Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 86 BİN 900 TL’DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA SATIŞTA

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
1.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  YENİ PEUGEOT 3008 86 BİN 900 TL’DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA SATIŞTA


    Peugeot, yeni 3008′i 86 bin 900 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye pazarına sundu. Hatchback, SUV ve MPV’lerin en iyi özelliklerini bir araya getirerek tasarlanan 3008, ilk modeliyle 500 bin adedi aşan bir satış başarısı yakalamıştı. Peugeot’nun güncel marka kimliğine uygun olarak yenilenen 3008, artık LED’li ön farlar ve arka stoplara sahip.........

    http://www.motobilim.com/2014/03/yeni-peugeot-3008-86-bin-900-tlden.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi technovaland -- 14 Mart 2014; 17:59:21 >







  • aracımın siparişini verdim ve kısmet ise bu ay sonu teslim alacağım.
    Forum'a baktım ama tam - tatmin edici bir cevap bulamadım, şöyle ki, aracın lastiklerini 16'' den 18'' çıkartmayı düşünüyorum. Ve bu işlemi yaparken aracın yüksekliğini hemen hemen hiç değiştirmeden (0.4mm). Satış görevlisi bu işlemi yaptığım takdirde aracın ''grip control'' sisteminin işini tam yapamayacağı gibi laflar etti. Sebebini sorduğumda ise mantıkla izah edilebilecek tek bir kelime bile etmedi. Lastiğin türü diye başladı dört mevsim lastik dedi, dedi de dedi :) Benim işim lastik, dört mevsim lastiğin aslında hiç bir testten ortalama değerlerle bile çıkamadığını, mevsime göre mutlaka güvenlik zaafları olduğunu kendisine anlatınca ve çeşitli test sonuçları ile de bunu bir anlamda kanıtlayınca sustu, zaten aracın yerden yüksekliği ve lastiğin tam çapı konusunda orjinale yakın değerlerden bahsedince, kaldı ki lastik eskidikce, diş derinliği azaldıkca bu değerlerde değişecek dediğimde. Abi ben bilmem öyle birşeyler dedi ile konuyu kapattı. Ama benimde midemi bulandırdı açıkcası... Peugeot nun özellikle Almanya ve modifiye sayfalarında da bir bilgiye rastlamadım...
    Bana bu konuda tatmin edici bir cevap verebilecek arkadaş varsa çok sevineceğim.




  • araç için önerilen lastik-jant ölçülerini tercih etmenizi öneririm...eğer 18" teknik verilerde varsa sorun yok...sonuçta aracın dengesi-yürüyeni vs belirli ebatlara göre ayarlanıyor...

    farklı ebat için aracın süratliyken virajda-manevrada sorunsuz kullanılabileceğinin garantisini kimse size veremez,o risk size ait olur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plateau -- 16 Nisan 2014; 11:44:54 >
  • Mailimda daha doğrusu sorumda da belirttiğim gibi 18'' e çıkarak aracın yerden yüksekliği ile, dolayısı ile viraj - slalom dengesi ile negatif yönde oynamıyorum, hatta lastiğin yanağı daraldığı için araç bir parça sertleşecektir. Lastiğin tam çevre ölçüsü ilede ( nerede ise % 2 gibi bir fark varki buda km saatinde - % 0,25 gibi hissedilmesi neredeyse imkansız -100 km de 1,5 - 2 km gibi-) neredeyse oynamıyorum sayılır. Sorum zaten bu yönde değil ve işimin bir parcasıda bu olduğu için bu noktada sıkıntı yok. Sorum, bana lastik değişikliğinin grip kontrol sistemini etkilemesi ile ilgili verilen bilginin ne derece doğru olduğu ve varsa bunun mantıklı açıklaması idi.
    Genede cevap ve uyarınız için teşekkürler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.