Şimdi Ara

Dijital Cep Servis İzmir İBRETLİK --USTA (!) GELDİ--

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
29
Favori
5.394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Dijital Cep Servis İzmir İBRETLİK --USTA (!) GELDİ--






    Merhaba arkadaşlar öncelikle yazı biraz uzun olacak fazlada zamanım yok o yüzden editleye editleye birkaç günde yazıyı tamamlayacağım. Yazacaklarım bir firmayı dükkanı vs kötülemek için değil iphone kullanan insanların benim başıma gelenleri okuyup benim düştüğüm durumlara düşmemeleri içindir. İleride hukuksal açıdan bir girişimim olabilir bu yüzden isim veya dükkan ismi vermiyorum. Şimdilik. Avukatla görüştükten sonra bir sakıncası yoksa gerekirse dükkan isminide veririm.

    PART I



    Amerikadan almış olduğum 5s telefonun kamerası çalışmamaya başlamıştı. Apple store ile görüşüp parasıyla tamir ettirmek istedim ancak tamir yapamadıklarını belirttiler. Cihazı Amerikaya yolladım oradanda bir sonuç alamadım. Kamera olayı işim gereği bazen lazım oluyor o yüzden bir şekilde yaptırmak zorundaydım ve belkide yapıp yapabileceğim en kötü şeyi yapıp İzmir Çankaya'da bir telefoncuya telefonu verdim. Cihazın içi hiç açılmamıştı ilk kez oradaki teknik servis açtı ve başka bir kamera takarak telefonu denedi...

    Bu işlemler sırasında bende servisin yanındaydım gayet temiz bir işçilik yaptı oradaki arkadaş. Ancak telefonun kamerası yine çalışmadı. Servis telefonu bırakmamı bir kaç günlük işi olduğunu söyleyince ben tamirden vazgeçtiğimi söyledim çünkü yedek telefonum yoktu. Arkadaş cihazı topladı ve bana teslim etti.

    Tam eve dönüş yolundayken bir dükkana denk geldim. Ne olacak yahu birde buraya sorayım diyerek içeri girdim. 90tl ye orjinal! kamera takacağını söyledi oradaki arkadaş. Fiyat uygun gelmişti. Hemen teslim edebilirmisin dedim. hallederiz dedi... Daha önce başka bir yere götürdüğümü ancak yapılamadığını söyleyince kendisinin bu işin ustası olduğunu diğer servislerin ancak onun çırağı olacağını vs söyleyip iddalı konuşunca bende ok o zaman yapalım dedim ve yukarı kata servise çıktık...

    Arkadaş o kadar iddalıydıki "hatta gel iddaya girelim ben bu telefonu yaparım" dedi. Bende baktım işin ustası görünüyor tabiki iddaya falan girmedim :) Keşke girsemiydim acaba bilmiyorum yazının sonunda onun kararını siz verirsiniz.

    Neyse fazla uzatmayalım yeni bir kamera takıldı denendi ve tekrar çalışmadı cihaz. Daha sonra ön kamerayı söktü ustamız tekrar denedik yine çalışmadı. Daha sonra bataryayı söktü (ne alakası var anlayamadım tabi) başka bataryayla denedik yine olmadı derken en son olarak ısı tabancasını alıp anakarta girişti ustamız olaylarda burada başladı...


    PART II



    Evet beyler nerede kalmıştık? Saat 18:30 suları Isı tabancası... Zaten ısı tabancasıyla anakarta girişince içimde bir korku oluşmuştu. Her ne kadar profesyonel olduğunu iddia etse de telefon daha çok bozulacak diye korkuyordum. Ana kart tamiri sırasında muhabbette ediyorduk. Usta telefonun sağına soluna bakıp "Allah Allah ilginç.." tarzında hayıflanıyordu. Belli ki bir şeyler garibine gitmişti. Bende ustaya " hocam bu Amerikan cihazı anakartı farklı olabilir donanımsal farklılıklar var" dedim. Usta öyle şey mi olur hepsi aynı diye çıkıştı. İste o an "hocam sen boşver topla cihazı"diyip oradan çıkmalıydım...

    Aradan bir 15 dakika kadar geçti... Sessizlik ustanın "kardeşim sen haklıymışsın bunun anakart farklı, adamlar iki farklı anakart yapmış" demesiyle bozuldu. Başka bir cihazın anakartıyla karşılaştırarak bu farkı anladı.. Halbuki ben zaten söylemiştim... Bu arada parçalar her yere saçılmıştı.. Vidalar,ön kamera, batarya, başka cihaza ait olan anakart vs..

    "Hocam çok karıştı ortalık karışmasın parçalar" dedim. "Kardeşim sen içini rahat tut burada hiçbir şey karışmaz" yanıtıyla karşılaştım. Bu cümleye dikkat edelim beyler finalde bu cümleyede atıf yapacağım...

    Saat yaklaşık 20:15 olmuştu. Bu sure zarfında cihaz kafadan 20 kere resetlenip açıldı. Cihaz sapasağlamdı ancak kamera sorunu çözülmemişti. Burada ustanında hakkını vereyim. Cihaz kilit durumunda kamera açtığında resetleniyordu ancak ana ekrandan açınca reset atmıyordu. Bu sorun ortadan kalktı... Aynı zamanda benim bazen çalışıp bazen çalışmayan kameram 2 saatlik sürecin içinde bir kez bile çalışmamıştı. Yani bazen çalışan kamera artık hiç çalışmıyordu.

    Usta kendini öyle bir takdim etmiştiki bana, halleder nasılsa diye sesimi çıkartmıyordum. Yine muhabbet arasında telefonu pc ye bağladı ve "cihaz att çıkışlı" dedi. Ancak cihaz att çıkışlı değil simfree'ydi.. Ustaya güvenim yavaş yavaş azalıyordu. Tartışmaya girmekte istemiyordum.. O yüzden gerçekleri yüzüne vurmuyordum..

    Ekranın altındaki ön kamerayı sökmeye başlamıştı ve " bu cihaz daha önce açılmış" dedi. Beyler iste bu anda da oradan gitmeliydim. Çünkü cihazın içi açıldığından beri hep yanında takip ettim. önceki servis hiç oralara bakmamıştı bile.. Usta açılmışmı açılmamışmı bunu bile anlayamıyordu, cihazın att mı simfree mı olduğu anlayamıyordu... Sıkıntı git gide artıyordu. Ve bombayı patlattı... Bana cihazın garantisi varmı diye sordu. "Artık yok" dedim ve güldüm. Oda "ben bunu iyice toplarım anlayamazlar!!" dedi. Konuşmalar karşısında adete şok üzerine şok yaşıyordum.Tabi ki bu kadarla kalmadı bunlar sadece fragmandı asıl film başlıyordu...

    Dakikalar geçmeye devam ediyor benim Gül gibi baktığım 5s paramparça duruyordu. Usta biraz stres yapmış olacak ki bir sigara molası vermek istedi. Ustayla dışarıya çıktık bana çay ikram etti. İçecek halim yoktu açıkcası. İçmedim. Tabi muhabbet etmeden olmaz sigara içerken... Bana "senin telefon ağır darbe almış içindeki çip kırılmış o yüzden uğraşıyorum" dedi. Bu ana kadar sessiz kalmıştım ama artık dayanamadım! "Hocam ne ağır darbesi telefonda çizik yok!!" dedim. - Bu arada spigen marka kılıf kullanıyorum telefonu 2. Kattan at birşey olmaz videoları Youtube'da mevcuttur.- sağ üst Köşe'de darbe olduğunu hatta çok ağır darbe aldığını söyledi. Bu cümlenin üzerine adeta çılgına dönmüştüm.!!! Çünkü cihazda en ufak bir çizik ve darbe yoktu. Sağ üst koşedeki boya atması kıvamındaki iz dışında...





     Dijital Cep Servis İzmir İBRETLİK --USTA (!) GELDİ--  Dijital Cep Servis İzmir İBRETLİK --USTA (!) GELDİ--  Dijital Cep Servis İzmir İBRETLİK --USTA (!) GELDİ--  Dijital Cep Servis İzmir İBRETLİK --USTA (!) GELDİ--





    PART
    III


    Beyler fotoğrafları attım işte. Karar sizin.. Ağır barbe görmüş bir cihazın 4 bir yandan çekilmiş fotoğrafları...

    Tekrar servise çıktık. Usta son bir işlem denedi telefonu resetledi ve telefon mavi ekran verdi beyler. Ustanın yüzündeki ifadeyi görmeliydiniz. Bir yandan telefonun içine sıçtığının farkında bir yandanda gözleri parlıyordu. Garip bir ifadesi vardı. "Cihazın mavi ekran verdi donanımsal bir hata var" dedi. Bende "Cihazı sana verdiğimde bu hata yoktu" dedim. Belki tek seferlik vermiştir merak etme dedi cihazı topladı ve bana teslim etti. Dükkan kapanıyordu. Cihazı o haliyle aldım eve geldim. Şarja taktım biraz dolmasını bekledim ve son yazılımı yüklemek için kolları sıvadım. Yazılım yüklenirken sürekli yarıda kalıyordu bende baştan başlıyordum...

    En sonunda mavi ekranla tekrar karşılaştım. Telefon adeta kafayı yemişti. Sürekli mavi ekran verip reset atıyordu. Hemen ustayı -artık usta demek ne kadar doğru bilmiyorum- aradım. Kendisine durumu anlattım. Aldığım yanıt yine komediydi. "Sıfır cihazlardada böyle sorun olabileceğini kafamı takmamamı yarın cihazı tekrar getirmemi" söyledi. Sorun için hem donanımsal diyordu hemde bir kereye mahsus vermiştir diyordu. Kendisine sorsanız ne dediğini oda bilmiyordur...

    Uzatmayayım beyler ertesi gün oldu. Sabahtan telefonu bıraktım. Kendisine aynen şu cümleleri kurdum. "Cihazın kamerasıyla hiç uğraşma sana nasıl verdiysem o şekle gelmesi benim için yeterli" dedim. İşlem sonucunda borcumun ne kadar olacağını sordum. Bunu sormamdaki sebep avukat bir arkadaşımın ikazıydı. Eğer kendi bozduğu cihazın tamiri için para talep etseydi avukatlar eşliğinde küçük bir ziyaretimiz olacaktı ama bu konularda tecrübeli olacakki ustamız para talep etmeyeceğini söyledi.

    Akşam oldu yine gittim telefonu almaya. Cihazdaki mavi ekranı bozduğunu ama garanti vermediğini telefonumun artık çöp olduğunu piyasada etse etse 300tl edeceğini söyledi. Beyler kesinlikle CSB değildir. Aynen bunları söyledi. Daha sonra çok nankör olduğumu bir teşekkür bile etmediğimi söyledi. Yine belirtiyorum CSB değildir. Tamir ettiğini iddia ettiği telefonu kurcalamaya başladım. Touch ID çalışmıyordu. Belliki onuda bozmuştu ama keşke öyle olsaydı...


    PART IV


    Ustaya touchid nin çalışmadığını söylediğimde o kısımla hiç oynamadığını çalışması gerektiğini söyledi. Belliki kendisini durumdan soyutlamak istiyordu. Bende touch id nin çalıştığını hatta ilk teslim ettiğimde touch id yi kullandığımı kendisininde şahit olduğunu söyledim. Yine şaşırmış bir vaziyette cihazı sökmeye başladı. Artık telefonun mefta olduğunu anlamıştım. Kurtarabildiğim kadar kurtaracaktım artık. Bir kaç dakika sonra benim telefonumun jelatinli olup olmadığını sordu. Bende jelatinli olduğunu söyledim. Daha sonra kendinden emin bir ses tonuyla "hayır jelatin yoktu senin telefonda karışmış olamaz" dedi. Beyler artık afedersiniz işin boku çıkmıştı. Sinirden gülüyordum artık. Adamın elinde iki tane ekran hangisi benim hangisi başkasının onu anlamaya çalışıyordu. "Bunların seri numarası vardır. Gerekirse Apple'ı arar hepsini çıkartırım. Benim ekranım jelatinli ve touch id çalışıyordu" dedim.

    Elime bir ekran tutuşturdu "bu senin ekranın işte" dedi. Beyler ekranı görmeliydiniz. Çizik içinde berbat bir ekran. Hemen jelatini varmı yokmu diye kontrol ettim. Baktım yoktu. Zaten benim telefonumda bırak o kadar çiziği 1mm çizik dahi yoktu. Fotoğraflar yukarıda beyler.. Tabiki itiraz ettim. Çalışır telefonumu bozduğu yetmezmiş gibi ekranıda sahiplenmeye başlamıştı.

    Diğer ekranıda gösterdi ve "Senin ön kameraya ulaşmak için burayıda sökmüştüm ama bak diğer ekranda (benim ekranı kastediyor) oraya müdahele edilmemiş" dedi. Artık sinirden bildiğin kahkaha atıyordum. Bir yandanda facepalm yapıyordum. "Lan olum benim ne işim var bu adamla ben buraya neden geldim" diyip kendimi suçluyordum. Kendine profesyonel diyen usta yanımda birşeyler anlatıyordu ama dinlemiyordum bile. Ustanın elinden benim olan ekranı alıp seri numarasına baktım. "Bak burda seri no var Appledan onaylatacağım" dedim. Tam telefonu çıkartıp Apple ı arayacaktım ki "Tamam kardeşim ya ekranlar karışmış bununda ön kameraya müdahale etmişim" dedi.

    Beyler part 1 de dikkat edin demiştim. ""Bu dükkanda hiçbirşey karışmaz!!"" Adam daha kendi açtığı cihazın açılıp açılmadığını bilmiyordu. Sorsanız profesyonel tamirci. Sorsanız diğer ustalar ancak onun çırağı olur. Bana yılda 6000 adet iphone tamir ettiğini söyledi ardından. Düşünün beyler 6000!!! Neyse konudan sapmayalım. Benim ekranımı taktı ve touchid yi kontrol etti. Çalışıyordu. "Ben dikkat etmesem başkasının ekranını verecektin" tarzında bir cümle kurdum. Karşılığında aldığım yanıt yine komediydi. "Zaten iki ekranda çalışıyordu farketmez!" Daha 1 dakika önce bozuk ekranı benim telefona takan kendisi değildi sanki... Ben bir facepalm daha yapıştırıp gülmeye devam ediyordum.

    Cihazımı topladı ve bana teslim etti. "Profesyonel olduğunu söylediğin için sana bir çift sözüm var" dedim. Hizmetinden hiç memnum kalmadım. Çalışan telefo........ demeye kalmadı araya girdi. Telefonumda ağır darbe olduğunu zaten bozulacağını ona denk geldiğini vs şeklinde saçmalamaya başladı. Adam resmen profesyoneldi. Yiyeceği lafları kendide bildiği için beni konuşturmadı bile. Sürekli sözümü kesip aynı şeyleri söylüyordu.

    Bunların başıma geleceğini zaten biliyordum aslında. Bu yüzden önceden avukat bir arkadaşımla konuşmuştum. Bana kesinlikle bir servis formu almamı söylemişti. Ancak ustaya gidipte seni mahkemeye vereceğim bana bir servis formu yazsana ne işlemler yaptın telefona? desem tabiki vermezdi. :) Onun yerine evet beyler itiraf ediyorum yalan söyledim. Telefonu başka servise vereceğimi servisinde hangi işlemlerin yapıldığını sorduğunu yazılı olarak vermesini istedim. Tabiki vermem dedi.. Hemen arkasındada şöyle bir tabela var beyler "Kayıt altındaki telefonlarınız 6 ay garantili" Bende " Bak oraya ne yazmışsın. Kayıdı nasıl tutuyorsun o zaman?" dedim. "Kendi bilgisayarıma falan yazıyorum" şeklinde cevap verdi. Adam işinde ustaydı hiçbir açık vermiyordu. "Merak etme seni mahkemeye vermeyeceğim" dedim. Aldığım cevap ürkütücüydü....


    Versende birşey olmaz. "Ben adliyede bilir kişiyim!" dedi. O an olaylar flashback şeklinde gözümün önünden geçti. Telefon hakkında hiçbirşey bilmemesi. Çalışan cihazı bozması, sürekli işkembeden sallaması vs... Sicilin varmı diye sordum var dedi. Ok en azından buradan soruşturabilecektim. Adliyede çok dostum olduğu için kontrol ettirmek çok zor olmayacaktı benim için. Ustaya cevap olarak "bilirkişi olman birşeyi değiştirmez. Bilirkişi bak bunlar işte" dedim ve kameraları gösterdim. Hepsinin kayıtta olduğunu biliyordum kendiside biliyordu. Tabiki bu cümleme yanıt alamadım.

    Artık dükkandan çıkıyordum "hakkını helal et" dedi. Cevap vermedim. Olurda bu yazıyı okursa buradan cevap vermiş olayım. Haram zıkkım olsun. :) Neyse başka telefoncularda vardı mekanda onlarlada biraz sohbet ettim. Tam ayrılırken bana bunların sadece fragman olduğunu asıl filmi görmediğimi söyledi.

    İşte o an yapacaklarımı çok iyi biliyordum. Tüm mesaimi bu olay üzerine harcayacaktım ve yapmam gerekenleri çok ama çok iyi biliyordum...



    PART V



    Evet beyler geldik final bölümüne.. Cihazla birlikte eve döndüm. Yapacaklarım az çok belliydi. Aklınıza hemen dava açmam gelmiştir herhalde ama hayır dava açacaktım o ayrı ama ilk yapacağım iş Apple'ı arayıp bir güzel kalaylamaktı. Sonuçta bunların başıma gelme sebebi Apple'ın Amerika cihazlarına bakmamasıydı.

    Apple'ı aradım karşıma çıkan müşteri hizmetlerine olayı anlatmaya başladım. 5-6 dakika sonra sözümü keserek araya girdi. Kendisinin adviser olduğunu konunun onu aştığını supervisoruna aktarması gerektiğini söyledi. Şaşırmıştım açıkcası "ne alaka yani" dedim. "Servisle ilgili araştırma yapılması gerekebilir" dedi ve beni supervisora bağladı. Onada konuyu anlatmaya başladım. Pür dikkat beni dinliyordu. Bazen araya girip ilginç sorular yöneltiyordu. Mesela ilk sorunu neden o servisi tercih ettiğim oldu. Bende uygun fiyat olduğunu birde Apple iphone konusunda uzman olduklarını zannetiğimi söyledim. Deşelemeye devam ediyordu.. "Nerden anladınız uzman olduğunu? sizi bu düşünceye iten neydi" dedi. Bende dükkanın heryerine Apple logosu olduğunu web sitelerinin bile iphoneizmirservis.com olduğunu böyle düşünmemin normal olduğunu söyledim. Dükkanın açık adresini bilip bilmediğimi sordu.

    Beyler artık olay bildiğin ciddi bir hal alıyordu. Benim verdiğim bilgileri direk kayıt ediyordu. Klavye seslerini duyabiliyordum telefondan. Eşzamanlı olarak konuyu ingilizceye çevirdiğini, gerekli birimlere yollayacağını, servisin tamamen yasadışı iş yaptığını söyledi. Adam adeta vazgeçmiyor tüm bilgileri istiyordu benden. Adresi, telefonu web sitesi, bana hizmet veren kişinin adı, güvenlik kamerasının olup olmadığı, kartvizitlerinin olup olmadığı... Hatta kartvizitini bile tarif etmemi istedi. Siyah arka plan üzerine beyaz Apple logosu olduğunu söyledim ve bende jeton düştü. Yüzümde ustanın mavi ekranı gördüğünde yaşadığı o yüz hali belirdi. Hem şaşırmıştım hemde gözlerim parlıyordu...

    Adamların benim telefonla ilgilendiği falan yoktu. Telif haklarından dolayı olayı soruşturuyor, benim şikayetimde buna vesile oluyordu... 30 dakika kadar süren uzun bir konuşmadan sonra hem benim hemde dükkanın tüm bilgilerini aldılar. Konu ile ilgili yasal süreç başlatacaklarını söyleyip telefonu kapadık.

    Apple ile konuşmam hiç umduğum gibi gitmemişti. Tamam belki Apple konuyla ilgilenecekti ama benim teelfon yalan olmaya devam edecekti. Her ne kadar Apple'ın konuya yaklaşımı hoşuma gitmiş olsada beni kesmedi beyler. Dava açsam kaç ay sürecekti kimbilir. Birde bu adam gerçekten dediği gibi bilirkişiyse boşa kürek çekecektim. Daha büyük oynamalıydım..

    Bimeri araştırmaya başladım. Benim konumla ilgilenirlermi bilmiyodum. Araştırdım ve gördümkü en azından başvuru yapabilirim. Ne kaybederim dedim. Konuyu uzun uzun anlattım. Dükandaki kameralardan tutun olayın oluş saatine kadar herşeyi yazdım. En azından şansımı deniyordum. Başvurum alındı ne sonuç çıkar bilmiyorum belli olunca editlerim.

     Dijital Cep Servis İzmir İBRETLİK --USTA (!) GELDİ--


    Bimer başurusuda beni kesmedi. Benim yaşadığım olayları başkaları yaşamamalıydı. O yüzden emsal dava olabilir belki diyerek tüketici hakları derneklerini araştırmaya başladım. Bir çok yere mail attım. Geri dönüşlerde oldu önümüzdeki haftaya randevu aldım.

    Neyse beyler uzatmayalım daha fazla:) Olay tüm ayrıntılarıyla bundan ibaret. Halen çalışmalarım devam ediyor. Gelişme oldukça sizi bilgilendiririm. Ben bir mallık ettim bunu saklamaya gerek yok. Aynı hatalara siz düşmeyin. Son olarak ustamıza burdan bir mesajım var. Yarın öbürgün Apple avukatları dükkanınızı ziyaret ederse şu lafımı hatırlayın lütfen "BU SADECE FRAGMAN ASIL FİLM YENİ BAŞLIYOR"...


    ----------------------------------------------------SON--------------------------------------------




    RETURN OF THE USTA! : FACELESS


    Beyler videolu açıklama yapacağım demiştim ancak işler istediğim gibi gitmedi maalesef. İyi güzel videoyu çektik de upload olayını hesap etmedik. 2 saatte %3 yükleyince yazlı cevap vermeye karar verdim. Bu usta yüzünden girdiğim zarar yeter bence. Birde elektrik faturasıyla uğraşmayayım.

    Neyse lafı uzatmayalım beyler. Ustamız gelmiş hoş gelmiş. Bir çok iddiaları da yanında getirmiş. (Söz bu sefer kısa tutacağım :)Hangisinden başlasam diye düşündüm işin içinden çıkamadım. Sonra videomu izledim aynı sırayla gitmeye karar verdim.

    Ustamız demişki

    quote:

    Orijinalden alıntı: profesyonel cep serv

    “arkadaş bize 4 farklı firmayı dolaştırıp gece geç saatlerde tam kapatmak üzereyken geldi”



    Biliyorum küçük ayrıntı ama yinede düzelmek lazım. Dükkan zaten 21 de kapanıyor. Gece geç saatte nasıl gelmiş oluyorum? Öğleden sonra olarak düzeltelim önce şunu!

    Gelelim ikinci kısma 4 farklı dükkan? Neyse yanlış hatırlıyordur diyip geçiyorum… Ne kadar iyi niyetliyim değilmi…

    quote:

    Orijinalden alıntı: profesyonel cep serv

    “tamamen darbeden param parca olan kamera”


    “tamamen darbeden param parca olan kamera”

    Beyler zaten cihazın fotoları paylaştım. Hani açıklama gereği bile duymuyorum bu cümleyi. Yav hehe demekten başka bir çare kalmıyor maalesef.

    İstanbulda’ki firma olayına gelirsek part 4 de zaten bu konuda yalan söylediğimi amacımın sadece telefona müdahele ettiğini kanıtlayacak bir belge almak olduğunu yazdım. Aynı şeyi yazmış durmuş ustamız ama ya part 4 ü okumamış yada okuduğunu anlamamış.

    quote:

    Orijinalden alıntı: profesyonel cep serv

    "biz izmir cankayada 20 yıllık bir firmayız inetrenette araştırın bu adamdan başkada bize tek satır şikayet eden laf yazan"



    20 Yıllık şirket hakkında HİÇbir şey yazan yok denilebilir. Öyle bir cümle ki gören herkes övgüyle bahsetmiş tek bir olumsuz cümle yok sanacak… Tabi bunları saymazsak..

     Dijital Cep Servis İzmir İBRETLİK --USTA (!) GELDİ--

     Dijital Cep Servis İzmir İBRETLİK --USTA (!) GELDİ--

     Dijital Cep Servis İzmir İBRETLİK --USTA (!) GELDİ--

     Dijital Cep Servis İzmir İBRETLİK --USTA (!) GELDİ--



    quote:

    Orijinalden alıntı: profesyonel cep serv

    birde ekledigin videoyu youtobe ben ekledim 2009 yılında sen ya açemisin yada çok yalançı firme avuktlarımız seni bu yazdıkların hakında gerekli şikayetleri bulunaçaklardır.






    Normalde bu cümle üzerine tez yazarımda yok ya girmiycem o topa. Sadece şunu söyleyeyim 20 yıllık tek bir şikayet almayan şirketsiniz ama kendinizi savunmak için avukatLAR tutmuşsunuz? Neyse.. Umarım ilgilenir konuyla o avukatlar. Kendileriyle görüşmek isterim ettiğin hakaretler karşısında istediğim maddi tazminatı

    Asıl gelelim önemli konuya :D Ben Çankayalı bir esnafmıyım? Bu bir karalama kampanyasımı? Yoksa zekice düşünülmüş bir reklam propagandasımı? Hepsini part 2 de açıklayacağım…













    Şaka beyler şaka sakin olun


    Şimdi beyler empati yapalım. Çankayalı bir telefon tamircisi DH’ye üye ilk yapacağı şey nedir? Bence reklam yapar.. Mesela şöyle..

     Dijital Cep Servis İzmir İBRETLİK --USTA (!) GELDİ--

     Dijital Cep Servis İzmir İBRETLİK --USTA (!) GELDİ--



    Benim böyle bir ilanım varmı ? Önce bunu araştıralım. Ben araştırdım sizin yerinize hiçbir esnaf ile alakam yoktur beyler kendimde esnaf falan değilim. Bir hava yolu şirketinde çalışıyorum. Eğer açıklamam yetmezse Airbus 320 kokpitinde Kerim35 yazan kağıt yada ne isterseniz artık paylaşırım. Yada isterseniz kokpit camına “profesyonel iphone ustam” falan yazabilirim

    Gittigidiyor linklerine bakacak olursak o hesap kesinlikle bana aittir. Doğrudur tüm satışları ben yaptım. 20 liradan 25 liradan yaptım hepsinide. Hepsinin kaydı vardır. Sizin gibi 300-500 fiyat çekmedim yani. Benim satış yaptığım dönemde 250tl den ilanlar varken sayemde fiyatlar 10 tl ye (yanlış okumadınız) kadar düşmüştü. Fiyatı düşürtende benimdir. Profil yorumlarını okuyabilirsiniz.

    Bunun yanında aynı hesaptan 8-10 tane ps4 de sattım. Bu beni Sony bayiisi yapmadığı gibi unlock işlemi yapmamda beni Çankayı esnafı yapmaz.

    Tekrar belirtiyorum bu yazıma rağmen inandırıcı gelmezsem bol bol fotoğraf çeker koyarım. Hayır benim anlamadığım şey şu.. Ben ikinci gün usta ! nın yanına gittiğimde zaten üzerimde üniforma vardı. Apoletler vs. Ne iş yaptığımı gayet iyi biliyor. Bunu bilmesine rağmen bu yalanı neden söyledi anlamadım. Kanıtlamamda çok basit halbuki. İlginç...Neyse…

    Bu sefer uzun olmayacak dedim ama gene baya yazdım sanırım. Sonuca gelirsek ustaya bir sorum olacak. 20 senedir aynı yerdeyim diyorsun. .

    Neyse beyler. Konunun amacı ustayla istişare değil benim nasıl mağdur olduğumu görmeniz zaten. Bakın telefonun içine etti aradan aylar geçti hala uğraşıyorum. Yüzsüz yüzsüz gelip cevap bile yazabiliyor.

    Birde meslektaşım demiş ya te Allahım…

    Siz siz olun bu tip merdivenaltı dükkanların önünden bile geçmeyin.

    Ha unutmadan olmayan ev telefonumu nasıl buldun çok merak ediyorum.




    USTAYA AÇIK MEKTUP



    Eh be ustacım. Oldumu bu yaptığın? Geldin kendini kurtların önüne attın. Boş yalanlar attın küfürler ettin. Yetmedi avukatlarım ilgilenecek dedin. Oda yetmedi meslektaşın falan dedin ki ciddiye alıpta beni yaralayan tek sözün budur. Senide anlıyorum aslında. Ekmek kapın sonuçta. Google'a yazıyorsun direk bu konu çıkıyor. Ama varmı bir yalan? Varmı bir yanlış söz? Buradan cevap verme bu soruya. Kendi kendine cevap ver. Çalışan telefonu bozdun. Bunu paylaşıncada beni itibarsızlaştırma çabasına giriştin. Usta! yazdığın cümlerleri forumun yarısı anlamıyor zaten. Ne yazdığın belli değil. Ev telefonum yok buldum diyorsun numaralar paylaşıyorsun. Bende senin vk profilindek videoyu paylaşsam hoşmu yani? Hakediyormusun? Allahına kadar hakediyorsun ama bana yakışmaz işte. Üslubumu koruyarak, seni insan yerine koyarak cevap yazıyorum. Ama şansını çok zorluyorsun.

    İlk etapta bana deseydin "kardeşim kusura bakma telefonunu bozdum durumum yok telefi edemeyeceğim" Yemin ediyorum sana sesimi çıkartmazdım. Yada dün buraya yalan dolan yazmak yerine özel mesaj atarak " kardeşim yazıyı silermisin işlerim kötü etkileniyor" deseydin özür dileseydin ben gene silerdim. Ne yapmaya çalışıyorsun anlamıyorum. Dava edeceğim diyorsun... E kardeşim elinde kamera kayıtları var. Orada zaten telefonun sağlam mavi ekran vermeden geldiği belli. Senin bana teslim ettiğinde bozulduğu belli.. Yazdıklarımın hepsi kelimesi kelimesine orada zaten. Konuşmaların hepsi orada. Hadi onu geçtim birde hakaret ediyorsun. Hiç mi aklına gelmiyor bu adam bana 5651 sayılı İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi Ve Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Kanununun 25. madde uyarınca karşı dava açarsa nolacak...

    Egon şişmişte şişmiş. Hani çok başarılı olursun eyvallah derim. Oda yok.. Neyse kendin bilirsin usta!. Ama tercih ettiğin bu yol doğru yol değil... Benim gibi mağdur ettiğin kaç kişi var bilmiyorum ama umarım sonuncusu olurum.




    not: Bu uzun yazıyı sıkılmadan okuduğunuz için teşekkürler. Kesinlikle CSB değildir beyler. Umarım benim yaşadıklarımı yaşamazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerim35 -- 17 Ekim 2014; 22:16:46 >







  • Kamerası bozuk olan telefonu kökten mi bozdu ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olaya bak. Merak ettim devamı ne zaman ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • @brkbrktgl

    Yazının sonunda ss lerle telefonun son durumunu göstereceğim. Kararı siz verirsiniz.

    @SaB0


    Yazının devamı yarın hocam . Şimdi işe gideceğim sabah çıkınca part 2 yi yazacağım... @SaB0 @brkbrktgl
  • Korku filmi gibi, final destination
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sea_wolf

    Korku filmi gibi, final destination

    "Hocam bu sadece fragman sen birde filmi gör."


    Finalden bir teaser olsun buda teknik servisin söylediği sözdü bu bana en son ayrılırken :)
  • Merakla bekliyorum.

    Düzeltme: Ne alaka konuyla bilmiyorum ama geçenlerde başıma gelen bir olayı anlatayım, arkadaşla telefon dükkanlarını dolaşırken bir dükkana girdik x telefonun 16 gb ve 32 gb versiyonlarını sordum, adam fiyatlarını söyledi buraya kadar her şey normal dükkandan çıkarken ne dese iyi ? 'Abi ben sana 16 gb versiyonunu almanı öneririm daha yükseği işlemciye yük bindirir telefon yavaşlar' dedi. Lafını bitirmesiyle dükkandan fırlamam bir oldu. Diyeceğim o ki bir konuda cahil olupta cahil olduğunu bilmeyen çok insan var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Schnitter -- 20 Ağustos 2014; 23:24:26 >
  • Heycanlı :D
  • kerim35 kullanıcısına yanıt
    Hocam Amerika'da ki Apple Store'da niye cihaz değiştirilmedi acaba? Burada bile Amerikan cihazı olduğu için değişim yapamıyorlar ama en azından sizin adınıza otomatik olarak servis kaydı oluşturuyorlar ve Amerikan cihazlarına hizmet verebilen bir ülkede ki Apple Store'a gittiğinizde cihazın garantisi bitse dahi ücretsiz değiştiriyorlar daha önceden servis kaydı bulunduğu için. Yani en kötü bir şekilde değiştirirdiniz cihazı, hiç maceraya gerek kalmadan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmudf2

    Hocam Amerika'da ki Apple Store'da niye cihaz değiştirilmedi acaba? Burada bile Amerikan cihazı olduğu için değişim yapamıyorlar ama en azından sizin adınıza otomatik olarak servis kaydı oluşturuyorlar ve Amerikan cihazlarına hizmet verebilen bir ülkede ki Apple Store'a gittiğinizde cihazın garantisi bitse dahi ücretsiz değiştiriyorlar daha önceden servis kaydı bulunduğu için. Yani en kötü bir şekilde değiştirirdiniz cihazı, hiç maceraya gerek kalmadan.

    Hocam kamera baZen çalışıyor bazen çalışmıyordu. Amerika'da çalışacağı tuttu cihazın servis kaydım vardı. O yüzden degisim olmadı. Birde telefon simkilitli diye değiştirmeyiz att ile görüşün dediler ne alakaysa... O yüzden maalesef bu yollara düştüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schnitter

    Merakla bekliyorum.

    Düzeltme: Ne alaka konuyla bilmiyorum ama geçenlerde başıma gelen bir olayı anlatayım, arkadaşla telefon dükkanlarını dolaşırken bir dükkana girdik x telefonun 16 gb ve 32 gb versiyonlarını sordum, adam fiyatlarını söyledi buraya kadar her şey normal dükkandan çıkarken ne dese iyi ? 'Abi ben sana 16 gb versiyonunu almanı öneririm daha yükseği işlemciye yük bindirir telefon yavaşlar' dedi. Lafını bitirmesiyle dükkandan fırlamam bir oldu. Diyeceğim o ki bir konuda cahil olupta cahil olduğunu bilmeyen çok insan var.

    Hocam part 2 de bahsedeceğim bazı konuşmalar var senin ornek verdigin olay gibi aynen. Neler neler ya ama iste bunları göre göre işlem yaptıran bende hata..


    Yazımı tekrar okudumda cidden film tadında olmuş yarın fragman falan eklemeyi düşünüyorum. Servise giden yol vs. :) hem icimi dökeyim size hmese biraz mizah olsun :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kerim35 kullanıcısına yanıt
    At&t sim kilitli telefonu Fransa'da Apple Store'da değiştirmiştik ve yeni telefonda da doğal olarak sim kilidi vardı, ne alaka ki sim kilidi var diye ürünü değiştirmediler? Sim kilitli cihaz zaten değiştirildiğinde sim kilidi, sistem tarafından otomatik olarak yeni cihaza aktarılıyor ve ne çalışanın ne de sizin bir şey yapmanıza gerek kalmıyor. Belki bilgisi zayıf bir Genius'a denk gelindiğinden dolayı olmuş olabilir. Keşke sim kilitli cihaz almasaydınız...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmudf2

    At&t sim kilitli telefonu Fransa'da Apple Store'da değiştirmiştik ve yeni telefonda da doğal olarak sim kilidi vardı, ne alaka ki sim kilidi var diye ürünü değiştirmediler? Sim kilitli cihaz zaten değiştirildiğinde sim kilidi, sistem tarafından otomatik olarak yeni cihaza aktarılıyor ve ne çalışanın ne de sizin bir şey yapmanıza gerek kalmıyor. Belki bilgisi zayıf bir Genius'a denk gelindiğinden dolayı olmuş olabilir. Keşke sim kilitli cihaz almasaydınız...

    Hocam isin komik yani da o benim cihaz simfree :) bilgisiz bir kişiye denk geldik iste sorun oldu maalesef:(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takipteyim merak ettim cidden

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fragman buysa gerisini düşünemiyorum
    Valla merak ettim ya :) :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam mobil sürüm kullanarak atmış dağılın beyler telefon bozulmuyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CDDH

    Adam mobil sürüm kullanarak atmış dağılın beyler telefon bozulmuyo

    Surprizlerle dolu bir olay dostum peşin hükümlü olma :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ee anlatın hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hazan

    Ee anlatın hocam


    Hocam isteyim sabah çıkacağım sabah yazacgim devamını.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet beklemedeyiz.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.