade aşamaları kısmında.

    Sizin bahsettiğiniz mağduriyet senaryosu altında çoğu kişi mağazayı dolandırıyor. Bu konuda hassas olmak mağazanın yapması gereken bir şey.

    Genellikle mağaza, eğer ürün bozuksa biz kargoyu öderiz, değilse siz ödeyeceksiniz der.
  • Firma hiçbir şekilde ne sorulara ne de telefon aramasına cevap veriyor. N11 i suçlamamın sebebi bana verdiği kod da ücretsiz şekilde iade edebilirsiniz yazıyor, N11 müşteri hizmetleri de bana isterse iade almayabilir satıcı diyor. Satıcının tarafını tuttuğu için bana şüpheli geldi.


    Makinenin servisini aradım onlar da kargo ücreti istedi. Arkadaş aldığım sıfır ürün bozuk neden 200 lira kargo ücreti vereyim salak mıyım ben? Üstelik servis böyle bir rapor olayımız yok diyor. Satıcı yüzlerce insanı mağdur etmiş, bir sürü yerde şikayet var. Bu belaya nereden girdim hiç bilmiyorum. N11 den sipariş vermem normalde. Hepsi trendyol, hepsiburada ve amazon û kullanırım. Getir alınca bir şans vereyim dedim vermez olaydım.

  • Öne çıksın.
  • O zaman haklısınız hocam, umarım iyi bir sonuç alırsınız
  • Başta gönderin değişim yapalım dediler şimdi kargodan bile almamışlar. Resmen ve resmen dolandırıcılık bu.

    N11 ve Vorteil mağaza binlerce mağdur bırakması


    N11 ve Vorteil mağaza binlerce mağdur bırakması



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfaad -- 16 Eylül 2023; 17:22:40 >




  • Tüm uğraşlar sonucu kargoyu tekrar dağıtıma çıkardım ama yine teslim almamış. Bununla uğraşırım ben.

  • Sonunda iade oldu ama ben de bittim

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.