- x
aöf 3.sınıf işletme kredili sistem konu özetleri
15 Cevap10622 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


5 Mesaj
16 Aralık 2012; 11:03:06 

Arkadaşlar 3.sınıf işletme okuyorum kitaplara bakarak çalışayım dedim 4 ünite kolay gibi ama kitapta öyle uzun uzadıya çok gereksiz şeyler yazılmış. böyle konu özeti bulabileceğim bir kaynak varmı arkadaşlar ?


_____________________________

Gamesliga Referans'ı için PM


 
280 Mesaj
17 Aralık 2012; 11:46:31 

her ünitenin sonunda özetleri var 1 sayfa.ama ben bütün kitabı okuyorum önemli yerlerini fosforlu kalemle çiziyorum.1 dersin 4 ünitesi 1 günde bitiyo...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Aralık 2012; 12:42:41 

quote:

Orijinalden alıntı: Sfenk$

Arkadaşlar 3.sınıf işletme okuyorum kitaplara bakarak çalışayım dedim 4 ünite kolay gibi ama kitapta öyle uzun uzadıya çok gereksiz şeyler yazılmış. böyle konu özeti bulabileceğim bir kaynak varmı arkadaşlar ?

Şanslısın kardeşim sadece 3.sınıf http://u29444572.letitb...f932e/AOF2012-.rar.html


408 Mesaj
18 Aralık 2012; 20:29:14 

Kitabı okuyorum sıkıla sıkıla, sonrada 10 soruluk testi cevaplıyorum 8 yanlış çıkıyor :S Nasıl vereceğiz bu sınavı


_____________________________

Uyan ey gözlerim gafletten uyan !


5 Mesaj
18 Aralık 2012; 22:33:12 

quote:

Orijinalden alıntı: the_cats


Şanslısın kardeşim sadece 3.sınıf http://u29444572.letitb...f932e/AOF2012-.rar.html

kardeşim çok teşekkür ederim fakat link kırık galiba dosya bulunamadı hatası veriyor site


_____________________________

Gamesliga Referans'ı için PM


 
29 Mesaj
20 Aralık 2012; 1:02:48 

özet bulanlar paylaşsalarda bizde yararlansak Allah rızası için


_____________________________



4 Mesaj
27 Aralık 2012; 13:57:09 

Arkadaslar Merhaba,

Bende 3.sinif isletme okuyorum. Calistigim kaynagi sizinle paylasmak isterim. Pratik ders olarak adlandirilan bi siteden ders calisiyorum. Konular Kredili Sisteme Uygun olarak ozetlenmis ayrica her konudan sonra 1 tane soru soruluyor. Unite bitiminde de test var. Hatalariniza gore sistem hangi konulari tekrar calismaniz gerektigini belirtiyor. Gayet basarili buldum. Benim gibi zaman problemi olan ve gereksiz tonla seyi okumak istemeyenler icin birebir bi sistem.

1 uniteyi yarim saat konu ozetini okuyarak ve yarim saat test cozerek bitirebilirsiniz. 1 uniteyi 1 saatte bitirmek mumkum. Gunde 4 unite calisip 1 ders bitiriyorum.

Buradan siteye ulasarak uye olabilirsiniz. Pratik Ders

Herkese bol sans arkadaslar.


_____________________________

Believe that dreams come true everyday... because they do.


213 Mesaj
2 Ocak 2013; 18:35:02 

Yalnız bu pratik derste 3. sınıf iktisat konularını göremedim uluslar arası iksitat, devlet bütçesi bunların hiçbiri yok ayrıca ücretli bir site bilginiz olsun.


_____________________________

Hayatta istediği şey için korkusuzca savaşanlar başarılı olurlar ...


348 Mesaj
12 Aralık 2013; 20:59:26 

bu site ücretli arkadaşlar free diye vakit kaydı yapmayın.... Zaten yazan elemanda reklam yapmaya gelmiş.


_____________________________

2000 Astra G 1.6
2010 Astra H 1.3 Cdti Easytronic + Bixenon + Washer Jet + Minik Anten


 
3491 Mesaj
13 Aralık 2013; 23:16:39 

Valla ben 2 senedir Lider Yayınları'nın Öğreten sorular ve konu özetleri kitabını alıyorum. Mis gibi (İşletme 3.sınıftayım). Bir üniteyi 1 saatte temizliyorum :) Bir de çıkmış sınav soruları var 2 TL felan, acayip faydalı oluyordu. Geçen sene sadece çıkmış soruları çözerek bir dersten geçmiştim


_____________________________


DH Motorola Moto G Kullanicilari

DH müdavimi.


4 Mesaj
14 Aralık 2013; 11:50:19 

Kardesim reklam yapmaya gelmedim ders calistigim siteyi yazdim. Link verince illa o site icin mi calisiyo oluyoruz ?
1 tl karim varsa siteden Allah belami versin. Ben para odedim ordan calisiyorum. Bedava ozet varsa yollayin bizde calisalim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Believe that dreams come true everyday... because they do.


 
26 Mesaj
12 Ocak 2014; 10:50:07 

kitap kısa ve net değil uzun ve saçmasapan kendi yorumunu katarak yazılmış bir kitap

yani en mantıklısı özetler ya da oturup okucan özetlerini bir bir kendin yazarak çıkarıcan o da zaman kaybı

Bu mesajda bahsedilenler: qx5


_____________________________



1 Mesaj
12 Ocak 2014; 17:07:02 

http://norful.blogspot.com/

Bulabilirsin bu sitede


_____________________________

AÖF-AÖL-Ehliyet-Özel Güvenlik Sınavı-İle İlgili Ders Notları,Çıkmış Sorular,Online Deneme Sınavları Kısaca Herşey Burada.

http://www.norfulpaylasim.com/


552 Mesaj
13 Ocak 2014; 14:28:14 

ben özetleri murat yayınlarından aldım fotokopi bi ünite 2-3 sayfa zaten ama her ders yok işte olmayan dersleride mecbur kitaptan çalışıyorum bazen sıkılıyorum kitaptan çalışırken çok uzun gerçekten.


_____________________________



514 Mesaj
18 Ocak 2014; 13:04:18 

quote:

Orijinalden alıntı: kod17

Kardesim reklam yapmaya gelmedim ders calistigim siteyi yazdim. Link verince illa o site icin mi calisiyo oluyoruz ?
1 tl karim varsa siteden Allah belami versin. Ben para odedim ordan calisiyorum. Bedava ozet varsa yollayin bizde calisalim.

kopyalayıp yollasana o zaman foruma, gerçekten çok inandırıcısın.


_____________________________

<<Bu üye DH gold premium kullanmaktadır.>>


benimle tartışma, seni kendi seviyeme çeker ve tecrübem ile yenerim :)


4 Mesaj
6 Şubat 2014; 15:06:42 

güzel kardeşim adamların para ile sattığı şeyi sana neden kopyalayıp göndereyim ? Yarın bir gün mahkemelik olsam sen mi kurtaracaksın beni ?

Murat Yayınlarının özetli soru bankaları var neden kimse resmini çekip foruma yüklemiyor hiç düşündün mü ?

11 ay önce bi konu açmışım gelin hep beraber özet çıkaralım demişim kimse oralı olmamış inanmıyorsan al konunun linki;
http://forum.donanimhab...292/f_//tm.htm#73294297

Diğer konulara yaptığım yorumları araştır istiyosan faydalı bulduğum şeylerin linkini veriyorum ama maddi bir çıkarım olmadan. Reklam yapıyor olsam yapıyorum derim.

Bu mesajda bahsedilenler: byob


_____________________________

Believe that dreams come true everyday... because they do.
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.281