Şimdi Ara

Mazda uzun menzilli elektrikli araçların daha fazla zarar verdiğini düşünüyor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • pars.42 kullanıcısına yanıt
    olaya sadece motorun verimliligi olarak degil, butun aracin verimliligi olarak bakmak gerek. dogrudur %35 benzinli motorda maksimum verimlilik degeri ama bunun aktarim elemanlari kismida var. vites kutusundaki disli aksam, debriyaj yada tork konvontoru gibi guc aktarim elemanlari, iki teker arasindaki donus oranini ayarlayan differansiyel kutusu hepsi ayri ayri ciddi guc kayiplarina neden oluyor. icden yanmali motorlar cok dar bir devir araliginda optimum guc ve tork uretebildigi icin bu karmasik mekanik parcalara ihtiyac duyuyorlar. ote yandan elektrik motorlari cok daha genis devir araliginda yuksek guc ve tork uretebiliyor, bu yuzden nadiren birden fazla vitese sahip olurlar. tesla araclari tek viteslidir. karmasik disli ve guc aktarim elemanlari bulunmaz, diferansiyel kutusu bulunmaz. bu sebebden elektrikli araclarla icden yanmali araclar arasindaki verimlilik farki cok buyuktur.
  • "bir benzinli motorun verimliligi sadece %15" yazmışsınız.yanlış
    "bir benzinli otomobilin verimliligi sadece %15" deseniz,gene yanlış
    manuel şanzumanın verimi %97,her bir yuvarlanmalı yatağın verimi %99.
    %35 ten %15 e düşmez.
    Ben makina mühendisiyim.
    yanlış biliyorum demek yerine,haklı çıkmaya çalışıyorsunuz.bu da yanlış
    blok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pars.42 -- 5 Ocak 2020; 0:56:13 >
  • Problem sadece karbon salınımı mı? NoX ne olacak?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.