Şimdi Ara

Cevap: Samsung Galaxy Tab 3 8

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pekozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: tikerboy

    arkadaşlar tableti alalı 5-6 ay oluyor,sorunum şu : tablet şarj olmuyor ya da oluyomuş gibi görünüyüp yeniden başlattığımda %100ken şarjı %59lara düşüyor,ya da %4te koyuyrum şarja 3-4 saat sonra bakıyorum hala %28lerde,1 saat sonra bakıyorum yine %28.. ? bundan dolayı garntiye gönderdim medimarkttan almıştım cihaz geri geldi garantiden 1 aya yakın süre de (burada mediamarkttan bi daha birşey almayacağımı kesinleştirmiş oldum tabi) yazılım yüklenmiş,tüm testlerden başarıyla geçmiş güyaa :) ama garantiye gönderirken full kutu içeriğiyle göndermiştim geldiğinde şarj alaeti çıkmadı içinden ve 3 hafta da bunu bekledim.. sıfır şarj aleti göndermişler ama şarj aleti galaxy note tabletin şarj aletiyle aynı.. ve hala aynı sorunlar devam ediyor..en son dün akşam saat 23te taktım şarja %5ti şarjı,sabah saat 10da baktım %26da? bu nasıl bir iştir arkadaşlar anlamadım,ne yapayım ? bi de garantiye 3 kere aynı sebepten dolayı gönderince ürün iade etme hakkı falan doğuyor muydu,öyle birşeyler hatırlıyorum yanlış mı hatırlıyorum ?

    İlginç bir durum. Bu tarz sıkıntılar genellikle USB kablodan kaynaklı oluyor. Cihaz sağlam, şarj aleti sağlam olsa bile kablo doğru ölçüde akım geçirmediği için şarj süresi abuk sürelere çıkabiliyor. Note 2 forumlarında benzer durumlarla karşılaşan arkadaşların çoğu kablo değiştirmekte buldular çözümü. Ama sizde şarj oldu görünmesine rağmen restart ettiğinizde şarj yüzdesinin farklı görünmesi ilginçmiş gerçekten.

    İade hakkındaki şeyleri doğru hatırlıyorsunuz,

    "Alınan ürünlerde 30 günlük garanti süresinden sonra 2 yıllık garanti sürecinin devreye giriyor. Bu süreçte elektronik cihaz 1 yıl içerisinde aynı arızayı 2 defa veya farklı arızayı 4 defa verirse ürün 'ayıplı ürün' kategorisinde sayılıyor. Ayıplı ürünlerde de yine tüketicilerin iade, değiştirme ve para iade hakları bulunuyor."

    Kaynak:http://www.on5yirmi5.com/haber/yasam/dogal-yasam/16637/iade-etme-hakkinizi-kullanin.html

    Ayrıca aşağıdaki linkteki PDF dosyasını da okursanız Madde 13'te belirtilen kısımda

    https://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CC8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ieis.org.tr%2Fieis%2Fmedia%2Ffile%2F2003.03.14_4822_Sayili_Kanunla_Degisik_4077_Sayili_Tuketicinin_Korunmasi_Hakkinda_Kanun_mOgSO8_OJE80M.pdf&ei=CzAgU_GVOqemygG2mYDoDw&usg=AFQjCNFkGWUADEhwGoWyYk3YBjI6HYT-Dg&sig2=Uk0pMfB0kAZkD2jt4qZ_vQ&bvm=bv.62788935,d.aWc

    "Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür. Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. "

    Burada süreklilik arz etmekten kastın ne olduğu yazmıyor, ben tamamını okumadım aratma yaparak arıza teriminin geçtiği yerlere bir göz attım sadece, ancak muhtemelen Tüketici Hakları Koruma heyetleri var kaymakamlıklarda, muhtemelen onların verdiği örnek kararlara istinaden 3-4 defa garanti kapsamında tamire gönderilmiş olması konuşulmuştur. Madde 4 oldukça uzun. Gerekirse bu dosyanın çıktısını alarak gidersiniz Mediamarkt'a gösterirsiniz. sikayetvar.com 'a mutlaka yazın çözemezlerse.

    Son olarak tekrar servise verirseniz hatayı tam olarak kendiniz yazın formun üstüne. Genellikle müşteri hizmetlerindeki elemanlar "şarj olmuyor" ya da "şarj tutmuyor" gibi kısa ve genel ifadeler yazdıkları için servis aldığında, önce resetleyip yazılım atıyor sonra şarja takıp bakıyor, şarj olduğunu görünce de alıcıya geri gönderiyorlar. Sorunu kapsamlı ve detaylı bir şekilde yazdıklarına emin olun.

    hocam valla şöyle söyliyim,mediamarkt aracılığıyla garantiye verip garantiden geldiğinde cihaz içinden usb kabloyla adaptör çıkmayınca mediamarkt çalışanı içeriye gidip elinde orjinal samsung adaptörüyle ve 2 tane 1isi samsung diğeri asus olan usb kablo getirdi bununla idare edersiniz garantiden gelene kadar diye.ben 2 usb kablosunu da denedim,2sinde de aynı sorun oldu ve arkadaştan galaxy note gt-n5110 8" in şarj aletini alıp onunla da denedim aynı sorun devam etti.. garantiden gelen sıfır şarj aleti ve usb kablos uda arkadaştan aldığım gt-n5110'unkiyle aynı.. şimdi ben medirmarkt'ı araya sokmadan direk samsung servisine kendim gidip bırakıcam tekrar 1-2 güne aynı sorundan,cihazı tekrar aldığımda aynı sorunları yaşıcam muhtemelen çünkü bu sorun çok garip ve değişeceğini de sanmıyorum,yazılımsal olsaydı yüklenen yazılımla değişirdi diye düşünüyorum,e denemedik şarj kablosu adaptörü de kalmadı zaten..

    şmdi benim sorularım şunlar ;

    - 1. garantiye verişim mediamarkt üzerindendi 2.sinde kendim samsung servisine gidip teslim edicem,bu sonuçta 1 yılda 2 kere aynı sebepten garantiye verme sayılır dimi? ayrıca ;
    - 2. seferde de aynı sebepten garantiye gönderip cihazım hala düzelmediği halde iade için direk gidip mediamarktla mı iletişime geçmem lazım yoksa samsungla mı ?

    cevaplarınız için çok teşekkürler bu arada..

    şunu da belirteyim ben ürünü garntiye 19 ocakta verdim ve şu an martın 12'si oldu düne kadar şarj aleti gelmemişti garantiden,mediamarkttan birşey alacaksanız 10 kere düşünün derim.. samsung servisine gidip kendim sormasam şarj aletinin akıbetini samsung servisinin haberi olmayacaktı,adamlar bize öyle bir bilgi gelmedi deyip hemen arayıp sordular mediamarketi ve 2 gün içinde şarj aleti geldi hemen.. mediamarkttaki yetkiliye haber vermemişsiniz adamlara diyorum gülüyor pis pis,a







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.