Şimdi Ara

mitsubishi yeni dizel motor tasarlıyor 2009 sonunda lancer ve outlander'da olacak

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
2.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar avrupa dizel motorlarını vw ve mercedes'ten alan mitsubishi corp. 2008 yılında bir karar alarak yeni dizel motor tasarımı projesini başlatmıştır ve
    1.8-2.0 gibi olması düşünülen dizel motorlar bilginize detroit auto show'da lancer'da olacak bilginize.




    Mitsubishi Heavy Industries was currently developing a four-cylinder diesel
    Mitsubishi Motors and Mitsubishi Heavy Industries have agreed on a joint development project for a next-generation diesel engine to be used in cars exported to Europe. After the agreement is finalized, development will begin in earnest with a target of beginning mass production in 2010.

    The engine will be a two-liter class unit aimed for use in small to mid-sized cars. In addition to meeting Euro5 standards, the unit is will be designed to achieve best-in-class levels of output and emissions performance. Development will be completed in mid-2009, and the engine will be introduced to Mitsubishi Motors’ key European market models.

    In addition to possibly providing engineering expertise gained through experience in industrial and marine diesel engines, as well as in gas turbine technologies, Mitsubishi Heavy is studying the provision of equipment and systems for development and testing. Also, expert engineers may be dispatched from Mitsubishi Heavy to Mitsubishi Motors to aid in the project.

    Going forward, Mitsubishi Heavy will continue to provide technical expertise and support to aid in the execution of Mitsubishi Motors’ revitalization plan, while also expanding co-development projects and other businesses that benefit both companies.

    Mitsubishi Motors is developing this diesel engine as a nucleus of its environmentally friendly technology along with its work with electric vehicles. (Earlier post.)

    Mitsubishi Motors currently uses proprietary diesel engines in its European market Pajero SUV model as well as in the Triton pickup (L200) manufactured in Thailand. In its small and mid-sized cars, however, it uses diesel engines supplied by Volkswagen AG and DaimlerChrysler AG.







  • BU ARADA PSA İÇİN DİZEL PARÇALARDA ÜRETİYOR BİLGİNİZE ADI BAŞKA AMA MALZEME MİTSUBİSHİ. :d

    Mitsubishi Heavy Industries is boosting its turbocharger capacity in Europe after winning a big order from PSA/Peugeot-Citroen.

    The Japanese manufacturer will raise capacity at its Netherlands manufacturing subsidiary to 1 million turbochargers a year from 700,000 by 2006. It is the second production boost in ten months.

    PSA, which currently buys 500,000 turbochargers a year from Mitsubishi Heavy, has ordered an additional 200,000 small turbochargers a year. That size is suitable for use with 1.6-liter diesel engines.
  • Güzel gelişme, sanıyorum mitsubishi heavy klima da üretiyordu.
    Dizel motorlu lancerları artık 50 den aşağı satmaz temsa diye düşünüyorum
  • avrupaya ihraç edeceği araçlar için bu dizel motoru piyasaya sürecekmiş peki japonya iç pazarı için ne üretiliyor???

    kıllandım ben bu işten kesin daha ileri bir teknolojiyi kendisine saklıyor bu japonlar.
  • hayırlısı bakalım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nightmare115

    avrupaya ihraç edeceği araçlar için bu dizel motoru piyasaya sürecekmiş peki japonya iç pazarı için ne üretiliyor???

    kıllandım ben bu işten kesin daha ileri bir teknolojiyi kendisine saklıyor bu japonlar.


    Avrupa'ya gelen dizel araçların motoru MERCEDES'ten alınırdı bir zamanlar.

    Bir de bu Japonya da çok katı kurallar uygulanıyor. Trafik güvenliği açısından.

    Misal, fabrika çıkışı en güçlü motor 280 HP max olmak zorunda.

    Nice Skyline, nice EVO, nice IMPREZA nın tadına bakamıyor garipler.

    ABD'de daya 1000 HP Skyline'a, sonra ver gazı gitsin.




  • Japonların yaptığı kısıtlamalar tarfikte gezinen araçlar için geçerli. Yaptıkları da gayet mantıklı. hangi yolda o aracı kullanabileceksin ve kullandığın aracı yaptığı son km hıza göre nasıl ve nerede durdurabileceksin, bu aracın çarptığı canlının sağ kalma olasılığı milyonda kaçtır?
    Fakat Trafiğe kapalı alanlar için Japonların yaptıkları araçlar da bulunmakta ve özel izinlerle üretilip kullanılmaktadır. Bir de bu tür araçları kullanmak iyi güzel hoş ta hangi yolda? Genelde trafik boş olsun diye gece kullanılmasından yana tercih kullanılıyor fakat bu seferde yetersiz aydınlatması olmayan yollarda tehlikeli anlar başlayabiliyor.
  • 1.5 veya 1.6 TURBO beslemeli benzinli motor istiyoruz LANCER için
  • Malesef bizim istememizle olmuyor. Lancer modelinin Türkiye için özel üretilen 1.5 109 HP gücündeki motoru bile bir mucize.
    Hiçbir ülkede olmayan motor hacminin ülkemiz vergilendirme koşullarından dolayı özel istek üzerine 1.5 109 HP ile ülkemize özel üretim gerçekleştirildi, bunu yaptırmak bile çok büyük bir başarıdır. Gönül ister ki 1.5 150 HP lik motor ile ülkemizde satılması fakat bunlar bizim istememizle değil, araçla motorun uyum sağlayabileceği ve kendilerinin sunabileceği en uygun şartlar ve araçlar için geliyor. Bununla ilgili inanın Temsa inanılmaz bir emek sarfediyor, kendi motor ve donanım kırılımları dışında yeni bir motor hacmi 1.5 ürettirmek te bunun en bariz göstergesi.
  • Japonya'da araçların beygir düşlerinin düşük olması uygulanan çevre kanunlarından kaynaklanıyor, yolların durumundan değil. Japonyada ABD'den nfarklı olarak standart 105 oktan yakıt kullanılıyor. Bu sebeple araçların kısıtlaması aynı ABD gibi ki orada da 85 oktan yakıt kullanıldığı için kısıtlamalara daha çok gidiliyor o kaymak gibi 80 cmlik asfalt betan kaplı yollarında o hızlara uygun olmadığı için değil.

    Motor konusunda ise canmurata kısmen katılıyorum ancak 1.8lt'lik motoru 1.6 lt'ye indrerek 125bg güç alabiliyorsa en azından mitsubishi'nin bize özel üretim yaptığı (en azından bizimki gibi pazarlara) motorlarda daha yüksek bg ve tork sunmasını beklemek gerekirdi diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: caramurat

    Malesef bizim istememizle olmuyor. Lancer modelinin Türkiye için özel üretilen 1.5 109 HP gücündeki motoru bile bir mucize.
    Hiçbir ülkede olmayan motor hacminin ülkemiz vergilendirme koşullarından dolayı özel istek üzerine 1.5 109 HP ile ülkemize özel üretim gerçekleştirildi, bunu yaptırmak bile çok büyük bir başarıdır. Gönül ister ki 1.5 150 HP lik motor ile ülkemizde satılması fakat bunlar bizim istememizle değil, araçla motorun uyum sağlayabileceği ve kendilerinin sunabileceği en uygun şartlar ve araçlar için geliyor. Bununla ilgili inanın Temsa inanılmaz bir emek sarfediyor, kendi motor ve donanım kırılımları dışında yeni bir motor hacmi 1.5 ürettirmek te bunun en bariz göstergesi.

    Bence 1.4 hacmindeki bi motordan VW yada fiat 160-150 hp üretebiliyorsa, bunu mitsubishi'de yapabilir.Bence yeterince çalışmıyorlar.Japon, bir avrupalıya göre daha çalışkan olmalı.Tembel japon olurmu




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.