Şimdi Ara

TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli) (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
527
Cevap
0
Favori
152.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki

TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli)


(En Son Oy Tarihi: 2.10.2021)
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar biara konuşmalarda geçmişti doblo 1.9 jtd ile caddy 1.9 TDI nin performansları. ben caddynin doblo ile aynı performansa yada brz daha iyi performansa sahip olduğunu düşünüyordum. gecen hafta otohaber dergisi aldım ve doblonun da test verilerine ulaştım. caddyninki nette var zaten.
    doblo 1330kg, caddy 1446kg

    doblo için 0-100km: (fabrika verisi) 12.4sn, (test verisi)14.9sn
    60-100km: 9.2sn

    caddy için 0-100km: fabrika: 13.3sn, test verisi: 14sn
    60-100km: 9.8sn

    bence arada çok fark yok ara hızlanma doblonun daha iyi görünüyo ama 0-100 caddy daha iyi. caddynin 0-100 test değeri fabrika verisine daha yakın ama doblonunki baya farklı.

    100-0km fren mesafeleri doblo: 46 metre, caddy:40 metre. caddy daha güvenli ve daha kısa mesafede durmayı başarmış. şunuda belirtmek gerekir doblonun arka freneleri kampana imiş, caddynin dördü de disk.

    test tüketimleri doblo: 6.2lt/100km, caddy: 6.3lt/100km

    bu iki araç hakkında performansla ilgili aklında soru işareti olanlara bilgi verir umarım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    arkadaşlar biara konuşmalarda geçmişti doblo 1.9 jtd ile caddy 1.9 TDI nin performansları. ben caddynin doblo ile aynı performansa yada brz daha iyi performansa sahip olduğunu düşünüyordum. gecen hafta otohaber dergisi aldım ve doblonun da test verilerine ulaştım. caddyninki nette var zaten.
    doblo 1330kg, caddy 1446kg

    doblo için 0-100km: (fabrika verisi) 12.4sn, (test verisi)14.9sn
    60-100km: 9.2sn

    caddy için 0-100km: fabrika: 13.3sn, test verisi: 14sn
    60-100km: 9.8sn

    bence arada çok fark yok ara hızlanma doblonun daha iyi görünüyo ama 0-100 caddy daha iyi. caddynin 0-100 test değeri fabrika verisine daha yakın ama doblonunki baya farklı.

    100-0km fren mesafeleri doblo: 46 metre, caddy:40 metre. caddy daha güvenli ve daha kısa mesafede durmayı başarmış. şunuda belirtmek gerekir doblonun arka freneleri kampana imiş, caddynin dördü de disk.

    test tüketimleri doblo: 6.2lt/100km, caddy: 6.3lt/100km

    bu iki araç hakkında performansla ilgili aklında soru işareti olanlara bilgi verir umarım.


    benim kafamdaki soru işareti şu:

    madem caddy çok iyi .niçin 6 senedir sınıfının en çok satan aracı doblo?


    ayrıca sen gerçekten otoheber testine bakıp caddy nin doblo yu geçebileceğine inanıyor musun?

    doblo kullandın mı?




  • Doblonun çok satmasının (ki caddynin satmamasının nedeni) fiyatı... Ki bunu da sen çok iyi biliyorsun..

    Ayrıca ben ikisini de uzun yolda da şehir içinde de kullandım uzun yolda doblo bana kesinlikle caddy'deki konforu ve rahatlığı vermedi..

    Şehir içinde doblo daha atak geldi ama.. Performans olarak doblo önde diebilirim..

    Edit: Dipnot olarak da şunu sölim Tourneo kullandım bunların arasında hiçbişeye yaramaz yüklemekden başka, ne performans war, pedallar kalas gibi basmaktan insanın ayağı yoruluor.. Nese konu o değil..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    arkadaşlar biara konuşmalarda geçmişti doblo 1.9 jtd ile caddy 1.9 TDI nin performansları. ben caddynin doblo ile aynı performansa yada brz daha iyi performansa sahip olduğunu düşünüyordum. gecen hafta otohaber dergisi aldım ve doblonun da test verilerine ulaştım. caddyninki nette var zaten.
    doblo 1330kg, caddy 1446kg

    doblo için 0-100km: (fabrika verisi) 12.4sn, (test verisi)14.9sn
    60-100km: 9.2sn

    caddy için 0-100km: fabrika: 13.3sn, test verisi: 14sn
    60-100km: 9.8sn

    bence arada çok fark yok ara hızlanma doblonun daha iyi görünüyo ama 0-100 caddy daha iyi. caddynin 0-100 test değeri fabrika verisine daha yakın ama doblonunki baya farklı.

    100-0km fren mesafeleri doblo: 46 metre, caddy:40 metre. caddy daha güvenli ve daha kısa mesafede durmayı başarmış. şunuda belirtmek gerekir doblonun arka freneleri kampana imiş, caddynin dördü de disk.

    test tüketimleri doblo: 6.2lt/100km, caddy: 6.3lt/100km

    bu iki araç hakkında performansla ilgili aklında soru işareti olanlara bilgi verir umarım.


    benim kafamdaki soru işareti şu:

    madem caddy çok iyi .niçin 6 senedir sınıfının en çok satan aracı doblo?


    ayrıca sen gerçekten otoheber testine bakıp caddy nin doblo yu geçebileceğine inanıyor musun?

    doblo kullandın mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H. -- 18 Kasım 2006; 11:43:00 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasanyuceer

    Doblonun çok satmasının (ki caddynin satmamasının nedeni) fiyatı... Ki bunu da sen çok iyi biliyorsun..

    Ayrıca ben ikisini de uzun yolda da şehir içinde de kullandım uzun yolda doblo bana kesinlikle caddy'deki konforu ve rahatlığı vermedi..

    Şehir içinde doblo daha atak geldi ama.. Performans olarak doblo önde diebilirim..

    Edit: Dipnot olarak da şunu sölim Tourneo kullandım bunların arasında hiçbişeye yaramaz yüklemekden başka, ne performans war, pedallar kalas gibi basmaktan insanın ayağı yoruluor.. Nese konu o değil..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    arkadaşlar biara konuşmalarda geçmişti doblo 1.9 jtd ile caddy 1.9 TDI nin performansları. ben caddynin doblo ile aynı performansa yada brz daha iyi performansa sahip olduğunu düşünüyordum. gecen hafta otohaber dergisi aldım ve doblonun da test verilerine ulaştım. caddyninki nette var zaten.
    doblo 1330kg, caddy 1446kg

    doblo için 0-100km: (fabrika verisi) 12.4sn, (test verisi)14.9sn
    60-100km: 9.2sn

    caddy için 0-100km: fabrika: 13.3sn, test verisi: 14sn
    60-100km: 9.8sn

    bence arada çok fark yok ara hızlanma doblonun daha iyi görünüyo ama 0-100 caddy daha iyi. caddynin 0-100 test değeri fabrika verisine daha yakın ama doblonunki baya farklı.

    100-0km fren mesafeleri doblo: 46 metre, caddy:40 metre. caddy daha güvenli ve daha kısa mesafede durmayı başarmış. şunuda belirtmek gerekir doblonun arka freneleri kampana imiş, caddynin dördü de disk.

    test tüketimleri doblo: 6.2lt/100km, caddy: 6.3lt/100km

    bu iki araç hakkında performansla ilgili aklında soru işareti olanlara bilgi verir umarım.


    benim kafamdaki soru işareti şu:

    madem caddy çok iyi .niçin 6 senedir sınıfının en çok satan aracı doblo?


    ayrıca sen gerçekten otoheber testine bakıp caddy nin doblo yu geçebileceğine inanıyor musun?

    doblo kullandın mı?




    hasan ben sana sormadım .ama en azından kullanıp doblo nun performansını görmüşsün

    madem öyle vw fiyatını indirsin.

    fiyat&performans da en iyi araç doblo olduğu için çok satıyor.

    bu ticari makaslı araçlardan da ne konfor ne yol tutuş arıyorsunuz onu da anlamadım ya neyse




  • VW'nin fiyat politikaları zaten ortada.. Ben olsam düşürür doblodan bitane sattırmaz sürümden kazanırdım.. (1,3 mj ve VIP dışında)

    Ama her arabası gibi Caddy'si de pahalı..

    Abi konfor yol tutuş olmayınca uzun yola gittiğinde çok yoruluyorsun özellikle çok gezen adamlar için kesinlikle gerekiyor.. Bunu da nerden biliyorum şirketten uzun yola her gidecek adam Caddy'i istior doblo yerine..

    quote:


    hasan ben sana sormadım .ama en azından kullanıp doblo nun performansını görmüşsün

    madem öyle vw fiyatını indirsin.

    fiyat&performans da en iyi araç doblo olduğu için çok satıyor.

    bu ticari makaslı araçlardan da ne konfor ne yol tutuş arıyorsunuz onu da anlamadım ya neyse
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasanyuceer

    VW'nin fiyat politikaları zaten ortada.. Ben olsam düşürür doblodan bitane sattırmaz sürümden kazanırdım.. (1,3 mj ve VIP dışında)

    Ama her arabası gibi Caddy'si de pahalı..

    Abi konfor yol tutuş olmayınca uzun yola gittiğinde çok yoruluyorsun özellikle çok gezen adamlar için kesinlikle gerekiyor.. Bunu da nerden biliyorum şirketten uzun yola her gidecek adam Caddy'i istior doblo yerine..

    quote:


    hasan ben sana sormadım .ama en azından kullanıp doblo nun performansını görmüşsün

    madem öyle vw fiyatını indirsin.

    fiyat&performans da en iyi araç doblo olduğu için çok satıyor.

    bu ticari makaslı araçlardan da ne konfor ne yol tutuş arıyorsunuz onu da anlamadım ya neyse




    Bilmiyorum doblo vip kullandın mı.

    benim komşumda var.

    diğer aracı da bmw 5 serisi.konfordan şikayeti olsa hiç binmez doblo ya .ki daha çok doblo ile geziyor.

    bmw yi garajdan nadir çıkarıyor.

    çok gezen adamlar da doblo alıyor az gezenlerde.

    vw ne yaparsa yapsın yedek parça ve servisten de kaybediyor.isterse doblo ile aynı fiyata versin.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    arkadaşlar biara konuşmalarda geçmişti doblo 1.9 jtd ile caddy 1.9 TDI nin performansları. ben caddynin doblo ile aynı performansa yada brz daha iyi performansa sahip olduğunu düşünüyordum. gecen hafta otohaber dergisi aldım ve doblonun da test verilerine ulaştım. caddyninki nette var zaten.
    doblo 1330kg, caddy 1446kg

    doblo için 0-100km: (fabrika verisi) 12.4sn, (test verisi)14.9sn
    60-100km: 9.2sn

    caddy için 0-100km: fabrika: 13.3sn, test verisi: 14sn
    60-100km: 9.8sn

    bence arada çok fark yok ara hızlanma doblonun daha iyi görünüyo ama 0-100 caddy daha iyi. caddynin 0-100 test değeri fabrika verisine daha yakın ama doblonunki baya farklı.

    100-0km fren mesafeleri doblo: 46 metre, caddy:40 metre. caddy daha güvenli ve daha kısa mesafede durmayı başarmış. şunuda belirtmek gerekir doblonun arka freneleri kampana imiş, caddynin dördü de disk.

    test tüketimleri doblo: 6.2lt/100km, caddy: 6.3lt/100km

    bu iki araç hakkında performansla ilgili aklında soru işareti olanlara bilgi verir umarım.


    benim kafamdaki soru işareti şu:

    madem caddy çok iyi .niçin 6 senedir sınıfının en çok satan aracı doblo?


    ayrıca sen gerçekten otoheber testine bakıp caddy nin doblo yu geçebileceğine inanıyor musun?

    doblo kullandın mı?

    senin aklındaki soru işaretine benim yazdıklarım cvp veremez çünkü ben bu iki aracı sadece perfomans yönünden karşılaştırdım. sadece performnas yönüğnden aydınlatıcı niteliğe sahip o kadar.

    senin soru işaretine cvp olarak şunları söyleyebilirim: doblo fiyat olarak avantajlı hem satın alrıken hemde yedek parca yönünden. bu aşikar zaten. böyle bir durumda insanlar ucuz olana daha çok talep ederler. ayrıca caddy her yönden çok iyi değil ki. işte fiyat olarak çok iyi olmadığı ortada zaten. ama konfor yada ne bilim dayanıklılık yönünden tartışırım konuyu. bence olayları tek tek incelemek lazım.

    gelelim caddy dobloyu gecermi gecemezmi meselesine. ben bi önceki msjımda yorumumu yaptım zaten. ama bu yorumum test verilerine göre yani başkalarının tecrübe ve ölçümlerine dayalı. ve bu değerlere göre caddy bir adım önde bitirir gibi geliyo. ben kendi ölçüm veya tecrübemi yazmadım çünkü dobloyu kullanmadım şuana kadar. caddy i sahibi olarak onla ilgili ölçümleri yaptım ve değerler mevcut fakat bu değerlere sen itiraz etmiştin 0-100km 11-12sn dememe. ilerleyen günlerde ölçümleri tekrar yapacağım. herneyse benim değerlerim tek başına yetmiyo karşılaştırma yapmam için. yine de şukadarını söyleyeyim pilotaj belirleyici olur gibi geliyo bana.




  • Satıcı koyduğu aracı satıyor. VW bayilerinde Caddy yok. Çünkü gelen araç satılıyor. FIAT bayileri bittikçe Bursa'dan çekiyor. Ama VW bayilerinin öyle bir şansı yok. Belli kotaları var. Aynı muhabbeti artık kaç oldu bilmiyorum sayamadım ama bir daha açmayalım.

    Caddy alınmıyacak araç olsa hiç satmazdı, satmadığı için de Doğuş Oto fiyatını düşürürdü müşteri çekmek için. Ama Caddy çok iyi sattığından distribütör de ne geçirsem kardır diye 40'a 45'e dayadı fiyatı.

    Edit; imlâ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coşkun -- 18 Kasım 2006; 23:57:30 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: hasanyuceer

    VW'nin fiyat politikaları zaten ortada.. Ben olsam düşürür doblodan bitane sattırmaz sürümden kazanırdım.. (1,3 mj ve VIP dışında)

    Ama her arabası gibi Caddy'si de pahalı..

    Abi konfor yol tutuş olmayınca uzun yola gittiğinde çok yoruluyorsun özellikle çok gezen adamlar için kesinlikle gerekiyor.. Bunu da nerden biliyorum şirketten uzun yola her gidecek adam Caddy'i istior doblo yerine..

    quote:


    hasan ben sana sormadım .ama en azından kullanıp doblo nun performansını görmüşsün

    madem öyle vw fiyatını indirsin.

    fiyat&performans da en iyi araç doblo olduğu için çok satıyor.

    bu ticari makaslı araçlardan da ne konfor ne yol tutuş arıyorsunuz onu da anlamadım ya neyse




    Bilmiyorum doblo vip kullandın mı.

    benim komşumda var.

    diğer aracı da bmw 5 serisi.konfordan şikayeti olsa hiç binmez doblo ya .ki daha çok doblo ile geziyor.

    bmw yi garajdan nadir çıkarıyor.

    çok gezen adamlar da doblo alıyor az gezenlerde.

    vw ne yaparsa yapsın yedek parça ve servisten de kaybediyor.isterse doblo ile aynı fiyata versin.





    başkalarının tavırlarıyla yola çıkarsan tam bir değerlendirme yapman güç olur. adam bmw sini çıkarmıyorsa bunda biçok nedeni vardır illa dobloyu çok sevdiği için çıkarmıyor diyemezsin. ha ben adamla konuştum adam doblo bmw yi aratmıyor konfor yönünden falan dediyse o başka. ama tamamen dışardan bir değerlendirme pek uygun olmasa gerek.

    herkes belli kriterlere göre araba seçiyor bazı insanlar fiyatı uygun olsun bakım masrafı az olsunda ne olursa olsun mantığı ile hareket ediyor. bazı insanlar ise konforlu, güvenli, rahat ve kalteli iç yapıya sahip olsunda fiyatı sonra düşünürüz mantığı ile hareket ediyor. şimdi ikisi de bir mantığa dayanıyor bu mantık yanlış diyemeyiz elbet. o yüzden doblo ne kadar iyi arabaysa caddy de o kadar iyi araba müşterisinin gözünde. ben şahsi görüşümü söyleyeyim doblo hiçbir zaman beni cezbetmedi hiçbir zaman sevemedim. işçilik yönünden çok zayıf bana göre(önceki kasayı incelemiştim bundan 3 yıl önce almak niyeti ile). bana göre bi araba sağlam bi işçilikle üretilmiş olmalı ve ben bunu hissetmeliyim işte caddy de ben bunu hissediyorum.




  • konunun özü şudur: adı geçen tüm araçlar ticari amaçlı üretilmiştir,ben bu araçdan aile otomobili keyfi ve güvenliği de istiyorum derseniz CADDY den başka alternatif yoktur.ama amacınız iş yapmak ve yük taşımaksa diğer tüm modelleri düşünebiliirsiniz.en basit örnek isofix (bebek koltuğu ) bağlantısıdır.bu özellik sadece caddy de var.ailecek de kullanabilmek için caddy aldım.ama işiniz için kullanacaksanız connect,doblo ve kangoo daha iyi bir seçim olur bence.
  • Topicle alakalı olmayabilir ama bu sınıfta bir araç alacak olsam düşünmeden Caddy alırdım . Yakıt Tasarruf Konusunda en güveneceğim odur. Soylentıler dogruysa tek depoda 900~950km iyi bir rakam. Ayrıca performans.

    ayrıca belirtmek isterim trafikte cok fazla bu araclardan dolmaya basladı halı ıle ıllallah geldı yavas yavas ne onumu gorurum makas atmaktan ne rahat araba kullanabılırım.

    Sizden ricam t.Araç Sahipleri lütfen biraz dikkatli olun makas ları daha çok pistte yapın tamam kabul hız çok iyi bişey ama başkasının canına kıymayın be dostlar..

  • kim diyo caddy en binek diye vaneodur en binek olan zıplatmayan espye kadar standart sunan ısofix bağlantısı vaneodada var bilmeden sallamayın
    quote:

    Orjinalden alıntı: frequency48

    konunun özü şudur: adı geçen tüm araçlar ticari amaçlı üretilmiştir,ben bu araçdan aile otomobili keyfi ve güvenliği de istiyorum derseniz CADDY den başka alternatif yoktur.ama amacınız iş yapmak ve yük taşımaksa diğer tüm modelleri düşünebiliirsiniz.en basit örnek isofix (bebek koltuğu ) bağlantısıdır.bu özellik sadece caddy de var.ailecek de kullanabilmek için caddy aldım.ama işiniz için kullanacaksanız connect,doblo ve kangoo daha iyi bir seçim olur bence.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: hasanyuceer

    VW'nin fiyat politikaları zaten ortada.. Ben olsam düşürür doblodan bitane sattırmaz sürümden kazanırdım.. (1,3 mj ve VIP dışında)

    Ama her arabası gibi Caddy'si de pahalı..

    Abi konfor yol tutuş olmayınca uzun yola gittiğinde çok yoruluyorsun özellikle çok gezen adamlar için kesinlikle gerekiyor.. Bunu da nerden biliyorum şirketten uzun yola her gidecek adam Caddy'i istior doblo yerine..

    quote:


    hasan ben sana sormadım .ama en azından kullanıp doblo nun performansını görmüşsün

    madem öyle vw fiyatını indirsin.

    fiyat&performans da en iyi araç doblo olduğu için çok satıyor.

    bu ticari makaslı araçlardan da ne konfor ne yol tutuş arıyorsunuz onu da anlamadım ya neyse




    Bilmiyorum doblo vip kullandın mı.

    benim komşumda var.

    diğer aracı da bmw 5 serisi.konfordan şikayeti olsa hiç binmez doblo ya .ki daha çok doblo ile geziyor.

    bmw yi garajdan nadir çıkarıyor.

    çok gezen adamlar da doblo alıyor az gezenlerde.

    vw ne yaparsa yapsın yedek parça ve servisten de kaybediyor.isterse doblo ile aynı fiyata versin.





    başkalarının tavırlarıyla yola çıkarsan tam bir değerlendirme yapman güç olur. adam bmw sini çıkarmıyorsa bunda biçok nedeni vardır illa dobloyu çok sevdiği için çıkarmıyor diyemezsin. ha ben adamla konuştum adam doblo bmw yi aratmıyor konfor yönünden falan dediyse o başka. ama tamamen dışardan bir değerlendirme pek uygun olmasa gerek.

    herkes belli kriterlere göre araba seçiyor bazı insanlar fiyatı uygun olsun bakım masrafı az olsunda ne olursa olsun mantığı ile hareket ediyor. bazı insanlar ise konforlu, güvenli, rahat ve kalteli iç yapıya sahip olsunda fiyatı sonra düşünürüz mantığı ile hareket ediyor. şimdi ikisi de bir mantığa dayanıyor bu mantık yanlış diyemeyiz elbet. o yüzden doblo ne kadar iyi arabaysa caddy de o kadar iyi araba müşterisinin gözünde. ben şahsi görüşümü söyleyeyim doblo hiçbir zaman beni cezbetmedi hiçbir zaman sevemedim. işçilik yönünden çok zayıf bana göre(önceki kasayı incelemiştim bundan 3 yıl önce almak niyeti ile). bana göre bi araba sağlam bi işçilikle üretilmiş olmalı ve ben bunu hissetmeliyim işte caddy de ben bunu hissediyorum.


    Başkalarının kriteriyle niye yola çıkıyım.doblo da sınıfına göre yeterince konforlu bunu demek istedim.

    ayrıca van of the year 2006 ödülünü caddy değil doblo aldı.

    işçiliği de gayet iyi .

    doblo seni cezbetmemiş olabilir bu en çok satanın doblo olduğu parasının karşılığını en iyi veren aracın doblo olduğunu değiştirmez.

    ben caddy kötü demiyorum.fiyatı yüksek bakım ve yedek paçası yüksek.

    bence para verilicek araç değil.özellikle ticari kullanım için




  • quote:

    Başkalarının kriteriyle niye yola çıkıyım.doblo da sınıfına göre yeterince konforlu bunu demek istedim.

    ayrıca van of the year 2006 ödülünü caddy değil doblo aldı.

    işçiliği de gayet iyi .

    doblo seni cezbetmemiş olabilir bu en çok satanın doblo olduğu parasının karşılığını en iyi veren aracın doblo olduğunu değiştirmez.

    ben caddy kötü demiyorum.fiyatı yüksek bakım ve yedek paçası yüksek.

    bence para verilicek araç değil.özellikle ticari kullanım için


    evet ödül aldı zaten buna bişey diyen yok. ama her ödül alan araba çok iyi olacak diye bi kural yok. ödül alması o arabanın iyi olacağına bir karine teşkil eder. gercekte iyidir veya kötüdür kullanımla belli olur hem kişiden kişiye de değişir.

    işçilik iyimi? iç kabin işçiliğinin hiçde iyi olmadığı eskimiş bir tasarıma sahip olduğu birçok kez vurgulandı. artık bunu kabul etmek gerekir. doblonun içi caddy ile kıyaslanmamalı bence çok geride kalıyo çünkü. (sakın yanlış anlama caddy de işçilik hatası yok demek anlamına gelmiyo bu dediklerim elbette var.).

    doblonun en çok satan arac olmasına da ben bişey demedimki neden bunu beni cezbetmemesiyle ilişkilendiriyorsun. ben sadece fikrimi açıkladım ve bu fikir beni bağlar başkalarını değil. parasının karşılığını en iyi veren diyosun ya işte bu bence göreceli bir ifade. bence caddy fiyatı yüksek olmasına rağmen fiyatının karşığını veriyo sunduğu iyi işçilik ve konforuyla.

    son dediklerine de bişey demiyorum onlar senin görüşün olabilir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    quote:

    Başkalarının kriteriyle niye yola çıkıyım.doblo da sınıfına göre yeterince konforlu bunu demek istedim.

    ayrıca van of the year 2006 ödülünü caddy değil doblo aldı.

    işçiliği de gayet iyi .

    doblo seni cezbetmemiş olabilir bu en çok satanın doblo olduğu parasının karşılığını en iyi veren aracın doblo olduğunu değiştirmez.

    ben caddy kötü demiyorum.fiyatı yüksek bakım ve yedek paçası yüksek.

    bence para verilicek araç değil.özellikle ticari kullanım için


    evet ödül aldı zaten buna bişey diyen yok. ama her ödül alan araba çok iyi olacak diye bi kural yok. ödül alması o arabanın iyi olacağına bir karine teşkil eder. gercekte iyidir veya kötüdür kullanımla belli olur hem kişiden kişiye de değişir.

    işçilik iyimi? iç kabin işçiliğinin hiçde iyi olmadığı eskimiş bir tasarıma sahip olduğu birçok kez vurgulandı. artık bunu kabul etmek gerekir. doblonun içi caddy ile kıyaslanmamalı bence çok geride kalıyo çünkü. (sakın yanlış anlama caddy de işçilik hatası yok demek anlamına gelmiyo bu dediklerim elbette var.).

    doblonun en çok satan arac olmasına da ben bişey demedimki neden bunu beni cezbetmemesiyle ilişkilendiriyorsun. ben sadece fikrimi açıkladım ve bu fikir beni bağlar başkalarını değil. parasının karşılığını en iyi veren diyosun ya işte bu bence göreceli bir ifade. bence caddy fiyatı yüksek olmasına rağmen fiyatının karşığını veriyo sunduğu iyi işçilik ve konforuyla.

    son dediklerine de bişey demiyorum onlar senin görüşün olabilir.


    Her ödülden bahsetmiyorum.

    van of the year 2006 ödülü prestijli bir ödül.bu ödülü almasa da doblo iş gören iyi bir araç.

    kabin işçiliği ile tasarım ayrıdır.doblo nun işçiliği sınıfı ve fiyatına göre gayet iyi.ticari bir araçtan ne bekliyorsun çözemedim.


    sen doblo beni cezbetmedi derken kötü bir araç izlenimi yaratmaya çalışıyorsun

    ben de diyorum ki seni cezbetmemiş ama en çok satan yıllardır doblo.aksini iddia edebilir misin

    ayrıca performans konusundaki fikirlerinde yanlış.çünkü doblo 1.9 ,caddy den hertürlü daha performanslı.

    ikisinide kullandım.gayet iyi biliyorum.

    sen de kullan bunu görüceksin.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    quote:

    Başkalarının kriteriyle niye yola çıkıyım.doblo da sınıfına göre yeterince konforlu bunu demek istedim.

    ayrıca van of the year 2006 ödülünü caddy değil doblo aldı.

    işçiliği de gayet iyi .

    doblo seni cezbetmemiş olabilir bu en çok satanın doblo olduğu parasının karşılığını en iyi veren aracın doblo olduğunu değiştirmez.

    ben caddy kötü demiyorum.fiyatı yüksek bakım ve yedek paçası yüksek.

    bence para verilicek araç değil.özellikle ticari kullanım için


    evet ödül aldı zaten buna bişey diyen yok. ama her ödül alan araba çok iyi olacak diye bi kural yok. ödül alması o arabanın iyi olacağına bir karine teşkil eder. gercekte iyidir veya kötüdür kullanımla belli olur hem kişiden kişiye de değişir.

    işçilik iyimi? iç kabin işçiliğinin hiçde iyi olmadığı eskimiş bir tasarıma sahip olduğu birçok kez vurgulandı. artık bunu kabul etmek gerekir. doblonun içi caddy ile kıyaslanmamalı bence çok geride kalıyo çünkü. (sakın yanlış anlama caddy de işçilik hatası yok demek anlamına gelmiyo bu dediklerim elbette var.).

    doblonun en çok satan arac olmasına da ben bişey demedimki neden bunu beni cezbetmemesiyle ilişkilendiriyorsun. ben sadece fikrimi açıkladım ve bu fikir beni bağlar başkalarını değil. parasının karşılığını en iyi veren diyosun ya işte bu bence göreceli bir ifade. bence caddy fiyatı yüksek olmasına rağmen fiyatının karşığını veriyo sunduğu iyi işçilik ve konforuyla.

    son dediklerine de bişey demiyorum onlar senin görüşün olabilir.


    Her ödülden bahsetmiyorum.

    van of the year 2006 ödülü prestijli bir ödül.bu ödülü almasa da doblo iş gören iyi bir araç.

    kabin işçiliği ile tasarım ayrıdır.doblo nun işçiliği sınıfı ve fiyatına göre gayet iyi.ticari bir araçtan ne bekliyorsun çözemedim.


    sen doblo beni cezbetmedi derken kötü bir araç izlenimi yaratmaya çalışıyorsun

    ben de diyorum ki seni cezbetmemiş ama en çok satan yıllardır doblo.aksini iddia edebilir misin

    ayrıca performans konusundaki fikirlerinde yanlış.çünkü doblo 1.9 ,caddy den hertürlü daha performanslı.

    ikisinide kullandım.gayet iyi biliyorum.

    sen de kullan bunu görüceksin.

    tasarım ile işçilik farklı görünüyor ancak kesiştiği noktalar var şöyleki: iyi bir tasarım genelde çok işçilik ister. kısaca böyle. doblonun işçiliğinin hala iyi olduğunu savunmaya çalışıyorsun ve bunu yaparken fiyatı araya sokuyorsun bence konuları tek tek değerlendirmek gerekir yani işçilik konusunu sadece işçilik yönünden değerlendirmek gerekir. sonra birleştirirsek daha iyi olur. şimdi doblonun işçiliğinin o kadarda iyi olmadığı ortada neden hala bunun iyi olduğunu savunuyorsun ki. bişey kötüyse kötüdür. ha fiyatına göre makul olabilir. ozaman bunun ardından şu cümleler gelmeli caddy iyi işçiliğe sahip olduğu için pahalı ve o da fiyatına göre işçilik sunuyo.

    doblo beni cezbetmedi derken tamamen şahsi fikrimi açıkladım dedim ya bu beni bağlar yani bu sübjektif bir değerlendirme. o yüzden benim ifadelerimin yarattığı kötü izlenim benim için geçerli. sende iyi olduğunu söylüyorsun ve doblonun iyi olduğu izlenimini uyandırıyorsun. bence bunlardan daha doğal bişey olamaz. herkes aynı arabayı(dobloyu isterse ödül alsın yada caddyi) sevmek zorunda değil. ben dobloyu sevmedim ve beni cezbetmedi dedim okadar. sende caddy para verilecek araç değil dedin. şimdi buda caddy hakkında kötü izlenim uyandırıyo ama ben sana niye bunu söyledin diyemem çünkü bu senin fikrin ve seni bağlar beni yada başkasını değil.

    beni cezbetmesede doblo en çok satan ticari arac ben buna zaten hiç itiraz etmedimki niye bunu hala ileri sürüyorsun? ben zaten bunu kabul etmişim. sayısal değerlere itiraz edecek halim yok.

    ama sen test verilerindeki sayısal değerleri hiçe sayarak doblo caddyden daha performanslı diyorsun. herneyse sen kullanmışsın o yüzden senin kendi izlenimine itiraz etmiyorum, çünkü ben kullanmadım dobloyu. ayrıca nasıl bukadar emin olabiliyorsun: senin performansla ilgili fikirlerin yanlış derken. benim fikirlerime saygı duyarak beni ikna etmeye çalışsan sayısal değerlerle vs anlarım, ama direk bu ifadeyi kullanman çok da etkili değil. şunuda belirteyim caddynin nasıl performanslı olduğunu çok iyi biliyorum. kendi değerlerimi yazıyorum senden de bunlara saygı duymanı ve itiraz etmemeni bekleyerek umarak:

    0-100km: 11.5-12sn

    60-100km: 3.viteste 6.6sn 4.viteste 9.4sn

    sende doblo ile ölçüm yaptıysan veya yaparsan koy buraya elde ettiğin değerleri karşılaştıralım.




  • doblo nun performansı daha iyi

    ikisini kullananlar da durumu biliyorlar.çünkü doblo daha hafif.

    doblo nun işçiliğinde de hiçbir problem yok.kötü gibi gösterme gayretini anlamış değilim

    caddy nin de abartılıcak bir tarafı yok.

    fiyatının karşılığını bence veremiyor.

    herkes kendi subjektif yorumlarıyla mutlu olabilir.sonuç değişmiyor.

    doblo fiyatına göre daha iyi ki daha çok satıyor.bu da işin gerçeği.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 20 Kasım 2006; 0:49:38 >
  • Herşey ödül mü?

    Platform ve altyapı kardeşi Opel Corsa "Car of the Year" seçiminde 233 puan alırken Fiat Grande Punto 138 puan almış. O zaman 2.den 98 puan yiyen bir araç ta ne kalitelidir, ne de parasını hakediyordur.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    doblo nun performansı daha iyi

    ikisini kullananlar da durumu biliyorlar.çünkü doblo daha hafif.

    doblo nun işçiliğinde de hiçbir problem yok.kötü gibi gösterme gayretini anlamış değilim

    caddy nin de abartılıcak bir tarafı yok.

    fiyatının karşılığını bence veremiyor.

    herkes kendi subjektif yorumlarıyla mutlu olabilir.sonuç değişmiyor.

    doblo fiyatına göre daha iyi ki daha çok satıyor.bu da işin gerçeği.







    aradaki 50 nm lik torku unutuyorsun ama. doblo 116kg daha hafif ama caddynin torku da 50 nm daha fazla ağırlıktan doğan kaybını torkla kapatıyor bence.

    ben dobloyu kötü gibi göstermeye çalışmıyorum ama sen onu mükemmelmiş gibi göstermeye çalışıyorsun. benim dediklerime hiç katılmıyorsun yani dediklerimin hepsi yanlışmış gibi davranıyorsun. hiçmi doğru bişey söylemedim ben??? en azından şu doğruydu: test verilerine göre caddy daha performanslı..... esas benim senin dediklerine itimat etmemem lazım. biara caddynin max. hızı ile ilgili tartışmalarda sen caddynin 4000 civarında 195km hıza ulaştıgını ve bu devirde kesiciye girdiğini savunmuştun ama hiç alakası yok 4000devirde 180kmde olduğu birçok caddy sahibi tarafından doğrulandı ve ayrıca devir kesicininde 4000de değil 5100de girdiğini de kendim test ettim ve gördüm. yani senin bilgilerinin yanlış olduğu ortaya çıkmıştı.

    ayrıca ödüle her seferinde vurgu yapmaya gerek yok yerine göre sende ödülleri ikinci planda tutuyorsun(TSI de olduğu gibi.).




  • Ben doblo yu mükemmel gibi gösteremem.

    fiyatına göre çok iyi diyorum.

    aradaki tork farkına takılma.max tork belli devirde verilir.

    doblo nun tork bandını bir araştır.

    ayrıca 12.5 sn de aynı 0-100 ü bulan da var.

    fabrika verisi de ortada.doblo nun performasta üstün olduğunu niye kabul edemiyorsun bunu da anlamadım

    ben sana son vitesteki deviri söyledim.

    beni yalancı çıkarmaya çalışma.yaptığın hiç hoş değil.

    5. viteste caddy 5100 devir çevirmez.devir kesici her viteste aynı yerde girecek diye kural yok.
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.