Şimdi Ara

American Truck Simulator (2016) [ANA KONU] (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.785
Cevap
79
Favori
116.582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • freqX kullanıcısına yanıt
    etraf biraz daha canlı olacak ETS2'ye göre + zaten videolardan anlaşılacağı gibi karakter animasyonları geliştiriliyor
  • Oyun çıktığında multisi olacak mı yoksa bir 2 senede bunun için mi bekleyeceğiz?
  • ETS 2 için multiyi zaten SCS yapmadı. Multi ETS 2'de tuttuğu için belki buna kendileri yapabilirler, multi sayesinde çok oyun sattılar.
  • Çıktığından itibaren multisi olursa çok iyi olur. Bir zahmet yapsınlar artık orijinal Multiplayer.



    Alphada Makyajlı Euro Truck olmuş. yinede beğendim çıksada Amerikan yollarına girsek artık. Lisans konusu ise bence Euro Truck gibi olacak lisansı işleri ancak 2 senede yapılır. Daha Euro Truck için bile Mercedes lisansı alınamadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu oyun motoruyla bu kadar olur, spin tires çıkmadan önce oyın motoru almak için bağış sitesinde kampanya yaptı toplanan parayla hawok fizik motorunu aldı, keşke bunlarda alsa, dinamikler hep aynı nereye kadar gidecek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rakibi yok ki firmanın, ağırdan alıyorlar bir de işi. E tabi eldeki imkanlar da belli yani.

    ETS 2'ye MP4 gelecek daha kaç zaman oldu. Bu oyun da 2017'de gelir artık.
    ATS'den ziyade, Euro Coach Simulator'ün daha çok iş yapacağını düşünüyorum nedense.

    Daha stabil, görseli daha iyi bir grafik motoruna geçseler güzel olacak. Tabi fizikler de önemli, ETS'deki fizikler berbat.
    Bunlara rağmen bu kadar oynanıyor, daha iyi bir şeyler yapsala rçok daha fazla oyuncuyu kazanabilirler.

    Bir de, Multiplayer olayını kendileri dahil etmesi gerek oyuna.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 27 Ocak 2015; 10:28:05 >
  • Multiplayer için acele etmeyin. Hİç gerek yok bu karmaşaya :) Profesyonel bir ekip üstlenmedikçe verim alamayacaksınız.

    Bu nedenle odak noktamız ana oyunun gelişmesidir.
    American Truck Simulator ETS 2'ye göre daha farklı öğeler barındırıyor. Polis arabası eklenmiş fakat çevirme olacak mı bilmiyoruz.

    ETS 2 arayüzü var zaten Alpha

    2015 yılında çıkacağı teyit edilmişti bir ihtimal yıl sonu olabilir. Yayınlanan röportaj videolarında kaç kişiyle hangi işleri yaptıkları ortaya çıktı.


    Beklentiniz yüksek olmasın çünkü herkes için geliştiriliyor. AAA oyun değil. Hiç bilgisi olmayan insan bile alır laptopta oynar 5 liralık oyun oldu :)
  • Gameplay videosu gelmiş. Oyun kasıyor sanki. ETS2'den güzel ama çok da fark yok.

    http://youtu.be/qSUKlmqBJYQ
  • American Truck Simulator Alpha Oynanış Videosu
    SCS Software, American Truck Simulator Alpha 0.1.60 inşasının oynanış videosunu yayınladı.

    Squirrel röportajlarının ardından bugün ilk kez American Truck Simulator oyun içi videosu SCS Software tarafından yayınlandı
    Alpha 0.1.60 sürümünde çekilen videoda oyunun tamamını görebiliyorsunuz. Uzun burunlu Amerikan çekicileri, AI trafik araçları, yükler, yeni teslimat noktaları,
    fabrikalar, yeni firmalar ve dahası bu videoda gösteriliyor.
    Alpha sürecinde olduğu için Euro Truck Simulator 2 arayüzü kullanılıyor. Bunun değişeceğini önemle belirtelim.

    American Truck Simulator başlangıç olarak Kaliforniya eyaletini bizlere sunacak. Batı Amerika’da uzun ve karmaşık yollarda direksiyon sallayacağız.

    American Truck Simulator ne zaman çıkacak?
    Oyun için teyit edilen tarih 2015 yılı idi. Ama resmi bir kesin çıkış tarihi yok. Çünkü hala geliştirme aşamasında. Alpha 0.1.60 sürümünde olan oyunun son videosunu da izledik zaten.
    Bu yılın sonlarına tarih verebiliriz.



    Video 58 dakika!
    Bu süre boyunca Kaliforniya’yı serbest çalışma modunda farklı araç ve yüklerle geziyor. Şuan videoda görülen 19 şehir ama 20 olacak.
    Batı Amerika ayrıntılı olarak oyuna aktarılıyor. Daha önce görülmeyen ayrıntılı yollar bizi bekliyor. ETS 2’den farklı olacağını açıklamışlardı ki İskandinavya haritası da bunun ön uygulaması sayılabilir. O da ayrıntılı yollardan oluşuyor.


    SCS Software, büyük resim için çalışıyor. World of Trucks altında tüm dünyada taşımacılık yapabileceğiz!

    Alpha sürümünde görülen araç lisansları geçicidir. Henüz resmi bir açıklama gelmedi. Daha önce Euro Truck Simulator 2’de de böyle olmuştu çıkmadan önce araçlar lisanslı olarak tanıtılmıştı.
    Kenworth ve Peterbilt için resmi görüşmeler yapılmıştı. Alpha 0.1.60 videosunda Volvo VNL, Freightliner araçları da trafikte dolaşıyor ve kullanılabiliyor.

    Teslimat yerlerinde 3 farklı park yeri var. 1,2 ve 3 yıldız olarak değişiyor. Farklı zorluklarda yerleştirilmiş. 3 yıldızlı olan alana park ederseniz o kadar puan alıyorsunuz ve seviyenize işleniyor.

    Klasik Amerikan araçlarını da trafikte görüyoruz. Cadillac, karavanlar, okul otobüsleri, üstü açık arabalar(Batı Amerika sonuçta :) ve birçok AI trafik aracı.

    American Truck Simulator diğer oyunlara göre daha canlı bir atmosfere sahip. Şuan video Alpha sürüm olsa da fabrikalarda farklı animasyonlar kazandırılmış işçileri görebiliyoruz.
    Bunların daha da gelişeceğine inanıyoruz.
    Alpha sürüm olduğu için trafik yoğun değil ve sokaklar boş.

    Harita o kadar büyük ki 20 şehir olacağı için üzülmeyin! Çünkü başka bir şehire giderken çok uzun yolunuz ve geçmeniz gereken yerleşim alanları var. Kasabalar vb.

    Yollar zaten uzun ve karmaşık. Klasik şehir giriş çıkışları bulunmuyor. Her yer farklı olarak tasarlanmış ki bu da oyuncuları sabırsızlandırıyor.

    Oyunla ilgili daha fazla bilgi önümüzdeki haftalarda bizimle olacak.

    American Truck Simulator ile 18 Wheels of Steel ruhu geri dönecek!

    American Truck Simulator Türkiyewww.americantrucksim.com

    Ufak bir bilgilendirme! American Truck Simulator resmi olarak Simdepo.com‘da satışa sunulacak. Bu nedenle sizi birçok sürpriz bekliyor.




  • freqX kullanıcısına yanıt
    Henüz Alpha aşamasında, kasması normaldir. Mühim olan tam sürüm oyunun stabil olması.

    ETS 2'ye göre daha stabil, daha iyi fiziklere sahip, daha iyi optimize edilmiş bir oyun bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 27 Ocak 2015; 15:29:53 >
  • 64-bit desteği bu oyun için de geçerli olacak bu nedenle sistemi iyi olanlar rahat rahat oynayabilecek
    32 bit için yeterince geliştirdiler optimizasyon sorunları sınırlamalar yüzündenmiş şimdi 64bit var bakalım önümüzdeki güncellemelerde ve yeni grafik özelliği ile İskandinavya haritasında faydasını görebileceğiz
  • hasan525 H kullanıcısına yanıt
    Polis arabası benim gözümde yenilik değil çünkü ilk oyunlarda vardı, animasyonlarda da durum aynı, ets2'ye üşenip az animasyon yaptılar ats'de bu sayıyı çoğaltılar, ağırlık istasyonları var ama orası büyük ihtimal boş kalacak, mod yapımcıları ise oraya ağırlıktan geçememiş tır önüne araba ve polis koyacak, mod yapımcıları gibi detaycı çalışmaları lazım, oluşan kitle artık detaya önem veriyor.
  • Oynanış videosu çok uzunmuş, ilk 10 dakikasını seyredebildim yalnızca. Tır ve çevre gözüme güzel gözüktü, grafikler iyi duruyor. ama iş seçme alanı, profil ekranı ETS 2'nin birebir aynısı. Keşke oyun bu kadar aynı bir menüyle karşılamasaydı beni.

    Bir de araçtaki gösterge ekranı yine küçük duruyor, ETS 2'de de yalnızca Volvo'da rahatça görünebiliyordu, rakamlar küçücük olmasa keşke.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freqX

    Trafik cezalarını arttırıp, zor parkurları arttırsınlar. Bitmek bilmeyen otobanlar sıkıyor bazen. Biraz da insan koysunlar.
    İnsan derken sadece yürüyen insan değil. Cafeler, çocuk parkları, motorsikletliler, bisiklet yolları vs...



    Onu koysa şehirde güzel sistemler bile fps alamaz. Yapay zekayı işlemciye tam yerleştirmeyi başaramadılar bir türlü.Araba modu yükleyince bile 3 5 araba sık geliyor diye fps baya düşüyor. Keşke yapabilseler ama sağlam özellikler gelmesi lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ah şu oyun güzel bir oyun motoru üzerinde olacaktı ki yapay zekayı düşenmeden istediklerini koyabileceklerdi. Şehre girince binalar +10 aracın bulunduğu ortamda aldığım fps son of rome high da aldığım savaş sahnesiyle bir.Etraftaki ağaçlar bile fps yi mahvediyor. Bence buna çözüm bulmaları lazım önce, amerikan truck mış vs miş hikaye... ETS 2 de bu olayı yapıp 2 3 ayda bir adam gibi şehir gelseydi parayı toplar amerikan truck ı DLC gibi getirir tabiri caizse hayvan gibi bir harita yapardı.Güzelde olurdu bence. Yapacakları tonlarca şey var. Hiç mi bir şirket çıkıp bunların rakibi olmaz arkadaş. Param olsa ben şirket açıp suratlarına vuracam oyun böyle olur diye. Ancak dua ediyoruz. Bakalım ne olcak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -Airbus- kullanıcısına yanıt
    evet buraya da ekleyeceğim düzenlemem lazım
  • Squirrel, SCS Software CEO’su Pavel Sebor Röportajı [Türkçe Çeviri]

    Euro Truck Simulator 2, İskandinavya DLC’si, American Truck Simulator, Euro Coach Simulator, World of Trucks ve SCS Software üzerine önemli bilgiler!


    Geçtiğimiz hafta Squirrel tarafından SCS Software videoları yayınlanmya başlanmıştı. Bu videolarda hem ofisi hem de çalışma koşullarını görmüş olduk. Yeni paketler yeni oyunlar hakkında görüntü ve bilgi elde ettik.

    Ardından bu dizinin 4. bölümünde SCS Software CEO’su Pavel Sebor ile röportaj yayınlandı. Squirrel ETS 2 oyun içi görüntülerinin üzerine röportajın ses kaydını ekleyerek Youtube kanalında paylaştı. Bu röportajda çok önemli bilgiler vardı. Bu nedenle biz de Türkçe çeviri desteği sağlamak istedik.

    Video’da konuşulanlar Türkçe olarak yazıya aktarıldı.



    Türkçesi
    Video’da konuşulanlar sadeleştirilmiştir. Röportaj 2014 Kasım ayının son haftasında gerçekleştirilmiştir. Bu tarihe dikkate alarak okuyunuz.

    **********************************

    PAVEL SEBOR İLE MÜLAKAT

    Bölüme hoş geldiniz. Umarım diğer serilerden de hoşnut kalmışsınızdır.

    American Truck Simulator (2016) [ANA KONU]

    Genel olarak tırların geleceği hakkında ne düşünüyorsun, gelecekte tırlar neler yapabilecek, yani neden insanlar giriş yapmak istemeli, giriş yapmalı? Göründüğü kadarıyla bu sebeplerden birinin sanal şirketler olduğu açık, peki tüm bunlar nereye gidiyor sence?

    -Aslında bir kamyonlar dünyası(World of Trucks) oluşturmamız gerekiyor, ama bu biraz uzun sürecektir tabi ki. Biz eninde sonunda kamyonlar dünyasında(World of Trucks) bir evren oluşturacağız. Firmalar ve tüm sistem ekonomik olarak daha derin olacaklar. Tabi bu sadece bir topluluk portalı değil, sadece yavaş bir başlangıç. Gerçek topluluk ve Multiplayer için VTC(VirtualTruckCompany) bir giriş kapısı olacak. İnsanların zamanla değişen kalıcı profilleri olacak. Böylece insanlar sürekli olarak baştan başlamak yerine kaldıkları yerden devam edecekler. İlk başta herkes aynı deneyimi paylaşacak ama sonra her biri ayrı yollara gidecek, profil sayesinde ise görevlerine kaldıkları yerden devam edecekler. Aslında bizim yapılacaklar listesinde kamyonlar dünyası(World of Trucks) ile ilgili çok fazla şey var. Geçmiş deneyimlerimize de dayanarak oldukça yavaş bir başlangıç yaptık. Şimdi ise Yılbaşı etkinliği ile gelecekte daha neler yapabileceğimiz hakkında birkaç ipucu gösterdik.

    American Truck Simulator (2016) [ANA KONU]

    -Harika. Bize anlattığınız gerçekten büyük planlar. Biraz etrafı ve üzerinde çalıştığınız binlerce planı bize gösterdiniz. Peki bize özellikle odaklandığınız büyük şey olan İskandinavya Modu hakkında neler söyleyebilirsin?

    -Evet, İskandinav Modu şu anda firmamızın yoğunlaştığı işlerden biri. Tabi bu kesinlikle bizim teknoloji gelişimimizi veya diğer işlerimizi etkileyen bir şey değil. Diğer ekiplerimiz de kendi hedefleri doğrultusunda çalışmaktadırlar. Ayrıca World of Trucks ekibimizde yakın gelecekteki hedeflerini tamamlamak için çalışmaktadırlar. Yani firmamız bir işten bir işe atlamamaktadır, her zaman yol kat edilen birden fazla şey vardır.

    -İnsanların blogda gördükleri İskandinavya resimleri ve bugün bana gösterdiğiniz bazı görüntüler de muhteşemdi. Hepimiz onu oynamak istiyoruz. Sizce ne zaman oynayabileceğiz?

    -Aslında ben de kesin bir çıkış tarihi vermeye çalışıyorum. Ekibimizde dahil herkes en kısa zamanda bir tarih bekliyor tabi ki. Şu anda harita üzerindeki çalışmamızı bitirdik. En kötü şekilde bu senenin sonunda bitmiş olması gerekiyor. Ve sonra da test süresine girebileceğiz ki bu da birkaç hafta sürebilir. Belki de daha fazla, birkaç ay gibi. Fakat ilkbaharın başları gibi çıkmış olmalı. Tabi ki kalite önce gelir. Bu yüzden biz de elimizden geldiği kadar yoğun çaba harcıyoruz. Fakat tabi bazı şeyler zamanla oluyor.

    American Truck Simulator (2016) [ANA KONU]

    -American Truck Simulator olarak bugün gördüğüm büyük şey, bence görüntü muhteşem, ne kadar uzaklıkta görüntünün bozulacağını tahmin etmek zor. Peki sizin piyasa çıkış stratejiniz nedir, Açık Beta, Kapalı Beta ya da direkt olarak çıkış, bunun ile ilgili bir fikriniz var mı?

    -Aslında daha bir hafta önce farklı bir fikrimiz vardı ama sürekli gelişiyor, hep olduğu gibi. Tabi direkt olarak tüm kıta halinde çıkarmayacağımız kısmı kesinlik taşımakta. Tabi ki ultimate versiyonu bütün kıtayı kaplayacaktır. Gelecekteki Amrican Truck Simulator’ın sadece haritası için daha şimdiden yüzlerce kez manevra yaptık. Biz Beta olarak yayınlama kararı aldık. Büyük ihtimalle satın alarak dünyayı genişletecek insanlar. Tabi bunlar zamanla olacak şeyler, yıllar alacak şeyler.

    -Şimdi başlangıç olarak California çıkacak herhalde?

    -Evet öyle olacak, minimum seviyedeki oyun California’da başlayacak. Tabi yakın zamanda güncellemelerle birlikte komşu eyaletlerin de açılmasını umuyoruz. İnsanların kendi işleri yapacak yerleri keşfetmelerine ve paralarını kazanmaya yetecek kadar zamana ihtiyacımız var. Başlangıç olarak sadece kıyıdan başlayıp, ilerleyerek kıtanın doğu kıyısını da keşfe çıkacağız.

    -Eminim ki bu bayağı zaman alacaktır, değil mi? Çünkü Amerika gerçekten çok büyük, sadece kuzeyi değil, güneyi de var.

    -Bir şekilde takımımızın ölçeğini artırıp, daha fazla insanı bu işin üzerinde çalıştırtmalıyız. American Truck Simulator bizim, Avrupa serimizden sonraki projemizdir. Tabi bunun için öncelikle satış yapıp takımı büyütmek gerekiyor. Bu şekilde bir fabrika gibi işlerimizi daha hızlı yapabileceğiz. Oyunu başlatıp, oyunculardan yorumlar aldıktan sonra neye ne kadar cüret edeceğimizi ya da ne kadarını karşılayacağımızı bileceğiz. Mesela şu anda 20 ya da daha fazla kişi American Truck üzerinde çalışıyor olmalı lakin biz 5-6 kişiyiz. Dolayısı ile bir şekilde artırmalıyız. Şimdiye kadar işi hiç o kadar düşünmedik, aslında firmamıza o kadar da yük olmak istemiyoruz. Böylece küçük bir ekiple sağlam bir şekilde ilerliyoruz, sonrasında ise neler yapacağımıza bakacağız.

    American Truck Simulator (2016) [ANA KONU]

    -Bence insanlar zaten kuzey Amerika’nın tamamını beklemiyorlar. Çünkü Kaliforniya zaten başlı başına büyük bir eyalet. İnsanlar tabi ki deniz aşırı yerleri de bekleyeceklerdir ama bu ilk başta olmaz, siz de o zamana kadar ekibi genişletmiş olursunuz diye tahmin ediyorum. Ve Coach Simulator, peki bu hala gündemde mi, yoksa uzak bir gelecek planınız mı?

    -Düşündüğümüzde bu konsept şu an iniş çıkışlar yaşamakta. Bu konuda biraz fan topluluklarımız bilgi verecek, buna göre nasıl tatmin edeceğimizi düşüneceğiz. Bizim başlamamız için hızlı bir karara ihtiyacımız olacak ve hadi hemen bunu bir şekilde yapalım diyeceğiz. Tabi bunu birkaç ay sonraki gidişata göre yapabiliriz, çünkü bayağı farklı bir konsept. Ayrıca belki de World of Trucks, Couch’u da kapsayacak ve otobüsler olacak. Mesela şu anda Euro Truck 2’ye otobüs durakları da koymuş bulunmaktayız. Çünkü haritayı iki oyunda da ortak kullanabiliriz. Bu Coach konsepti’ni başlatacak birkaç model üzerinde çalışıyoruz. Şu anda tarih için herhangi bir söz veremiyorum ama önümüzdeki sene içinde insanların çabalarımızı göreceğini ümit ediyorum. Hatta görmekle kalmayıp oynayabilecekler de.

    -Coach Simulator’de oyunun oynayışı da Truck Simulator’den çok farklı. Gerek American Truck Simulator’da olsun gerek Avrupa’dakinde olsun, çok fazla yol, araçlar ve geri kalanlar benzer. Fakat Coach’da ise insanları taşıyoruz, herhangi bir mal değil. Yani onları nasıl alacağız, nerelerde indireceğiz, nasıl olacak yani?

    -Tabi Coach’da insanların bindikleri indikleri yer olsun değişiklikler gösterecek. A noktasından B noktasına seferler olacak ve aralarda da duraklar olacak. Mesela Lonra’dan Almanya’nın bir yerine gidecekler, duraklarda bazı insanlar inip bazıları binecek. Yolcuların memnuniyeti de önemli olacak, onları rahatsız edecek hareketlerden uzak durmamız gerekecek. Otobüs yönetimi için birkaç modelimiz mevcut. Oyun içinde modları değiştirebileceğiz. Tabi bu tırlardan çok farklı, tırda ne kadar deneyimimiz de olsa otobüste sıfırdan başlamamız gerekecek. Yani oyun içinde oyun gibi. İşte bu yüzden bir DLC.

    -Yani temel olarak bizim ne kadar iyi sürdüğümüzü ölçüyor o zaman?

    -Şimdi oyunda tabi ki aptalca ileri geri vitesleme yapmamamız gerekmekte, çünkü yolcuların kafalarını önlere ya da yan camlara çarpmalarını istemeyiz. Zaman çizelgesini takip edip, yolcuları memnun edip, aynı zamanda da sürekli bir yerden başka bir yere seyahat etmelisiniz.

    Bu bölümden sonrasında sadece firmanın planları hakkında bilgi verilmekte;

    Şu anda Euro Truck 3 gibi bir proje söz konusu değildir. 2 devam ettirilecektir. Çünkü sağlam bir oyun, yeni oyuncular sürekli katılmaktadır. Ve insanlar bu şekilde ilgi gösterince biz de yeni kargo çeşitleri, yeni firmalar, yeni görevler, araç için yeni geliştirmeler ekleyeceğiz. World of Trucks bir şemsiye olacaktır, topluluk özelliği ile birlikte multiplayer oynanacak ve farklı teknolojiler kullanılacak.

    Şu anda bitireceğimiz sistemlerden biri de ışıklandırma sistemi olacaktır. Çünkü gökyüzü ve bulutlar gibi etkenler de biraz buna bağlıdır. Çünkü ışıklandırma gerçek dünya deneyiminin en önemli unsurlarındandır. Kontrolü artırmak ve sağlamak için daha akıllı sistem yapmamız gerekiyor, teknoloji grubumuz ise bunun üzerinde çalışıyor. Ayrıca gerek aracın içinde, gerekse dışında olsun bazı geliştirmeler yapmamız gerekiyor.

    Özellikle American Truck Simulator’da teslimat sistemi biraz daha geliştiriliyor, kargo alış ve verişlerinde. Şu anda biliyoruz ki kargo terminalleri hep sıkıcı ve aynı, ama Amerikan bölümü bunları aşmak için uğraşıyor. Ayrıca bu kargo terminallerinin düzenlenmesi hususunda Euro Truck 2 için de çalışılıyor. Biz aslında oyunun daha küçük yaş grubuna sahip oyuncular tarafından da oynanmasını istiyoruz ama bu oyun biraz daha olgun kitle için tır sürme keyfi olarak görülüyor. Biz toplulukların bizden istediklerini hep dinleme cüretinde bulunuyoruz ve bunları da adım adım hayata geçirmek için uğraşıyoruz. Bazen bizi GTA ile karşılaştırıyorlar ama biz hala küçük bir oyunuz ve küçük bir ekibimiz var. Toplasak 10 tane programcımız var, ama her biri de ayrı işler üzerinde çalışıyor olduğundan, yine hepsi toplu olarak bir projeye yönlenemiyor. Biliyorsunuz ki firmayı ayakta tutmak için de daha çok oyun satmamız gerekiyor. Bizim tabi ki firma içerisinde bir çok yapılacak listemiz var, ama bu listenin tamamını hayata geçirmek ise tabi ki yıllar alacaktır.

    Bizim bazı sıkıntılarımız var tabi. Bunlardan en önemlisi para, ondan sonra ise deneyim geliyor. Ama bunları aşmaya çalışıyoruz, kesin olarak sırada neleri çözeceğimizi söyleyemem ama üzerinde uğraştığımız doğrudur.

    Oyunda gerçekten para kazanmak kolay, bir işçi alınıyor ve o sürekli para getiriyor, bu şekilde sürüp gidiyor. Aslında bu şekilde gerçekçilik pek göremiyoruz ve insanda oyun oynama isteği biraz daha azalıyor, çünkü gerçek dünyada bu kadar parayı kazanamayız. Biz de bu gibi sıkıntıları World of Trucks’da dengeleyerek, bu konularda onu bir kurtarıcı olarak görüyoruz. Çünkü bir şekilde yeni oyuncular da kazanmalıyız. Ve para kazanmanın amacının sadece yeni tır almak olmasından çok biraz da kendine yetebilmesi konusu üzerinde formüller bulmaya çalışıyoruz. Mesela bir iki tane kendinize sürücü aldığınızda benzer ekonomi dengesi istiyorsunuz. Bunu da gerçekleştirmek zor bir şey. İşte biz de bu gibi şeyleri düzeltmeye öncelik veriyoruz, yoksa daha çok keşif için uğraşılabilir ama şu anda bu gibi eksiklikler daha önemli. Belki 50 saatten fazla oyunun başında duran oyuncular bütün haritayı ve yerleri görmüş olacaklar. Belki biraz sıkılacaklardır, ama biz de oyuna ufak da olsa yenilikler getirmek için uğraşıyoruz, oyuncuları sıkmamak adına. Tabi diğer oyunlara göre World of Trucks çok daha fazla meydan okuma, değişiklik içeriyor. Bir filoyu idare edince daha da eğlenceli oluyor.

    **********************************

    Bundan sonra ne olacak?

    Euro Truck Simulator 2 için İskandinav DLC’si önümüzdeki aylarda(Mart büyük ihtimalle) çıkacaktır. Bununla birlikte zaten grafik güncellemesi yayınlanacak. Ardından Mercedes-Benz Yeni Actros bekleniyor. Bu süreçte American Truck Simulator’dan daha fazla bilgi ve görüntü yayınlanacak.

    American Truck Simulator için söylenen çıkış tarihi 2015 yılının 3. çeyreğidir. Bu tarih değişebilir.

    Euro Coach Simulator DLC olarak Euro Truck Simulator 2’ye gelecek. Euro Coach DLC ayrı bir arayüzde açılacak. Yukarıda anlatılanlar değişebilir. Buna dikkat ediniz.

    Büyük Resim World of Trucks projesidir. World of Trucks oyuncuları bir araya getirecek bir platformdur. Yukarıda bahsedildiği gibi çoklu oyuncu ve online desteği entegre edilecek.

    Euro Truck Simulator 2 Avrupa’dan yayılmaya başlayacak. American Truck Simulator ise tüm ABD’ye yayılacak. Bu yıllar alacak.

    SCS Software’ın kurduğu altyapı ile birçok şey yapılabilir. Her şeyden önce bu iş gönüllülük gerektiriyor. Bu yüzden deneyimli eleman konusunda sıkıntı yaşıyorlar buna ek olarak maddi sıkıntılar. Bunların hepsi aşılabilecek engeller yeter ki destekleyin!

    Euro Coach’ta Mercedes Travego ile yolcu taşımak istediğinizi biliyorum. Ya da ETS 2’de rigid trucks ile duyurulan BDF Tandem kamyonlar?

    Daha fazla kamyon modeli daha fazla otobüs modeli daha fazla bina obje modelleri ve daha çok ülke!

    Saygılarımla…

    -Hasan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasan525 -- 29 Ocak 2015; 16:14:55 >




  • Ben aslında bütün abd ve kanada yı bekliyordum.California küçük kalacak gibi ki her eyaleti dlc yapmazlar umarım.
  • Stumaster kullanıcısına yanıt
    Her eyalet ücretli olmayacak. Arizona DLC'sinin ücretsiz olarak sunulacağı belirtilmişti(bu röportajda değil). Yeni haritaların gelmesiyle birlikte var olan eyaletlere yeni şehirler de eklenebilir.
  • Açıkcası her eyaletin sonradan ücretli veya ücretsiz çıkması çok kötü olacak. Herkes hevesini alıcak diğer eyaletler gelene kadar. Gerekirse 1 yıl daha bekliyelim de tüm abd çıksın.
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.