Şimdi Ara

Millenicom pişmanlığım 5 günlük bağlantı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: teknoloji41 Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yeni taşındığım dairede fiber olmadığı için en uygun millenicom bağlantısı yaptırmak istedim. 5 gün önce internet bağlandı 100mbps anlaştık fakat 10mbps hızı geçmiyordu. Arıza kaydı açtım modem aç kapa vs gene değişmedi. Servis gelip müdahele etti dediler 299 TL faturaya yansıtılıldı fakat ben evde yoktum neye müdahale ettiler bilmiyorum... Bugün eve taşınıp hız testi yaptım 20mbps geçmiyor.. İptal için zar zor ulaştım 1661 TL cayma bedeli ödemekle tehtid ediyorlar. Alış herşeyi istemiyorum diyorum fiyat 700 tl ödersiniz diyorlar. Sorun benden değil sizin sağlayacı probleminiz diyorum ücretsiz servis gönderip kontrol ettireceklerini bildirdiler. İptal de etmiyorlar kafayı yedirecekler bana..




  • Gerekli kanıtları oluşturup ya sorunu çözersiniz ya da THH ye giderim diyin yine de sorunu çözmezlerse başvurunuzu yapın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • THH açacaksınız kazanınca fazla ödediğinizi istersiniz vermezlerse de icra açarsınız

    Millenicom pişmanlığım 5 günlük bağlantı
  • Büyük rezillik, insanların sık sık taşınmak zorunda kaldığı şu günlerde umarım yetkililer bu konuları okuyordur.

  • Şimdide sms göndermişler yapılan hız kontrollerinde modeminize kadar 100mbps hız geldiği tespit edilmiştir. Hattınızda hız kaynaklı sorun yoktur. Modemi kapatıp açın tarayıcı temizleyin gibi saçma sapan önerilerde bulunmuşlar :))Sorun devam etmesi durumunda elektrikçi yada bilgisayarcı ile iç tesisata bakın demiş ama tesisatı onlar bağladı zaten bu kadar saçmalama olur

  • Fiber altyapısı olmayan yere taşınmayın sonra çok pişman olursunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • modem hat değerlerini paylaşır mısınız ?

  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt

    Merhaba nasıl yapacağım ?

  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt

    dun başvurdum bu gun bağladın 100 mbps 85/10 alıyorum millenicom



    Millenicom pişmanlığım 5 günlük bağlantı
  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt
    Millenicom pişmanlığım 5 günlük bağlantı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KöfteSuyu kullanıcısına yanıt

    Değerlerin normal; hadi 100 olmasın 75 rahat alırsın. Sorun iss bazlı.

  • Hocam şimdi network laptop bağladım 87mbps aldım wifi neden düşük olur?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KöfteSuyu kullanıcısına yanıt

    Modem 5 ghz destekliyor mu?

  • Hayır malesef


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KöfteSuyu kullanıcısına yanıt

    50 üstü zor.

  • Farklı bir modemde deneyeceğim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KöfteSuyu kullanıcısına yanıt

    Deneyin lütfen.

  • Bugün itibariyle geçiş yaptım net bağlanmadı daha iyi bir firma değil mi sözünün arkasında durmuyor mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun bende 2 sefer oldu kiracıma abone oldum.Geçen sene deprem dolayısı ile kız evine gidince babasıyla konuşup iptal ettirdim .Şimdi yine rica ettiler aynısı olsun dediler abone oldum.Geçen sene sıfır sıkıntıyken (zırt pırt zam yapmaladı dışında) bu sene başta bağlantı tam fiyasko oldu.Eski aboneyim diye ilk iki ay %50 indirim yaptılar ve kurulum ücreti almadılar.(12 ay bağlantı ücreti hariç ) neyse telekom geldi sözfe port açmışlar mesaj geldi ,kız gelmeden gidip bakalım dedik eşimle Baltık net yok.İndim aşağıy kablo boşta benim eski etiketi de koparmışlar .Para veriyoruz dedim kendim bilgi işlemci olmama rağmen elimi sürmem dedim.Ama ulaşmak mümkün değil sorun yokmuş bilmem ne mesaj atıp durdular iş başa düştü bili bili aletimle buldum 2 dk da bağladım.Ancak geçen sene 98 mb i zorlarken bu sene 60 mb geçmiyor.

    Ayrıca ilk seferdeki daire içi kabloyu bağlamama nedenleri kurulum ücreti alınmamasıymış.

    Kalite gitmiş , anlamadığım size niye cayma bedeli çıkarttılar ki? taahhüt süz değil mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • meeb kullanıcısına yanıt

    Tabiki taahütsüz neymiş servis ücreti, modem ücreti, kurulum ücreti vs bir sürü rakam çıkardılar. Dün gece 23:50 de aradılar wifi hızının düşük olduğunu anlattım sonunda kabul ettiler ayarlar yapılacak dediler takip edeceğiz.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.