Şimdi Ara

Mitsubishi ASX geldi Fiyat 47.500[Sitede Açıklandı] (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
375
Cevap
1
Favori
69.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acy78

    aralık fiyatı 51.000 e düşmüş.
    bir arkadaşın yukarıda yazdığı şu yol sesini çok fazla içeri alması ve 120 km hızı zor bulması olayı doğru mu peki arkadaşlar.

    Bu araçlar KONFOR ve LÜKS için değil, biraz dayanıklı olması ve çukur, tümsek, kaldırım kenarı, çamur, stabilize satıhlardan geçerken insanın içiniz cız etmemesi için yapılmış. Yerden gözle görülür şekilde daha yüksek, yürür aksamı bu yol şartlarına normalden daha fazla dayanacak şekilde yapılmış bir otomobil. Bunu kullanırken yol sesinden şikayet etmemek gerek.

    "Kılıçla Yaşayan Kılıça Ölür" ("If You Lıve By The Sword, You Die By The Sword") ve bu otomobili alıyorsan bazı şeylere hazırlıklı olman gerekiyor. Biz seçim skalamızı "1.6" derecesine kadar düşürünce sadece bu motor kaldı, fakat gelin görün ki zaten yetkili ithalatçı başka bir motor, şanzıman ve aktarma getirmedi: 1.6 MPI 16V DOHC 4X2 5 İleri Manüel, iki donanım paketi, INVITE ve INTENSE, yani DAVET ve YOĞUN, artık bunun ne anlama geldiği ortada.

    Rampada motor zayıf kalıyor, 1-2 vites düşürmek gerekiyor. 117 HP kağıtta kalıyor sanki, fakat düz yolda çok rahat 180 ve daha devam etseydim 190 veya 200 km/h'yı kolaylıkla elde edebiliyordu (Ürgüp-Göreme'den dönüşte orjinal ANADOL 160-170 km/h ile basarken arkasından gittim, o 150 km/h'ya yavaşlarken 160 km/h ile yanından geçtim. ASX'ye 180 km/h ile gittim. Tüm ASX sahipleri araçlarının kolaylıkla bu hıza ulaşacaklarını ifade edeceklerdir.

    Fakat bu segmentteki bir aracın bu fiyata, LPG uyumu ve gayet yeterli performans ve kalitesi ile bence alınmaması için sadece 1 sebep var, o da rakibi ve segment kralı NISSAN QASHQAI ama onun da alınacaksa 1.5 (ya da gelirse 1.6) dCi motorlu ya da 1.6 MPI motorlu ve LPG'li ama full olanı. Onun da fiyatı belli...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acy78

    aralık fiyatı 51.000 e düşmüş.
    bir arkadaşın yukarıda yazdığı şu yol sesini çok fazla içeri alması ve 120 km hızı zor bulması olayı doğru mu peki arkadaşlar.

    test surusu yaptım,surus ozellikleri guzel ,yumusak.ancak asfalt sesini acaip iceri alıyor,resmen golgeledi bu diger iyi ozelliklerini.
  • Otomatik versiyonu alınabilir fiyatlarda olmayan araçlara sadece iç geçirmekle beraber bunları getiren arkadaşların da kulaklarını çınlatıyorum.
    Asansörlü ev varken niye merdivenli var asansöre ne gerek var mantığıyla satış yaparlar anlamak güç..
  • Hafta sonu ilk şehirlerarası seyahatimi gerçekleştirdim, Ankarada-Eskişehire gidip geldim, aracın konforu gayet yerinde kesinlikle yol sesi falan rahatsız etmedi, bu sınıftaki diğer araçlar kadar yol sesi var, yani 110 ile giderken müziğin sesini fazla açmadan güzelce dinleyebiliyorum, henüz 1500 km de olduğu için araç motoru açmak için ilk kez dip gaz yaptım, ankara eskişehir güzergahının gidenler bilir dümdüz ip gibi bir yoldur, düz yolda 5.viteste ve 5000 devirde araç tam olarak 200 km hız yaptı, biraz daha yokus aşagı yerlerde 210 gördüm, 4.viteste 6000 devirde 165 civarına kadar cıkıyor, performansı en azından bana göre az falan değil gayet yerinde ve yakıt konusunda sanırım soylemeye bile gerek yok artık, 110 km/sa hıza ayarladım bütün güzergah arada bir basma harici ortalama 6,5 lt/100 km yaktı, bu fiyata bu sınıfta bu ekonomide ve bu tasarımda başka bir araç düşünemiyorum

    @ Bu arada ankaradan sivrihisara kadar sabir radarlarla ortalama hız ölçme uygulaması yapılıyor, ankara polatlı girişine kadar bir ara, sonra polatlı girişi ve çıkışı bir ara, ve polatlı çıkışı sivrihisar girişi bir ara olmak üzere tüm güergah boyunca plaka ekranda yazarak ortalama hızımı ekranlardan okuyarak gittim, 110 un üstüne cıkarsa ortalama hız ceza eve postalanıyor benim ortalama tam 110 cıktı gidiş ve gelişte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chevymel1 -- 19 Aralık 2011; 10:16:24 >




  • Burası Mitsubishi forum onun için sorduğum şeye kızabilirsiniz ama ASX i Duster ile karşılaştırmak mümkünmüdür?

    Bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    Selamlar,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dervis_ali04

    Burası Mitsubishi forum onun için sorduğum şeye kızabilirsiniz ama ASX i Duster ile karşılaştırmak mümkünmüdür?

    Bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    Selamlar,

    MITSUBISHI ASX
    DACIA DUSTER
    NISSAN QASHQAI
    NISSAN JUKE
    VOLKSWAGEN TIGUAN
    KIA SPORTAGE
    HYUNDAI IX35
    vb.

    Bunlar MINI ve COMPACT "CROSS-OVER" sınıfında SUV araçlardır. Adı CUV şeklinde ifade edilmeye de başlanmıştır (CROSS-OVER UTILITY VEHICLE). Otomobil platformunda fakat SUV (SPORTS UTILITY VEHICLE) özelliklerini değişken derecelerde taşıyan bir araç sınıfı. Şehiriçinde yüksek görüş açısı ve pratik kullanıma yönelik geliştirilmiş otomobillerdir.

    Fakat SUV-CUV-MPV-Compact Crossover gib sınıflar içinde de çok sayıda alt sınıf var. Bir marka bir modeli ile başka bir markanın başka bir modelinin olduğu sınıfta bulunmak istemeyebiliyor.


    http://en.wikipedia.org/wiki/Crossover_SUV

    Crossover examples

    The broad spectrum of CUVs or crossovers includes:
    Mini CUVs: e.g., Fiat Sedici, Honda HR-V, Nissan Juke, Mini Countryman
    Compact CUVs: e.g., Audi Q5, BMW X1, BMW X3, Mahindra XUV500, Ford Escape/Mercury Mariner/Mazda Tribute, Honda CR-V, Toyota RAV4, Nissan Rogue, Acura RDX, Volvo XC60, Hyundai Tucson/Kia Sportage, Suzuki Grand Vitara, Mitsubishi Outlander Sport, Land Rover Freelander, Infiniti EX, Skoda Yeti, Subaru Forester, Mercedes-Benz GLK-Class, Volkswagen Tiguan, Land Rover Range Rover Evoque
    Mid-sized CUVs: e.g., BMW X5/BMW X6, Chevy Equinox/GMC Terrain, Ford Edge/Lincoln MKX, Lexus RX, Mercedes-Benz M-Class, Nissan Murano, Cadillac SRX (2010-), Saab 9-4X, Mazda CX-7, Mitsubishi Outlander, Infiniti FX, Hyundai Santa Fe/Kia Sorento (2011-), Volkswagen Touareg/Porsche Cayenne, Toyota Highlander
    Full-sized CUVs: e.g., Acura MDX, Audi Q7, Dodge Durango (2011 -), Ford Flex, Ford Explorer (2011-), Honda Pilot, Lincoln MKT, Mazda CX-9, Mercedes-Benz GL-Class, Mercedes-Benz R-Class (all of which offer three rows of seating for 7 or 8 passengers as standard)
    Mid-sized sedan-derived CUVs: e.g., Honda Accord Crosstour, Acura ZDX, Toyota Venza, AMC Eagle, Audi A6 allroad quattro, Saab 9-3X, Subaru Outback, Volvo XC70 (the last five being directly based upon Station wagons)
    Compact sedan-derived hatchback CUVs: e.g. Toyota Matrix/Pontiac Vibe[9], Subaru Impreza hatchback
    Minivan-like CUVs: e.g., Dodge Journey, Tata Aria, Buick Enclave/Chevrolet Traverse/GMC Acadia/Saturn Outlook (defunct), Ford C-MAX, Mazda 5
    Semi-offroaders: e.g. Fiat Palio Adventure, Ford Fiesta Trail, Nissan Livina X-Trail, Land Rover LR2, Jeep Compass, Jeep Grand Cherokee (2005-) Peugeot Escapade, etc.

    The European MPV or large MPV may broadly resemble the crossover, including vehicles such as the Mercedes-Benz R-Class, VW Golf Plus, Ford Kuga, Opel/Vauxhall Antara and Ford S-Max. Notably, during the development of the Dodge Journey CUV, Dodge benchmarked the S-Max.[10]

    A short list of current crossovers with their platform genealogy (similar vehicles are grouped together):




  • Ben aslında sınıflandırmadan bu kadar anladığımı söyleyemeyeceğim.

    Yakıtı ekonomik harcayan, altı yerden yüksek (asfalt dışı kullanıma olanak tanıyabilecek), bagajı geniş, yedek parçaları ve bakımı ucuz ve en son oalarta kendisi ucuz bir araç bakıyorum. Duster bu anlamda beğendiğim bir araç. Ancak sağlamlıkta, sağladığı donanımlarda ve güvenilirlikte bir problemi var.

    Açıkcası alternatif bakıyorum.
  • Sınıf olarak aynı sınıfta olsalar bile kalite olarak pek karsılastırılamaz sanırım dacia ile mitsubishi, özel olarakta donanım ve tasarım olarakta duster ile asx karsılastırılamaz, ama fiyat olarak daha uygun duster tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dervis_ali04

    Ben aslında sınıflandırmadan bu kadar anladığımı söyleyemeyeceğim.

    Yakıtı ekonomik harcayan, altı yerden yüksek (asfalt dışı kullanıma olanak tanıyabilecek), bagajı geniş, yedek parçaları ve bakımı ucuz ve en son oalarta kendisi ucuz bir araç bakıyorum. Duster bu anlamda beğendiğim bir araç. Ancak sağlamlıkta, sağladığı donanımlarda ve güvenilirlikte bir problemi var.

    Açıkcası alternatif bakıyorum.

    Bütçeniz ASX'ye yetiyorsa düşünmeyin bile. Bir VW kullanıcısı olarak kefilim.
  • Farklı Segmentlerde olmasına rağmen

    ASX ve Citroen C4 veya C5 arasında karar veremiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HGKSN

    Farklı Segmentlerde olmasına rağmen

    ASX ve Citroen C4 veya C5 arasında karar veremiyorum.

    kardeş asx daha yüksek olması ve güvenlik ve keyif açısından daha üstün bu araçlardan.ayrıca içi de gayet hoş bir araç.mitsubishiyi 93 model lancerdan tanırım taş gibi araç yapıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dervis_ali04

    Ben aslında sınıflandırmadan bu kadar anladığımı söyleyemeyeceğim.

    Yakıtı ekonomik harcayan, altı yerden yüksek (asfalt dışı kullanıma olanak tanıyabilecek), bagajı geniş, yedek parçaları ve bakımı ucuz ve en son oalarta kendisi ucuz bir araç bakıyorum. Duster bu anlamda beğendiğim bir araç. Ancak sağlamlıkta, sağladığı donanımlarda ve güvenilirlikte bir problemi var.

    Açıkcası alternatif bakıyorum.

    aynen bende o özelliklerde arac arıyorum hocam. duster nasıldır aceba? kullandım gerçi pek bir cip havası hissettirmedi bana ama bilemiyorum yinede.
  • duster olmaz ya, geçen kaza yapmışını gördüm karton gibi ezilmiş, euroncapten 3 yıldızı var
  • Hanüz şu anda hiçbir araç alma olanağım bulunmasada Duster ile test sürüşü yaptım. Ben Fiat ailesinden bir araç kullandığımdanmıdır nedir bana gayet lüks ve konforlu geldi.

    Duster ile ilgili forumları takip ediyorum. Kullanıcıları araçlarına çok düşkünler ve deyim yerinde ise toz kondurmuyorlar.

    Hattawww.gezenbilir.com sayfasını ziyaret ederseniz artıları eksileri ile ilgili birçok bilgi paylaşımı var.

    Ben herşeye rağmen tam emin olamadığım için alma aşamasına geldiğimde mutlaka ASX i de değerlendireceğim.

    Bildiklerim bu kadarç
  • bende bir grande punto kullanıcısıydım bugün daha önce test ettiğim asxi aldım. dustera da çok bakmıştım ama bence arada dağlar kadar fark var belki dusterın dizel olması cazip ama asx tam bir cip havasında otomatik klima,as&g, asc ses sistemi bence gayet iyi
    tabi bütçe ve zevkler her zaman değişir ama özellikle asx önden görünüşü acayip güzel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: acy78

    aralık fiyatı 51.000 e düşmüş.
    bir arkadaşın yukarıda yazdığı şu yol sesini çok fazla içeri alması ve 120 km hızı zor bulması olayı doğru mu peki arkadaşlar.

    Bu araçlar KONFOR ve LÜKS için değil, biraz dayanıklı olması ve çukur, tümsek, kaldırım kenarı, çamur, stabilize satıhlardan geçerken insanın içiniz cız etmemesi için yapılmış. Yerden gözle görülür şekilde daha yüksek, yürür aksamı bu yol şartlarına normalden daha fazla dayanacak şekilde yapılmış bir otomobil. Bunu kullanırken yol sesinden şikayet etmemek gerek.

    "Kılıçla Yaşayan Kılıça Ölür" ("If You Lıve By The Sword, You Die By The Sword") ve bu otomobili alıyorsan bazı şeylere hazırlıklı olman gerekiyor. Biz seçim skalamızı "1.6" derecesine kadar düşürünce sadece bu motor kaldı, fakat gelin görün ki zaten yetkili ithalatçı başka bir motor, şanzıman ve aktarma getirmedi: 1.6 MPI 16V DOHC 4X2 5 İleri Manüel, iki donanım paketi, INVITE ve INTENSE, yani DAVET ve YOĞUN, artık bunun ne anlama geldiği ortada.

    Rampada motor zayıf kalıyor, 1-2 vites düşürmek gerekiyor. 117 HP kağıtta kalıyor sanki, fakat düz yolda çok rahat 180 ve daha devam etseydim 190 veya 200 km/h'yı kolaylıkla elde edebiliyordu (Ürgüp-Göreme'den dönüşte orjinal ANADOL 160-170 km/h ile basarken arkasından gittim, o 150 km/h'ya yavaşlarken 160 km/h ile yanından geçtim. ASX'ye 180 km/h ile gittim. Tüm ASX sahipleri araçlarının kolaylıkla bu hıza ulaşacaklarını ifade edeceklerdir.

    Fakat bu segmentteki bir aracın bu fiyata, LPG uyumu ve gayet yeterli performans ve kalitesi ile bence alınmaması için sadece 1 sebep var, o da rakibi ve segment kralı NISSAN QASHQAI ama onun da alınacaksa 1.5 (ya da gelirse 1.6) dCi motorlu ya da 1.6 MPI motorlu ve LPG'li ama full olanı. Onun da fiyatı belli...

    Peki taner bey Mitsubishi markasının bakım maliyeti ve parça konusunda durumu nedir. Bu marka hakkında pek iyi şeyler duymuyorum parçası bulunmuyor gibi sorunlar yaşıyor çevremde bir kişinin biraz eski model carisma sı var ve bu markayı kesinlikle tavsiye etmiyor sizin bu konudaki fikirleriniz nedir?




  • duster ve asx in aerodinamik değerlerini incelersek ki bu oldukça önemli neden derseniz bu değerin düşük olması birçok avantaj sağlıyor. yakıt tüketimi, hızlanma, maks hız, gürültü seviyesi vs vs

    duster 0,42

    asx 0,32

    bmw x1 0,32

    ayrıca dusterdan uzak durulması için bir sebep daha araç teneke gibi dersek az olur bildiğin karton gibi.

    not: bu fotoğrafın canlı şahidiyim araç adana - pozantı otobanında düz bir hatta tek taraflı olarak bu kaza gerçekleşmiş ve ne yazıkki içindekiler sağ çıkamamıştı o günden bu yana bu araca karşı antipatim var.





     Mitsubishi ASX geldi Fiyat 47.500[Sitede Açıklandı]


     Mitsubishi ASX geldi Fiyat 47.500[Sitede Açıklandı]


     Mitsubishi ASX geldi Fiyat 47.500[Sitede Açıklandı]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi garin -- 3 Ocak 2012; 13:35:30 >




  • ne olmuş bu arabaya ya böyle paramparça.

    euroncap te 3 yıldız almış yüzdeler de burada buyrun bakın

    http://www.euroncap.com/results/dacia/duster.aspx

    insan hayatı önemlidir.
  • buda escnin asxde denenmiş hali buyrun izleyin, 5 tam puan almış , yine başarılı

    http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=1b05d8e5-cebb-4a8f-b771-ac1f6900ee8a&t=1&sel=5941e194-d317-4474-af45-19d2475403c4&media=flash
  • güncel
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.