Şimdi Ara

Apple Store İstanbul - Değişim Koşulları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.888
Cevap
53
Favori
208.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle müjdemi isterim.

    iPhone dahil tüm Apple cihazları dünyanın neresinden olursa olsun teknik servis yapılıyor.
    Bu tüm Mac,iPod'iPad ve iPhone'larda geçerlidir.
    Yurtiçi,Paralel,Yurtdışı ve Amerika cihazlari bile geçerlidir.

    Cihazınız Garanti Kapsamında ise ve sorun kabul edilise ANINDA değişim yapılıyor.
    Cihazınızın sadee Garanti süresinde olması gerekiyor

    Cihazin Garanti süresi için:https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do

    Garanti Süresi ne Zaman başlar?
    Cihazı satın aldığınız fatura tarihi değil, ilk açıp Aktivasyon yaptığınız zaman başlar

    Tecrübe kısmı:
    Amerika'dan alına iPhone 4S 16 GB cihaz vardı.
    WiFi sorunu vardı. WiFi Greyed Out.
    Garantisine 100 küsür gün kalmıştı.
    Genius Bar Randevusu Alındı.
    Cihaza Diagnosis yapıldı ve WiFi'da "Service" yazıyordu.
    Cihazın değişimi öngörüldü.
    Hemen başka bir kişi bir kutuda iPhone getirdi.
    Hemen değişim yapıldı birkaç imzadan sonra telefonu alıp çıktık..
    Cihazımız 1000 küsür gün önce alınmasına rağmen kutusunun açıldığı tarih daha kısaydı ve kurulum yapıldığı zaman süre başlamıştı.
    Cihazınızın kalan garantı süresine 90 gün ekleniyor ve öyle başlıyor.


    Bizde farklı bir durum oldu, Şans diyelim, çaktırmadan kullanmaya devam edelim.
    Eski cihazın Garanti Bitiş Süresi: 27.07.2014
    Yeni cihazın Garanti Bitiş Süresi: 22.04.2016

    2 yıl gibi değişik bir süre gözüküyor değişik bir olay, çaktırmadan kullanmaya devam..
    Bugün alınsa bile 2 yıl olan cihazin garantisi oldu 2 yıl 17 gün


    IMEI kaydı olanlar için, yeni gelen telefonlar direk kayıtlı geliyor, bir sorun olmayacaktır.


    Garantisi Biten Cihazlar için:
     Apple Store İstanbul - Değişim Koşulları

    Kablo Değişimleri:
    Kulaklık, iPhone Kablosu gibi tüm Aksesuarlar da Garantisi Devam eden cihazlar için anında değişim yapılıyor



    EKLEME #1
    Kendi cihazımda şöyle bir gariplik var çözüma kavuşturulamadı..
    Cihazimı aldığım günden beri Hem Seri Numarsı Hem IMEI ile kontrol yaptığımda; cihaz gözükmüyor.
    Bugün Genius'dan baktıklarında cihaz satın alınmamış gözüküyor.

    Yukarıda değişimi yapılan ilk telefonda alınan tarih zamanında baktığımda, bomboş daha açılmamış fakat satılmış gözüküyordu. Aktivasyon yapınca aktif oldu ve 1 yıl o zaman başlamıştı.

    Fakat benim telefonum da sanki satın alınmamış ve kaydedilmemiş gozüküyor. Telefonu onlarca kez Restore edip Aktivasyon ekranından Aktive gerçekleştiridim fakat kayıt edilmemiş satılmamış gözüküyor.
    Alınalı da Aktive edeli de bırakın 1 yılı 2 yıl bile bitti fakat anladığım kadarıyla şöyle bir olay olacak.
    Telefonu Register edeceğim ve satın alma tarihini kendim gireceğim. O tarihten itibaren 1 yıl garantim başlayacak :))


    EKLEME #2- ÖNEMLİ HERKESİN YARDIMI BEKLENIYOR
    Cihazın Satın Alındığı Tarih:
    Cihazın Garantisin Biteceği Tarih:
    Cihazın Satın Alındığı Yer:
    Cihazın Bağlı oldugu Teknik Servis:

    Yukarıdaki bilgileri herkes doldurup yazarsa herkes ne olduğunu görmüş olur.


    Yaşanan Durumlar:
    Turkcell'den alınan iPhone 5S, 2 yıl garantisi var gözüküyor
    Genpa garantili 6 aylık bir telefon, garantisi bitmiş gözüküyor
    Electroworld'den alınan iPhone 5, 1 yıllık garanti gözüküyor
    Vatan'dan alınan Teleservice garantili telefon, 1 yıllık garanti gözüküyor
    HepsiBurada'dan paralel ithalat telefon, 1 yıllık garanti gözüküyor



    EKLEME #3
    Amerika cihazların olmayacağı söyleniyor, ben 4S değişimi yaptırdım. 5,5S,5C,4 cihazlarını bilmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuray -- 6 Nisan 2014; 19:48:58 >







  • APPLE GARANTİSİ BUDUR!

    Arkadaşlar dün başıma gelen bir şeyi anlatmak istiyorum. Eşime yaklaşık bir buçuk sene önce iphone 5C almıştım. Ürünü carrefourdan almıştım ve cihazın apple türkiye garantisi yoktu. Sadece distribütör firma garantisi var. Amerika cihazıydı yani. Dün baktım telefona ekran dışarı doğru şişmiş. İnternetten araştırdım batarya şişmesi falan diyorlar. Apar topar Apple Store a gittim. Orada da Akşam saatine randevu verdiler, apple türkiye garantisi olmamasına rağmen yine de bakacaklarını söylediler. Amerika ile yazışacaklarını söyleyip bir 20 dakika bekler misiniz dediler. Gerçekten de batarya şişmiş. Sizin yapacağınız bir şey yok zaten aleti de çok temiz kullanmışsınız dediler. Ve inanılmaz bir şekilde bana yepyeni kutusu hiç açılmamış, refurbished değil yani, bir iphone 5S verdiler. Üzerine de para istemediler. Bunun da 2 sene garantisi var bugünden itibaren dediler. İnanamadım açıkçası. Ben üzerine para vermeyi göze almıştım ya da en kötü pil değiştirirler diye düşünüyordum. Daha üst ve yeni bir telefon verdiler. Bunların yaptığını Mercedes yapmaz. Yok böyle bir hizmet. Daha da elma logosu olmayan bir ürün sokmam evime.
  • Benim şimdi genpa garantim var apple store'a götürsem garanti kapsamında işlem yaparlarmı yoksa illa genpayamı göndermem gerek ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Scuderia.

    Benim şimdi genpa garantim var apple store'a götürsem garanti kapsamında işlem yaparlarmı yoksa illa genpayamı göndermem gerek ?

    %99 yapacaklardır, Amerika cihazları bile oluyorsa yani farklı telefon olan cihazlar bile oluyorsa bu da olacaktır
  • Yurtdışı cihazları bile kabul ediliyorsa genpa vs kabul edilir herhalde..
  • Hocam simdi o verdigin linkte yaptim ama garanti bitmis diyo iphone 5 cihaz daha aktive edeli 4 ay oldu onu nasi hallederiz yurtdisi fatura filan yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgilendirme için teşekkür ederim. Tecrübe eden olmuş olabilir ihtimaliyle sormak istediğim bir konu var arkadaşlar, telefonum yurtiçi ve henüz 1 yıldan fazla garantisi mevcut. Bir kere yere düşürdüm ve hafif bir ezilme oldu alt kısımda. Aradan bir süre geçti ve açma/kapama düğmesi sorun çıkartmaya başladı, acaba alt kısımdaki ezilmeden dolayı sorun çıkartırlar mı yoksa yardımcı olurlar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    quote:

    Orijinalden alıntı: Scuderia.

    Benim şimdi genpa garantim var apple store'a götürsem garanti kapsamında işlem yaparlarmı yoksa illa genpayamı göndermem gerek ?

    %99 yapacaklardır, Amerika cihazları bile oluyorsa yani farklı telefon olan cihazlar bile oluyorsa bu da olacaktır

    Ya benim anlamadığım şey benim hatunun cihazı genpaya gönderdim teknik sorundan dolayı ama ekran orijinal değil dedi genpa e ben ekranını falan değiştirmedim telefonu 0 almıştım ne yapmam gerek ?
  • @hkcanan Cihaz Amerika'dan alındı ve biz değişimi yaptık birakın tamiri direk cihaz değişimi öngörüldü. Magaza Muduru Sarışın kısa saçlı bir bayan diye biliyorum ben.

    @vhcyns Garanti Bitmiş ise zor ama şansınızı denemkten zarar gelmez.

    Ben Amerika'da iken garantisi biten MacBook Pro bile değiştirilmişti, şans yani deneyin.
  • Kayitsiz telefonlari bozup itelemek lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elimde değişim cihazı var ve sorguladığımda

    'Kayıtlarımıza göre ürününüz, tahmini son kullanma tarihine göre Apple'ın 1 yıllık sınırlı garantisi veya AppleCare Koruma Planı çerçevesinde donanım onarımları ve servis kapsamında değil.' diyor;

    ancak yaklaşık 7-8 aylık bir garanti süresi var fatura tarihine göre var mı bu durumla karşılaşan? Bir sorun olur mu? Değişim belgesi elimde fatura ile beraber.
  • @1megabayt Apple'ı Apple yapan ve mağaza açılış için bizi mutlu eden olay Müsteri Memnunuyeti, kesinlikle sorun çıkaracaklarını sanmıyorum.

    @Schuderia Başka konularda da söyledim Store açılışı işte bu kan emicilerden kurtulmak için iyi oldu. Yok düşmüş yok çizmişin. Hiiç önemli değil, ilgileniyorlar. Gidipte camını kırarsanıΩ ve Camı kırık değistirin diğince olmaz tabi de, düstü diye orayı bağlamazlar.

    @danGerfuLL Apple Store'a gidip control ettirin, en detaylı bilgiyi onlar görüyor. Belgelerle gidiniz.
  • 4s var.
    Yurtdışı.
    1,5 yıl oldu.
    Hiçbi garantiden yararlanamıyorum.
    Bu çok kötü.
    Bana 1500'e geldi. Tr'de o zaman 2000 liraydı.
    Şimdi bi pil değiştirsem Zorlu'da, 200 lira.
    300 lira kârdayım.
    İnş arıza filan yaşamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seri numarasını yazdıktan sonra neye bakmak gerekiyor.

    Bizde de wifi sorunu olan 4s 32gb iphone var.

    Valid Purchase Date (Tik var)

    Telephone Technical Support: Expired(Ünlem var)

    Repairs and Service Coverage: Expired(Ünlem var)

    Bu durumda ne oluyor ?
  • Tekrar teşekkür ederim yanıtınız için :).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1megabayt -- 5 Nisan 2014; 23:11:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    @hkcanan Cihaz Amerika'dan alındı ve biz değişimi yaptık birakın tamiri direk cihaz değişimi öngörüldü. Magaza Muduru Sarışın kısa saçlı bir bayan diye biliyorum ben.

    @vhcyns Garanti Bitmiş ise zor ama şansınızı denemkten zarar gelmez.

    Ben Amerika'da iken garantisi biten MacBook Pro bile değiştirilmişti, şans yani deneyin.


    Randevu almadan genius ile görüşemiyormuyuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kuray K kullanıcısına yanıt
    birkaç müdürü olabilir hocam, manager yazıyordu üstünde ve yolladı yanımda birkaç kişiyi. ama onun dışında benim de konuştuğum herkes bakılır, değiştirilir dedi.
  • @cabriolet1981
    iPhone için yurtdışından almak her zaman mantıklı olacaktır.
    iPhone'ları pahalı yapan Apple, Döviz kuru değil, TÜRKİYE CUMHURİYETİ'dir. ÖTV alınıyor iPhone'da


    @cllyldrm
    "Repairs and Service Coverage:" kısmın bakiılıyor.
    Sizin Garantiniz bitmiş.
    Ama Istanbul'daysanız deneyin, şans işi, Genius'ın elinde olan bir olay

    @Omer_Faruk.
    Yoğunluk olursa randevusu olanlara bakıyorlar. Ancak yoğunluk olmayacak tüm Genius'ar boş olursa ilgenirler
  • Kuray K kullanıcısına yanıt
    Garantisi biten cihazımı değişmtirme oranları %0 dimi hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbuldayım. Şansımı deneyeyim o zaman. İlginiz ve böyle bir konu açtığınız için teşekkürler.
  • Kuray K kullanıcısına yanıt
    Hocam benim nişanlımın cihazını yarın götürücem nasipse.Sade telefon yeterli yoksa fatura kutu içeriği istiyorlarmı.Şarjı 3 saat kullanımı ancak görüyor vede orjinal sarj kablosu olmasına rağmen bir tarafı şarj ediyor diğer tarafı etmiyor şarj cihazı ve telefon götürsek yeterlimidir kutu falan isteniyormu fatura falan ürün genpa ürünü 8 ay daha tr garantisi var.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.