Net Mahal'i kaldıramıyorum
72 Cevap83465 Görüntüleme3 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


345 Mesaj
25 Ocak 2013; 13:33:53 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Arkadaşlar arama motorlarımın tümüne NetMahal diye bir proğram musallat oldu, dünden beri ne yapsam kaldıramadım, Homepage-Remover i indirdim oda başarısız , ne yapacağımı şaşırdım, bundan kurtulmanın formattan başka yolu yokmu ? yardım edermisiniz ?



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
En Çok Beğenilenler
Ana sayfana musallat olduysa alttaki gibi tarayıcıya sağ tıklayıp chrome.exe yazan yerden sonraki bölümü sil http://www.google.com.tr/ yap firefoxda firefox.exe yazar

[img]http://www.homepage.com... Yoruma Git
Yorumun Devamı Windmark - 25 Ocak 2013; 13:47:12 +4


772 Mesaj
25 Ocak 2013; 13:47:12 

Ana sayfana musallat olduysa alttaki gibi tarayıcıya sağ tıklayıp chrome.exe yazan yerden sonraki bölümü sil http://www.google.com.tr/ yap firefoxda firefox.exe yazar




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Windmark -- 25 Ocak 2013; 13:47:51 >


_____________________________



345 Mesaj
25 Ocak 2013; 14:13:42 

quote:

Orijinalden alıntı: Windmark

Ana sayfana musallat olduysa alttaki gibi tarayıcıya sağ tıklayıp chrome.exe yazan yerden sonraki bölümü sil http://www.google.com.tr/ yap firefoxda firefox.exe yazar



Arkadaşım, sen süpersin, dünden beri inan sinir krizleri geçirdim, denemediğim kalmadı, senin verdiğin örneği uyguladım ve nihayet sayende normale döndüler, çok teşekkürler dostum.


99 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
.ıI CiN Iı.
25 Ocak 2013; 15:09:34 

Banada 22apple diye bişi bulaştı 20 dakika çıldırttı beni


_____________________________



772 Mesaj
25 Ocak 2013; 15:12:52 

quote:

Orijinalden alıntı: refikilhan

quote:

Orijinalden alıntı: Windmark

Ana sayfana musallat olduysa alttaki gibi tarayıcıya sağ tıklayıp chrome.exe yazan yerden sonraki bölümü sil http://www.google.com.tr/ yap firefoxda firefox.exe yazar



Arkadaşım, sen süpersin, dünden beri inan sinir krizleri geçirdim, denemediğim kalmadı, senin verdiğin örneği uyguladım ve nihayet sayende normale döndüler, çok teşekkürler dostum.

Rica ederim aslında google yazsaydın hemen çıkıyordu


_____________________________



345 Mesaj
25 Ocak 2013; 16:47:51 

Sonuçta yardımınizla sorun halledilmiş oldu, tekrar teşekkürler. Ancak bir sorunum daha var, Pikatel Combomax modem sorunu, modemi açıktaktan sonra 2-3 defa kapatıp bekleyerek yeniden açmadan internet gelmiyor,korkuyorum bana yeni bir modem masrafı çıkacak diye.


345 Mesaj
25 Ocak 2013; 16:50:30 

quote:

Orijinalden alıntı: .ıI CiN Iı.

Banada 22apple diye bişi bulaştı 20 dakika çıldırttı beni

İnan 2 gündür ne çektiğimi bir Allah bilir, Windmark arkadaş olmasaydı sanırım başaramayabilirdim.


772 Mesaj
25 Ocak 2013; 17:18:13 

quote:

Orijinalden alıntı: refikilhan

Sonuçta yardımınizla sorun halledilmiş oldu, tekrar teşekkürler. Ancak bir sorunum daha var, Pikatel Combomax modem sorunu, modemi açıktaktan sonra 2-3 defa kapatıp bekleyerek yeniden açmadan internet gelmiyor,korkuyorum bana yeni bir modem masrafı çıkacak diye.

O konuda bilgim yok.


_____________________________



 
3 Mesaj
25 Ocak 2013; 17:43:42 

arkadaslar merhaba, netmahal.com anasayfa uzerinde alt kisimda `Kaldir` menusunden takip ederseniz kaldirma icin uninstallation zaten saglanmis durumda, ulasamayanlar icin http://netmahal.com/uninstall.htm .


_____________________________


Uzaklaştırılmış
7 gün cezanın,
5 gün 16 sa. 7 dk. kadarı kaldı.
25 Ocak 2013; 18:16:10 

Chrome u silip yeniden kurdum bu yüzden.Ancak hala arada bir çıkıyor anlam veremedim.Resim de ki yer de yok öyle bir şey


345 Mesaj
25 Ocak 2013; 18:55:18 

quote:

Orijinalden alıntı: Domates Kızartması

Chrome u silip yeniden kurdum bu yüzden.Ancak hala arada bir çıkıyor anlam veremedim.Resim de ki yer de yok öyle bir şey

Chromeyi bende kökten silmiş yeniden kurmuştum, fakat olmamıştı, sonra Windmark dostumun anlatımını uygulayınca sorun tamemen çözüldü,masaüstündeki Chrome kısa yolunu silin, baslat menüsü chrome kısayolundan özellikleri tıklayın,açılan pencerede, hedef de chrome .exe yazısından sonraki bölümü tamamen silin, onun yerine http://www.google.com.tr/ ekleyin ve uygula tıklayın. sorun çözülecektir.


345 Mesaj
25 Ocak 2013; 19:03:01 

Arkadaşlar, benim bu Pikatel Combomax modem sorunuma çözüm getirebi,lecek bir dost yokmu, modemi birkaç kez açıp kapatmadan internet bağlantısı kurulmuyor, lütfen dostlar yardımcı olurmusunuz ?

Uzaklaştırılmış
7 gün cezanın,
5 gün 16 sa. 7 dk. kadarı kaldı.
25 Ocak 2013; 20:48:54 

quote:

Orijinalden alıntı: refikilhan

quote:

Orijinalden alıntı: Domates Kızartması

Chrome u silip yeniden kurdum bu yüzden.Ancak hala arada bir çıkıyor anlam veremedim.Resim de ki yer de yok öyle bir şey

Chromeyi bende kökten silmiş yeniden kurmuştum, fakat olmamıştı, sonra Windmark dostumun anlatımını uygulayınca sorun tamemen çözüldü,masaüstündeki Chrome kısa yolunu silin, baslat menüsü chrome kısayolundan özellikleri tıklayın,açılan pencerede, hedef de chrome .exe yazısından sonraki bölümü tamamen silin, onun yerine http://www.google.com.tr/ ekleyin ve uygula tıklayın. sorun çözülecektir.

Budur.Çok teşekkürler.


99 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
.ıI CiN Iı.
25 Ocak 2013; 21:10:58 

quote:

Orijinalden alıntı: refikilhan

quote:

Orijinalden alıntı: .ıI CiN Iı.

Banada 22apple diye bişi bulaştı 20 dakika çıldırttı beni

İnan 2 gündür ne çektiğimi bir Allah bilir, Windmark arkadaş olmasaydı sanırım başaramayabilirdim.

Forum bu yüzden var işte


_____________________________



40 Mesaj
25 Ocak 2013; 23:26:23 

Başlık biraz saçma oldu biliyorum. Ama yardıma ihtiyacım var ve nasıl başlık açacağıma karar veremedim. Netmahali biliyorsunuzdur herhalde. Adamlar zorla kullandırıyorlar ya. Nasıl bir uygulamaysa artık. Sitelerinde gösteriyor nasıl kaldırılacağı ama o da işe yaramıyor. Varsayılan arama motorum iyi123 oluyor. Google'ı seçemiyorum bile. Yok neymiş efendim yöneticim tarafından denetleniyormuş. Yardım edenlere ve yardım etmeye çalışanlara çok teşekkür ediyorum.


_____________________________



 
1 Mesaj
26 Ocak 2013; 9:46:56 

Arkadallar aynı şeyi yaptım ama yol ve dosya adı doğrulanmıyor dedi ne yapmalıyım çıldırdım


_____________________________



345 Mesaj
26 Ocak 2013; 10:23:45 

quote:

Orijinalden alıntı: efebalay2001

Arkadallar aynı şeyi yaptım ama yol ve dosya adı doğrulanmıyor dedi ne yapmalıyım çıldırdım

Kardeş, %99 kısayoldaki hedefte chrome.exe yazısına kadarki kısmı ya eksik sildin yada http://www.google.com.tr/ adresini yanlış yazdın, bir kez daha ama eksizsiz denemeni öneririm


 
1 Mesaj
26 Ocak 2013; 10:27:57 

abi olmuyo dediğinizi yaptım
ben ie kullanıyorum lütfen yardım edin



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sörwayne -- 26 Ocak 2013; 10:30:28 >


_____________________________



345 Mesaj
26 Ocak 2013; 10:31:17 

quote:

Orijinalden alıntı: zank

Başlık biraz saçma oldu biliyorum. Ama yardıma ihtiyacım var ve nasıl başlık açacağıma karar veremedim. Netmahali biliyorsunuzdur herhalde. Adamlar zorla kullandırıyorlar ya. Nasıl bir uygulamaysa artık. Sitelerinde gösteriyor nasıl kaldırılacağı ama o da işe yaramıyor. Varsayılan arama motorum iyi123 oluyor. Google'ı seçemiyorum bile. Yok neymiş efendim yöneticim tarafından denetleniyormuş. Yardım edenlere ve yardım etmeye çalışanlara çok teşekkür ediyorum.

Kardeş Windmark arkadaşımız resimli olarak anlatmış, NetMahalli benim sadece google chrome ye değil, mozilla firefox a İnternet explorer de dahil olmak üzere 3 üne birden saldırmıştı, bu yolla hepsinide temizledim, siz Windmark arkadaşın resimli anlatımını uygularsanız bu sorunda kurtulacaksınız.


1471 Mesaj
26 Ocak 2013; 10:51:28 

quote:

Orijinalden alıntı: zank

Başlık biraz saçma oldu biliyorum. Ama yardıma ihtiyacım var ve nasıl başlık açacağıma karar veremedim. Netmahali biliyorsunuzdur herhalde. Adamlar zorla kullandırıyorlar ya. Nasıl bir uygulamaysa artık. Sitelerinde gösteriyor nasıl kaldırılacağı ama o da işe yaramıyor. Varsayılan arama motorum iyi123 oluyor. Google'ı seçemiyorum bile. Yok neymiş efendim yöneticim tarafından denetleniyormuş. Yardım edenlere ve yardım etmeye çalışanlara çok teşekkür ediyorum.

al benden de o kadar


_____________________________


Uzaklaştırılmış
7 gün cezanın,
5 gün 16 sa. 7 dk. kadarı kaldı.
26 Ocak 2013; 11:05:47 

Sabah geri geldi,regeditten bişeyler yaptım bakalım olacak mı bir reset atayım.

Edit : iy123 kaldırılmıyor ya,denetleniyormuymuş neymiş allahın cezası

http://forum.donanimhab...70072757/mpage_2/tm.htm

Arkadaşlar regedit e iy yazıp arayın,sesliibiz.com gibi bişey çıkıyor,onu sildim iyi123 mü ne b..sa kalktı.Şimdi resetliyorum pc yi

Evet geri gelmedi.Bakalım bir daha geri gelecek mi?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Domates Kızartması -- 26 Ocak 2013; 11:16:58 >


1471 Mesaj
26 Ocak 2013; 13:03:57 

ben kurtuldum regeditten silince :))


_____________________________



 
134 Mesaj
26 Ocak 2013; 13:26:11 

en mantikli cozum regedit ayarinda yapacaginiz degisiklikle olur..


_____________________________



345 Mesaj
26 Ocak 2013; 14:51:26 

Hepimize geçmiş olsun ,çeşitli yollarlada olsa kurtulmayı başardık


345 Mesaj
26 Ocak 2013; 14:54:45 

Fakat ben hala Pikatel Combomax modem sorununu çözemedim, bir hayırsever yokmu acaba yardım istesem ?


 
146 Mesaj
26 Ocak 2013; 15:14:07 

arkadaşlar kafayı yiyeceğim ne yaptıysam kaldıramıyorum bu netmahali dediğinizi yapıyorum karşıma şöyle bir uyarı çıkıyor: "hedef kutusunda belirtilen http://www.google.com.tr/ adı geçerli değil. Yol ve dosya adının doğru olmasını sağlayın." aynı zamanda yandex ve explorerede bulaştı ne yapacağım ben???


_____________________________

2006 Chevrolet Kalos - 1.2 8V - Black


345 Mesaj
26 Ocak 2013; 17:45:19 

quote:

Orijinalden alıntı: Çağrı_94

arkadaşlar kafayı yiyeceğim ne yaptıysam kaldıramıyorum bu netmahali dediğinizi yapıyorum karşıma şöyle bir uyarı çıkıyor: "hedef kutusunda belirtilen http://www.google.com.tr/ adı geçerli değil. Yol ve dosya adının doğru olmasını sağlayın." aynı zamanda yandex ve explorerede bulaştı ne yapacağım ben???

Ben, Windmark arkadaşın anlatımını aynen uyguladım ne explorerde kaldı nede mozilla firefox ta . hiçbirinde sorun kalmadı chrome.exe hariç sağ taraftakileri tümüyle sil, chrome.exe dahil sol tarafa hiç dokunma,
exeden sonraya http://www.google.com.tr/ yapıştır uygulaya tıkla tamamdır
Sen,iyi dikkat et bir yerde hata yapıyor olabilirsin.


 
39 Mesaj
27 Ocak 2013; 10:49:24 

quote:

Orijinalden alıntı: sinandeveciler

arkadaslar merhaba, netmahal.com anasayfa uzerinde alt kisimda `Kaldir` menusunden takip ederseniz kaldirma icin uninstallation zaten saglanmis durumda, ulasamayanlar icin http://netmahal.com/uninstall.htm .

tşk. sinan kendi sitelerindekini uyguladım.''exp,firefox ve chrome'' hepsinden kaldırdım.bende dün akşamdan beri ugraşıyordum.hatta yeni sekmelerden kaldırmayı da kendim deneyerek buldum.zaten arama motorlarınıda vermişler sitelerinden nasıl kaldırılacagını.


_____________________________



 
39 Mesaj
27 Ocak 2013; 11:07:25 

bu arada şunu da sormak isterim bu konuda bilgi sahibi arkadaşlara.2 gün önce bilgisayarım daki yeni parçalardan dolayı format atıldı.bir maildeki pdf dosyasını açamadım.adobe reader yukledim yıne açmadı.(neden açmadı anlam veremedim)yıne pdf açıcı yazarak aradım Foxit reader'ı buldum onu yukledim.dosyayı açtı ama bu kez pek pek güvenilir değil dikkatli olun diye uyarı aldım.sizce adobe yi neden açamadım ve foxit İ kaldırmalımıyım pc den?


_____________________________



 
2 Mesaj
27 Ocak 2013; 17:35:53 

kardeşim kalkmıyor dediğini falan yaptım kalkmıyor sinir oldum virüs gibi yav


_____________________________



 
2 Mesaj
27 Ocak 2013; 17:52:25 

orjinal yerinden chromeyi tekrar ykledim düzeldi arkadşlar denemenizi tavsiye ederim


_____________________________



53 Mesaj
28 Ocak 2013; 17:14:24 

Kardeş Çok Teşekkür Ederim Süpersin Valla Kafayı Yemek Üzereydim :)


_____________________________




Fiorino Türkiye


2009 Fiorino 1.3 Multijet Combi Dynamic 80.000 Km
2002 Şahin 1.6ie 78.000 Km


 
891 Mesaj
28 Ocak 2013; 23:11:20 

Bu netmahal ne kadar illet nasıl lanet bir programdır arkadaş silinmiyor nerden geldi bulaştıysa olmuyor. Explorer exe dosyasının sonuna kendini her seferinde ekliyor iyi123 adlı eklentiyi siliyorum açıp kapatınca gene hortluyor.İnsanları zorla taciz ediyorlar lanet olsun bunları googleye spam site olarak bildiricem


_____________________________



Amd Fx 4100 3.6 Ghz Quad-Core Processor \\ Gigabyte 970a-ds3 am3+ 2000mhz (o.c.) sata 3.0 \\ SAPPHIRE Radeon HD 7850 1 GB 256-bit GDDR5 \\ Corsair 8 Gb Vengeance DDR3 1600 MHz Ram \\ 2.5 TB SATA 3.0 Hd \\ Cooler Master Elite Rc-430 500 W Kasa \\ Philips 19" Led Monitör \\ Creative T6160 5+1 Speaker


 
39 Mesaj
29 Ocak 2013; 9:32:09 

quote:

Orijinalden alıntı: xmxksk

Bu netmahal ne kadar illet nasıl lanet bir programdır arkadaş silinmiyor nerden geldi bulaştıysa olmuyor. Explorer exe dosyasının sonuna kendini her seferinde ekliyor iyi123 adlı eklentiyi siliyorum açıp kapatınca gene hortluyor.İnsanları zorla taciz ediyorlar lanet olsun bunları googleye spam site olarak bildiricem

aynen yaa bende sevinmiştim kalktı diye pc yeniden açılınca yine ortaya çıktı.her seferinde kaldırma işlemi mi yapıcaz yani?


_____________________________



 
20 Mesaj
29 Ocak 2013; 12:14:38 

arkadaşalar aynı konudan ben de muzdaribim ie ve chrome a musaalat oldu pc yeniden başlatınca tekrar geliyor lanet olsun netmahali yapanlara yardımcı olsanız bu konuda bilgisi olan varsa?


_____________________________



 
146 Mesaj
29 Ocak 2013; 13:46:23 

quote:

Orijinalden alıntı: issahin

quote:

Orijinalden alıntı: xmxksk

Bu netmahal ne kadar illet nasıl lanet bir programdır arkadaş silinmiyor nerden geldi bulaştıysa olmuyor. Explorer exe dosyasının sonuna kendini her seferinde ekliyor iyi123 adlı eklentiyi siliyorum açıp kapatınca gene hortluyor.İnsanları zorla taciz ediyorlar lanet olsun bunları googleye spam site olarak bildiricem

aynen yaa bende sevinmiştim kalktı diye pc yeniden açılınca yine ortaya çıktı.her seferinde kaldırma işlemi mi yapıcaz yani?

ben son olarak uninstal programını indirdim geldikçe çalıştırıyorum. başka çözüm bulamadım


_____________________________

2006 Chevrolet Kalos - 1.2 8V - Black


 
3 Mesaj
29 Ocak 2013; 15:44:58 

arkadaslar netmahal virus yada malware degil sanirim indirdiginiz uygulamalardan kaynaklaniyor sorun, ustteki metni gormeyen arkadaslar icin netmahal`in nasil kaldirilacagini tekrar soyleyelim;;

27 Ocak 2013; 10:49:24

quote:

Orijinalden alıntı: sinandeveciler

arkadaslar merhaba, netmahal.com anasayfa uzerinde alt kisimda `Kaldir` menusunden takip ederseniz kaldirma icin uninstallation zaten saglanmis durumda, ulasamayanlar icin http://netmahal.com/uninstall.htm .

tşk. sinan kendi sitelerindekini uyguladım.''exp,firefox ve chrome'' hepsinden kaldırdım.bende dün akşamdan beri ugraşıyordum.hatta yeni sekmelerden kaldırmayı da kendim deneyerek buldum.zaten arama motorlarınıda vermişler sitelerinden nasıl kaldırılacagını.




_____________________________



 
336 Mesaj
29 Ocak 2013; 22:00:23 

bu sitede ilk defa noktalı da olsa,banlanacak da olsam küfür edecem. hayatta bozmazdım edebimi burda ama mezar taşlarını ......yim ben bu o.... ç...nın. ne kadar silsende yine geri geliyor. ulan şerefsizler bir de kaldır linki koymuşlar alta, işe yaradığı yok. virüslerler bile bunların lanet sitesinden daha iyi.


_____________________________



 
336 Mesaj
30 Ocak 2013; 11:47:39 

arkadaşlar, eğer bu adilerin virüs ya da malware değil dedikleri ama virüse rahmet okutan netmahal pisliği bulaştıysa ,sakın nette bulduğunuz hiçbir çözümü denemeyin. hem vakit kaybedersiniz, hem de sinirleriniz her kapatıp açmadan sonra bozulur. kesin çözüm sistem geri yükleme. bulaştığı günden bir gün öncesine geri dönün sıkıntı kalmıyor.


_____________________________



 
891 Mesaj
30 Ocak 2013; 13:05:40 

quote:

Orijinalden alıntı: sinandeveciler

arkadaslar netmahal virus yada malware degil sanirim indirdiginiz uygulamalardan kaynaklaniyor sorun, ustteki metni gormeyen arkadaslar icin netmahal`in nasil kaldirilacagini tekrar soyleyelim;;

27 Ocak 2013; 10:49:24

quote:

Orijinalden alıntı: sinandeveciler

arkadaslar merhaba, netmahal.com anasayfa uzerinde alt kisimda `Kaldir` menusunden takip ederseniz kaldirma icin uninstallation zaten saglanmis durumda, ulasamayanlar icin http://netmahal.com/uninstall.htm .

tşk. sinan kendi sitelerindekini uyguladım.''exp,firefox ve chrome'' hepsinden kaldırdım.bende dün akşamdan beri ugraşıyordum.hatta yeni sekmelerden kaldırmayı da kendim deneyerek buldum.zaten arama motorlarınıda vermişler sitelerinden nasıl kaldırılacagını.




Netmahal gördüğüm en illet yapışkan virüs, malware tarzı programlardan. Hangi lanet olası programı indirdim nereden bulaştı bilmiyorum ne varsa silicem en sonunda. Yapışkan,ahlaksız adamlar utanmadan birde uninstal koymuşlar hiçbir işe yaramıyor siliyorum gene çıkıyor uzantısını sildim olmadı, iyi123 eklentisini sildim olmadı, uninstalı indirdim sitesinden gene olmadı hay allahım sövmekten bıktım adamlara. Bu şerefsiz netmahal yüzünden format atmak zorundamıyız şimdi ayıp ya


_____________________________



Amd Fx 4100 3.6 Ghz Quad-Core Processor \\ Gigabyte 970a-ds3 am3+ 2000mhz (o.c.) sata 3.0 \\ SAPPHIRE Radeon HD 7850 1 GB 256-bit GDDR5 \\ Corsair 8 Gb Vengeance DDR3 1600 MHz Ram \\ 2.5 TB SATA 3.0 Hd \\ Cooler Master Elite Rc-430 500 W Kasa \\ Philips 19" Led Monitör \\ Creative T6160 5+1 Speaker


 
336 Mesaj
30 Ocak 2013; 13:08:50 

quote:

Orijinalden alıntı: xmxksk

quote:

Orijinalden alıntı: sinandeveciler

arkadaslar netmahal virus yada malware degil sanirim indirdiginiz uygulamalardan kaynaklaniyor sorun, ustteki metni gormeyen arkadaslar icin netmahal`in nasil kaldirilacagini tekrar soyleyelim;;

27 Ocak 2013; 10:49:24

quote:

Orijinalden alıntı: sinandeveciler

arkadaslar merhaba, netmahal.com anasayfa uzerinde alt kisimda `Kaldir` menusunden takip ederseniz kaldirma icin uninstallation zaten saglanmis durumda, ulasamayanlar icin http://netmahal.com/uninstall.htm .

tşk. sinan kendi sitelerindekini uyguladım.''exp,firefox ve chrome'' hepsinden kaldırdım.bende dün akşamdan beri ugraşıyordum.hatta yeni sekmelerden kaldırmayı da kendim deneyerek buldum.zaten arama motorlarınıda vermişler sitelerinden nasıl kaldırılacagını.




Netmahal gördüğüm en illet yapışkan virüs, malware tarzı programlardan. Hangi lanet olası programı indirdim nereden bulaştı bilmiyorum ne varsa silicem en sonunda. Yapışkan,ahlaksız adamlar utanmadan birde uninstal koymuşlar hiçbir işe yaramıyor siliyorum gene çıkıyor uzantısını sildim olmadı, iyi123 eklentisini sildim olmadı, uninstalı indirdim sitesinden gene olmadı hay allahım sövmekten bıktım adamlara. Bu şerefsiz netmahal yüzünden format atmak zorundamıyız şimdi ayıp ya

sistem geri yükleme yap arkadaşım. kesin çözüm.


_____________________________



123 Mesaj
31 Ocak 2013; 10:24:32 

La arkadaş bende de vardı aynı sorun, n'aptımsa baş edemedim sonunda "regedit"ten uzantılarını sildim ve sistemi geri yükledim. Bakalım tekrar gelecek mi


_____________________________



 
1 Mesaj
31 Ocak 2013; 14:04:14 

Bir çok yol denedim . Her seferinde bilgisayarı yeniden başlatınca geri geldi. Tek çözüm Sistem Geri Yükleme. Netmahal'in yüklendiği tarihten öncesine sisteminizi geri yükleyin. Sorun kalmıyor.


_____________________________



 
2 Mesaj
1 Şubat 2013; 5:47:26 

quote:

Orijinalden alıntı: issahin

quote:

Orijinalden alıntı: sinandeveciler

arkadaslar merhaba, netmahal.com anasayfa uzerinde alt kisimda `Kaldir` menusunden takip ederseniz kaldirma icin uninstallation zaten saglanmis durumda, ulasamayanlar icin http://netmahal.com/uninstall.htm .

tşk. sinan kendi sitelerindekini uyguladım.''exp,firefox ve chrome'' hepsinden kaldırdım.bende dün akşamdan beri ugraşıyordum.hatta yeni sekmelerden kaldırmayı da kendim deneyerek buldum.zaten arama motorlarınıda vermişler sitelerinden nasıl kaldırılacagını.


sitelerinden kaldirma dosyasini saglamislar, sorunsuz bir sekilde kaldirdim..


_____________________________



 
3 Mesaj
1 Şubat 2013; 6:33:33 

anasayfalarindaki kaldirma araciyla netmahali tamemen sildim



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edipakdere -- 1 Şubat 2013; 6:34:34 >


_____________________________



 
1 Mesaj
1 Şubat 2013; 10:48:28 

bu şerefsizlerin kendi sitelerinde tarif ettikleri ve burada da bazı arkadaşların tarif ettiği yöntem hiç bir işe yaramıyor. Uyguladığınızda önce tamam düzeldi diyorsunuz ve gerçekten de yok oluyor, fakat bilgisayarı yeniden başlattığınızda olduğu gibi geri geliyor. Lanet olsun bu netmahale de bunu bu şekilde yaptıran adilere de. Kötüleyebileceğim her türlü ortamda kötüleyeceğim bu siteyi.

Bu arada regeditten yapan ve başarılı olan varsa burada tarif edebilir misiniz lütfen? Teşekkürler.


_____________________________



2156 Mesaj
1 Şubat 2013; 10:57:43 

cclenar ile sil


_____________________________

dikkatteknoloji.com


276 Mesaj
1 Şubat 2013; 19:54:46 

Geçenlerde 22find şimdi de bu çıktı.22find'dan kolay kurtuldum ama bundan kurtulamıyorum.Tüm yöntemleri yaptım,regeditden temizledim ama her bilgisayarı yeniden başlattığımda aynı şey.Var mı çözüm önerisi?


_____________________________



 
2 Mesaj
1 Şubat 2013; 21:21:32 

netmahali kaldirma sayfasindaki kaldirma zimbirtisini indirerek silebilirsiniz bilgisayardan yeniden baslatincada tekrar gelmiyor, sorun cikiyorsa kaldirma sayfasindayken F5leyin tekrar indirin kaldirma aracini oyle silin netmahali. eski kaldirma aracinda bug mi varmis, oyle dedi musteri hizmetleri yenilemisler


_____________________________



 
109 Mesaj
4 Şubat 2013; 11:41:39 




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Sakın Tıklama http://nasilyapalim.com/


 
1 Mesaj
4 Şubat 2013; 23:39:55 

bana bu virüs mü ne haltsa adobe kuruluyla geldi tüm adobe programlarını kaldırdım o da kalktı tekrar adobe kurdum ama bu sefer dikkat edin otomatik işaretli kutucuklar var onlardan birinde netmahal geçiyo o işareti kaldırıp kurun adobe prog.


_____________________________



 
13 Mesaj
5 Şubat 2013; 8:13:31 

ben de çok uğraştım bu illet netmahalle ama dün sitesindeki uninstall indirip çalıştırdıktan sonra bir daha gelmedi. mail de atmıştım dün, zorla bilgisayarın ayarlarını değiştirmeyin virüs gibi davranıyosunuz diye.... tabii cevap gelmedi geleceğini de sanmıyorum. bakıyorum da herkes sıkıntı yaşamış bu netmahalden. virüs programımda engellenen siteler arasında yer alacak bu pislik netmahal.


_____________________________

http://facebookbegenkazan.blogspot.com


 
3 Mesaj
5 Şubat 2013; 10:27:16 

Arkadaslar malesef muazzam bir bilgi kirliligi goruyorum, regedit ayarlarinda degisiklik yapinca tekrar sikinti olmasi normal, daha once yuklenmis olan eklenti bilgisayari her yeni baslatmanizda yada belli bir sure sonra tekrar geri gelecektir;

1. Oncelikle kesinlike regedit ayarlarinda bir degisiklik yapmayiniz EGER REGEDIT AYARLARINDA BIR DEGISIKLIK yaptiysaniz; http://www.yenidosya.co...pe%205.9.0.115%20TR.exe gibi bir indirme dosyasi ile tekrardan normal bir basarili bir kurulum yaptiktan sonra http://www.netmahal.com...nstall.exe?t=1360038022 anasayfasindan saglanan kaldirma aracini indirin.

2. Tum tarayicilarinizi kapatin.

3. netmahal`in anasayfasindan indirdiginiz yazilimi calistirin.

4. anasayfanizin eski haline dondugunu goreceksiniz.

Kolay gelsin...


_____________________________



 
3 Mesaj
5 Şubat 2013; 10:37:00 

edipakdere kardeşim madem çözümü biliyordun neden yukardakinin yerine bunu yazmadın saatlerdir başımda tüy bitti??????


_____________________________



 
3 Mesaj
5 Şubat 2013; 10:46:18 

sitelerinde yazanın dışında bişey yapmamıştım zaten, sildim ve yukarıdaki sorunlarlada karşılaşmadım.. ancak buradaki konuyu contact@netmahal.com 'a bildirince onlar söyledi regedit ayarlarında herhangi bir değişiklik yapılmaması gerektiğini, o yüzden güncelleme yapmak istedim, hala silemeyen arkadaşlar varsa bu şekilde deneyip kaldırabilir, yada direk netmahal ile iletişime girebilirler


_____________________________



 
3 Mesaj
5 Şubat 2013; 10:49:46 

teşekkür ederim işe yaramış görünüyor umarım yine yeniden başlatınca başımıza bela olmaz...


_____________________________



 
3 Mesaj
5 Şubat 2013; 11:33:35 

arkadaşlar edipakderenin yazdıklarını uyguladım ve netmahali kaldırdım, bilgisayarımı da yeniden başlattım 1 saat geçti hiç bir sıkıntı yok.. tekrardan teşekkür ederim!!


_____________________________