Şimdi Ara

mini countryman s all4 özel servis yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
2.063
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • slm arkadaşlar foruma ilk defa konu açıyorum hatam olursa kusuruma bakmayın.

    Öncelikle 2011 model mart 2012 trafige çıkşlı countryman all 4 sahibiyim soruları olan olursa yanıtlamaya çalışırım.
    Benim aracımda şansımdanmıdır bilemiyorum iki defa motor arızası oldu sonuncusunda borusandaki muşteri temsilcisine sinirlendim bir daha gelmeyecegimi bildirip arızalı aracı garantiden tamir edilmek üzere bırakıp ayrıldım araç borusanda duruyor.arızalardan ve neden sinirlendigimden de bahsetmek istiyorum.

    1 rinci arıza da borusan avcıları aradım aracın altından yag kaçırıyordu anlattım bana aracı çalıştırmamamı ve çekici ile gondermemi soylediler.bu arada tekirdag çerkezkoyde oturuyorum ve kaskonun yol yardımı ile aracı gonderdim.basit bir pul sorunu için 5 gun beklettiler neymiş randevu almamışım sanki ben müneccimim arıza oldu aradık onceden bilebilseydim alırdım randevuyu hatta iki sefer arıza olacagını bilseydim bu arabayı hiç satın almazdım.gayet rahatlar sanki sorun onlardan kaynaklanmıyo belkide aracın işi yarım saat surmedi neyse ucretsiz sorunu giderip teslim ettiler aracı.

    2 incisinde ve sonuncusunda motor vuruntulu çalışmaya başladı aradım yine motor arıza lambasıda yandi bu sefer goturmedim randevu aldim yaklasik 5 gun sonrasına ve erken saate 10:30 a basit giderilebilecek bir arıza ise bekleyip almak istedigimi tekirdagdan gelecegimi belirterek randevu aldım.10:15 te de orada oldum. İşguzar aynı müşteri temsilcisi araca ogleden sonra bakacaklarını 20 tane arızadan kaynaklanabilecegini (servis alanına bile sokmadan)aracı bırakıp gitmemi beni arayacaklarını soyledi . ikame araç hakkım oldugunu bunu randevu alırken talep etmem gerektigini de bildirdi bende memnuniyetsizligimi bildirip kendisine borusanın beni magdur ettigini soyleyip oncesinde konuştugumuz 1200 km kalan on fren balata degişimi nede bakmamalarını sadece arızayı giderip teslim etmelerini soyleyip otobus ve minubuslerle tekirdaga dondum

    Şimdi benim ihtiyacım olan bakım ve onarım işlerinde kousunda uzman özel servise (tekirdag istanbul arası) ihtiyacım var. özellikle mini cooper kullanıcısı
    arkadaşların yardımına ihtiyacım var. Birdaha bu borusan otonun kapısından bile Geçmek istemiyorum.







  • Geçmiş olsun memlekette esnaf kalmamış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiNaPSiS

    Geçmiş olsun memlekette esnaf kalmamış
    Araç zaten sorunlu,bir de siz bunları halletmek varken garantiden yapılacak arabayı özel servise sokmayı düşünüyorsunuz.Muhtemelen fabrikasyon hata var,para ödemeden aracınız hallolacak mağdur olsanız da.
    Özel servis muhtemelen sorunu bulamayacak,bulana kadar söküp söküp takacak,bir alay para harcayıp yine başladığınız yere dönmüş olacaksınız.Bunun üstüne garantiden de çıkacağı için yetkili serviste de hak iddia edemeyeceksiniz.
    Sizinki denize düşüp yılana sarılmak,ama o yılan sokar hocam.
  • zeki_ar Z kullanıcısına yanıt
    Hocam acele etme;bakalım servis ne diyecek.Burda yaz bizde takip edip fikir verelim.Tahmin ediyorum araçtaki problem büyük ve garanti bitene kadar geçici çözümle halletmeye çalışıyolar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KrM's

    Hocam acele etme;bakalım servis ne diyecek.Burda yaz bizde takip edip fikir verelim.Tahmin ediyorum araçtaki problem büyük ve garanti bitene kadar geçici çözümle halletmeye çalışıyolar.
    Borusan servisinde bir lastiği 5 saatte değiştiren bir sisteme sahip. Sinir dayanmaz. Kosifler nispeten daha iyidir. Aracınızın garanti durumunu bilmiyorum. Özel servis konusunda önerim Teknik Oto olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HazzaR

    Borusan servisinde bir lastiği 5 saatte değiştiren bir sisteme sahip. Sinir dayanmaz. Kosifler nispeten daha iyidir. Aracınızın garanti durumunu bilmiyorum. Özel servis konusunda önerim Teknik Oto olur.

    Alıntıları Göster
    Arkadaslar oncelikle ilginiz icin tesekkurler .
    Yazimdada belirttigim gibi araci bu sorun giderilmesi icin borusana biraktim zaten ve aksam ustude kendilerini aradim.
    Bana sorunun yazilimdan yada termostattan oldugunu soylediler ve yeni yazilim yukleyip test edip bilge verecekler.
    Bu sorun garantiden giderilecek ve yaklasik bes ay sonrada garanti bitiyor. Ozel servis konusunda donanimli bir yer olursa sorun olmaz diye dusunuyorum . Ve bu nedenle buraya konu actim.biliyorum her yerde bulamam iyisini ama bir tane vardir diye umut ediyorum. Hem paramla borusana gidip rezil olacagima ozele gider vezir olurum.

    Ben acikcasi olacaklari goze aldim . Yetkili servisin tekelinde kesinlikle kalmayacagim .




  • SiNaPSiS kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler @SiNaPSiS
  • Bende oyle yapiyorum. Olanlari paylasmaya devam edecegim. @KrM's
  • HazzaR kullanıcısına yanıt
    Mini kullanicimisiniz acaba. Ayrica hemen bakacagim tesekkurler @HazzaR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeki_ar

    Mini kullanicimisiniz acaba. Ayrica hemen bakacagim tesekkurler @HazzaR
    Bence durumu biraz abartmışsınız hocam. Sakin kafayla düşününce biraz fevri davrandığınızı görebilirsiniz. Her markada önceden bildirmezseniz ikame araç sağlayamazlar çünkü ellerinde çok fazla araç olmuyor. İkame araç istediğinizi belirttiğinizde araçların kullanım süreleri gözden geçiriliyor ve ona göre size araç ayarlanıyor siz randevuya gelmeden önce. Bir arıza için saatlerce ve hatta günlerce bekletilmeniz ise serviste çalışan eleman sayısından ve servislerin artık uyguladıkları sıkı prosedürlerden kaynaklanıyor. Özellikle Ankara'da vw, audi (aynı servisler) ve peugeot servislerinde gördüğüm kadarıyla servise giren araca uygulanan belli bir prosedür var. Aracın önemli kısımlarını kontrol ediyorlar öncelikle. Bu bile zaman alan bir işlem. Bu yüzden aracı ufak bir arıza için bile bıraktığınızda aracı en erken bir sonraki güne vermeleri normal sayılıyor. Tabi eğer size serviste bir terbiyesizlik yapıldıysa borusan'ın genel merkezine bildirebilirsiniz. Bu durumda tabiki %100 siz haklısınız.




  • FirstClass F kullanıcısına yanıt
    sayın firstclass

    Tabiki bu acidan bakarsanız siz dediginiz gibi haklısınız.Fakat ben abarttıgımı dusunmuyorum. Birincisi benim aracım garanti kapsamında arıza yapıyor Yani kaza yaptıgımdan yada yanlış kullanımdan degil.Bu durumda ben Magdurum ve bu ikinci kez oluyor. Ben arabanın Arıza yapacagını bir kaç onceden on gorebilse tabiki bu sıkıntılar olmaz .Ama dediğim gibi müneccim degilim.

    ikincisi ise son Arızada ben yaklasik 5 gun sonrasına randevu alabildim ( arac durumu acil yol yardımı ile gorusuldu) bu sekilde de kullandım araci.
    Randevu alırken Tekirdagdan geldigimi aynı gün içerisinde buyuk bir Arıza yoksa bekleyip almak istedigimi belirttim. Bu neden le randevuyuda erken saate aldım.Simdi ben gittigim de hic İncelemeden Aracı bırakıp gitmemi soylerlerse Randevu esnasında İkame arac alabilecegimi bana soylemezlerse ben tabiki
    sinirlenirim. BEn servisteyken ikame arac aşabilecegimi ama ellerinde olmadıgını randevu esnasında istemem gerektigini soyluyorlar. Demekki bir politikalrı
    var mumkun oldugunca ikame arac vermeyin diye.

    Ben kesinlikle haksızlıga ugradıgımı dusunoyurm .
    Pire için de yorganı kesinlikle yakarım . ben musteriyim ve garantili aracım iki kez arıza yapıyor ve borusan prosedürü dışında hiç birşey yapmıyor.
    Ama ben tekirdag istanbul arası Git del yaptıgımamı yanayım işimden oldugumamı.

    basit bir pul hatası için 5 gun (hafta sonu tatili dahil) aracımı bekleten borusana (garantiden yapıldı)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeki_ar

    sayın firstclass

    Tabiki bu acidan bakarsanız siz dediginiz gibi haklısınız.Fakat ben abarttıgımı dusunmuyorum. Birincisi benim aracım garanti kapsamında arıza yapıyor Yani kaza yaptıgımdan yada yanlış kullanımdan degil.Bu durumda ben Magdurum ve bu ikinci kez oluyor. Ben arabanın Arıza yapacagını bir kaç onceden on gorebilse tabiki bu sıkıntılar olmaz .Ama dediğim gibi müneccim degilim.

    ikincisi ise son Arızada ben yaklasik 5 gun sonrasına randevu alabildim ( arac durumu acil yol yardımı ile gorusuldu) bu sekilde de kullandım araci.
    Randevu alırken Tekirdagdan geldigimi aynı gün içerisinde buyuk bir Arıza yoksa bekleyip almak istedigimi belirttim. Bu neden le randevuyuda erken saate aldım.Simdi ben gittigim de hic İncelemeden Aracı bırakıp gitmemi soylerlerse Randevu esnasında İkame arac alabilecegimi bana soylemezlerse ben tabiki
    sinirlenirim. BEn servisteyken ikame arac aşabilecegimi ama ellerinde olmadıgını randevu esnasında istemem gerektigini soyluyorlar. Demekki bir politikalrı
    var mumkun oldugunca ikame arac vermeyin diye.

    Ben kesinlikle haksızlıga ugradıgımı dusunoyurm .
    Pire için de yorganı kesinlikle yakarım . ben musteriyim ve garantili aracım iki kez arıza yapıyor ve borusan prosedürü dışında hiç birşey yapmıyor.
    Ama ben tekirdag istanbul arası Git del yaptıgımamı yanayım işimden oldugumamı.

    basit bir pul hatası için 5 gun (hafta sonu tatili dahil) aracımı bekleten borusana (garantiden yapıldı)
    Az once borusanla goruştum.

    Termostatı degiştirdiklerini sorunun giderilmiş gibi gorundugunu .Yol testi yaptıktan sonra bana aracı teslim edeceklerini bildirdiler.
    Açıkcası termostatttan boyle bir sorun olacagını pek dusunmuyorum mantıklı gelmedi ama bekleyip gorecegiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeki_ar

    Az once borusanla goruştum.

    Termostatı degiştirdiklerini sorunun giderilmiş gibi gorundugunu .Yol testi yaptıktan sonra bana aracı teslim edeceklerini bildirdiler.
    Açıkcası termostatttan boyle bir sorun olacagını pek dusunmuyorum mantıklı gelmedi ama bekleyip gorecegiz.

    Alıntıları Göster
    Maleseff kı hersey Kurumsallaşınca adamlar o mantalıte gıdıyoor nasıl olsa müsterım var mantiği.Buna Renoda dahıl servısler aynı sekılde davranıyoorlar randevu alınıyoor renodada arac cok cok sıkısık oluyoor servıslerıı maleseefkı nufüs patlamasımıı oluyoor arac patlamasımı bende anlıyamadım Reno Scenıc 20111 modeli abıme alıcaktık servıste EDC sanzumanına bıle kalabalıktan baktıramadık 1 hafta sonra dıyoorlar vazgectık satmaktak zaten BMW bınıyoor pekde begenmeedı aracı aslında bazı markaların presüdürlerı zor oluyor maleseffte ınsanlar mesala servısı ıyı olan Toyota gıbı markalara da yönelıyoorlar gercı hıç Toyota aracım olmadı benım Abımden yetkılı servısı BMW NIN sadece yag degısımıne 1000 tl para ıstedı akıl sır ermıyoor yok efendım kullandıkları yag profossyonel serı ımıs yagın lıtresı bellı kralı olsa kac paralık yagdır para tuzagı sadece bence zaten Tr sartlarında 4luk kapalı bidon yagların bıle omru 1 yıl yada 10.000 km . dır bence dızel araclar ıcın daha fazlası Turbo v.s. saglıgı ıcın ıyı degıldır neyse saglıcak la kalın hatasız arızasıız sürüşler dılerım bu arada...




  • Artık devir değişti.
    YA atmosferik eşşek ölüsü bir araç alıp sorunsuzca çok yakmasına razı olarak kullanacaksınız.(Lpg takıldığında sorunsuzluk bozuluyor.)
    yada yeni nesil motorlardan alınan yüksek güç ve nispeten düşük tüketimin dez avantajı olarak arıza ihtimalini hazmedeceksiniz.

    Yanlış anlamayın bunu herkeze söylüyorum. Size değil.

    Bence başka bir yetkili servise gitmelisiniz. Servisden servise dağlar kadar fark olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HazzaR

    Borusan servisinde bir lastiği 5 saatte değiştiren bir sisteme sahip. Sinir dayanmaz. Kosifler nispeten daha iyidir. Aracınızın garanti durumunu bilmiyorum. Özel servis konusunda önerim Teknik Oto olur.

    az once teknik otonun sitesine girdim ve inceledim .

    Benim için cok uygun gorunmuyor. Cunku servisleri yalovada ve bursada var tekirdagda oturdugum için gidip gelmek sorun olur.
    Buyuk problemlerde gidebilirim belki ama bakımlar için mumkun degil .

    Yinede teşekkurler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KrM's

    Hocam acele etme;bakalım servis ne diyecek.Burda yaz bizde takip edip fikir verelim.Tahmin ediyorum araçtaki problem büyük ve garanti bitene kadar geçici çözümle halletmeye çalışıyolar.

    +1453

    granti süresini bitirmeye çalışıyorlar gibi hissediyorum...sonrası daha acı olacak....tepelerine binin aracı adan zye yaptırın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeki_ar

    quote:

    Orijinalden alıntı: HazzaR

    Borusan servisinde bir lastiği 5 saatte değiştiren bir sisteme sahip. Sinir dayanmaz. Kosifler nispeten daha iyidir. Aracınızın garanti durumunu bilmiyorum. Özel servis konusunda önerim Teknik Oto olur.

    az once teknik otonun sitesine girdim ve inceledim .

    Benim için cok uygun gorunmuyor. Cunku servisleri yalovada ve bursada var tekirdagda oturdugum için gidip gelmek sorun olur.
    Buyuk problemlerde gidebilirim belki ama bakımlar için mumkun degil .

    Yinede teşekkurler.

    Bostancı Oto Sanayi'de Gençler Oto diğer tavsiyem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HazzaR -- 12 Aralık 2013; 21:16:27 >
  • Arkadaslar arci iki gunde taeslim aldim sorun giderilmis garantiden tamir edildi. Bu arada sikayette bulundum musteri temsilcisi donus yapti ve yuz yuze gorustuk.
    Ozur dileyip presedurlerinden bahsettiler ve tekrar servise gittigimde ikame arac vereceklerini ve kendilerinin takip edeceklerini soylediler.

    Foruma cok sik giremiyorum bu yuzden herkesten ozur dilerim.

    Desteklerini ve yardimlarini esirgemeyen butun arkadaslarada tesekjur ediyorum.

    Ozel servisle ilgilide notlarimi aldim . Ilk sorunda irtibata gecip gorusecegim hayirli gunler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeki_ar

    Arkadaslar arci iki gunde taeslim aldim sorun giderilmis garantiden tamir edildi. Bu arada sikayette bulundum musteri temsilcisi donus yapti ve yuz yuze gorustuk.
    Ozur dileyip presedurlerinden bahsettiler ve tekrar servise gittigimde ikame arac vereceklerini ve kendilerinin takip edeceklerini soylediler.

    Foruma cok sik giremiyorum bu yuzden herkesten ozur dilerim.

    Desteklerini ve yardimlarini esirgemeyen butun arkadaslarada tesekjur ediyorum.

    Ozel servisle ilgilide notlarimi aldim . Ilk sorunda irtibata gecip gorusecegim hayirli gunler
    Maslak sanayide mini auto yusuf ustayı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atiyba

    Maslak sanayide mini auto yusuf ustayı tavsiye ederim.

    Alıntıları Göster
    Konusu açiılmışken '' KOSİFLER OTO'' ve Kosifler group 'ta pek farklı değil geçen sene aracımı teslim alırken ruhsat plaka ve araç sevkiyatı nedeniyle yaklaşık 5 gün kadar aracımı geç teslim ettiler.kimsenin kimseyi 5 bekletme lüksü yoktur. Ayrıca da şaka gibi aracım içerenköy şubesine gitti ruhsatım bağdat cadesine gitti bende tam mesai bitiminde aracımı teslim almak için 20 dakikada bağdat caddesinden aracımı alıp içerenköye işınlandım.

    Ayrıca Aracımı aldığımda kauçuk paspaslar içinde yoktu.. Yani bana sözverilen hiçbirşey yapılmamıştı.Bende şikayetimi belirttim ve ilk servisimde hatrı sayılır bir indirim istedim.
    Aradan 10 ay geçti ben servis için teklif aldım ne mi yaptılar bana %5 indirimle beraber 820 tl lik teklif gönderdiler.

    Bu nedenle KOSİFLER GROUP ve KOSİFLER OTO ' dan hiçbir alışverişim olmayacak!!

    Bu arada ilk bakımımı Bursa TEKNİK OTO' da yaptırdım hemde 607 TL ' ye çokta memnunum dakikası dakikasına teslim aldım.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.