half life'a nasıl bot atcaz
77 Cevap31546 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
30 Mayıs 2006; 20:24:45 

arkadaşlar ben half life'yı bilgisayarıma yükledim fakat nasıl bot atılacağını bilmiyorum dakikalarca boş boş dolandım nasıl bot atacağım

teşekkürler

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
30 Mayıs 2006; 20:36:19 

bilen yok mu arkadaşlar é tuşuna basınca konsol iniyor ya oraya yazıcaz sanırım ama ne yazıcağımızı bilmiyorum yardım edin


 
1638 Mesaj
30 Mayıs 2006; 20:41:37 

internette oynasana


_____________________________



منده صغار ايكى جهان من بو جهانه صغمازام

گوهر لامکان منم كون و مکانه صغمازام

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
30 Mayıs 2006; 20:47:47 


quote:

Orjinalden alıntı: rdyzlk44

internette oynasana




nasıl yani öyle olur mu

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
30 Mayıs 2006; 20:49:48 

nasıl yapcam anlatır mısın

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
30 Mayıs 2006; 21:12:06 

lütfen söyleyin yaw nasıl yapcam bu bot işini o kadar uğraştım şimdi kimse yok


703 Mesaj
30 Mayıs 2006; 21:20:31 

POdbot fln yüklü mü? Yüklü değilse önce onu kur.
Konsoldan da yapılıyor ama komutlar aklımda değil çok önceden oynamıştım sanırım cs deki gibi "-" veya "*" tuşlarına basıp ayarlanıyodu. Ama dediğim gibi aradan çok zaman geçti ve şimdi unuttum


_____________________________

GG

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
30 Mayıs 2006; 21:33:48 

podbot ne demek nerden bulcaz


88 Mesaj
30 Mayıs 2006; 21:54:11 

jumbot var indir sonra oyuna bot gelir


_____________________________


Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
30 Mayıs 2006; 21:57:17 


quote:

Orjinalden alıntı: sinannn06

jumbot var indir sonra oyuna bot gelir


bu dediğini internetten bulabilir miyim

ve oyunun sürümü farkediyor mu


88 Mesaj
30 Mayıs 2006; 21:58:10 

oyunun sürümü fark etmez internette var


_____________________________


Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
30 Mayıs 2006; 22:03:12 


quote:

Orjinalden alıntı: sinannn06

oyunun sürümü fark etmez internette var



sende varsa r a p i d e atsana dostum bulamadım valla

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
30 Mayıs 2006; 22:20:16 

yaw buldum biryerden indirdim exraqct edin diyo yani ne demek bu


88 Mesaj
30 Mayıs 2006; 22:24:59 

walla onu bilmiyom ben arıyorum bende olsa verirdim ama yokki
bulursam sana yollarım


_____________________________



3580 Mesaj
30 Mayıs 2006; 22:32:15 

bende bitane var adı rhobot googledan ara çıkar hemen indir ve halflifeın bulundugu dizinin içine yukle halflife ı aç custom games e gir ordan rhobot versiyonu tıkla ve bi oyun kur al sana istemedigin kadar bot


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


88 Mesaj
30 Mayıs 2006; 22:35:24 

buldum www.lordbob.net/rdawg/jumbot24.zip burda kolay gelsin


_____________________________



3580 Mesaj
30 Mayıs 2006; 22:40:39 

jumbotu geç ya rhobot kullkan


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


703 Mesaj
31 Mayıs 2006; 6:50:59 

quote:

Orjinalden alıntı: nolamaz

podbot ne demek nerden bulcaz


Yukarıda arkadaşlar da farklı botları söylemişler. Podbot oyunlara bot desteği sağlayan bir programdır ve yapay zekası yönünden en başarılı sonucu vermiş olan bot programıdır. Şu anda benim elimde o program yok o yüzden upload edemem ama google da veya bazı download sitelerinden bulabilirsin


_____________________________

GG

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
31 Mayıs 2006; 16:17:56 

ama ben netten indirdim ve oyunun sadece 8 bölümü mü ne var inşallah yapabilirim ve oynarım ilgilendiğiniz için teşekkürler

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
31 Mayıs 2006; 16:33:45 


quote:

Orjinalden alıntı: erhan850

bende bitane var adı rhobot googledan ara çıkar hemen indir ve halflifeın bulundugu dizinin içine yukle halflife ı aç custom games e gir ordan rhobot versiyonu tıkla ve bi oyun kur al sana istemedigin kadar bot


ben bunu yükledim ama bir türlü bot çıkmadı ve cutom gamese nerden gircez nolur yardım edin


 
1638 Mesaj
31 Mayıs 2006; 19:09:09 

the all settingi indiirsene


_____________________________



منده صغار ايكى جهان من بو جهانه صغمازام

گوهر لامکان منم كون و مکانه صغمازام

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
31 Mayıs 2006; 19:53:32 


quote:

Orjinalden alıntı: rdyzlk44

the all settingi indiirsene



iyi hoşda sende ya internette oynasana diyorsun yada the all settingi yükle diyorsun ama hiç yardımın dokunmuyor sadece şunu yükle diyorsun ve bırakıp gidiyorsun bilseydim konu açmazdım öylesine yazıyorsun gidiyorsun


3580 Mesaj
31 Mayıs 2006; 20:17:34 

yaw halflife a girip ordan custom games e basacan dostum sende biraz ugraş istersen yaw yada readme denilen bişi var dimi


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
31 Mayıs 2006; 20:35:26 

read me ingilizce bu 1 ama 2.si ben bir türlü custom gamesi bulamadım bulduktan sonra napacam uğraşdım 2 gündür ama çözemedim çözsem sizi rahatsız etmezdim kusura bakmayın


2414 Mesaj
31 Mayıs 2006; 20:45:36 

abi ben hilflifeyi istiom ama kantır içinnnnn

half layf bana göre diil


_____________________________

The car is on fire, and there's no driver at the wheel, And the sewers are all muddied with a thousand lonely suicides, And a dark wind blows, The government is corrupt, And we're on so many drugs, With the radio on and the curtains drawn, We're trapped in the belly of this horrible machine, And the machine is bleeding to death, The sun has fallen down, And the billboards are all leering, And the flags are all dead at the top of their poles, It went like this: The buildings tumbled in on themselves, Mothers clutching babies, Picked through the rubble, And pulled out their hair, The skyline was beautiful on fire, All twisted metal stretching upwards, Everything washed in a thin orange haze, I said, "Kiss me, you're beautiful - These are truly the last days", You grabbed my hand, And we fell into it, Like a daydream, Or a fever, We woke up one morning and fell a little further down, For sure it's the valley of death, I open up my wallet And it's full of blood


3580 Mesaj
1 Haziran 2006; 0:01:00 

quote:

read me ingilizce bu 1 ama 2.si ben bir türlü custom gamesi bulamadım bulduktan sonra napacam uğraşdım 2 gündür ama çözemedim çözsem sizi rahatsız etmezdim kusura bakmayın

dostum sen 2 gündür havasına ugrasmıssın heralde ilk defa oyun oynadıgını düşünmeye başladım.bak şimdi halflife ı aç!!!ana menüde yani ilk açılan pencerede seçenekler var new game load game vs vs orda custom games var orda benim dedigim rhobotu yukledikten sonra bi seçenek çıkacak rhobot versiyon diye custom gamese girip o seçenegi seçip aktif et ve yeni bi oyun kur botlar zaten kendi kendine.bundan daha fazla nasıl açık olunur bilemiyorum umarım anlamıssındır


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


2414 Mesaj
1 Haziran 2006; 12:56:52 

quote:

Orjinalden alıntı: erhan850

quote:

read me ingilizce bu 1 ama 2.si ben bir türlü custom gamesi bulamadım bulduktan sonra napacam uğraşdım 2 gündür ama çözemedim çözsem sizi rahatsız etmezdim kusura bakmayın

dostum sen 2 gündür havasına ugrasmıssın heralde ilk defa oyun oynadıgını düşünmeye başladım.bak şimdi halflife ı aç!!!ana menüde yani ilk açılan pencerede seçenekler var new game load game vs vs orda custom games var orda benim dedigim rhobotu yukledikten sonra bi seçenek çıkacak rhobot versiyon diye custom gamese girip o seçenegi seçip aktif et ve yeni bi oyun kur botlar zaten kendi kendine.bundan daha fazla nasıl açık olunur bilemiyorum umarım anlamıssındır



_____________________________

The car is on fire, and there's no driver at the wheel, And the sewers are all muddied with a thousand lonely suicides, And a dark wind blows, The government is corrupt, And we're on so many drugs, With the radio on and the curtains drawn, We're trapped in the belly of this horrible machine, And the machine is bleeding to death, The sun has fallen down, And the billboards are all leering, And the flags are all dead at the top of their poles, It went like this: The buildings tumbled in on themselves, Mothers clutching babies, Picked through the rubble, And pulled out their hair, The skyline was beautiful on fire, All twisted metal stretching upwards, Everything washed in a thin orange haze, I said, "Kiss me, you're beautiful - These are truly the last days", You grabbed my hand, And we fell into it, Like a daydream, Or a fever, We woke up one morning and fell a little further down, For sure it's the valley of death, I open up my wallet And it's full of blood


 
1638 Mesaj
1 Haziran 2006; 13:12:50 

quote:

Orjinalden alıntı: nolamaz


quote:

Orjinalden alıntı: rdyzlk44

the all settingi indiirsene



iyi hoşda sende ya internette oynasana diyorsun yada the all settingi yükle diyorsun ama hiç yardımın dokunmuyor sadece şunu yükle diyorsun ve bırakıp gidiyorsun bilseydim konu açmazdım öylesine yazıyorsun gidiyorsun

arkadaşım üstt konu olarak the all setin call of duty nasıl multiplayer oynanır diye açılmış oradaki programı indir söylenenler doğrultusunda programı bilgisayarına kur daha sonra hall life yi kur o programda gözükür çok kişili fps oyunları bölümünde http://forum.donanimhaber.com/m_6377604/tm.htm buraya gir buradaki ıp noları kaydet ve oyuna başla ha yapamıyorum diyorsan deneme yanılmayı bir dene biraz uğraş


_____________________________



منده صغار ايكى جهان من بو جهانه صغمازام

گوهر لامکان منم كون و مکانه صغمازام

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
1 Haziran 2006; 18:38:37 


quote:

Orjinalden alıntı: erhan850

quote:

read me ingilizce bu 1 ama 2.si ben bir türlü custom gamesi bulamadım bulduktan sonra napacam uğraşdım 2 gündür ama çözemedim çözsem sizi rahatsız etmezdim kusura bakmayın

dostum sen 2 gündür havasına ugrasmıssın heralde ilk defa oyun oynadıgını düşünmeye başladım.bak şimdi halflife ı aç!!!ana menüde yani ilk açılan pencerede seçenekler var new game load game vs vs orda custom games var orda benim dedigim rhobotu yukledikten sonra bi seçenek çıkacak rhobot versiyon diye custom gamese girip o seçenegi seçip aktif et ve yeni bi oyun kur botlar zaten kendi kendine.bundan daha fazla nasıl açık olunur bilemiyorum umarım anlamıssındır





bana burda custom gamesi göster o zaman


3580 Mesaj
1 Haziran 2006; 19:02:01 

ohaaaaaa
nasıl oluyo o yaww ilk defa sende göruyorum böle bişeyi.versiyon falanmı farklı acaba ya versiyonun 1.1.1.0 olması lazım bi kontrol et yoksa planethalflife dan indir ve yukle işte ozaman çıkar orda custom games sana temin ediyorum googledan arat planethalflife diye tam adresi bende bilmiyorum


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


2414 Mesaj
1 Haziran 2006; 20:08:11 

quote:

Orjinalden alıntı: erhan850

ohaaaaaa
nasıl oluyo o yaww ilk defa sende göruyorum böle bişeyi.versiyon falanmı farklı acaba ya versiyonun 1.1.1.0 olması lazım bi kontrol et yoksa planethalflife dan indir ve yukle işte ozaman çıkar orda custom games sana temin ediyorum googledan arat planethalflife diye tam adresi bende bilmiyorum

nolamaz fotoşoplamı yaptın bunu


_____________________________

The car is on fire, and there's no driver at the wheel, And the sewers are all muddied with a thousand lonely suicides, And a dark wind blows, The government is corrupt, And we're on so many drugs, With the radio on and the curtains drawn, We're trapped in the belly of this horrible machine, And the machine is bleeding to death, The sun has fallen down, And the billboards are all leering, And the flags are all dead at the top of their poles, It went like this: The buildings tumbled in on themselves, Mothers clutching babies, Picked through the rubble, And pulled out their hair, The skyline was beautiful on fire, All twisted metal stretching upwards, Everything washed in a thin orange haze, I said, "Kiss me, you're beautiful - These are truly the last days", You grabbed my hand, And we fell into it, Like a daydream, Or a fever, We woke up one morning and fell a little further down, For sure it's the valley of death, I open up my wallet And it's full of blood

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
1 Haziran 2006; 20:24:53 


quote:

Orjinalden alıntı: _ALISH_

quote:

Orjinalden alıntı: erhan850

ohaaaaaa
nasıl oluyo o yaww ilk defa sende göruyorum böle bişeyi.versiyon falanmı farklı acaba ya versiyonun 1.1.1.0 olması lazım bi kontrol et yoksa planethalflife dan indir ve yukle işte ozaman çıkar orda custom games sana temin ediyorum googledan arat planethalflife diye tam adresi bende bilmiyorum

nolamaz fotoşoplamı yaptın bunu


ayıp ediyorsun ya olur mu öyle şey

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
1 Haziran 2006; 20:27:55 


quote:

Orjinalden alıntı: erhan850

ohaaaaaa
nasıl oluyo o yaww ilk defa sende göruyorum böle bişeyi.versiyon falanmı farklı acaba ya versiyonun 1.1.1.0 olması lazım bi kontrol et yoksa planethalflife dan indir ve yukle işte ozaman çıkar orda custom games sana temin ediyorum googledan arat planethalflife diye tam adresi bende bilmiyorum



senin dediğini aratacam hadi bulamazsam


edit:bulamadım half life update diye aratıyorum


1590 Mesaj
1 Haziran 2006; 20:34:59 



ahh ahh eskiden ne oynardım


_____________________________

  • NicK : CEZA_NEFRET

    вυ oyυη ιηѕαηα тυzαк кυяυуσя...
    вυ oyυη ιηѕαηı нєρ кαη∂ıяıуσя...


  • 3580 Mesaj
    1 Haziran 2006; 20:35:54 

    oha planethalflife diye çıkmadımı? ben şmd baktım
    adres şu www.planethalflife.com hemde en başta çıktı nasıl bulamadın anlamadım.ben update leri ordan indirmiştim bi araştır


    _____________________________

    IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.

    Uzaklaştırılmış
    4 gün cezanın,
    4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
    1 Haziran 2006; 22:49:03 


    quote:

    Orjinalden alıntı: erhan850

    oha planethalflife diye çıkmadımı? ben şmd baktım
    adres şu www.planethalflife.com hemde en başta çıktı nasıl bulamadın anlamadım.ben update leri ordan indirmiştim bi araştır


    sağol canım ben bu siteyi buldum aradım download dedim fakat dap prtaya çıktı ve şifre istedi download yapmadı dapı devre dışı bıraktım bu seferde normal indirmeye çalıştım 2-3 kb ile indiriyordu yani buda 82 mb için 9-10 saat demek bu yüzden indiremedim dedim ben


    3580 Mesaj
    1 Haziran 2006; 23:01:49 

    evet ya bugun telekom berbat sitelere girmekte zorlanıyo oyuna giriyorum 2 3 dakka sora disconnect oluyo vsvs..... nolacak bu telekomun hali bilinmez


    _____________________________

    IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


    1727 Mesaj
    2 Haziran 2006; 0:19:50 

    al şunu kur,oyunda konsola addbot yaz gelir.yazmasan da geliyordu galiba.

    http://rapidshare.de/fi...46/hpb_bot_2_1.exe.html



    _____________________________

    Verecek ışığı olmayan,karanlığı sever.


    2414 Mesaj
    2 Haziran 2006; 13:07:18 

    rapid linkini nedense açımıyorrr
    eskiden açıyordummm
    http://rapidshere.de/files/21971446/hpb_bot_2_1.exe.html


    _____________________________

    The car is on fire, and there's no driver at the wheel, And the sewers are all muddied with a thousand lonely suicides, And a dark wind blows, The government is corrupt, And we're on so many drugs, With the radio on and the curtains drawn, We're trapped in the belly of this horrible machine, And the machine is bleeding to death, The sun has fallen down, And the billboards are all leering, And the flags are all dead at the top of their poles, It went like this: The buildings tumbled in on themselves, Mothers clutching babies, Picked through the rubble, And pulled out their hair, The skyline was beautiful on fire, All twisted metal stretching upwards, Everything washed in a thin orange haze, I said, "Kiss me, you're beautiful - These are truly the last days", You grabbed my hand, And we fell into it, Like a daydream, Or a fever, We woke up one morning and fell a little further down, For sure it's the valley of death, I open up my wallet And it's full of blood

    Uzaklaştırılmış
    4 gün cezanın,
    4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
    2 Haziran 2006; 16:15:24 


    quote:

    Orjinalden alıntı: Anaconda

    al şunu kur,oyunda konsola addbot yaz gelir.yazmasan da geliyordu galiba.

    http://rapidshare.de/fi...46/hpb_bot_2_1.exe.html




    deneyecem arkadaşım inşallah olur ilgilendiğin için sağol

    ama bir soru daha soracağım neden bende crossfire diye bölüm yok sadece 8 bölüm var


    2414 Mesaj
    2 Haziran 2006; 16:17:06 

    BOT ATABİLNİNMİ CEVAP İSTERÜK


    _____________________________

    The car is on fire, and there's no driver at the wheel, And the sewers are all muddied with a thousand lonely suicides, And a dark wind blows, The government is corrupt, And we're on so many drugs, With the radio on and the curtains drawn, We're trapped in the belly of this horrible machine, And the machine is bleeding to death, The sun has fallen down, And the billboards are all leering, And the flags are all dead at the top of their poles, It went like this: The buildings tumbled in on themselves, Mothers clutching babies, Picked through the rubble, And pulled out their hair, The skyline was beautiful on fire, All twisted metal stretching upwards, Everything washed in a thin orange haze, I said, "Kiss me, you're beautiful - These are truly the last days", You grabbed my hand, And we fell into it, Like a daydream, Or a fever, We woke up one morning and fell a little further down, For sure it's the valley of death, I open up my wallet And it's full of blood

    Uzaklaştırılmış
    4 gün cezanın,
    4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
    2 Haziran 2006; 16:19:54 


    quote:

    Orjinalden alıntı: _ALISH_

    BOT ATABİLNİNMİ CEVAP İSTERÜK


    Daha denemedim şimdi deneyecem haber verürüm o zaman

    Uzaklaştırılmış
    4 gün cezanın,
    4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
    2 Haziran 2006; 16:34:07 

    ÖFFFFFFFF şimdide tuşlar karışmış oynayamadım konsol tuşu değişmiş bulamadaım konsolu indiremedim


    2414 Mesaj
    2 Haziran 2006; 16:38:21 

    BAZEN KONSOL TUŞU AÇILMIYO


    _____________________________

    The car is on fire, and there's no driver at the wheel, And the sewers are all muddied with a thousand lonely suicides, And a dark wind blows, The government is corrupt, And we're on so many drugs, With the radio on and the curtains drawn, We're trapped in the belly of this horrible machine, And the machine is bleeding to death, The sun has fallen down, And the billboards are all leering, And the flags are all dead at the top of their poles, It went like this: The buildings tumbled in on themselves, Mothers clutching babies, Picked through the rubble, And pulled out their hair, The skyline was beautiful on fire, All twisted metal stretching upwards, Everything washed in a thin orange haze, I said, "Kiss me, you're beautiful - These are truly the last days", You grabbed my hand, And we fell into it, Like a daydream, Or a fever, We woke up one morning and fell a little further down, For sure it's the valley of death, I open up my wallet And it's full of blood

    Uzaklaştırılmış
    4 gün cezanın,
    4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
    2 Haziran 2006; 16:40:09 

    olmuyor yaw şimdi de konsol inmiyor napcam ben önceden iniyordu bütün tuşlar karışmış


    bide oyuna yaklaşık 5 dk de giriyo bu ne yaa

    Uzaklaştırılmış
    4 gün cezanın,
    4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
    3 Haziran 2006; 9:54:25 

    neyse oyunu geri sildim sağolun ilgilendiğiniz için yapamadım bir türlü


    781 Mesaj
    3 Haziran 2006; 10:29:20 

    Ya bende bir Half-Life vardı F7 tuşu ile bot atıyordu


    _____________________________



    2414 Mesaj
    3 Haziran 2006; 10:49:54 

    quote:

    Orjinalden alıntı: Deccalx89

    Ya bende bir Half-Life vardı F7 tuşu ile bot atıyordu

    nasıl beaaa


    _____________________________

    The car is on fire, and there's no driver at the wheel, And the sewers are all muddied with a thousand lonely suicides, And a dark wind blows, The government is corrupt, And we're on so many drugs, With the radio on and the curtains drawn, We're trapped in the belly of this horrible machine, And the machine is bleeding to death, The sun has fallen down, And the billboards are all leering, And the flags are all dead at the top of their poles, It went like this: The buildings tumbled in on themselves, Mothers clutching babies, Picked through the rubble, And pulled out their hair, The skyline was beautiful on fire, All twisted metal stretching upwards, Everything washed in a thin orange haze, I said, "Kiss me, you're beautiful - These are truly the last days", You grabbed my hand, And we fell into it, Like a daydream, Or a fever, We woke up one morning and fell a little further down, For sure it's the valley of death, I open up my wallet And it's full of blood


    781 Mesaj
    3 Haziran 2006; 11:53:35 

    quote:

    Orjinalden alıntı: _ALISH_

    quote:

    Orjinalden alıntı: Deccalx89

    Ya bende bir Half-Life vardı F7 tuşu ile bot atıyordu

    nasıl beaaa



    Ya bildiğimiz Half-Life, CS filan, half-life'ta F7 yapınca bot atıyor CS gibi


    _____________________________


    Uzaklaştırılmış
    4 gün cezanın,
    4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
    3 Haziran 2006; 12:00:24 


    quote:

    Orjinalden alıntı: Deccalx89

    quote:

    Orjinalden alıntı: _ALISH_

    quote:

    Orjinalden alıntı: Deccalx89

    Ya bende bir Half-Life vardı F7 tuşu ile bot atıyordu

    nasıl beaaa



    Ya bildiğimiz Half-Life, CS filan, half-life'ta F7 yapınca bot atıyor CS gibi


    ACABA bendekinin olmamasının sebebi netten indirmem mi olabilir mi


    324 Mesaj
    3 Haziran 2006; 12:38:11 

    consola add_bots yazılıyodu eskilerde galiba öleydi. Bi denesene bende yüklü diil.


    _____________________________

    Her Çok Azdan Olur

    Uzaklaştırılmış
    4 gün cezanın,
    4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
    3 Haziran 2006; 12:41:59 


    quote:

    Orjinalden alıntı: sendelse

    consola add_bots yazılıyodu eskilerde galiba öleydi. Bi denesene bende yüklü diil.


    yukarıda yazdım sanırım okumamışsın olmadı konsol önceden iniyordu şimdi inmiyor nasıl indircem ben onu


    3580 Mesaj
    3 Haziran 2006; 17:46:58 

    o botu sil update et ve sonra benim dedigim botu yükle


    _____________________________

    IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


    2414 Mesaj
    3 Haziran 2006; 19:27:00 

    ilk defa F7 NİN bot attığını sizden duyuyorumm


    _____________________________

    The car is on fire, and there's no driver at the wheel, And the sewers are all muddied with a thousand lonely suicides, And a dark wind blows, The government is corrupt, And we're on so many drugs, With the radio on and the curtains drawn, We're trapped in the belly of this horrible machine, And the machine is bleeding to death, The sun has fallen down, And the billboards are all leering, And the flags are all dead at the top of their poles, It went like this: The buildings tumbled in on themselves, Mothers clutching babies, Picked through the rubble, And pulled out their hair, The skyline was beautiful on fire, All twisted metal stretching upwards, Everything washed in a thin orange haze, I said, "Kiss me, you're beautiful - These are truly the last days", You grabbed my hand, And we fell into it, Like a daydream, Or a fever, We woke up one morning and fell a little further down, For sure it's the valley of death, I open up my wallet And it's full of blood


    2030 Mesaj
    3 Haziran 2006; 20:16:20 



    _____________________________


    Caner Kartalgöz
    2. EL Bilgisayar ve Elektronik Ürünleri
    TeknoKristal - Bilgisayar / Elektronik - DonanimHaber Dükkanım için Tıklayınız...


    1550 Mesaj
    3 Haziran 2006; 21:34:22 

    arkadaşlar hl2 yi bugün aldım dvd olarak. ama hiçbir setup menüsü yok. dvd nin içi bu şekilde kurmak mümkün değil. launcer basıyorum ve şu ekran geliyor sonra ne yapmalı şaşırdım vallahi


    Ufaltılmış ön izleme resmi



    Ufaltılmış ön izleme resmi


    Ekteki dosya (2)


    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marduk -- 3 Haziran 2006; 21:34:21 >


    781 Mesaj
    3 Haziran 2006; 22:29:26 

    quote:

    Orjinalden alıntı: _ALISH_

    ilk defa F7 NİN bot attığını sizden duyuyorumm



    Ya keşke cd'si olsaydı gösterirdim


    _____________________________


    Uzaklaştırılmış
    4 gün cezanın,
    4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
    3 Haziran 2006; 22:33:12 

    bakın diyorum acaba ben netten indirdiğim için mi olmuyo
    oyuna girerkende server connectioning gibi yazılar yazıyor yaklaşık 5 dk sürüyor girmesi

    Uzaklaştırılmış
    4 gün cezanın,
    4 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
    3 Haziran 2006; 22:56:12 


    quote:

    Orjinalden alıntı: canerpro

    http://www2.turkvista.n...load/ftpturk/merkez.zip


    ne bu bot mu biraz açıklama yapsaydın iyi olurdu


    1727 Mesaj
    4 Haziran 2006; 2:08:08 

    oyunda konsolu açmak için,
    half life'ın masaüstündeki kısayolunun özelliklerini aç,
    başlama yeri'nin sonunda -console ekle.

    crossfire içinse o haritayı indireceksin,bsp formatında idi sanırım tam hatırlamıyorum,c:\sierra\halflife\maps
    gibi bir klasör vardı o maps klasörüne atacaksın.


    _____________________________

    Verecek ışığı olmayan,karanlığı sever.
    Sayfa:   [1]      >>
    Tüm forumlar » [Oyun] » Pc Oyunları » Oyun Genel ve Diğer türler » half life'a nasıl bot atcaz
    Sayfa: [1]      >>
    Foruma Git
    Bölümde Ara
    Başa Dön


     
    Reklamlar


    DH VİDEO

     



    Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
    Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

    Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



    0.375