Şimdi Ara

The Evil Within (2014) [PC ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
691
Cevap
3
Favori
44.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Steam linki:
    https://store.steampowered.com/agecheck/app/268050/

    The Evil Within (2014) [PC ANA KONU]

    Platform: PC,PS3,X360,PS4,XONE
    Geliştirici: Tango Gameworks
    Dağıtıcı: Bethesda
    Tür: Korku
    Çıkış Tarihi: 14 Ekim 2014

    Web Sayfası

    Açıklama:
    Resident Evil serisinin yaratıcısı Shinji Mikami'nin yeni korku oyunu The Evil Within duyuruldu. Project Zwei adıyla ortaya çıkan oyunun resmi adı da böylece ortaya çıkmış oldu.
    Şu an için ortaya çıkan bilgilere göre Shinji Mikami'nin Tango Gameworks adlı stüdyosu tarafından geliştirilen The Evil Within Playstation 3, Xbox 360, PC ve yeni nesil konsollar için geliştiriliyor. Oyun 2014 yılında piyasaya çıkacak.

    GÖRSELLER;

    The Evil Within (2014) [PC ANA KONU] The Evil Within (2014) [PC ANA KONU] The Evil Within (2014) [PC ANA KONU] The Evil Within (2014) [PC ANA KONU] The Evil Within (2014) [PC ANA KONU] The Evil Within (2014) [PC ANA KONU] The Evil Within (2014) [PC ANA KONU] The Evil Within (2014) [PC ANA KONU] The Evil Within (2014) [PC ANA KONU]

    VİDEOLAR;

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Oyun kötü bir konsol portu olduğundan dolayı oynanışta bazı aksaklıklar olabiliyor (FPS kilidi, bazı glitch'ler vs.). Bunu minimuma indirmek için bu rehberi uygulayabilirsiniz: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2133736437


    Steam sürümünde sorunsuz çalışan güncel Türkçe yaması için: http://www.mediafire.com/file/wvxo7a2wff294a8/The_Evil_Within_%2B_3_DLC.zip/file

  • The Evil Within'in Senaryo ve Teknik Detayları

    Resident Evil'ın yaratıcısı Shinji Mikami'nin yeni oyunu The Evil Within'in detayları ortaya çıktı. Sonunda oyunun senaryosu, oynanabilirliği ve oyun motoru hakkında bilgileri edinme şansı yakaladık. Karşımızda heyecan uyandırıcı bir yapım var.

    Öncelikle The Evil Within'in id software tarafından geliştirilen id Tech 5 adlı oyun motorunu kullandığını belirtelim. Eğer geliştirici Tango Gameworks bu oyun motorundan başarılı bir şekilde faydalanırsa grafiksel olarak çok iyi bir oyunla karşılaşabiliriz; çünkü id Tech 5 gerçekten oldukça iyi bir oyun motoru.

    Oyunun hikayesine gelirsek, ana karakterimizin Dedektif Sebastian olduğu açıklandı. Sebastian ve ortağı bir gün korkunç cinayetler zincirini araştırırken, yollarında gizemli ve kuvvetli bir güç beklemektedir. Bu sırada polis arkadaşlarının teker teker bu gizemli güç tarafından öldürülmesine tanıklık eden Sebastian, saldırıya uğrar ve bilincini kaybeder. Sebastian daha sonra etrafta canavarların dolaştığı bir mekanda uyanır ve neler olup bittiğini anlamak için araştırma yapmaya başlar.

    Saf Bir Korku Oyunu Bizi Bekliyor
    Açıklamalara göre Shinji Mikami bu oyunda hayatta kalma-korku öğelerini zorlayıcı bir şekilde kullanacak. Sınırlı silah, mermi ve enerji kaynaklarına sahip bir dünyada gerilecek, korkacak ve korku dolu bir atmosferde mücadele edeceksiniz.

    Karşımızda bizi bir anda öldürecek tuzakların, sinsi mekanizmaların ve zorlayıcı bulmacaların çıkacağı belirtiliyor. Örneğin bir tuzakta öldüğümüzde ve oyuna yeniden başladığımızda ölen bedenimiz bizim düşmanımız olacak.

    Oyunun senaryosunun oldukça canlı bir temeli olduğunu söyleyen yetkililer, karakterlerin kişiliklerinin bulunduğunu ve The Evil Within'in kaliteli bir hikaye sahip olduğunu belirtiyorlar. Oyunun dünyası o kadar etkileyici olacak ki gerginlik ve kaygı'yı sürekli hissedecekmişiz.




  • Resident evil değilde bu oyun Silent Hill tadında birşey olacak herhalde. Eğer Silent Hill gibi olursa efsane olur.
  • O değilde Shinji Mikami
  • piramid kafadan sonra birde kasa kafayı lügata katacak bu oyun
  • Grafik kalitesi genel olarak iyi olur şüphesiz. Ama ben adım gibi eminim, texture (kaplama) kalitesi, tıpkı Rage'de olduğu gibi, rezalet olacak. Çünkü ID Tech 5'teki megatexture olayı, farklı ama çok düşük çözünürlüklü texture lara imkan tanıyor. (Bkz. Rage) Dolayısıyla nesnelere çok yaklaşmamamız gerekecek. Ama neyse ki oyun karanlık bir korku oyunu. Bu tarz oyunlarda texture lardan ziyade, ışık ve gölge efektleri önemlidir. Işıkları ve gölgeleri iyiyse bu tür bir oyun için, "süper grafikli" diyebiliriz.
  • The Evil Within'in Resmi Sitesi Açıldı,
    http://evilwithin.net/index.html
  • Mikami: Uzun Süredir Böyle Korku Oyunu Oynamadınız
    Resident Evil'ın yaratıcısı olan Shinji Mikami, yeni oyunu The Evil Within ile korku oyunlarına yeniden damgasını vuracak gibi görünüyor. Mikami'nin açıklamaları gerçekten de etkileyici. Ona göre hayatta kalma-korku oyunları türü özünden uzaklaşmış.
    Shinji Mikami'nin açıklamasının en ilgi çekici ve sevindirici yönü ise şu oldu. Ona göre oyuncular The Evil Within'i oynadıktan sonra "Çok uzun bir süredir bu kadar korkunç bir oyun oynamamıştım" diyecekler.
    The Evil Within'in korku ve aksiyon unsurlarını oldukça iyi bir şekilde harmanlamasına çok dikkat eden geliştirici ekip, aynı zamanda bu iki unsur arasında dengeyi sağlamak için yoğun çaba sarf ediyormuş. Bakalım karşımıza nasıl bir oyun çıkacak.
  • Saf korkunun olacağından hiç şüphem yok çünkü yapımcı şirket japon. Bence silent hill den bir gömlek üstün olabilir. Oynanmayacak kadar korkutucu olursa zaten oynayamam da. o ayrı mesele. Zamanında call of cthulhu gibi yarıda bırakırım.
  • Resident Evil’in yaratıcısı Shinji Mikami bildiğiniz gibi Bethesda’nın yeni taşı Evil Within’in altından çıkmıştı. Trailerı hepimiz izledik, sıra geldi bu deliliğin arkasındaki adamın söylediklerini duymaya.

    The Evil Within (ya da Japonya’daki adıyla Psycho Break) bir survival-horror oyunu olacak olmakla beraber işin korku kısmına da bir dönüş niteliği taşıyacak. Haftalık Japon oyun dergisi Famitsu’ya yaptığı açıklamada oyuncuların yeni oyunundan neler bekleyebileceği konusundan fikir verdi.

    Oyunun odaklandığı kısımlardan biri tabiri caizse ana karakterin “acizliği”. Ana karakterlerin eğitimli özel kuvvet üyeleri olduğu, makinalı tüfek ve bomba atar gibi silahları kolaylıkla kullandığı Resident Evil oyunlarının aksine başrol oyuncumuz bir dedektif. İsmi Sebastian ve kendini hiç de alışık olmadığı bir durumda bulmaktan dolayı tedirgin. Çünkü ona biçilen rol suçluyu takip etmekten ziyade takip edilmek ve hayatta kalmaya çalışmak. Mikami’nin söylediğine göre Sebastian’ın bir silahı olacak, ama bu silah hayatta kalma çabasının merkezine oturmayacak.

    Etrafta çok sayıda farklı tuzak olacak ve oyuncu bunlardan kurtulmanın yanı sıra onları düşmanlara karşı kullanmak durumunda olacak. Tabii ki silah kullanmak da bir seçenek ama oyunun doğası gereği ortalıkta fazla cephane olmayacak. Oyuncuların hayatta kalmayı silahı çekip ortalığı temizlemek yerine tuzakları kullanmanın stratejik yollarını düşünerek başarmasını istiyoruz.

    Survival Horror türü önünüzdeki zombiye ateş edip silahınızı tekrar hazırlamaya çalışırken onun size doğru seğirtmesini izlediğiniz günlerden beri çok değişti. Ki bu tansiyonu yükseltmek adına eklenmiş bilinçli bir mekanik konumundaydı. Geçen yıllar boyunca türün odak noktası survival (hayatta kalma) kısmına doğru kaydı ve aksiyona daha çok önem verilmeye başlandı.

    “Dürüst olmak gerekirse, Survival-Horror oyunu yapmak zor bir iş. Düşmanları yenmenin verdiği eğlenceye mi odaklanacaksınız? Yoksa amacınız oyuncuya korkuyu hissettirmek mi olacak? Bu ikisi arasında dengeyi kurmanın zor olduğu bir tür, ama Evil Within için konuşursak biz işin korku kısmına odaklanıyoruz.”

    Tabii ki oyuncuyu aralıksız bir korku silsilesine sokmak oyunu oynamanın tadını kaçırabilir, bunun yarattığı dezavantajı dengelemenin püf noktası ise keşif elementini ortama eklemek.

    “Hikâye bir tımarhanede başlıyor. Uyanıp ‘ben neredeyim?’ sorusuyla ilk adımınızı atıyorsunuz, buradan itibaren gizemi çözmek oyuncunun elinde. Etrafı keşfetmenin verdiği zevk oyunda olacak. Bazen bir koridorda başlayıp kendinizi bambaşka bir dünyada bulacaksınız. Ortam gerçek zamanlı değişerek oyuncunun ensesinde olacak.”

    Evil Within’in PC, PS3, Xbox360 ve Playstation 4 platformlarına 2014’te çıkması bekleniyor. Yeni nesil Xbox için de duyurulması kuvvetle muhtemel. Söylenene göre oyun genel hatlarına kavuşmuş durumda, dolayısıyla çok uzun sürmeden bir fuar demosu bekleyebiliriz.

    Ne dersiniz Resident Evil’deki o zombinin kafasını bize çevirişindeki korkunun benzerini Evil Within bize tekrar yaşatabilecek mi?

    http://oyungezer.com.tr/haber/33508-evil-wtihin-shinji-mikami-yorumlari




  • Amnesia kadar korkutucu olacağını sanmıyorum. Sonuçta bu oyunda yaratıkları öldürebileceğiz ama Amnesia'da kaçmaktan başka çaremiz yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Evil Within'deki Karakterlerimizin Görüntüleri
    Bethesda'ya bağlı Tango Gameworks'un id Tech 5 oyun motoru ile Playstation 3, PC, Xbox 360 ve yeni nesil konsollar için geliştirdiği The Evil Within'de önemli rol oynayacak karakterlerin fotoğrafları ortaya çıktı.

    Aşağıdaki resimlerden ilkinde ana karakterimiz Sebastian'ı görebilirsiniz. Sebastian'ın yüzünü ilk defa doğrudan görüyoruz. Diğer fotoğrafta ise Joseph ve Julie'yi görüyoruz. Onların oyunda nasıl bir rol alacakları ise henüz açıklanmadı.

    Ana karakterimiz Sebastian
    The Evil Within (2014) [PC ANA KONU]


    Shinji Mikami, Joseph ve Julie'nin ortasında poz vermiş
    The Evil Within (2014) [PC ANA KONU]




  • The Evil Within'den Yepyeni Oyun içi Görseller
    Resident Evil'ın yaratıcısı Shinji Mikami'nin yeni oyunu The Evil Within'den oyun içi görseller gelmeye devam ediyor. Oyunun yeni görüntülerinde Joseph adlı karakterlerimizden birisini ve akıl hastanesinin bazı bölümlerini görüyoruz.
    Aşağıdaki görüntüler oyunun başlangıç bölümüne ait görünüyor. Ana karakterimiz Sebastian ve Joseph buraya cinayet ihbarı (daha doğrusu vahşet) üzerine geldiklerini biliyoruz. İşte o yeni görseller.

    Not: Görüntüler muhtemelen dergi taraması olduğundan net değiller.

    The Evil Within (2014) [PC ANA KONU]
    The Evil Within (2014) [PC ANA KONU]
    The Evil Within (2014) [PC ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yagami Iori -- 17 Nisan 2014; 17:47:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S. Hawking

    Amnesia kadar korkutucu olacağını sanmıyorum. Sonuçta bu oyunda yaratıkları öldürebileceğiz ama Amnesia'da kaçmaktan başka çaremiz yok.

    o değilde resident evil 4 5 6 faciasından sonra umarım bu açığı bu oyunla kapatırız.
  • inşallah buda resident evil gibi kendi temasını kaybetmez şahsen ekran görüntüleri çok hoşuma gitti
  • The Evil Within'den Yepyeni Detaylar

    Capcom ayrılışı sonrasında kendi stüdyosu Tango Works'de oyun yapımcılığına devam eden Shinji Mikami'nin geçtiğimiz haftalarda Bethesda yayıncılığında duyurduğu yeni hayatta kalma/korku oyunu The Evil Within'den yepyeni detaylar geldi.

    Japon yapımcının Almanya'da gerçekleştirdiği röportajda şu ayrıntılar öne çıkıyor:

    - Oyun Japonya'da telaffuzu daha kolay olacağı için "Psycho Break" olarak adlandırılacak. Tıpkı Resident Evil'ın, Japonya'da Biohazard adıyla tanınması gibi.

    - Sebastian güçlü bir karakter ve her şeyle başedebilecek kapasitede olarak tanıtılıyor. Ancak bu karakterin ruh hali mi yoksa oyun içi gücü mü belirtilmemiş.

    - Ana ekranda arayüz olmayacak. Görevleriniz veya etrafta ilgi uyandırıcı objelerle ilgili yazılı bilgi gerektiğinde veya onlara yaklaştığınızda ekrana yansıyacak ve daha sonra ekrandan solacak.

    - Çok fazla ses efekti ve müzik bulunmayacak. Bu her iki öğe de özellikle olaylar veya bilgi vermek açısından sinyal amaçlı kullanılacak. Ayrıca göremediğimiz ancak seslerini duyabildiğimiz düşmanların varlığından söz ediliyor.

    - Silahlar ve diğer edavatlarınız için kullanacağınız menü çark tarzında olacak. Ayrıca d-pad aracılığıyla bazı nesnelere hızlıca ulaşabileceksiniz.

    - Hedeflediğinizde kamera açısı karakterin omuz hizasına gelecek. Resident Evil 4 sonrasında bu kamera kullanımı pek çok oyunda gözde olmuştu.

    - Oyunun tasarımı sinematik geniş ekran olması üzerine yapılmış. Yani ayarlarda 16:9 görüntüyü seçerseniz alt ve üstte siyah bantlar göreceksiniz.

    - Işık oyunları, yapımın en çetin kısımlarından birisi olacak. Işık kaynakları en kötü zamanlarda tükenecek.

    - Düşmanlar yakın mesafede olduğunda ana karakterimiz Sebastian çökme pozisyonu alacak.

    - Düşmanları haklamak için kimi zaman diğer karakterlerle (sanırız diğer karakterlerden kasıt oyundaki NPC'ler) ortak çalışmamız gerekecek ancak çoğunlukla felaketlerle başbaşa kalacağız.

    - Shinji Mikami çığlık atan, korkup kaçan ve akıllarını kaçıran korku oyunu karakterlerini sevmediği için bu tarz karakterlerle karşılaşmayacağız.

    The Evil Within'in oynanış videosunu E3 2013 fuarında bekliyoruz.




  • The Evil Within'den Dergi Taramaları

    Shinji Mikami'nin korku oyunu The Evil Within'den (Japonya'daki adıyla Psycho Break) dergi taramaları ortaya çıktı. Famitsu dergisinde yayınlanan bu görüntülerde korku dolu bir atmosferin bizi beklediğini anlayabiliyoruz.
    Özellikle ormanda insanların boyunlarından ağaçlara asılması, terk edilmiş kapalı mekanlar Shinji Mikami'nin tabiriyle "altımıza yapmamızı" sağlayabilir. Oyunun dergi taramalarını aşağıda bulabilirsiniz.

    The Evil Within (2014) [PC ANA KONU]
    The Evil Within (2014) [PC ANA KONU]
    The Evil Within (2014) [PC ANA KONU]
    The Evil Within (2014) [PC ANA KONU]




  • bir bakalım şu oyuna...
  • The Evil Within'den Yeni Görseller

    Shinji Mikami tarafından tasarlanan The Evil Within'in yeni ekran görüntüleri yayınlandı. Oyunun bu görüntülerinde ana karakterlerimizden bir tanesini oyunun başındaki akıl hastanesini ziyaret ederken de görüyoruz.
    PC, Xbox 360, Playstation 3 ve yeni nesil için çıkacağı söylenen The Evil Within'de doğaüstü olayların da yer alacağı söyleniyor. Bunlar arasında görünmez olabilen bazı yaratıklar da bulunuyormuş. İşte yeni görseller.

    The Evil Within (2014) [PC ANA KONU] The Evil Within (2014) [PC ANA KONU]
    The Evil Within (2014) [PC ANA KONU] The Evil Within (2014) [PC ANA KONU]




  • korku oyunu mevsimi olacak outlast birde bu
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.