Şimdi Ara

Turbobit üyelik iptali?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
12.852
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 1 aylık turbobit premium üyeliği aldım kredi kartı ile, ancak bu meret her ay yeniliyor kendini otomatik olarak, banka yardımcı olmuyor, site ile çözeceksiniz diyor.
    Sitelerinde şöyle bir yazı buldum;
    --How do I cancel my turbobit.net subscription?
    ----You can easily cancel your Turbobit subscription at any time. To cancel your subscription use the instructions in emails from Plimus.com. When you cancel, your account will continue to be Turbo access until the end of the term that you have already paid for.

    Bu ödemenin her ay yenilenmesini nasıl sağlayabilirim?



  • Kardeş banada oldu gitti 10 tl bir şeyler yaptım inşallah iptal olmuştur.Yaptıklarımı gösteriyim inşallah yardımcı olur.

    http://bestpaytime.com/support/login önce bu adrese gir

    sonra karşına böyle bir ekran gelecek

     Turbobit üyelik iptali?


    BİLGİLERİ GİR

    Sonra şöyle bir ekran çıkacak.

     Turbobit üyelik iptali?


     Turbobit üyelik iptali?


    BEN BUNLARI YAPTIM OLMUŞTUR İNŞALLAH
     Turbobit üyelik iptali? Turbobit üyelik iptali?




  • dediklerinizi bende yaptım şöyle bi cevap geldi maile ne dedmişler anlayamadım vereceklermi geri vermeyeceklermi paramı

    Dear Erkan ,
    Thank you for contacting Customer Support Center

    Based on the information you have provided in your mail, it appears that you are not satisfied with the service and would like to cancel the order.

    Please note that under Refund Policy and the terms and conditions you accepted during purchase of service we are supposed to refund any customer only if he/she do not authorize the charge or has duplicate charge or if the service was not provided.

    You can read Refund policy and the terms and conditions once again by a link below:
    http://turbobit.net/rules/terms
    http://turbobit.net/rules/payment#bestpaytime

    So we request you to provide us the details of the problems you experience with the service.

    Please note, if you have any technical issues you can contact technical support:
    http://support.turbobit.net/

    Once they find the issue to be a non-resolvable one, they will refund you immediately. If the solution of the problem exists they will provide you the details on how to get it fixed and you can go ahead using the service.

    Thank you for cooperation,
    Alex,
    Customer Support Center




  • arkadaşlar kimse oluyormu diye cevap vermedi bari ben söylim =)

    http://support.turbobit.net e attığım bu konudaki soruya cevap olarak


    Hello.
    If You wish to cancel recurrent charges please follow step-by-step instructions listed below.

    1. Please click here or insert the following link into the address bar of your browser: http://bestpaytime.com/support/login/
    2. Once the page is open, fill in at least two blank fields with the following information to locate your transaction:
    - Last 4 digits of Your Credit Card number used while purchasing the product
    - Your order number
    - E-mail used while purchasing the product
    3. Choose "Login" to enter
    4. Once your order information page appears, press "Cancel subscription" in "Order Status" area.
    5. View drop-down menu on next page to select the reason of your subscription termination.
    6. Click "Cancel subscription" to confirm cancellation for next charge.


    Yani arkadaşımızın bahsettiği çözüm yolunu sundu kısaca... bende yaptım inş. olmuştur demek gelmiyor içimden turbobit destek söylediyse %99 olmuştur =)




  • 8Deadmau5 8 kullanıcısına yanıt

    >>Hello friends, I also bought a 1 week membership, I used my credit card and 3d secure system, but nothing like order number came to my mail<<

    >> Is credit card cancellation the only solution? I would be glad if you help.

    I have the same situation now in february 2023 ! I am curious if someone will reply to my conversation initiated on their support web site.

    https://help-turbobit-net.kayako.com/en-us/article/2-welcome

    When I want to cancel my subscription made with Payment using this link https://turbobit.net/payments/emoney/card/unsubscribe, the response is "Sorry, subscription for this email not found. May be you used one another?"


    Ha ha, I think I got into trouble, let's see and wait a few days.


    Şubat 2023'te şimdi aynı durumu yaşıyorum! Destek web sitesinde başlattığım sohbete birisinin yanıt verip vermeyeceğini merak ediyorum.

    https://help-turbobit-net.kayako.com/en-us/article/2-welcome


    Bu bağlantıyı kullanarak Ödeme ile yaptığım aboneliğimi iptal etmek istediğimde :

    https://turbobit.net/payments/emoney/card/unsubscribe,

    "Üzgünüm, bu e-posta için abonelik bulunamadı. Belki birbirinizi kullandınız?" yanıtını alıyorum.


    Ha ha, sanırım başım belaya girdi, bakalım birkaç gün bekleyelim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oopsoftware -- 26 Şubat 2023; 11:10:0 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.