Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
4.035
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kia'nın 5 yıl garanti ile sunduğu, çoğu markada opsiyonel özellikleri standart olarak bünyesinde bulunduran, Peter Schreyer tarafından tasarlanan Ceed modeliyle ilgili genel bilgiler, sorun/soru ve tecrübelerimizi bu başlıkta konuşalım.

    Kia Ceed 2012'de tasarım değişikliğine gitti ve 50 mm uzatıldı, 10 mm alçaldı. Omuz ve diz mesafeleri arttırıldı. Artık Avrupa'da tasarlanan Ceed yine Avrupa'da üretiliyor. Üretiminde malzeme kalitesinin yanısıra işçilik kalitesi de oldukça göz dolduruyor. 5 yıl garanti ile satışa sunulan Ceed, araçlarına ne kadar güvendiğini de gözler önüne seriyor. Üstelik donanımda cimri davranmayan Ceed'lerin tüm modelleri bağımsız arka süspansiyonla sunuluyor. Bu da araca sadece ekstra konfor değil sürüş güvenliği de sağlıyor. (http://www.kia.com.tr/ceed/genel-bakis)

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>


    Güncel fiyat tablosu:[/b
    ]

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>


    Kia Ceed Broşürü için tıklayın.


    Kia Ceed'in çok hoşma giden Sportywagon modeli Türk milletinin pek tutmadığı station wagon kavramına farklı bir bakış açısıyla yaklaşıyor. Hatchback araç sevenlere de hitap ediyor.

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

    Ceed sportywagon fiyat listesi:http://www.kia.com.tr/cee-d-sw/fiyat-listesi
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Yeni sayfa hayırlı olsun Ellerine sağlık Tesla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ERG81 -- 3 Ağustos 2014; 14:07:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERG81

    Yeni sayfa hayırlı olsun Ellerine sağlık Tesla.
    İlk sayfada bulunması açısından Cee'd hakkında bilinmesi gereken bazı maddeleri sıralıyayım:

    1- Cee'd lerde tıpkı Focus gibi tam bağımsız arka süspansiyon bulunur.
    2- Motor yağı olarak 5-30 dizel partikül filtreli araçlar için olan yağdan 5,3 litre gerekir.
    3- Ön konsol tarafından ince tıkırtı benzeri ses gelirse ilk tavandaki gözlük kabına bakılmalıdır, içinde özellikle metal gözlük varsa ve kaldırılırsa sesin kesildiği görülecektir.
    4- Cee'd dizel otomatik modellerinde yeni nesil tork konvertörlü ZF üretimi 6 ileri şanzıman, benzinli otomatik modellerinde 6 ileri çift kavrama robotize şanzıman bulunur.
    5- Cee'd lerde ön arka lastik hava basınç değeri 32 PSI olmalıdır.
    6- Katalog'da yer almamasına rağmen kapı ayna altlarında ışık pakedi, uzaktan kumandalı merkezi kilide bağlı otomatik açılıp kapanan aynalar, viraj farları, elektrikli bel destek ayarı gibi donanımlar standarttır.
    7- Bakım aralığı 15.000 km'dir.
    8- Cee'd lerin ilk bakım öncesi yüksek gibi görünen tüketimi ilk 5.000 km sonrasında düşmekte, 15.000 bakımından sonra ise esas dizelin ekonomik keyfini çıkartmaktadır.
    9- Comfort ve Concept donanımlarda 205/55-16, Concept Plus ve Premium donanımlarda 225/45-17 ölçüsünde lastikler bulunur (Değiştirmek isteyenler için).
    10- Cee'd EuroNcap testlerinden 5 yıldız ile ayrılmıştır. Kaynak:http://tr.euroncap.com/tr/results/kia/cee'd/483.aspx
    11- Cee'd, Hyundai i30 ile aynı yumurta ikizidir.

    Şimdilik benden bu kadar, aklıma geldikçe yeni maddeleri eklerim.

    (Araç hakkında ayrıntılı test yazısı isteyenler için Cee'd test yazım: http://forum.donanimhaber.com/m_79899603/tm.htm )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ERG81 -- 3 Ağustos 2014; 14:31:27 >




  • Kia Ceed'lerde standart olarak sunulan bağımsız arka süspansiyon tüm 3 harfli elektronik dengeleme sistemlerinden daha etkin bir güvenlik sağlarken konforu da üst seviyede tutuyor.

    Bağımsız arka süspansiyon yeni Golf 7'lerin dizel modellerinde ve 140 beygir altı benzinli modellerinde aracı hafifletmek(11kg) ve ucuzlatmak için donanımdan çıkardığı bağımsız süspansiyonun önemini gösteren Auto Motor und Sport'un test sayfasından birkaç resim ekliyorum: (http://www.auto-motor-und-sport.de/testbericht/technik-golf-hinterachsen-mehrwert-mit-mehrlenker-6334766.html )

    Bağımsız (çok noktadan bağlantılı süspansiyon) :


     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

    Torsiyon çubuğu (burgu çubuklu) süspansiyon:


     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

    Aşağıdaki resimlerde gri olan golf'te bağımsız arka süspansiyon varken mavi olanda torsiyon çubuğu mevcut.

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>
    Test bilgilendirmesinde bağımsız süspansiyonlu aracı yol tutuş ve direksiyon akimiyetinin daha doğal olduğu belirtilirken ESP'nin neredeyse hiç devreye girmediği yazıyor. Bu sayede slalom ve virajlarda daha yüksek hızda daha az .esp müdahelesi olduğu belirtilmiş.

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>
     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>
    Bağımsız arka süspansiyonlu aracın fren testinde yola tutunma daha yüksek.

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>
     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>
    Mavi torsiyon çubuklu araçta aynı hızda girilen virajda limitlere ulaşılırken bağımsız süspansiyonlu gri araç daha stabil ve virajdaki dalgalanmalar sönümleniyor.

    Çok noktadan bağlantılı süspansiyon:
     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

    Daha ucuz ve hafif olan burulma çubuğu titpi süspansiyon:
     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

    NOT: Bu mesajda amacım Golf'ü yermek ya da övmek değildir. Auto Motor und Sport'un süspansiyonlar arasındaki farkı ortaya koyması açısından yapıkları test verilerini paylaştım. Resmin altındaki yorumlar bana ait değildir, aynı siteden çevrilmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tesla -- 3 Ağustos 2014; 23:10:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tesla

    Kia Ceed'lerde standart olarak sunulan bağımsız arka süspansiyon tüm 3 harfli elektronik dengeleme sistemlerinden daha etkin bir güvenlik sağlarken konforu da üst seviyede tutuyor.

    Bağımsız arka süspansiyon yeni Golf 7'lerin dizel modellerinde ve 140 beygir altı benzinli modellerinde aracı hafifletmek(11kg) ve ucuzlatmak için donanımdan çıkardığı bağımsız süspansiyonun önemini gösteren Auto Motor und Sport'un test sayfasından birkaç resim ekliyorum: (http://www.auto-motor-und-sport.de/testbericht/technik-golf-hinterachsen-mehrwert-mit-mehrlenker-6334766.html )

    Bağımsız (çok noktadan bağlantılı süspansiyon) :


     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

    Torsiyon çubuğu (burgu çubuklu) süspansiyon:


     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

    Aşağıdaki resimlerde gri olan golf'te bağımsız arka süspansiyon varken mavi olanda torsiyon çubuğu mevcut.

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>
    Test bilgilendirmesinde bağımsız süspansiyonlu aracı yol tutuş ve direksiyon akimiyetinin daha doğal olduğu belirtilirken ESP'nin neredeyse hiç devreye girmediği yazıyor. Bu sayede slalom ve virajlarda daha yüksek hızda daha az .esp müdahelesi olduğu belirtilmiş.

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>
     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>
    Bağımsız arka süspansiyonlu aracın fren testinde yola tutunma daha yüksek.

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>
     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>
    Mavi torsiyon çubuklu araçta aynı hızda girilen virajda limitlere ulaşılırken bağımsız süspansiyonlu gri araç daha stabil ve virajdaki dalgalanmalar sönümleniyor.

    Çok noktadan bağlantılı süspansiyon:
     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

    Daha ucuz ve hafif olan burulma çubuğu titpi süspansiyon:
     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

    NOT: Bu mesajda amacım Golf'ü yermek ya da övmek değildir. Auto Motor und Sport'un süspansiyonlar arasındaki farkı ortaya koyması açısından yapıkları test verilerini paylaştım. Resmin altındaki yorumlar bana ait değildir, aynı siteden çevrilmiştir.
    Ayrıca kataloglarda belirtilmemesine rağmen aracı hafifletmek için güvenlik önlemleri azaltılmadığı için kaportada %57 oranında ultra yüksek dayanımlı çelik kullanılmış. Yan darbelere karşı koruma, daha kalın kapı kirişlerine, ultra-yüksek dayanımlı çelikten yapılan B-sütunları ve yan marşpiyeller sayesinde %50 artırılmış.

    Önceki aracımla viraj savrulması ve ağır hasarlı bir kazaya karıştığım için yeni araç alırken ilk dikkat ettiğim güvenlik önlemleri oldu. Ancak sadece elektronik önlemler yeterli olmayacağı için pasif güvenlik tedbirlerini detaylıca araştırmıştım.

    Ayrıca yeni Ceed'de ses yalıtımı %45 iyileştirilmiş. Bağımsız süspansiyonun kapladığı alan sebebiyle Ceed'lerde tam boy stepne yer almazken bagaj hacmi 380 litre. Bagajda saklama gözlü bir bölme standart olarak yer alıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tesla -- 3 Ağustos 2014; 15:48:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tesla

    Kia Ceed'lerde standart olarak sunulan bağımsız arka süspansiyon tüm 3 harfli elektronik dengeleme sistemlerinden daha etkin bir güvenlik sağlarken konforu da üst seviyede tutuyor.

    Bağımsız arka süspansiyon yeni Golf 7'lerin dizel modellerinde ve 140 beygir altı benzinli modellerinde aracı hafifletmek(11kg) ve ucuzlatmak için donanımdan çıkardığı bağımsız süspansiyonun önemini gösteren Auto Motor und Sport'un test sayfasından birkaç resim ekliyorum: (http://www.auto-motor-und-sport.de/testbericht/technik-golf-hinterachsen-mehrwert-mit-mehrlenker-6334766.html )

    Bağımsız (çok noktadan bağlantılı süspansiyon) :


     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

    Torsiyon çubuğu (burgu çubuklu) süspansiyon:


     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

    Aşağıdaki resimlerde gri olan golf'te bağımsız arka süspansiyon varken mavi olanda torsiyon çubuğu mevcut.

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>
    Test bilgilendirmesinde bağımsız süspansiyonlu aracı yol tutuş ve direksiyon akimiyetinin daha doğal olduğu belirtilirken ESP'nin neredeyse hiç devreye girmediği yazıyor. Bu sayede slalom ve virajlarda daha yüksek hızda daha az .esp müdahelesi olduğu belirtilmiş.

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>
     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>
    Bağımsız arka süspansiyonlu aracın fren testinde yola tutunma daha yüksek.

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>
     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>
    Mavi torsiyon çubuklu araçta aynı hızda girilen virajda limitlere ulaşılırken bağımsız süspansiyonlu gri araç daha stabil ve virajdaki dalgalanmalar sönümleniyor.

    Çok noktadan bağlantılı süspansiyon:
     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

    Daha ucuz ve hafif olan burulma çubuğu titpi süspansiyon:
     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>

    NOT: Bu mesajda amacım Golf'ü yermek ya da övmek değildir. Auto Motor und Sport'un süspansiyonlar arasındaki farkı ortaya koyması açısından yapıkları test verilerini paylaştım. Resmin altındaki yorumlar bana ait değildir, aynı siteden çevrilmiştir.
    Katalogda yazmıyor sanırım, Premium modellerde dokunmatik renkli ekranlı müzik sistemi mevcut.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: namre3kutuk

    Katalogda yazmıyor sanırım, Premium modellerde dokunmatik renkli ekranlı müzik sistemi mevcut.

    Alıntıları Göster
    Aracı alırken bayiden siz neler aldınız bilemem ama ben orjinal halı paspas, orjinal kauçuk havuzlu (3d) paspas, büyük boy ilkyardım çantasını ücretsiz aldım. YPS plastik'ten de çok uygun fiyata bagaj havuzu aldım.

    İlk yardım çantasının resmini paylaşayım: (Kia battaniye, fosforlu yelek, kaliteli ikazlı çekme halatı, takoz, kar/buz kazıyıcı, iş eldiveni, dinamolu fener, 2 fosforlu üçgen reflektör, tam takım ilk yardım çantası, boyunluk, yangın söndürücü. Aracı Kia Denizli Yön Oto'dan satın aldım. Gökhan Bey çok yardımcı oldu.

     <<<< YENİ KIA CEED ANA KONU >>>>



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tesla -- 3 Ağustos 2014; 15:45:04 >




  • arkadaşlar kia lar için Türkçe dil güncellemesi geldi mi acaba?
  • Hocam konu süper burdan devam edelim şu wurth silikon sprey görselini de ekleyin başlığa olmazsa olmaz
    http://www.aldido.com/U46207,4601,wurth-komple-arac-ic-temizlik-spreyi-500ml.htm
    Sprey bu mu karar veremedim
    Sprey arıyorum. Alacağım torpido için eski konuya yazmayın arkadaşlar gereksiz
    Adamın ceed i yok konuya uğradığı yok
    Forumla uzaktan yakından alakası yok
    Aracımıza konumuza sahip çıkalım.
    Yönetilmede kaldırmaları yönünde mesaj attım sizde atınki Tesla arkadaşımızın açtığı yeni güncel konudan devam edelim bu herkes için iyi olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ottoserdar -- 3 Ağustos 2014; 21:55:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ottoserdar

    Hocam konu süper burdan devam edelim şu wurth silikon sprey görselini de ekleyin başlığa olmazsa olmaz
    http://www.aldido.com/U46207,4601,wurth-komple-arac-ic-temizlik-spreyi-500ml.htm
    Sprey bu mu karar veremedim
    Sprey arıyorum. Alacağım torpido için eski konuya yazmayın arkadaşlar gereksiz
    Adamın ceed i yok konuya uğradığı yok
    Forumla uzaktan yakından alakası yok
    Aracımıza konumuza sahip çıkalım.
    Yönetilmede kaldırmaları yönünde mesaj attım sizde atınki Tesla arkadaşımızın açtığı yeni güncel konudan devam edelim bu herkes için iyi olur
    hahahah
    Arkadaşlar bu yeni mi aklınıza geldi? Belki arkadaşa mesaj atsaydık yardımcı olurdu.. onca mesaj bir süre sonra forumun diplerine gidip kaybolacak..

    Birde bu başlığın adı Yeni Kasa Ceed yada 2 nci Jenerasyon Ceed felan olsa daha iyi olurdu gibime geldi.

    Bu arada bir şey daha eklemek gerek, Yeni kasa Ceed lerde kronik bir arıza yoktur. Münferit tek tük arıza çıksa bile genel olarak sorunsuz bir araçtır.
    En azından şimdilik öyle..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer Loop -- 3 Ağustos 2014; 22:09:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    hahahah
    Arkadaşlar bu yeni mi aklınıza geldi? Belki arkadaşa mesaj atsaydık yardımcı olurdu.. onca mesaj bir süre sonra forumun diplerine gidip kaybolacak..

    Birde bu başlığın adı Yeni Kasa Ceed yada 2 nci Jenerasyon Ceed felan olsa daha iyi olurdu gibime geldi.

    Bu arada bir şey daha eklemek gerek, Yeni kasa Ceed lerde kronik bir arıza yoktur. Münferit tek tük arıza çıksa bile genel olarak sorunsuz bir araçtır.
    En azından şimdilik öyle..

    Alıntıları Göster
    Evt tesla nın konu başlığını yeni ceed olarak düzenlemesi gerek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ottoserdar

    Evt tesla nın konu başlığını yeni ceed olarak düzenlemesi gerek

    Alıntıları Göster
    Hallettim arkadaşlar. Konu başlığı, ilk mesajla ilgili her türlü isteği özel mesajla gönderin, gerekli değişiklikleri yaparım. Zaten forumu aktif olarak kullanıyorum.

    Bu arada Ceed'lerde kronik sotrun yok ancak sağ ön bölgeden tıkırtı sesi geldiği yönünde başka forumlarda da şikayetler okumuştum. Kimisi gözlük bölmesini boşaltarak kurtulmuş ancak sağ ön lastik davlumbazını söktüren bir arkadaş oradaki sacların arasına silikon sıktırmış ve şkayetinden kurtulmuştu. Ben yaşamadığım için net birşey söyleyemem.

    Bir de hala servise gidtmeyen, bakımlarını dışarıdan yaptıran varsa mutlaka servise uğrayarak Ceed'lerinin fren yazılımlarını güncelletsinler. Fren yazılımı sebebiyle sorun yaşayan çok olmuştu ancak bu sorun artık aşıldı. Ücretsiz yazılım güncellemesi ihmal edilmemeli.

    Benim yaşadığım sıkıntı ki bazıları umursamaz bile, torpido üstü yumuşak plastiğin temiz bezle bile çizilebilen bir yapıda olması. ottoserdar'ın tavsiye ettiği nitelikte mat torpido sprey/sütlerini kullanmak çizikleri kapatabilir. Ben artık çok yumuşak bir bezle, çok yumuşak bir şekilde sadece tozunu alıyorum.

    Bu arada eski başlığın ilk mesajı boş, sonraki mesajlar da ben almam, kia logosunu söksünler alayım gibi abuk subuk mesajlar vardı. Bence bu araca sahip olan birilerinin konu başlatması gerekliydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tesla -- 3 Ağustos 2014; 23:24:41 >




  • Önümüzdeki hafta aracı servise götüreceğim kronik gözükmese de karşılaştığım problemler;

    - elektrikli dikiz aynalarından sol taraftaki daha geç açılıp-kapanıyor ve kapanırken ses yapıyor.
    - yolcu koltuğu bel desteği sarsıntılarda yada geriye yaslanmalarda tıkır tıkır ses veriyor ve oynuyor
    - cam tavan dışarısı çok rüzgarlı ise yada 160 ve üstü hızlarda gidiliyorsa rahatsız edici bir ıslık sesi çıkartıyor
    - cam tavan perdesi camlar açık gittiğimde kenarlardan bayrak gibi dalgalanıyor
  • Eski konuyu admin saolsun duydu ve bana devretmiş bende konuda ilk mesaja bu konuyu ekleyip diğer konunun başlığını eski konu olarak başlığı değiştirdim
    Hayırlı olsun yeni anA konu
  • KafzieL kullanıcısına yanıt
    Elektrikli kapanır aynalı araçları özellikle yıkatırken aynaya tazikli su tutturmamak gerekiyor. Arkadaşımın leon'unun ayna içi elektrik sistemleri sırf bu yüzden yandığı için aynası değişti. Aynanız muhtemelen tozdan ya da sudan etkilenmiştir. Temizleyip WD-40 ile müdahele edilirse düzelir tahminimce.

    Sunroof'larda duyulan trim sesi tüm araçlar için başa bela ne yazık ki. Genelde silikon bazlı spreylerle geçici çözüm sunarlar. Benim araımda sırf ses riski olduğu için sunroof tercih etmediğimden umarım sıkıntınız çözülür diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tesla

    Elektrikli kapanır aynalı araçları özellikle yıkatırken aynaya tazikli su tutturmamak gerekiyor. Arkadaşımın leon'unun ayna içi elektrik sistemleri sırf bu yüzden yandığı için aynası değişti. Aynanız muhtemelen tozdan ya da sudan etkilenmiştir. Temizleyip WD-40 ile müdahele edilirse düzelir tahminimce.

    Sunroof'larda duyulan trim sesi tüm araçlar için başa bela ne yazık ki. Genelde silikon bazlı spreylerle geçici çözüm sunarlar. Benim araımda sırf ses riski olduğu için sunroof tercih etmediğimden umarım sıkıntınız çözülür diyorum.
    yeni konuda yerimizi alalım.
  • Yeni konumuz hayirli olsun arkadaslar ceed ile keyifli paylasimlar dilerim herkese
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KafzieL

    Önümüzdeki hafta aracı servise götüreceğim kronik gözükmese de karşılaştığım problemler;

    - elektrikli dikiz aynalarından sol taraftaki daha geç açılıp-kapanıyor ve kapanırken ses yapıyor.
    - yolcu koltuğu bel desteği sarsıntılarda yada geriye yaslanmalarda tıkır tıkır ses veriyor ve oynuyor
    - cam tavan dışarısı çok rüzgarlı ise yada 160 ve üstü hızlarda gidiliyorsa rahatsız edici bir ıslık sesi çıkartıyor
    - cam tavan perdesi camlar açık gittiğimde kenarlardan bayrak gibi dalgalanıyor



    Hocam siz soyleyince dikkat ettim 1 sn den az bir surede olsa biri gec kapaniyor dikiz aynalarinin ayrica ikisindende kapanirken ses cikiyor ilk gunden beri bence cikan ses normal eger sizdeki abarti bir ses degilse?




  • gktgsyn G kullanıcısına yanıt
    Yok öyle abartılacak bir ses değil de hafif gıcırtı yapıyor gibi...Çözümü kolay sanıyorum bakalım.

    İstanbul bayraktara götürmeyi planlıyorum. Servis tavsiyesi olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tesla

    Hallettim arkadaşlar. Konu başlığı, ilk mesajla ilgili her türlü isteği özel mesajla gönderin, gerekli değişiklikleri yaparım. Zaten forumu aktif olarak kullanıyorum.

    Bu arada Ceed'lerde kronik sotrun yok ancak sağ ön bölgeden tıkırtı sesi geldiği yönünde başka forumlarda da şikayetler okumuştum. Kimisi gözlük bölmesini boşaltarak kurtulmuş ancak sağ ön lastik davlumbazını söktüren bir arkadaş oradaki sacların arasına silikon sıktırmış ve şkayetinden kurtulmuştu. Ben yaşamadığım için net birşey söyleyemem.

    Bir de hala servise gidtmeyen, bakımlarını dışarıdan yaptıran varsa mutlaka servise uğrayarak Ceed'lerinin fren yazılımlarını güncelletsinler. Fren yazılımı sebebiyle sorun yaşayan çok olmuştu ancak bu sorun artık aşıldı. Ücretsiz yazılım güncellemesi ihmal edilmemeli.

    Benim yaşadığım sıkıntı ki bazıları umursamaz bile, torpido üstü yumuşak plastiğin temiz bezle bile çizilebilen bir yapıda olması. ottoserdar'ın tavsiye ettiği nitelikte mat torpido sprey/sütlerini kullanmak çizikleri kapatabilir. Ben artık çok yumuşak bir bezle, çok yumuşak bir şekilde sadece tozunu alıyorum.

    Bu arada eski başlığın ilk mesajı boş, sonraki mesajlar da ben almam, kia logosunu söksünler alayım gibi abuk subuk mesajlar vardı. Bence bu araca sahip olan birilerinin konu başlatması gerekliydi.


    Selam Tesla,
    Sağ ön bölgedeki sorunu kronik diyemeyiz bence. Çünkü herkesde yok.
    İnan benim arabamda yok. Tık yok hatta. osebeple çok sıkıştığım halde ben aracımı satmaya elim varmadı bir türlü.

    Diğer yandan Torpido ve fren olayı kronik evet. Ama artk fren sorunu diye bir sorun yok biliyorsun. Hala güncellemeyen varsa onada kronik denemez, servise girmişse halletmişlerdir düşüncesindeyim.

    Diğer taraftan torpido ilk zamanlarda benide çok üzdü. Ama ben çözdüm olayı. GOJO marka 3.5 TL lik silikonla olayı hallediyorum
    Carefour larda var. Piano black lerin çizilmesi olayı var belki ama onada yapacak bişi yok..

    Diğer yandan ben hayati öneme sahip, yada servise git gel yapmaya sebep bir sorun hala yok.. işalla da olmaz.. olanda yok sanırım..

    O sebeple bizim araçlar 10 numara




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.