Bildirim
MEGANE II BÖLÜMÜ (1266. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü, 2 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Selam beyler ,Megane 2 düşünüyorum ve arıyorum,sormak istediklerim var ve biliyorum bu konu içerisinde cevabı vardır ancak 400 küsür sayfanın hepsine bakamam,bu yüzden yardımlarınızı istyorum
2005 model 2 tane megan buldum ,biri dizel digeri ise benzinli.Benzinli olan 98 beygir ve motor 1.4 .Dizel olan ise 80 beygir ,motor 1.5 . Megane için 80 beygir düşükmü kalır? Dizel motorlarda sıkıntı varmıdır?Hangisini tercih etmeliyim? -
Dizelin 80 beygiri benzinli 98 beygirden iyidir bence, dizelin torku yüksek olduğundan yokuşlarda hiç üzmüyor. Dizel bakımlı ve düşük km'liyse tercih edilebilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: delimatrock
Dizelin 80 beygiri benzinli 98 beygirden iyidir bence, dizelin torku yüksek olduğundan yokuşlarda hiç üzmüyor. Dizel bakımlı ve düşük km'liyse tercih edilebilir.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: seylem
Selam beyler ,Megane 2 düşünüyorum ve arıyorum,sormak istediklerim var ve biliyorum bu konu içerisinde cevabı vardır ancak 400 küsür sayfanın hepsine bakamam,bu yüzden yardımlarınızı istyorum
2005 model 2 tane megan buldum ,biri dizel digeri ise benzinli.Benzinli olan 98 beygir ve motor 1.4 .Dizel olan ise 80 beygir ,motor 1.5 . Megane için 80 beygir düşükmü kalır? Dizel motorlarda sıkıntı varmıdır?Hangisini tercih etmeliyim?
Evet arada 18 beygir gibi bir güç farkı var ama bu gücü ancak son hızın farkında hissedersiniz. Atmosferik 1.4 L motorun 130 Nm civarı torku varken 80 beygirlik turbo dizel motorun 180 Nm torku var. Hem de alt devirlerden itibaren. Aracı da yürüten, çekişin atmosferiğe göre yüksek olmasını ve motorun bayılmamasını sağlayan işte bu tork değeridir.
Ancak arada yüksek bir fiyat farkı varsa ve siz Adapazarı gibi yokuşu olmayan bir şehirde yaşıyorsanız atmosferik tercih edilebilir.
dCi motorlarda sıkıntı yoktur. Sizin alacağınız modellerin motorları aman aman mazot seçmez. Siz gene de yakıtı bildiğiniz yerlerden alın :)
-
Çok teşekkür ederim açıklamaniz icin
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: MaSaFeL
quote:
Orijinalden alıntı: seylem
Selam beyler ,Megane 2 düşünüyorum ve arıyorum,sormak istediklerim var ve biliyorum bu konu içerisinde cevabı vardır ancak 400 küsür sayfanın hepsine bakamam,bu yüzden yardımlarınızı istyorum
2005 model 2 tane megan buldum ,biri dizel digeri ise benzinli.Benzinli olan 98 beygir ve motor 1.4 .Dizel olan ise 80 beygir ,motor 1.5 . Megane için 80 beygir düşükmü kalır? Dizel motorlarda sıkıntı varmıdır?Hangisini tercih etmeliyim?
Evet arada 18 beygir gibi bir güç farkı var ama bu gücü ancak son hızın farkında hissedersiniz. Atmosferik 1.4 L motorun 130 Nm civarı torku varken 80 beygirlik turbo dizel motorun 180 Nm torku var. Hem de alt devirlerden itibaren. Aracı da yürüten, çekişin atmosferiğe göre yüksek olmasını ve motorun bayılmamasını sağlayan işte bu tork değeridir.
Ancak arada yüksek bir fiyat farkı varsa ve siz Adapazarı gibi yokuşu olmayan bir şehirde yaşıyorsanız atmosferik tercih edilebilir.
dCi motorlarda sıkıntı yoktur. Sizin alacağınız modellerin motorları aman aman mazot seçmez. Siz gene de yakıtı bildiğiniz yerlerden alın :)
Çok teşekkür ederim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
S.a arkadaşlar araç sicakken direksiyonu cevirdigim zaman ses geliyor videoya çektim anlayan arkadaslar yardımcı olabilirmi lütfen
https://youtu.be/jdHMJYFhr6c
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yokmu yardımcı olacak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: seylem
Selam beyler ,Megane 2 düşünüyorum ve arıyorum,sormak istediklerim var ve biliyorum bu konu içerisinde cevabı vardır ancak 400 küsür sayfanın hepsine bakamam,bu yüzden yardımlarınızı istyorum
2005 model 2 tane megan buldum ,biri dizel digeri ise benzinli.Benzinli olan 98 beygir ve motor 1.4 .Dizel olan ise 80 beygir ,motor 1.5 . Megane için 80 beygir düşükmü kalır? Dizel motorlarda sıkıntı varmıdır?Hangisini tercih etmeliyim?
Tercihiniz kesinlikle dizelden yana olsun. Lpg ye bulasmayin bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sagol hocam -
Dizel temizse km fln dusukse dizelden yana tercihini yap 80 beygir ama torku yüksek lpgli alacam dersen 1.6 dan aşağı alma
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ppoyraz_35 -- 27 Ağustos 2016; 0:14:08 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar merhaba. Dün istanbuldan memlekete gelirken klima soğutmamaya başladı, sonra kontrol ettiğimde klimanın hiç devreye girmediğini gördüm. Bugün bir ustaya gösterdim klima kompresörü arızalı, tamiri olmuyor, değişmesi gerekiyor dedi. Acaba tamiri hakikaten olmuyor mu? (yenisi de çok pahalı.)
Şimdi gelelim asıl mevzuya; internette biraz araştırınca bizim araçların bazı serilerinde klima kompresörü hatalı olduğunu ücretsiz değişim yapıldığını gördüm. Böyle birşeyden faydalanabilir miyim? Faydalanamayacaksam ne yapmamı önerirsiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
klima kompresörleri tüm araçların pahalı, çıkma bakabilirsin -
Peki Renault bunu kronik problem olarak kabul edip yardımcı olur mu acaba bu konuda?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: delimatrock
Peki Renault bunu kronik problem olarak kabul edip yardımcı olur mu acaba bu konuda?
bi fikrim yok, ama gidip sor ,formda yazılanlara göre önceden servise gidiliyorsa yardımcı oluyorlarmıs
daha önce focusta klima kompresörü kitlenmişti, orjinal 1000 demişlerdi, yanlıs hatırmlamıyorsam çıkma 300 gibi almıstım -
Bize de çıkma yolları gözüktü o zaman. Cevaplarınız için teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçen yıl benim de başıma benzer bir problem gelmişti. Klima gazını değiştirdiğim usta biraz malzemeden çalarak 500 gram yerine 350 gram gaz doldurmuş. Klima ilk çalıştırmamda çok soğuk üflerken aradan yarım saat geçince kompresör duruyor sadece fan çalışılıyordu. Biraz kurcalayınca sistemdeki gazın gereğinden az olmasından dolayı kompresörün çok soğuk çalıştığını ve bir süre sonra donup kendini korumaya aldığını fark ettim.
İçindeki gazı boşaltıp yeniden 500 gram basınca sorun halloldu. Kompresör değişiminden önce gaz miktarına baktırmanızı tavsiye ederim. -
Çok teşekkür ederim, İstanbul'a gidince ilk işim gaz miktarını kontrol ettirmek olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracın birşeyini yaptırıyorum bu sefer tamam diyorum hop başka birşey, onu da yaptırıyorum hadii başka bir arıza :)
Ön takımdan ciyak ciyak ses geliyor arkadaşlar, düz asfaltta giderken duyulmuyor, taşlı yolda hafif hızlarda giderken yahut hafif kasise bile denk gelse sanki metal metale sürtüyormuş gıcır gıcır ses geliyor, ön balatalar yeni değişti, z rotlar yeni değişti... Sanayiye gittim ancak Bayram öncesi uğraşmadı ustalar, seni yolda bırakmaz deyip savdılar. Sebebi ne ola ki bu sesin?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *Ubeyd* -- 11 Eylül 2016; 21:12:02 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X