Şimdi Ara

Tüketici hakem heyeti hakkında yardıma ihtiyacım var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lumia 925 cihazı aynı şikayetlerden dolayı 5 kez servise gönderdim. Şuan cihaz elimde problemler devam ediyor. Nokia ile irtibata geçtiğimde cihazını 2 kez mekanik tamir görmüş 3 kezde yazılım güncellemesi ve fonksiyon testi yapılmış değişim talebi ve para iadesinde bulunamazsınız 4 defa mekanik tamir gördükten sonra değişimde bulunabilirsiniz dendi. Bütün servis raporları , garanti belgesi hepsi elimde. Tüketici haklarına başvurmam sonuç getirir mi? Nasıl başvuru yapıcam bilgilendirir misiniz?



  • Alo 175'i arayarak detaylı bilgi alabilirsin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.