< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 22 Haziran 2014; 18:48:21 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 22 Haziran 2014; 18:48:21 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Araca sase koymayi unutmuslar heralde
|
|
Clio araç sahibiyim. Ben hayatımda böyle dandik bir araba görmedim.. 900 kg araç zaten beyler arabada şase yok.
Boğaz köprüsünden geçerken rüzgar esiyor korkuyorum alıp götürecek diye o derece sallanıyor araba. Keza megane'da aynı şekilde. Kaçtane araç gördüm resmen TOST olmuş. Benim anlamadığım şey şu. Neden İNSAN taşıyan bu araçlara boydan şase ile 2 ön 2 arka ve 2 yan direk olmak üzere 6 direk ile destek verilmez? Arabayla 30 km ile giderken takla atın nazikçe arabanın tavan çöküyor direk. Neden taşımaz bir tavan arabayı? O kadar şekil yapıyolar güvenlik testi yapıyolar hepsi hikaye.. Sadece reno içinde değil 70 bin liranın altındaki bütün arabaların hali böyle.. Tüm dünyada ödenen miktarın 3 katını ödeyip araba satın alıyoruz. Verdiğimiz paraya verilen hizmet bumu? Adam 27 bin dolara CAMARO'ya biniyor. Biz 27 bin dolara Reno megane alıyoruz. Yeterince para kazanmıyormusunuz eyyy kişiliksiz şahsiyetsiz insanlar? |
|
Neresinden bakarsanız bakın çok ilginç bir durum aslında.
Sembol'ün bu kadar deforme olması, doblodaki insanların hayatını kurtarmış. Resmen yastık etkisi yaratarak çapışmanın %80 civarı enerjisi, sembolün deformasyonuyla emilmiş. Arkadaşlar, dacia mühendisleri bilmeden çok büyük sevaba girmişler. Tabi sembolün arka koltuğunda kimsenin olmaması da büyük şans. Eğer bir kaza yapacaksanız, son anda seçme şansınız varsa, arka koltuğu boş olan bir sembole yönlenebiliyorsanız, direk dalın gitsin. |
|
airbag açmamış arabayı ortadan kesip önden kazalı bitanesine kaynatırlar sonra yolla gitsin kim yerse
|
|
Sonra niye Renault düşmanısınız..
|
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 21 Haziran 2014; 21:34:24 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Jaguar X-Type 2.0 D Executive
|
|
|
_____________________________
2016 Passat 1.4 TSI DSG Comfortline
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Öğrenmek, akıntıya karşı yüzmek gibidir ilerleyemediğiniz taktirde gerilersiniz
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
2000 Volkswagen Polo 1.4 75 Bg 2013-2014 (Km 122.000-126.000)
2000 Volvo S40 2.0 136 Bg 2014-2020 (Km 160.000-284.000) 2020 Fiat Egea 1.4 95 Bg 2020-2022 (Km 4500-43000) 2016 Renault Megane 1.2 130 Bg 2022-... (Km 67.000-...) |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Seat İbiza 1.2 Tsi DSG(PK4)
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Seat İbiza 1.2 Tsi DSG(PK4)
|