sol üstte rim size yazan yerde teker çapınızı seçiyorsunuz altında tire size yazan yere lastik genişliğinizi seçiyorsunuz altta kph seçiyorsunuz
sağ üstte cadence to by yazan kutucuklardan ilk ikisine hesaplama istediğiniz kadans değerlerini ve by yazan yere de kaçar artış olmasını istediğinizi yazıyorsunuz. Yani 50 to 80 by 10 seçerseniz 50den 80e kadar 10ar artırarak (yani 50-60-70-80 ) değerleri veriyor .
Chainrings yazan yere aynakol dişlilerini aralarında virgül koyarak giriyorsunuz 44,32,22 gibi mesela benim aynakol 48,38,28 cogs yazan yere de ruble dişlilerini aralarında virgül koyarak giriyorsunuz, benim ruble 9lu dişlileri şöyle: 11,13,15,17,20,23,26,30,34
calculate e basınca tablo olarak veriyor. Tabii çaprazları da veriyor . Ben 1i 5-9 2 yi 1-2 ve 8-9 3ü de 1-4 arasında kullanmadığım için onları sildim. Bu da benim 40-tan 100e kadar 10 artımlı kadanslarda yapacağım teorik hızlar
Ölçmek lazım aslında.Bu teorik olarak bir deger veriyor ama bence gercek degerle.cok fark olacaktır aralarında.Yol şartları bisikletcinin kondisyonu rüzgar vs bayagi etken var.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
En azından fikir verir diye paylaştım.
Tabii rüzgar ve yoldaki eğim dikkate katılmıyor burada. Rüzgarsız düz yolda teker çevresi doğru alınmışsa bu rakamların çıkması lazım.
Ben bu bisikleti düz yolda 3-9da (48-11) kullanamıyorum bacaklarım yetmiyor. 3-7 (48-15) 3-6 (48-17) sadece bir süre kulanabiliyorum. Adamlar 53-11 de 90-100 pedal çeviriyor helal olsun valla. Dün akşam düz yolda 3-5 dk 48-15le biraz bastım. 33 ,5 km falan hız yapmışım yani anca 80 pedal basabilmişim. Bugün bacaklarımda derman yok. Pro bisikletçiler hakkaten insanüstü adamlar..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme