Şimdi Ara

Avea Ailece Tarifesi(3000dk+Sınırsız sms+6gb=60TL)Her kişi +5TL (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
747
Cevap
32
Favori
75.922
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de şikayet oluşturdum bakalım. Ne saçma iş yapıyorlar anlamıyorum ki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yibo90 kullanıcısına yanıt
    benim bütün eklenenler baska operatorden veya faturasizdan. 2 gun oldu donmediler. gerci donselerde anlasilan olumlu olmayacak. sikayetvar'a da yazicam. en azindan aratinca Google'da millet görür…
    edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cheyenne32 -- 28 Ağustos 2015; 0:02:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana da geri döneceklerini söylediler bekliyorum. İndirim kartında 12 ay ücretsiz diyor bakalım ne çıkacak
  • cheyenne32 C kullanıcısına yanıt
    Daha dönmediler tüketici heyetine gider tahhüdü cezasız iptal ettirir turkcell e geçerim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • cheyenne32 C kullanıcısına yanıt
    ben şikayetvar a yazdım. Geri dönüş yaptılar. Faturalı muhabbetti yaptılar önce. Tüm numaraları verdim. Ana hat hariç hepsi faturalıdan geçme benim :). Sonunda haklısınız sizden fazla ücret alınmış ve sizi daha fazla bekletmeyeyim işlemlerin takibini yapıcaz dediler.

    edit: telefona şimdi mesaj geldi bildiriminize istinaden incelemeler devam etmektedir kısa sürede dönüş yapılacaktır diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulex -- 28 Ağustos 2015; 8:31:51 >
  • ulex kullanıcısına yanıt
    o banada geldi ama sonuç yok daha ortada
  • Arkadaslar bugun sabah süreç sonuçlandı. kısaca bahsedeyim. birkac gun once Avea aradı. yetisemedim. sonra ben aradım. cikan kisi oldukça kötü bir türkce ile beni haksiz bulduklarindan ve aslında indirimi haketmedigimden bahsetti. ben de tekrar kayit olusturmasi gerektigini, madem indirimi haketmiyorsam ne diye hala 10 tl indirim yaptiklarini arastirmalarini istedim. karsimdaki kisi bozuk Türkcesi ile ayni kaydi tekrar acamam ve dahasinda anlayamadigim bir kac cumle daha ederek telefonu sonlandirdi. ben de sikayetvar'a yazdim. Avea'dan tekrar kayit olusturduklarina dair msj geldi. bugun sabah da yanlislarini anladiklarini ve sistemsel bir hata oldugunu, bunun sonucu olarakda hattima indirim tanimladiklarini bu sefer cok yalin ve akici bir turkce ile anlattilar. bakalim indirim yansiyacak mi? kolay gelsin…

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cheyenne32 C kullanıcısına yanıt
    banada sms geldi sorun yok diye ikinci kaydın işlemleri hala sürüyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cheyenne32

    Arkadaslar bugun sabah süreç sonuçlandı. kısaca bahsedeyim. birkac gun once Avea aradı. yetisemedim. sonra ben aradım. cikan kisi oldukça kötü bir türkce ile beni haksiz bulduklarindan ve aslında indirimi haketmedigimden bahsetti. ben de tekrar kayit olusturmasi gerektigini, madem indirimi haketmiyorsam ne diye hala 10 tl indirim yaptiklarini arastirmalarini istedim. karsimdaki kisi bozuk Türkcesi ile ayni kaydi tekrar acamam ve dahasinda anlayamadigim bir kac cumle daha ederek telefonu sonlandirdi. ben de sikayetvar'a yazdim. Avea'dan tekrar kayit olusturduklarina dair msj geldi. bugun sabah da yanlislarini anladiklarini ve sistemsel bir hata oldugunu, bunun sonucu olarakda hattima indirim tanimladiklarini bu sefer cok yalin ve akici bir turkce ile anlattilar. bakalim indirim yansiyacak mi? kolay gelsin…

    Hocam ayni olay benimde basima geldi bendende +5 tl alinmaya baslandi indirim kartim olmasina ragmen son iki faturadir.
    Emsal olmasi acisiyla pmden noyu paylasirsaniz sevinirim bende sikayetlerim olumsuz sonuclandi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • benim 2. şikayet devam ediyor oda sonuçsuz kalırsa tüketici hakem heyeti ile taahhüdü iptal edecem para vermeden başka operatöre gideceğim
  • Bana iadenin sağlanacağı söylendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • +5 lira bana da yansımış nedir acaba sebebi indirim karti da kullaniyoruz 1 yil olmadi daha durumu bilen var mi arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yibo90

    Bana iadenin sağlanacağı söylendi

    Hocam ustteki bi arkadasada yazmistim pmden nunarayi paylasirmisiniz emsal olmasi acisindan ayni sikintilar bizlerin faturayada yansimis durumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • takip +1
  • bugün aradılar. İnceleme sonucu sistemin hatalı bir şekilde ücreti yansıtmış olduğunu ve bu durumun genel bir problem olduğunu ücretin iadesinin sağlanacağını belirttiler.
  • ulex kullanıcısına yanıt
    Beni arayan soran yok bekliyorum on iş günü diyor ne çıkacak

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu şifre karttan bana alıp gonderebilecek bir arkadas yok mu. Ben sakaryadayım biliyorsunuz sadece buyuk sehirlerde var. Yardımcı olacak arkadasa ucrette odeyebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forever54

    Şu şifre karttan bana alıp gonderebilecek bir arkadas yok mu. Ben sakaryadayım biliyorsunuz sadece buyuk sehirlerde var. Yardımcı olacak arkadasa ucrette odeyebilirim.

    ben bi kac ark yardımcı oldum yardımcı olalım , en kötü haftasonu kadokoye işim düşerse ben alırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 kisilik aile icin 65 TL aylik bedeli var.

    1500 dakika + 3 gb'i kisi basi 32.5 liraya veren yoksa geciyoruz valla.
  • Hattınız için düzenlenen 71,25 TL tutarındaki Ağustos 2015 dönem faturanız incelenmiş olup, inceleme sonucu aşağıda bilgilerinize sunulmuştur. Faturanıza aylık tarife ücretiniz 60 TL’ye ek olarak; Paylaşım Ücreti 5 TL, Müşteri Hizmetleriyle yapılan telefon görüşmelerine istinaden ....


    bunu bende biliyorum yeni eklenen numara nedir diyorum bilimiyoruz diyor
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.