Şimdi Ara

Allah aşkına ne yapabilirim biriniz söyleyebilir mi? (Mağdurum!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Telefon hattı döşenmiyor, internet hattımı iptalde edemiyorum (çünkü taahhütten dolayı ceza ücreti kesiyorlar), 2 ay oldu mağdurum, kimse ilgilenmiyor.

    İşte BTK'ye yazdığım şikayetimin birebir kopyası:

    quote:

    Bir aydan daha uzun süre önce Ağrı'dan Doğubayazıt'a internet hattımı nakletmek istedim. Nakil işlemi yapılacak bina yeni olduğu için Türk Telekom arıza servisi bana Ramazan bayramından sonra hat çekme işlemlerinin yapılacağını söyledi. Bugün bayramdan sonraki üçüncü hafta ve ben yine arıza servisine gittim. Bana bu sefer aynen şunları söylediler:

    "İlçede 60 civarı binada telefon hattı bulunmamaktadır. Biz projeleri il merkezindeki Türk Telekom'a bildirdik, bize ihale yoluyla bu binalardaki eksiklerin giderileceği söylendi. Ama halen hiçbir girişimde bulunulmadı, bizde bekliyoruz. Telekom çok yavaş çalışıyor. Türk Telekom ödenek ayırmamış, ayırsaydı çalışmalar tamamlanırdı."

    Güya fiber hattı çekilecekmiş yeni binalara. Ancak Türk Telekom ödenek ayırmadığı için ilçede 60 civarı bina mağdur durumda. Kime şikayet etsek boş, bundan öncede defalarca BTK, Sikayetvar.com, Türk Telekom sitesi aracılığıyla şikayetlerde bulunduk ama hiçbir faydası olmadı. Bizimle ilgilenen hiçkimse yok! Şuan nakletmek istediğim internet hattımın aboneliğini dondurmuş bulunmaktayım. Taahhüt yapmıştım ve taahhütün bitmesine 1 ay kalmıştı. Ben interneti kullanmak istediğim halde kullanamıyorum ve hat olmadığı için iptal etmek istediğimde bana ceza ücretleri kesiliyor. Ya Türk Telekom hattımı döşesin ya da hattımı iptal ettiğimde benden ceza ücretleri kesmesin! Şuan kullanmadığım interneti iptal etmek istediğim için beni "ceza ücreti ödersiniz" diye tehdit ediyorsunuz, hangi hakla?


    Sizce neler yapabilirim? Bu ödenek saçmalığı dışında hattı nasıl döşettirebilirim? Tüketici hakem heyeti yardımcı olabilir mi? Sizlerden cevap bekliyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkangunes04 -- 19 Ağustos 2014; 11:55:22 >







  • Aynısını İstanbul'da yaşamıştım... 2-3 ay bekleyeceksiniz yapacak bir şey yok. Ama baskı yapın bol bol.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AdilKullanımKotası

    Aynısını İstanbul'da yaşamıştım... 2-3 ay bekleyeceksiniz yapacak bir şey yok. Ama baskı yapın bol bol.

    Her arıza servisine gittiğimde aynı şeyler söyleniyor. Kaç kere şikayette bulundum faydası olmadı. Bir tanıdığımız olsaydı telekomda inanıyorum ki çoktan hallolmuştu işimiz. Türkiye'deki bu bürokrasi ne zaman son bulacak?
  • Bugün 4440375 ile telefon ettiler.

    Yeni binaya fiber hat çekilebiliyormuş çünkü ttnet adsl hattını artık piyasadan kaldırıyor geriye sadece fibernet ve vdsl kalacakmış.
    Ödenek olmaması olayını söyledim, "Bizlerde sorsak bizlerede aynı cevabı verecekler. Ödenek çıkıncaya kadar bekleyeceksiniz" dedi telefondaki kişi.

    Herzaman dedim yine diyorum: Allah ttnet'i ıslah etsin, bunlar milleti sömürmekten çok hoşlanıyor. Reklamlara sınırsız ödenek ayırıyorlar ama kazı ve elemanlara sıfır ödenek ayırıyorlar. İşte ttnet farkı!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.