Şimdi Ara

Tur için dış lastik önerisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.446
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • dış lastiği değiştirmek istiyorum. şuanki lastiğin büyüklüğü 26x1.90. tur için bir lastik almak istiyorum. jantın ölçüsünü bilmiyorum. schwalbe öneriliyo her yerde ama schwalbe ler de çok pahalı. iki teker için 50 ile 100 lira arasında olan güzel bi dış lastik önerisinde bulunabilir misiniz? şimdiden teşekkürler :)



  • Benzer bir eylemi yakın zamanda ben yaptım.

    26x2.10'luk lastikleri 26x1.75 e çevirdim.
    Lastik konusunda kararsız kaldım ilk zaman. Fikir aldım epey, ve Rubena'da karar kıldım.

    Düzenli bir kullanımım olmayacağı için çıkacağım tur esnasında sorun yaşamayacağımı düşünüyorum. 15-20km'lik sürüşler yapıyorum akşamları ve herhangi bir sorun çıkmadı. Gerçi halen biraz tereddütlü hareket ediyorum şehir içinde ama yine de %20 civarında bir fark olduğunu söyleyebilirim.

    Bisikletçim ise 26x1.50 ve 26x1.75 arasında tercih yapmamı istedi. 26x1.50'lere gözüm yemediği için 1.75 Patlamaya dirençli Rubena aldım. Şimdilik gayet güzel geçiniyoruz, tur'da ne olur ne biter bilemiyorum.

    Fiyat hususu ise şöyle, Rubena için konuşuyorum:
    Patlamaya dirençli lastikler internette 32-45 TL arası değişen fiyatlarda satılıyor.

    Continental, Schwalbe vs lastikler ise 120-130 TL'den başını alıp gidiyor gidebildiği yere.




  • victoria randeneur alabilirsin.
  • ilk olarak cevaplarınız için teşekkür ederim

    @whereismywings

    Rubena f/p olarak uygun diyorlar genelde. eğer daha iyisini bulamazsam ondan alıcam. kullanım açısından rahat mı? yollarda akışkanlığı güzel mi rubena lastiklerin?

    @theblackside

    vittoria yı almayı düşünüyordum. decathlonda satılmış o modeli galiba. herkes de önermiş onu ama şuan satışı yok malesef türkiyede. olsa hiç düşünmeden ondan alacaktım. eğer gözümden kaçmışsa herhangi bir sitede varsa satışı link atabilirsen sevinirim.
  • http://www.sjscycles.co.uk/schwalbe-marathon-original-hs420-rigid-tyre-26-inch-(559)-prod23957/

    güvenilir sitedir.

    110 kg ve altı için 26x1.50 işinizi görür.

    26x1.75 olan da 135-140 kilo kadar taşır, 25 psi ile denenip onaylanmıştır.

    Ayrıca 9000 de sıfır patlak. Gidip parayı boş yere vermeyin.
  • Vittoria Randennour alınabilir fiyat bakımından iyi , ben bütçemi az daha yükseltip Maxxis Overdrive MaxxProtect aldım fiyatına göre alınabilecek uygun lastiklerden biri bu da , Kevlar olan modeli 10 lira daha yüksek ücretle satılıyor + olarak reflektörü de var.
  • Yine tekrarlıyorum,

    1-2 seferlik bir turda kullanılacaksa sadece Rubena için eyvallah derim, ama Schwalbe, Continental gibi lastikler gereksiz masraf olur.
    Devamlılık arz ediyorsa bu iş tam tersi, Rubena yerine Schwalbe tavsiye ederim ben de.

    @Victoria Secret soruna cevaben,

    lastik havalarını ayarladığın zaman cillop gibi oluyor. Ben kendim değiştirip pompayla şişirdim. Lastikçiye gidene kadar biraz enayilik var gibi göründü bana. Sonra lastikçi olaya el atıp havayı düzeltince herşey değişti.
    Sarıyer-Beşiktaş zamanlarımda şimdilik %20 civarında artış var. Aynı yorgunluk hissiyatı olmuyor, süre görece daha az oluyor.
    Günden güne iyiye giden bir durum söz konusu yani.

    @Victoria Secret
  • İngiltereden schwalbe road plus getirttim koruma katmanı 6 üzerinden 5...Çok güzel bir lastik. 26 ya 1.75.Çok memnunum.Gidip tanesine 140 tl kazıklanmayın.
    Bu arada ikisi kargo dahil 140 a geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    İngiltereden schwalbe road plus getirttim koruma katmanı 6 üzerinden 5...Çok güzel bir lastik. 26 ya 1.75.Çok memnunum.Gidip tanesine 140 tl kazıklanmayın.
    Bu arada ikisi kargo dahil 140 a geldi.

    iyimiş

    link var mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    http://www.sjscycles.co.uk/schwalbe-marathon-original-hs420-rigid-tyre-26-inch-(559)-prod23957/

    güvenilir sitedir.

    110 kg ve altı için 26x1.50 işinizi görür.

    26x1.75 olan da 135-140 kilo kadar taşır, 25 psi ile denenip onaylanmıştır.

    Ayrıca 9000 de sıfır patlak. Gidip parayı boş yere vermeyin.

    fazla kilo için az hava basmanız tamamen yanlış kilonuz fazlaysa fazla hava basmanız gerekir bu lastik içinde amortisör içinde böyledir 25psi de o lastiği patlatmamanızın sebebi de koruma tabakasıdır başka lastik olsa 25psi ile kaç kere patlardı artık bilmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PwaGG -- 24 Temmuz 2014; 1:50:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    http://www.sjscycles.co.uk/schwalbe-marathon-original-hs420-rigid-tyre-26-inch-(559)-prod23957/

    güvenilir sitedir.

    110 kg ve altı için 26x1.50 işinizi görür.

    26x1.75 olan da 135-140 kilo kadar taşır, 25 psi ile denenip onaylanmıştır.

    Ayrıca 9000 de sıfır patlak. Gidip parayı boş yere vermeyin.

    fazla kilo için az hava basmanız tamamen yanlış kilonuz fazlaysa fazla hava basmanız gerekir bu lastik içinde amortisör içinde böyledir 25psi de o lastiği patlatmamanızın sebebi de koruma tabakasıdır başka lastik olsa 25psi ile kaç kere patlardı artık bilmiyorum

    Yüksek PSI, yük altında dış lastiğin yarılmasına sebep olabilir. Bu yüzden böyle kullanıyorum, ayrıca iç lastik patlasa ne olacak, dışa zarar gelmesin

    Edit: Amörtisör için doğrudur, haklısınız.

    Edit2: Tamamen yanlış da, neye göre tamamen yanlış? Meslela Gürkan Genç'in tur günlüklerinde okuduğuma göre bozuk yol ve aşırı yük durumlarında lastiğe yüksek psi değerlerinde şişirilmediği yazıyor. Yukarıda yazdım neden düşük basınçta kullandığımı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nucléar -- 24 Temmuz 2014; 3:27:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    http://www.sjscycles.co.uk/schwalbe-marathon-original-hs420-rigid-tyre-26-inch-(559)-prod23957/

    güvenilir sitedir.

    110 kg ve altı için 26x1.50 işinizi görür.

    26x1.75 olan da 135-140 kilo kadar taşır, 25 psi ile denenip onaylanmıştır.

    Ayrıca 9000 de sıfır patlak. Gidip parayı boş yere vermeyin.

    fazla kilo için az hava basmanız tamamen yanlış kilonuz fazlaysa fazla hava basmanız gerekir bu lastik içinde amortisör içinde böyledir 25psi de o lastiği patlatmamanızın sebebi de koruma tabakasıdır başka lastik olsa 25psi ile kaç kere patlardı artık bilmiyorum

    Yüksek PSI, yük altında dış lastiğin yarılmasına sebep olabilir. Bu yüzden böyle kullanıyorum, ayrıca iç lastik patlasa ne olacak, dışa zarar gelmesin

    Edit: Amörtisör için doğrudur, haklısınız.

    Edit2: Tamamen yanlış da, neye göre tamamen yanlış? Meslela Gürkan Genç'in tur günlüklerinde okuduğuma göre bozuk yol ve aşırı yük durumlarında lastiğe yüksek psi değerlerinde şişirilmediği yazıyor. Yukarıda yazdım neden düşük basınçta kullandığımı.

    yük altında basıcaksınız asıl havayı yarılmaz merak etmeyin siz sınırın %20-30 üstünde basarsanız o lastik her türlü yarılır onun alakası yok ama 120 kilo birinin sınırda kullanması normaldir o lastiği 50 kilo biri ise aralıkta kullanır
    gürkan genç ise tutuş için diyor onu düşük hava olan lastik daha yüksek yuvarlanma direnci gösterir bu sayede tutuşu artar lastiğin 1.5 slick lastikle araziye girdiyseniz bilirsiniz 80psi da girmek var bir de 50psi da




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    http://www.sjscycles.co.uk/schwalbe-marathon-original-hs420-rigid-tyre-26-inch-(559)-prod23957/

    güvenilir sitedir.

    110 kg ve altı için 26x1.50 işinizi görür.

    26x1.75 olan da 135-140 kilo kadar taşır, 25 psi ile denenip onaylanmıştır.

    Ayrıca 9000 de sıfır patlak. Gidip parayı boş yere vermeyin.

    fazla kilo için az hava basmanız tamamen yanlış kilonuz fazlaysa fazla hava basmanız gerekir bu lastik içinde amortisör içinde böyledir 25psi de o lastiği patlatmamanızın sebebi de koruma tabakasıdır başka lastik olsa 25psi ile kaç kere patlardı artık bilmiyorum

    Yüksek PSI, yük altında dış lastiğin yarılmasına sebep olabilir. Bu yüzden böyle kullanıyorum, ayrıca iç lastik patlasa ne olacak, dışa zarar gelmesin

    Edit: Amörtisör için doğrudur, haklısınız.

    Edit2: Tamamen yanlış da, neye göre tamamen yanlış? Meslela Gürkan Genç'in tur günlüklerinde okuduğuma göre bozuk yol ve aşırı yük durumlarında lastiğe yüksek psi değerlerinde şişirilmediği yazıyor. Yukarıda yazdım neden düşük basınçta kullandığımı.

    yük altında basıcaksınız asıl havayı yarılmaz merak etmeyin siz sınırın %20-30 üstünde basarsanız o lastik her türlü yarılır onun alakası yok ama 120 kilo birinin sınırda kullanması normaldir o lastiği 50 kilo biri ise aralıkta kullanır
    gürkan genç ise tutuş için diyor onu düşük hava olan lastik daha yüksek yuvarlanma direnci gösterir bu sayede tutuşu artar lastiğin 1.5 slick lastikle araziye girdiyseniz bilirsiniz 80psi da girmek var bir de 50psi da

    Yüksek basınç titreşimleri daha çok hissettirir o doğru. Ama kafama yatmadı o yüksek psi'da yükleme işi, yine bir denerim hangisi rahatsa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    http://www.sjscycles.co.uk/schwalbe-marathon-original-hs420-rigid-tyre-26-inch-(559)-prod23957/

    güvenilir sitedir.

    110 kg ve altı için 26x1.50 işinizi görür.

    26x1.75 olan da 135-140 kilo kadar taşır, 25 psi ile denenip onaylanmıştır.

    Ayrıca 9000 de sıfır patlak. Gidip parayı boş yere vermeyin.

    fazla kilo için az hava basmanız tamamen yanlış kilonuz fazlaysa fazla hava basmanız gerekir bu lastik içinde amortisör içinde böyledir 25psi de o lastiği patlatmamanızın sebebi de koruma tabakasıdır başka lastik olsa 25psi ile kaç kere patlardı artık bilmiyorum

    Yüksek PSI, yük altında dış lastiğin yarılmasına sebep olabilir. Bu yüzden böyle kullanıyorum, ayrıca iç lastik patlasa ne olacak, dışa zarar gelmesin

    Edit: Amörtisör için doğrudur, haklısınız.

    Edit2: Tamamen yanlış da, neye göre tamamen yanlış? Meslela Gürkan Genç'in tur günlüklerinde okuduğuma göre bozuk yol ve aşırı yük durumlarında lastiğe yüksek psi değerlerinde şişirilmediği yazıyor. Yukarıda yazdım neden düşük basınçta kullandığımı.

    yük altında basıcaksınız asıl havayı yarılmaz merak etmeyin siz sınırın %20-30 üstünde basarsanız o lastik her türlü yarılır onun alakası yok ama 120 kilo birinin sınırda kullanması normaldir o lastiği 50 kilo biri ise aralıkta kullanır
    gürkan genç ise tutuş için diyor onu düşük hava olan lastik daha yüksek yuvarlanma direnci gösterir bu sayede tutuşu artar lastiğin 1.5 slick lastikle araziye girdiyseniz bilirsiniz 80psi da girmek var bir de 50psi da

    Yüksek basınç titreşimleri daha çok hissettirir o doğru. Ama kafama yatmadı o yüksek psi'da yükleme işi, yine bir denerim hangisi rahatsa

    öyle olmasa tırlar o kadar basar mıydı :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nucléar

    http://www.sjscycles.co.uk/schwalbe-marathon-original-hs420-rigid-tyre-26-inch-(559)-prod23957/

    güvenilir sitedir.

    110 kg ve altı için 26x1.50 işinizi görür.

    26x1.75 olan da 135-140 kilo kadar taşır, 25 psi ile denenip onaylanmıştır.

    Ayrıca 9000 de sıfır patlak. Gidip parayı boş yere vermeyin.

    fazla kilo için az hava basmanız tamamen yanlış kilonuz fazlaysa fazla hava basmanız gerekir bu lastik içinde amortisör içinde böyledir 25psi de o lastiği patlatmamanızın sebebi de koruma tabakasıdır başka lastik olsa 25psi ile kaç kere patlardı artık bilmiyorum

    Yüksek PSI, yük altında dış lastiğin yarılmasına sebep olabilir. Bu yüzden böyle kullanıyorum, ayrıca iç lastik patlasa ne olacak, dışa zarar gelmesin

    Edit: Amörtisör için doğrudur, haklısınız.

    Edit2: Tamamen yanlış da, neye göre tamamen yanlış? Meslela Gürkan Genç'in tur günlüklerinde okuduğuma göre bozuk yol ve aşırı yük durumlarında lastiğe yüksek psi değerlerinde şişirilmediği yazıyor. Yukarıda yazdım neden düşük basınçta kullandığımı.

    yük altında basıcaksınız asıl havayı yarılmaz merak etmeyin siz sınırın %20-30 üstünde basarsanız o lastik her türlü yarılır onun alakası yok ama 120 kilo birinin sınırda kullanması normaldir o lastiği 50 kilo biri ise aralıkta kullanır
    gürkan genç ise tutuş için diyor onu düşük hava olan lastik daha yüksek yuvarlanma direnci gösterir bu sayede tutuşu artar lastiğin 1.5 slick lastikle araziye girdiyseniz bilirsiniz 80psi da girmek var bir de 50psi da

    Yüksek basınç titreşimleri daha çok hissettirir o doğru. Ama kafama yatmadı o yüksek psi'da yükleme işi, yine bir denerim hangisi rahatsa

    öyle olmasa tırlar o kadar basar mıydı :D

    Şimdi oldu, sağolasın




  • Er.Ralp kullanıcısına yanıt
    http://stores.ebay.com/koous/
    Bu elemandan aldım.Schwalbe road plus tu dükkanını incele istersen..Ara bulursun yakın fiyatlara.
  • TsuBLK kullanıcısına yanıt
    hort

    hocam o lastik noldu? 26x1.75lik lastik arıyorum da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eskikarateci

    hort

    hocam o lastik noldu? 26x1.75lik lastik arıyorum da
    ağır hort olmuş.
    bahsettiğim lastiği şehir içinde baya kullandım. Asfalt, beton yolda, hafif topraklı taşlı yollarda iş gördü çok memnun etti beni. Hatta bisikletin hızı da bir nebze artış göstermişti. Sonrasında tekrar arazi lastiklerine geçiş yaptım artık daha çok yaylalara, engebeli arazilere falan gidiyorum. Haliyle lastikleri de sattım bir süre sonra.
    Lastiklere yönelik olumsuz yorum yapacak olursam;
    1-konfor çok azalıyor özellikle çukurlarda tak tuk diye geçiyor bisiklet.
    2-lastik ince olduğu için mazgallara falan girebiliyor o yüzden sürekli tetikte olmak gerekiyor.
    Bunların dışında ben çok memnun kaldım.




  • TsuBLK kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim hocam cevap için. schalbenin falan fiyatları görünce gözüm korkmuştu.

    aldım gitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.