Şimdi Ara

!!! Medieval 2 : Total War (1.2 Yaması Çıktı 644 MB) !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.279
Cevap
4
Favori
449.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  !!! Medieval 2 : Total War (1.2 Yaması Çıktı 644 MB) !!!



    1.2 Yaması Çıktı

    Alttaki linki kullanarak indirebilirsiniz..Boyutu 644 MB.


    4Players


    Yamadaki geliştirmeler :

    * Yapay zeka
    * Diplomasi
    * Çarpışmalar(stj haritasında bulunan bazı sorunlar)
    * Harita birim-yapı kuşatma-yıkım
    * Kombo sistemi
    * Kontrol(tuş atama vs..)
    * Kamera sistemi
    * Grafik hataları
    * Ses
    * Yazılar
    * Oyun kayıt ve kayıtlı oyunu açma


    DEĞİŞİKLİKLER :

    - AI (Yapay Zeka):


    -Üniteler 180 derece dönmeleri emredildiğinde bir araya kümelenmeyecek.

    -Jannisary Muskeeter ünitesine ateş devamlılığı sağlanacak

    -Düsman AI ordusu kopru savaşlarında kendine ait topları ateşleyecek

    -Düşman topları yıkılamaz kale duvarlarına ateş etmeyecek

    -Guruplanmış okçular , okları bittiğinde yakın dövüş emri verilince , emirlere uygun hareket edecekler.

    -Yapay zeka düşman surları önünde konuşlanmayacak.

    -bir çok çıkışı bulunan, Defans durumundaki düşman kentine saldırıldığı zaman, ordunuz yan ve arka kapıları alamazsa düşmanı yenmek hiçte kolay olmayacak.

    -Yapay zeka kuşatmada pasif davranmayacak.

    -Şimdi süvariler mızraklı birliklere şarj (hücum) edebilecek.

    -General' Bodyguard ünitesi şehir dışına çıkartılırken doğru hareket edecek.

    -İki taraftan saldırıya uğrayan AI ordusu çemberi yarmak için doğru reaksiyon gösterecek.

    -General üniteleri kaçan düşmanı takip ederken daha etkili olacak

    -Yapay zeka trebuchet bombardımanına başladıktan bir süre sonra şehre girecek.

    -Kuşatmada oyuncu missile ünitelerini surların dışına çıkarırsa AI daha zor yenilecek.

    -Yapay zeka Citadel içindeki birliklerini daha verimli kullanacak.

    -Yapay zeka topçu birliklerini daha sonuç alıcı şekilde pozisyonlandıracak.

    -Bekleyen AI ordusu Kuşatma ekipmanlarını daha etkili kullanacak.

    - AI süvarileri artık Mızrak duvarı (spearwall) formasyonuna kanattan (yandan) saldırabilecek.

    -AI artık kuşatılan şehirden açılan missile ateşine cevap (tepki) verecek.

    -AI artık köprülerin karşı tarafına hücuma geçecek.

    -AI kuşatmada, Casuslar tarafında açılan kapılara çok çabuk müdahale edecek.

    - Birlikler, kaçan düşmanı takip ederken formasyon düzenlerini bozmayacak.

    -Düşman Yapay zeka, Oyuncunun şehir merkezinde (settlement square) topladığı birliklere karşı daha etkili saldırılarda bulunacak.

    - Düşman ordusu atık yedekte bekleyen Koçboynuzu (Ram) ' lerden de yararlanacak.

    -Yapay zeka yere çakılan kazıklara (stakes) tepki verecek.

    - Kuşatma saldırılarında zaman (Saldırı zamanı) kısaltılacak.

    -Yapay zeka savunmadayken generalini İntahar gibi gözüken saldırılarla ileri sürmeyecek.


    Diplomasi:
    -Parasal tekliflere verilen cevaplar geliştirildi.

    -Başarısız ilk denemeden sonra yapılan rüşvet teklifleri her zaman rededilmeyecek.

    -Diplomatik "Just rejected" cevabı, artık "Not Intrested" cevabına göre daha az cömertlik ile karşılanacak.

    -Aztekler doğru yılda diplomatik faaliyetlere başlayacak.

    -Haçlı seferlerine katılan generaller engizisyon ile karşılaşmayacak. (haçlı seferi boyunca.)

    -Diplomasi işleyişinde, Yapay zeka devletleri Müttefiklik ve/veya Saldırı durumlarında daha zeki bir tutum sergileyecekler.

    Hatalar:

    - Multiplayer lobisindeki kilitlenmeler artık düzeltildi.

    -Host'un askıda kalma problemi düzenlendi.

    - *

    -Kuşatma savaşlarında Auto-resolve seçeneği düzeltildi.

    -Kuşatma kuleleri ateşe tutulduğunda artık hedefsizce ilerlemeyecek.

    -Save game yüklerken oyundan kopma problemi çözümlendi.


    Rotasyon:
    - Koçboynuzları (Ram) artık kapılara takılıp kalmayacak.

    -Gemilerin hareket alanı düzeltildi.

    -Ram mürettebatı artık Ram'in arkasında takılıp kalmayacak.

    -Kuzey Avrupa Kalelerinin alan ve kule sorunları çözümlendi.

    -Merdivenlerinin kullanımı geliştirildi.

    -Güney Avrupa Fortress'larının Duvar ve Kule sorunları çözümlendi.

    - Ünitelerin waypoint (rota) kullanımı geliştirildi.

    -Setenil Kuşatmasında yavaşlama problemi çözüldü.

    -"Kanyon" haritalarında üniteler artık kanyon duvarlarına takılıp kalmayacak.

    -Üniteler artık görünmez merdivenler taşıyıp/ bırakmayacak. (?)

    -Üniteler Kuşatma kulelerine takılıp kalmayacak.

    -Süvarilerin Fortress'tan çıkarken izledikleri rotasyon geliştirildi.

    -Köprü savaşlarında rotasyon geliştirildi.

    -Citadel ve Fortress'ların yolları düzenlendi. Üniteler artık surların üzerine saldırabilecek.

    -Savaşa rotasyon düzenlendi.

    Dövüş:

    -Düşman mızrakçıları artık havaya kalkık mızraklarla şarj etmeyecek.

    -İki elle kulanılan baltaları taşıyan ünitelerin Süvarilere saldırıları düzenlendi.

    -Savunmada ki üniteler artık surlardan kuşatma kulelerinin içine girebilecek.

    Mekanik

    -Artık fare imleci ok tuşları ile yapılan hareketlerde görüntü ile birlikte hareket ediyor

    -Suikastlerin istismarını mümkün kılan bug düzeltildi.

    -“Bölgeyi güçlendirme” görevi artık düzgün çalışıyor

    -Düşmana kuşatılan bir yerleşimden saldırmak artık düşmanın kurulu bulunan bütün kuşatma silahlarını kaybetmesine sebep olmuyor

    -İki aile üyesinin aynı isme sahip olmasına sebep olan hata düzeltildi

    -Rehber olaylar artık zamanında gerçekleşiyor

    -Kuşatılan düşman orduları size saldırdığında ve onları yendiğinizde artık kazanmak için zamanın dolmasını beklemek
    zorunda değilsiniz

    -Suikastçilerin mekanik özellikleri değiştirildi

    - Paralı asker alımında değişiklik yapıldı

    -Diplomasi penceresindeki değişiklikler artık pencereye doğru yansıyor

    -İnternet üzerinden oynanan oyunlardaki replayler artık birbiriyle uyuyor

    -Desert Sanctuary haritasındaki yavaşlama sorunu çözüldü

    -Metal kaynaklarında artık madenler kurulabilecek

    -Süvari saldırıları artık hareketli birimlere karşı veya birimlerden biri uzaktaysa başarısız olmayacak

    -Eifel mountains haritasında birimler artık geri çekilebilecek

    -Bina yapımı listesindeki hata giderildi

    -Carrocio Standard artık kale kapılarından geçebiliyor.

    -Güney Avrupa fortresslerinde artık kaçan AI birimleri haritayı terk edebiliyor

    -Merdivenlerdeki hata giderildi

    -Devletlerin durumu düzeltildi

    -Priest(rahip)ler artık bir filo içindeyken heretice dönüşmeyecek

    -Birimlerin loose durumda kalmalarının süre üst limiti arttırıldı.



    DEMO ÇIKTI (480 MB)


     !!! Medieval 2 : Total War (1.2 Yaması Çıktı 644 MB) !!!




     !!! Medieval 2 : Total War (1.2 Yaması Çıktı 644 MB) !!!



    Sistem Gereksinimleri

    İşletim sistemi : Microsoft® Windows® 2000/XP

    İşlemci : Celeron 1.5GHz Pentium 4® (1500MHz) veya eş değerde AMD® işlemci.

    Ram : 512MB RAM

    CD sürücüsü : 8x Speed DVD-ROM drive (1200KB/sec) ve son driver sürümü.

    Harddisk Alanı : 11GB boş alan. (Oha , Yuh , Çüşş gibi kelimeler kullanılabilir )

    Ses kartı : 100% DirectX® 9.0c 16-bit ses kartı ve son driver sürümü.

    Klavye , mouse : 100% Windows® 2000/XP ye %100 uyum ve son driver sürümleri.

    DirectX: DirectX® 9.0c

    Ekran kartı : 128MB lik Shader 1 desteği olan son driver sürümünü içeren 100% DirectX® 9.0c uyum.

    Multiplayer : Internet (TCP / IP) oyun; Internet oyunu broadband bağlantısı ve son driver sürümü
    gerektirir; LAN oyunu Network card gerektirir.




    Çıkmasını sabırsızlıkla beklediğimiz oyun için yeni görüntüler yayınlandı.Bu görüntülerden sonra iyice
    ağzımın suyu akmaya başladı.Ben resimlerin sadece bir kaçını koyuyorum.
    Bütün resimler için en alttaki linke tıklayın.

    Creative Assembly'nin 3B gerçek zamanlı ve sıra tabanlı strateji oyunu
    Medieval II: Total War için yeni bir fragman yayınlandı. Bu üç dakikalık
    fragman; ilk dakikada oyunu ve oyunun özelliklerini, baş programcı Ken Turner
    ile yapılmış kısa röportajlar ile; sonraki iki dakikada ise oyunu, oyunun
    ilk bölümü & oyun içi görüntüler eşliğinde gözler önüne seriyor.

    Medieval serisinin yeni oyununda 250'den fazla birim, bizim emrimize
    girmek için bekliyor olacak. Ayrıca oyun, yeni ve daha kullanışlı arayüz, yeni
    çoklu oyuncu modları ve yeni grafikler bize sunulacak.Medieval II: Total War'ın
    çıkış tarihi için ise soğuk günleri beklememiz gerekecek. Oyunun, bu yılın kış aylarında
    bizlerle buluşturulması planlanıyor.



    (Yeni Bilgi)

    Medieval II: Total War'da Türk Campaign'i, içerdiği görevler ve Türklere özel Sipahi, Kapıkulu, Yeniçeri gibi birçok şeyler olacak bizimle ilgili.

    Oyun içerisinde Türklerin özellikle toplar ve mancınıklar gibi ateşli silahlar konusunda avantajları bulunuyor.


    Video 1 İçin Tıklayın

    Video 2 İçin Tıklayın

    Video 3 İçin Tıklayın


    Linke tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Public Server" linklerinden birini kullanın.


    ___RESİMLER___

    http://img123.imageshack.us/img123/8562/medieval2tw0287uu.jpg

    http://img119.imageshack.us/img119/6243/medieval2tw0398uh.jpg

    http://img119.imageshack.us/img119/3372/medieval2tw0450so.jpg

    http://img119.imageshack.us/img119/7130/medieval2tw0637gm.jpg

    http://www.ggmania.com/pics//06/jul/med/med06.jpg

    http://www.ggmania.com/pics//06/jul/med/med07.jpg

    http://www.ggmania.com/pics//06/jul/med/med08.jpg

    http://www.ggmania.com/pics//06/jul/med/med09.jpg

    http://img132.imageshack.us/img132/8187/mtw2086wy6.jpg

    http://img20.imageshack.us/img20/1593/mtw2092qx3.jpg

    http://img20.imageshack.us/img20/9427/mtw2095tw0.jpg

    http://img149.imageshack.us/img149/807/mtw2096rx9.jpg

    http://img149.imageshack.us/img149/759/mtw2098ao1.jpg




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rietveld -- 7 Mayıs 2007; 13:32:27 >







  • Saol

    Bu oyun çok güzel olcak çok. Fakat çok geç çıkıyor yaa
  • ne zaman çıkcak
  • OFOFOFOF 2 si cıkmayacakmı diodum "Osmanlıar" varmı arkadslar ??!
  • Yine mükemmel bi oyun yapmışlar. Medieval ın ilk oyununu 20 kere bitirmişimdir en az...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: caglar0016

    ne zaman çıkcak


    Bu yılın sonbaharı deniliyor ama daha da uzar büyük ihtimalle :(
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sirinbaba

    OFOFOFOF 2 si cıkmayacakmı diodum "Osmanlıar" varmı arkadslar ??!


    İlk resimdekiler Osmanlı.
  • 2. resimdekiler de orklara benziyor sanki. Sauron olacak mı bu oyunda?
  • Ya ben ekran kartımı yenilesemmi, acaba, XBOX360 ta var...
  • quote:

    2. resimdekiler de orklara benziyor sanki. Sauron olacak mı bu oyunda?

    ne alaka


    quote:

    Ya ben ekran kartımı yenilesemmi, acaba, XBOX360 ta var...

    xbox360la bu oyundan zevk alacagını hiç zannetmiyorum hatta konsollarla strateji oyunlarının hiçbirinden zevk alacagını zannetmiyorum o yuzden eger ekran kartın bu oyunu min. de bile çalıştırmayacaksa degiştir derim
  • benim MTW-2 için fikirlerim burada:
    http://forum.donanimhaber.com/m_6403697/mpage_1/key_medieval//tm.htm#6403697

    burada da haritalarım:
    http://forum.donanimhaber.com/m_6543747/mpage_1/key_medieval//tm.htm#6556335

    hala ingilizceye çevrilmemiş fikirlerim var.
    hem ingilzice hemde medieval seven ve bana yardımcı olabilecek birileri varmı.?




  • vayyy beaa işte oyun diye ben buna derimm biran önce çıkması dileği ile...
  • hobaaa valla çıkıomu...
    yaw çıkmasın öss ye hazırlancam ben...
  • Ya kardeşim ben Medieval'ın büyük fanıyım. Rome total war'dan aynı tadı alamadım. Bu ikinci oyunu da merakla bekliyorum ancak beni kızdıran bir mevzu var.

    Total War'un yapımcıları yeni oyunun HARİTASINA dair hiçbirşey yayınlamıyorlar. Hep 3 boyutlu savaş görüntüleri. Bence oyunun en can alıcı noktası harita arayüzü. Eğer rome'daki gibi olacaksa bu oyundan umudumu kesicem :)
  • Valla Medieval 1 gerçekten çok güzel bir oyundu.Görünüşe göre bu da harika olacak.Rome daki düşüşü bununla kapatacaklar galiba.Oyunun çıkış tarihi belli mi?
  • quote:

    Valla Medieval 1 gerçekten çok güzel bir oyundu.Görünüşe göre bu da harika olacak.Rome daki düşüşü bununla kapatacaklar galiba.Oyunun çıkış tarihi belli mi?


    Bu yaza çıkacağı açıklanmıştı en başta ama kesin ertelenmiştir. Son çeyreğe kalır bence.

    Medieval 1'in feci hastasıyım ben. Ancak bu oyundan umudumu kestim. Çünkü haritaya dair hiçbir görüntü yayınlanmıyor. Adamlar sadece Grafik geliştiriyorlar. Oyunun atmosferi,tarihsel müzikleri,harita görünümü hiç açıklanmıyor. Birileri bilgi versin şunlar hakkında da. Başlayacağım 3d grafiklerine bu yapımcıların. Strateji oyunlarında 3D'nin yeri çok büyük değil. Rome Total War'da grafiğe kastılar da ne oldu? Oyundan hiç zevk almadım. Umarım o MEDIEVAL ruhunu koruyabilirler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Talvehtia -- 7 Haziran 2006; 14:22:56 >




  • walla bence koruyacaga benziyo haritala modunuda göstermişlerdi ya rome total wardan pek bi farkı yok ama fazla umutlanma hiç degilse isminin başında MEDIEVIL var bekleyip görecez ben umutluyum...
  • Shogun : Total War la başlayan maceram

    Medieval : Total War
    Rome : Total War
    Rome : Total War Barbarian Invasion la devam etti...Aranızda en çok bu tür oyunun tutkunu diyebilirim kendime,

    Ister mapping olsun ister başka birşey,grafikler herşeyi anlatıyor... Gene 2-3 yıl adından söz ettirecek bir oyun geliyor,umarım gene Creative Assembly oyunun yapımcılığını üstlenir.
    İlk resimdeki türklerde süper ha,bıyıklı falan tam türk olmuş
  • selam arkadaşlar bu oyun medieval total war ın devamı mı yani ortaçağda mı geçiyor bu oyun nasıl bilgi verebilrmisiniz? Çıkış tarihi ne zaman_?
  • bence hayal kırıklığı olacak romayıda hiç sevmemiştim.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.