Şimdi Ara

PEUGEOT 208 SAHİPLERİ (109. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.791
Cevap
96
Favori
621.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 107108109110111
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Rigor Mortis kullanıcısına yanıt
    Korktuğumdan değil de firene dokunduğum anda başlıyor ıslık çalmaya. Uzun eğimli bir yol düşünün 80 km hızla gidiyorum, sonunda trafik ışıkları var. Eğimin başladığı yerde haliyle yavaşlamak gerekiyor. Benim araba eğimin başından ışıklarda durana kadar ıslık çalıyor. Sinir oluyorum artık :) Tamam normalde ötüyor olabilir de benimki çok ötüyor diye düşündüğüm için anlatıyorum bunları. Sizde de bu kadar oluyor mu?
  • Evet arkadaşlar benim arabam 2012 hatta ilk alanlardan biriyim 22 binde ve balatalar otmeye basladi.artık balatalar da demir tozu kullanıyorlar.uzun mesafe frenlemelerde özelliklede yokuslarda yapmakta.gerçekten çok sıkıntılı bir durum.birde şöyle bir durum var arabanın bu kadar narin olması kullandıkları malzemenin çoğu geri donusumluymus falan:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xProdrivex

    Hocam sende yakın zamadan rötuş boyası sormuşsun bununla ilgili birşey yapabildin mi?

    Ben bir ürün buldum. Ama nasıl yapılır bilemiyorum. Belli olmuyor diyor videoda ama bence belli olacak gibi.

    http://www.hepsiburada.com/peugeot-208-renk-kod-buhar-gri-vgm0-color-n-drive-tas-izi-ve-cizik-rotus-sistemi-p-OTPE20BV7813BSC?productId=otcndpe20bv7813&categoryId=60001060

    Bu hafta içinde sipariş vermeyi planlıyorum.



    Rotus boyası ben servisten küçük bir kaba aldim. Veriyorlar rica ettim:) araba siyahsa dert bitmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • urnez U kullanıcısına yanıt
    yumuşak frende daha çok ötüyor bende acaba balata mı bitiyor diyorum fren mesafesinde sıkıntı yok ö yüzden takmama çalışıyorum
  • Rigor Mortis kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler cevaplar için daha 8000 kmde olunca düşünüyor insan işte. Duymamaya çalışalım artık :)
  • Beyler madem konu ses mevzusundan açıldı, bende uzun zamandır dikkatimi çeken bir konuyu arz etmek isterim. Özellikle otopark rampasına, tümseklere, kasislere girip çıkarken, ÇAPRAZ pozisyonda yokuş aşağı daha belirgin olmak üzere, yani araç esnerken, kasılırken sağ önden geçici yoğun bir gıcırtı duyan oldu mu?

    Yağmurda bu ses gelmiyor, ve camı indirince de azaldığını düşünüyorum. Sağa dönerken çapraz inişlerde belirgin.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Evimde kapalı otopark girişi sizin tariflediğiniz gibi benzer şekilde bir esneme yapıyor.
  • Bende öyle bir ses yok.tek gıcırtı emniyet kemerinden di onuda kendim cozdum:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xProdrivex

    Evimde kapalı otopark girişi sizin tariflediğiniz gibi benzer şekilde bir esneme yapıyor.

    Evet, son derece düşük hızda, rampa/kasis benzeri eğimli yüzeylerde çapraz/direksiyon kıvrık pozisyonda geçerken esneme gıcırtısı geliyor, sizinki de o tarz mı?

    Kapı fitillerinden mi geliyor yoksa süspansiyon/ön takım grubundan mı emin olamıyorum? Sanırım kapı.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Bende de var auni durum. Sol kapidan geliyor sanki cam titrer gibi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde sayın arkadaşlar, henüz aracınızın iç tavan döşemesini herhangi 'nemli' temiz bir bez veya leke çıkarıcı veya ıslak mendil ile temizlediniz mi bilmiyorum, ama bu tür bir temizleme yaparsanız tavan döşemesinin kumaşının tırtıklı/oyuklu yapısının düzleştiğini, yani orjinal yüzeyden pek eser kalmadığını, hattâ pamuklanma yapmaya meyilli olduğunu göreceksiniz. Diyeceğim o ki, tavan kumaşınıda oldukça sıradan ve narin, dandik gruptan seçmiş Peugeot. Temizlemeye pek gelmiyor bu kumaş. Silme izlerinide fazlaca belli ediyor, malum oyuklar arasında karartılar veya kir tutan gözenekler var. Temizlemeye pek gelmiyor 208'in tavan kumaşı özetle. Farklı veya benzer tecrübeleri olan arkadaşların paylaşımlarını okumaktan zevk duyarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Araclarin sinifina hatta ayni modelellerin donanim seviyesine gore malzeme kalitesi degisiyor.

    8 sene once focus 2 kullaniyordum en alt donanimdi. Ghia ya binince yalitimin ve kalite hissinin daha iyi oldugunu gordum.

    Su an sirket araci olarak astra sport donanim 136 beygir kullaniyorum. Alt donanim businesa bindim kalite hissi ve tasarim daha dusuk. B segment araclar da C segmente gore kotu.

    Su aralar bircok arac testi yapiyorum mesela yeni fabia daki kalites hissi ciddi dusuk. Spaceback te keza oyle. Ibiza ciddi kotu. Renault oyuncak gibi, captur dizel edc kullandim, yazik o paraya.

    208 deki en alisamadigimiz nokta motor gucu. 1-2 kisi sehir ici cok sorun olmasada arka koltuklar da doluysa ve biraz rampa varsa, ozellikle de dur-kalk rampalarda, motor gucu zayif kaliyor. Diger konular sineye cekilir. Aracin dizayni gayet guzel.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokselelkn -- 2 Ekim 2015; 20:31:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar koltuk kılıfı sipariş vermiştim çok sukur 2 ayda geldi yarın serviste taktiricam bakalım ne olacak:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karayel52 K kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun kaça mal oldu?
  • 400 TL.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ilgilenen kisiler icin faydali olabilir. Birkac aracin test surusunu yaptim.Ozellikle otomatiklerin.

    En iyi vites gecisleri dsg'de. Fiat'in yeni tct'si dsg ye cok yakin hatta ayni gibi. Tct yani otomatik vites 1.4 140 beygir 500x test ettim. 140 beygir gibi gitmiyor. Yakit tuketimi icin dusuk devirde yuksek viteste gidiyor. Bu da gucu hissedememenize sebep oluyor. Spor modunda test etmedim, daha iyi olabilir. Tct cift kavramali sanziman ilk vites degisiminde vuruntu yapti hatta ilk 3 viteste. Sonra surekli dur kalk yaptim sorun olmadi. Dsg ile ayni diyebilirim.

    Renault captur dizel edc otomatik sanziman test ettim. Hosuma gitmedi. Aracin tokluk hissini sevmedim. Edc sanziman dsg ve tct nin gerisinde. Vites gecislerini bizim etg5 gidi degil tabiki ama hissediliyor.

    308 dizel eat6 120 beygir test ettim. 1'den 2 ye gecis biraz hissediliyor, o da edc kadar. Sonraki vitesler hissedilmiyor. Gayet iyiydi. Ancak aracin hafif oldugu belli. Hafiflik yakiti ve performansi olumlu etkiliyor. Aracin kalite hissi 500x ve capturun kesinlikle ustunde.

    Skoda Fabia 1.2 tsi 110 beygir dsg, skoda rapid spaceback 1.6 dizel dsg kullandim. Fabianin yol tutusu kotu, spacebackinki iyiydi.

    Yine fiat 500x benzinli tct test ederken, 500L dizel 1.3 dualogic test ettim. Gercekten cok kotuydu. 208 etg5 de 2. Vitese gecerken keyifsiz ama sonraki vitesler takacak kadar kotu degilken dialogic rezalet. Ne yapacagini anlamak zor, gecisler cok sarsintili, performan cok kotu. 500L gibi tipi guzel bir araca 500x deki tct yi koymalilar ve su 1.3 dizeli birakmalilar.

    Dizel dsg leon tewt ettim. Guzeldi ancak esp cok sık devreye giriyor.

    500L, 500x, captur tarzi araclar trafige yuksekten bakmak isteyenler, siradisi tasarim icin alinabilir ama C segment arac hissi yok. Kalite algisi dusuk.

    208 etg5 i tasarimi ve donanimi icin aldik. Tek sikayetimiz motor gucune alisamamis olmak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokselelkn -- 3 Ekim 2015; 21:45:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba aküyü bugun ölçtürdüm kışa girmeden aküyü değiştir dedi,, 2013 ocak trafik çıkışlı 38bin km de araç akünün bitmesi normal mı ? Önerdiğiniz akü yasa yer var mı Ankara'da ? Bu arada start stop ara ara çalışmamaya başladıysa akünüz bitiyor Haberinjz olsun :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili arkadaşlar, önceki mesajlarımda servisin bizim 208'ler için rot ayar grubundan 'kamber ve kaster' ayarlarının bulunmadığını, yalnızca 'toe' ayarının bulunduğunu iddia ettiğinden bahsetmiştim.

    Acaba içinizde bilgi sahibi bir lastikçiye veya rot-balansçıya gidecek olan var mı, varsa bu bilgi doğru mu değil mi sorabilir misiniz?

    Sağolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • awsedrzxc A kullanıcısına yanıt
    Akuyle ilgili oldugunu yazmistim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi akşamlar, araç iki gün önce bakıma girdi bir sorunu yoktu bugün yan aynaların açılmadığını gördük. maalesef yan aynaları açamadan aracı kullanmak zorunda kaldık. acaba neden olmuş olabilir 15bin km'de başımıza iş çıkartır mı, bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatabilirse memnun olurum.
  • 
Sayfa: önceki 107108109110111
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.