Şimdi Ara

peugeot 208 acsess ve mitsubishi colt 1.3 amt ( COLT 1.3 AMT ALINDI )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
4.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • peugeot 208 acsess ve mitsubishi colt 1.3 amt aynı fiyat aralığındalar. Senede 7-8 bin kulanılacak bir sıfır araç istiyorum. Gönlüm colttan yana ancak peugeut 208 de yabana atılmaz diye düşünüyorum. Bu arada 1.90 boyundayım. Fikirlerinize açığım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iodio75 -- 22 Mayıs 2013; 18:16:08 >



  • 208 1,2 mi
  • evet 1.2
  • valla hocam colt daha mantıklı hem daha dolu hem içi ferah bir araç b segmenti gibi değil sanki bir mpv gbi geniş ferah gidip bir inceleenizde fayda var 208 in aynaları bile manuel yani siz hesap edin
  • Açıkçası sırf bu ayna mevzusu yüzünden 208 den soğudum. Son günlerin populer tabiri '' yıl olmuş 2013 aynalar el çubuğuyla ayarlanıyor '' . Peugeut gibi bir markaya açıkçası bunu yakıştıramadım. Bu yüzden zannediyorum Colt u garajıma Tiguanın yanına getireceğim.
  • doğru bişey yapmış olursunuz. colt güzel araba yavru ASX resmen
  • Teşekkür ederim , peki bir soru daha iç ve dış krom kaplama için kit bulabilir miyim sizce ?
  • krom kaplama derken nereleri kaplıycaksınız örnek foto falan varmı
  • açıkçası fotoğraf yok ama ön panjur çerçevesi , kapı kolları ve aynalar . içeride de gösterge panel çerçevesi vites topuzu vs. diye düşündüm. Bu modifiyeler konusunda bilgim sıfır.
  • Coltun olumsuz olan yanları ses alması ve piyasasının olmamasıdır. Diğer türlü her türlü tavsiye olunur. Klasik japon sorunsuz binersiniz.
  • valla hocam e baydan falan bakmak lazım ama illaki birşeyler bulunur diye düşünüyorum. sırf bu işi yapan firmalar var tuningciler illa yardımı olur
  • @mgzgn ikinci elde satılır mı acaba sorusunu en son soruyorum kendime. eğer iklinci elini düşünsem clio linea symbol vs alırdım . Hala daha doğan şahin flash toros 2. eli varken colt mutlaka alıcı bulur :))

    @enrique.xs tavsiyeler için teşekkür ederim. yakışıklı hale getirdiğimde fotoğraflarına beraber bakarız inşallah
  • ikinci el konusunda düşüncelerinizi sevdim :) ne zman satın alıyorsunuz aracı
  • Önümüzdeki hafta alırım diye tahmin ediyorum. Ben sadece beyaz rengini gördüm ama aklımda siyah da var .
  • Araç almak için Pejo 208 her açıdan inceledim test sürüşü yaptım boş modeliydi benim incelediğim 1.2 idi ancak fiyat ve kalite olarak bence alınmaz ıc malzeme pılastıgı felan hıc hoşuma gıtmedı konsol bolumu dıreksıyon vıtes motor hakkında bırsey demek ıstemıyorum cunkı sızın beklentınıze bağlı 1.2 düşünüyorsanız

    + yanı segmentine göre arka koltuğu gayet geniş yüksek ve diz mesafesi gerçekten iyiydi arka tarafı genişti ve o genişlik bagajdada vardı ama bagaj eşiği biraz yüksekti


    208 den sonra aklıma Clio 4 geldi ve gidip onu inceledim Clio onun Touch versiyonuydu ve inanılmaz derecede memnun kaldım

    Direksiyonu yukarı aşağı ve kendimize doğru cektıgımız zaman ılerı ve gerı sekılde gelebılıyor koltuk yukseklık ayarı multımedya ekranı vardı plastıgı orta konsol ve vites olarak gayet iyiydi direksiyonları benzıyordu ama clio 4 ünkü daha şık ve deriydi. ve daha bir çok donanım vardı bunlar suan aklıma gelenler ve bunların hıc bırı 208 te yok
    + Motor 0.9 turbo cok güzel performansı var kesınlıkle 1.2 1.3 felan hıkaye kalır yanında

    Clio 4 ün arka koltuğu 208 kadar genıs gelmemıstı sadece bana

    Fiyatına göre gayet iyi donanımı var + dış tasarımı var clio 4 ün


    208 için 33 bin TL Söylemişlerdi Clio 4 orta seviye donanım ise 36.000 bindi ben konfor paket metalık renk gıbı seyler ekletmıstım 38.000 oldu ancak benım ıstedıgım paketlı mevcut araç bulamadılar o yüzden anlaşamamıştık eger ımkanınız varsa clio 4 tavsiye ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VIPERBOLD

    Araç almak için Pejo 208 her açıdan inceledim test sürüşü yaptım boş modeliydi benim incelediğim 1.2 idi ancak fiyat ve kalite olarak bence alınmaz ıc malzeme pılastıgı felan hıc hoşuma gıtmedı konsol bolumu dıreksıyon vıtes motor hakkında bırsey demek ıstemıyorum cunkı sızın beklentınıze bağlı 1.2 düşünüyorsanız

    + yanı segmentine göre arka koltuğu gayet geniş yüksek ve diz mesafesi gerçekten iyiydi arka tarafı genişti ve o genişlik bagajdada vardı ama bagaj eşiği biraz yüksekti


    208 den sonra aklıma Clio 4 geldi ve gidip onu inceledim Clio onun Touch versiyonuydu ve inanılmaz derecede memnun kaldım

    Direksiyonu yukarı aşağı ve kendimize doğru cektıgımız zaman ılerı ve gerı sekılde gelebılıyor koltuk yukseklık ayarı multımedya ekranı vardı plastıgı orta konsol ve vites olarak gayet iyiydi direksiyonları benzıyordu ama clio 4 ünkü daha şık ve deriydi. ve daha bir çok donanım vardı bunlar suan aklıma gelenler ve bunların hıc bırı 208 te yok
    + Motor 0.9 turbo cok güzel performansı var kesınlıkle 1.2 1.3 felan hıkaye kalır yanında

    Clio 4 ün arka koltuğu 208 kadar genıs gelmemıstı sadece bana

    Fiyatına göre gayet iyi donanımı var + dış tasarımı var clio 4 ün


    208 için 33 bin TL Söylemişlerdi Clio 4 orta seviye donanım ise 36.000 bindi ben konfor paket metalık renk gıbı seyler ekletmıstım 38.000 oldu ancak benım ıstedıgım paketlı mevcut araç bulamadılar o yüzden anlaşamamıştık eger ımkanınız varsa clio 4 tavsiye ederim

    İlginize teşekkür ederim. Tabiki her marka modelin kendine göre artı ve eksileri mevcut. Aslına bakarsanız standartı mevcut değil ve çok değişkenlik gösteriyor. Şu ana kadar B sınıfı araçların pek çoğuna baktım. 10 yıl Toyota Corolla 16 Vkullandım . Malzeme kalitesi ve motor gücü iyi bir arabaydı . Şimdiki aracım VW Tiguan 1.4 tsi . Onun kalite ve motor gücü apayrı. Çok memnunum aracımdan . Ama şartlar 2. bir araç gerektiriyor. Yıllık çok fazla km yapılmayacak. 6-8 bin arası. Biraz cüsseliyim ( 1.90cm /105 kg ) bunu değerledirmem gerekli . Fiyat olarak en fazla 35 bin lira bütçe ayırdım. Kesinlikle ve kesinlikle bütçeyi aşmayı düşünmüyorum. İncelediğim araçları aşağıda eksi ve artılarına göre çıkardım

    1. Clio4 : ( + )Araç şekil şemal olarak güzel. Esteteik , donanım olarak fiyatına göre çok iyi. Servis ve yedek parça sıkıntısı kesinlikle yok.
    ( -- ) 1 yıl kullanılan ve 6 km yapılan bir arkadaşımın aracı hiç iyi durumda değildi. Kapıları kapanırken afedersiniz ama teneke sesi veriyordu. 1.2 motoroları beni şüpheye düşürdü açıkçası

    2. Dacia sandero /Stepway : Belki motor olarak etkileyici ve fiyatı da ucuz ancak malzemeyi kalitesiz buldum

    3: Seat Ibıza : 1.2 tsi motor ve dsg şanzımanı ile göz dolduruyor. Kokpite sığdım sığmasına ama koltuğu ayarlayınca sol orta direk baş hizamdan 10 cm kadar ileriye gitti. Ve Bu halde aracın arkasına kimsenin oturması mümkün değil. Gözüme çarpan diğer nokta da artık 2013 yılında araçların kapı kollarının ve aynalarının sevimsiz siyah plastikten yapılıyor olması beni üzüyor ve bu aracın baz modelinde yol bilgisayarı yok.

    4:Peugeut 208 : İsmi ile öne çıkan bir marka. Direksiyonu tüy kadar hafif. Motor konusunda 1.2 olmasına rağmen renault motorlardan 1 adım önde . İç malzeme kalitesi eh işte. Ancak işte beni ençok üzen konu kapı kolları ve aynaların plastik bırakılmış olması. Hadi bunu bir şekilde boya yaptırarak yada kromaj kapakla halledebiliriz ancak işte kabul edemedğim tek nokta aynaların çok eski düzen elle çubuk vasıtasıyla ayarlanması. Bunu estetik şampiyonu pegeulta yakıştıramadım. Baz modeli de olsa bunun standart olması gerekirdi.

    5. Citroen c3 : Pegeultun kardeşi. Gene estetik olarak iyi araç fakat uygun fiyatlı düşük motor seçenekleri yok.

    6. Mitsubishi Colt: Açıkçası bu forumda 158 sayfa yazılan bir araç kötü olamaz. Motor ve yol sesi dışında eksisini göremedim. Donanım tam. Bu segmenteki araçlar içinde fiyatına göre üst düzey diyebilirim. Ayrıca benim için en büyük kriter olan ön koltuk ayarlandıktan sonra arkaya koltuğa oturulabilme testini açık ara geçti. Değimi gibi ben ön koltuğu ayarlayıp arka koltuğa gene oturabiliyorsam o araç geniştir. Motor gücünü yeterli buldum. İvmelenmesi çok güzel. Aracın diğerlerine birr artısı da otomatik olamsına karşın yakıt cimriliği. Şimdi eksilerine gelirsek. Kişiye göre değişir ama biraz daha değişik bir arka dizayn yapılabilrdi . Bunu dışında vergi diğerlerinden fazla. Motor ve yol sesi de eksi yönü . Ayrıca Colt isminde yeni üretim olmayacağını da bilmek biraz üzüntü verici.

    BU incelemeleri kesinlikle hiçbir markayı kötülemek anlamında yapmadım. Hiçbir aracın sürüş konforunu da değerlendirmedim. Herşey benim kişisel değerlendirmem .




  • suzuki swift 1.2 at inceleyin derim bu sınıfta parasını hakeden tek araba .
  • colt daha dolu ama colt bira bayan arabası gibi. ben olsam colt alırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E-HDI

    suzuki swift 1.2 at inceleyin derim bu sınıfta parasını hakeden tek araba .

    Suzuki switf isminden dolayı insanı üzmez gibi geliyor bana da . peki boyutları nasıldır Colt'a göre ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iodio75

    quote:

    Orijinalden alıntı: E-HDI

    suzuki swift 1.2 at inceleyin derim bu sınıfta parasını hakeden tek araba .

    Suzuki switf isminden dolayı insanı üzmez gibi geliyor bana da . peki boyutları nasıldır Colt'a göre ?

    ben 190 boyun da 90 kg olarak için de çok rahat ettim diyebilirim autoshow da incelemstım fiyat olarak 35 bin tl demişlerdi ben çok beğendim ş.içi ortla tüketim 6 lt ş.dışı 4.5-5 lt arasıymış donanımı harıka ncap testınden 5 yıldızlı bence colt ve 208 i bir kenara koyup swifti inceleyin

    tam otomatık vites amt den çookk daha iyidir .
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.