Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (1000. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
27.027
Cevap
139
Favori
3.055.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 998999100010011002
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,

    Megane 2 aracı altaltmak istiyorum, bu konuda sizlerin deneyiminden yaralanmak sterim.

    Araç üzerinde 17" jantlar ve 225/45/17 lastikler var.

    Birkaç kişi sordum HB araçlarda en iyisi önmer 5cm arkalar 3,5cm olması gerekli dediler.

    Yapan, bilen, soran, soruşturan birileri varsa yardımlarınızı rica ederim.

    Ayrıca Bursa'da bu işlemi yaptırabileceğim birisi var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    ya ben sizin aranıza katılalı 3-4 ay oldu.ancak dediğim gibi megane 2 ile ilgili çok bir şey bilmiyorum.Aracımın ön camına dün demir süpürge düştü ve zaten çatlak olan cam komple çatladı.Camı değiştirmem lazım.Nelere dikkat etmeliyim camı değiştirirken?

    Araçta yağmur sensörü atermik ön cam ve otomatik kararan dikiz aynası var ne yazıkki kaskom yok.Bunlara bir zarar gelir mi yetkili servis harici değişim yaptırsam? Benim için çok önemli çünkü araç satılık ve hatalı birşey yapıp kendimi zarara sokmayım; alan olursa da ah etmesin,"ya e... herif atermik camı söktürmüş dikiz aynası kararmıyor gibisinden söz etmesin arkamdan..

    Bir de bu araçların fiyatları ortalama ne kadar, bir bilgi verirseniz ona göre ilanı güncelleyim. Araç 2004 megane 2 1.5 dci dynamique


    Megane 2 Dynamic için ön camlar piyasada rahatlıkla bulunabiliyor. Atermik olarak değilde Dynamic olarak sorarsanız daha anlaşılır olur




  • Ayrıca arkadaşlar Megane 2 Teknik dökümanlarına ihtiyacım var. Servislerin kullandığı kitapçılardan bahsediyorum. Bi ara indirmiştim ama dosyaları kaybettim. Elinde olan varsa çok makbule geçer
  • Merhaba arkadaşlar;ben aracımı yeni aldım, 2004 megane II authentique 1.6 16V benzin/LPG (BRC) 84000 km manuel vites. problemim arabayı gazda kullanırken lpg tüketimi ile birlikte aynı anda benzinde de azalma olduğunu fark ettim.Daha önceden bir arkadaşımdan duyduğuma göre belli bir devirden sonra ivmelenme için lpg yetmeyip benzine geçiyormuş.Bu konu hakkında ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    ya ben sizin aranıza katılalı 3-4 ay oldu.ancak dediğim gibi megane 2 ile ilgili çok bir şey bilmiyorum.Aracımın ön camına dün demir süpürge düştü ve zaten çatlak olan cam komple çatladı.Camı değiştirmem lazım.Nelere dikkat etmeliyim camı değiştirirken?

    Araçta yağmur sensörü atermik ön cam ve otomatik kararan dikiz aynası var ne yazıkki kaskom yok.Bunlara bir zarar gelir mi yetkili servis harici değişim yaptırsam? Benim için çok önemli çünkü araç satılık ve hatalı birşey yapıp kendimi zarara sokmayım; alan olursa da ah etmesin,"ya e... herif atermik camı söktürmüş dikiz aynası kararmıyor gibisinden söz etmesin arkamdan..

    Bir de bu araçların fiyatları ortalama ne kadar, bir bilgi verirseniz ona göre ilanı güncelleyim. Araç 2004 megane 2 1.5 dci dynamique


    Megane 2 Dynamic için ön camlar piyasada rahatlıkla bulunabiliyor. Atermik olarak değilde Dynamic olarak sorarsanız daha anlaşılır olur

    her dynamique te atermik cam yok sadece 2003 ve 2004 lerde var sonra renault maliyeti düşürmek için düz cam takmaya başladı atermik olarak sorulması doğrudur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    ya ben sizin aranıza katılalı 3-4 ay oldu.ancak dediğim gibi megane 2 ile ilgili çok bir şey bilmiyorum.Aracımın ön camına dün demir süpürge düştü ve zaten çatlak olan cam komple çatladı.Camı değiştirmem lazım.Nelere dikkat etmeliyim camı değiştirirken?

    Araçta yağmur sensörü atermik ön cam ve otomatik kararan dikiz aynası var ne yazıkki kaskom yok.Bunlara bir zarar gelir mi yetkili servis harici değişim yaptırsam? Benim için çok önemli çünkü araç satılık ve hatalı birşey yapıp kendimi zarara sokmayım; alan olursa da ah etmesin,"ya e... herif atermik camı söktürmüş dikiz aynası kararmıyor gibisinden söz etmesin arkamdan..

    Bir de bu araçların fiyatları ortalama ne kadar, bir bilgi verirseniz ona göre ilanı güncelleyim. Araç 2004 megane 2 1.5 dci dynamique


    Megane 2 Dynamic için ön camlar piyasada rahatlıkla bulunabiliyor. Atermik olarak değilde Dynamic olarak sorarsanız daha anlaşılır olur

    her dynamique te atermik cam yok sadece 2003 ve 2004 lerde var sonra renault maliyeti düşürmek için düz cam takmaya başladı atermik olarak sorulması doğrudur


    Dynamic olarak söylettirmekten kastım dynamic araçların ön aynaları ile alt modellerin sensörlerden dolayı ayna birleşim noktaları farklı. Bu yüzden önce modele dikkat edilmelidir.




  • sn hkn1673,
    lpg li meganlarda bu durum normal, lpg de kullansanız bile benzin ibresi de düşer ama gerçekte harcamaz.her 250 km de resetlenir, ayrıca test modunda çalıştırırsanız istediğiniz zaman resetlenir, benim araçta zavoli kit mevcut, otobanda test ettim hızım 155 km\h ulaştığında yaklaşık 4700 rpm devirde otomatik olarak benzine geçiyor, daha altına düşersem tekrar lpg de çalışmaya devam ediyor.
  • Çok teşekkür ederim.Demekki fazla basmayacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    ya ben sizin aranıza katılalı 3-4 ay oldu.ancak dediğim gibi megane 2 ile ilgili çok bir şey bilmiyorum.Aracımın ön camına dün demir süpürge düştü ve zaten çatlak olan cam komple çatladı.Camı değiştirmem lazım.Nelere dikkat etmeliyim camı değiştirirken?

    Araçta yağmur sensörü atermik ön cam ve otomatik kararan dikiz aynası var ne yazıkki kaskom yok.Bunlara bir zarar gelir mi yetkili servis harici değişim yaptırsam? Benim için çok önemli çünkü araç satılık ve hatalı birşey yapıp kendimi zarara sokmayım; alan olursa da ah etmesin,"ya e... herif atermik camı söktürmüş dikiz aynası kararmıyor gibisinden söz etmesin arkamdan..

    Bir de bu araçların fiyatları ortalama ne kadar, bir bilgi verirseniz ona göre ilanı güncelleyim. Araç 2004 megane 2 1.5 dci dynamique


    Megane 2 Dynamic için ön camlar piyasada rahatlıkla bulunabiliyor. Atermik olarak değilde Dynamic olarak sorarsanız daha anlaşılır olur

    her dynamique te atermik cam yok sadece 2003 ve 2004 lerde var sonra renault maliyeti düşürmek için düz cam takmaya başladı atermik olarak sorulması doğrudur


    Dynamic olarak söylettirmekten kastım dynamic araçların ön aynaları ile alt modellerin sensörlerden dolayı ayna birleşim noktaları farklı. Bu yüzden önce modele dikkat edilmelidir.

    o zaman ben hem atermik cam hem de dynamique diyeyim, bu arada bizim megane larda yağ seviyesi sensörü var mı? arabada yağ olmasına rağmen (eksiltme hiç yok) arada yağ seviyesi düşük uyarısı çıkıyor.özellikle araç yıkamacıdan çıktığında (5 yıkamadan 1 inde oluyor). belli süre sonra 10 dakika gibi veya 3-4 defa kontak açıp kapadığımda yazı siliniyor.Sebebi anlamadım acaba diyorum sensörde mi arıza var?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: figor44

    sn hkn1673,
    lpg li meganlarda bu durum normal, lpg de kullansanız bile benzin ibresi de düşer ama gerçekte harcamaz.her 250 km de resetlenir, ayrıca test modunda çalıştırırsanız istediğiniz zaman resetlenir, benim araçta **** kit mevcut, otobanda test ettim hızım 155 km\h ulaştığında yaklaşık 4700 rpm devirde otomatik olarak benzine geçiyor, daha altına düşersem tekrar lpg de çalışmaya devam ediyor.

    4700 DEVİR biraz düşük değilmi
    lpgde 4700 devirde yetişemeyen enjektörü merak ettim doğrusu kitiniz ney acaba


    bende 1-2 defa 6000 devirden sonra benzine attı
    kitim LOVATO
  • arkadaşlar 2006 veya 2007 model megane arıyorum arkadaşın birine km az olucak..dizel olucak,değişeni olmazsa iyi olur. full yada full+full olucak varsa satan arkadaşlar bana yazsınlar
  • üstat devir sayısında yanılıyor olabilirim ama sürat 155 km iken benzine geçiyor...bende kit zavoli,

    inşaallah gene yıldızlamazlar...üstünü
  • kit adını yıldızlıyorlar kodlayarak söyleyeyim şehirlerin baş harflerinin birleşimi,
    zonguldak
    ankara
    van
    ordu
    lüleburgaz
    isparta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi figor44 -- 14 Mayıs 2013; 20:14:27 >
  • hız 155 bile olsa atmaması lazım bence bi gösterin aracı


    lpg ile 150-160 da benzin kullanıcaksam neye yarar uzun yola gidilmez ki o şekilde
  • yarın triger değiştiricem
    tüm parçaları sanayiden aldım orjınal olarak
    420 lira tuttu usta parasıyla 600e kurtulucaz bu triger illetinden

    aldığım parçalar

    5 lt yağ
    hava
    yağ
    polen
    benzin filtreleri
    triger seti
    v kayışı
    devirdaim
    3 lt antifiriz

    sadece v kayışı rulmanı ve kütüğü eksik onu sökünce bakıcaz alıp almamaya karar vericez oda 110 tl orjinali
  • 2009 model 1.5 dci extreme 150.000 km de değişensiz ve boyasız megane ımı satmayı planlıyorum yerine yeni kasa laguna 1.5 dci ya da 2.0 dci almayı planlıyorum. Ne dersiniz arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: useru

    quote:

    Orijinalden alıntı: maviduman1

    quote:

    Orijinalden alıntı: useru

    Kelebek kutusunun adaptasyon ihtiyacı yok, boşuna sağa sola para kaptırmayın.

    iyi güzelde kardeşim form sitelerinde öyle yazıyor. siz bu bilgiyi nereden aldınız acaba. bu araçların kelebek kutusu adım motorlu yani beyin direkt komuta ediyor. sizin dediğiniz de doğru olabilir ama bilgiye kaynak gösterirseniz daha iyi olur. bu arada sorunum hala çözülmedi. birde ben o bahsedilen konum sensörünün fişini çektiğimde bile rolantide sorun olmuyor araba normal çalışıyor ve stop etmiyor.

    Teknik eğitim kitabından alıntı yapayım. Resimler muhtemelen kaynak belirtin sorunuza cevap olacaktır.




    useru bilgilendirme için teşekkürler...

    sorunum devam ediyor. sizce neden ne olabilir.

    olayı başından ve buzamana kadar ki gözlemlerimi yazayım

    aracın röranti ve gaz yememe gibi hiçbir problemi yoktu sadece arada düşük devirlerde bazen kesiklik ve sarsıntı oluyodu hareket halinde iken. bende gaz kelebeğinden olacağını düşündüm. gaz kelebeğinin vidalarını bağlantı hortumunu ve fişinide çektim. dışarıda wd40 ve pamuklu bezle güzelce temizledim. çok kirli değildi ama kurum ve yağ kalıntıları vardı ve tertemiz oldu. sonra geri yerine taktım ve bağlantılarını yaptım. çalıştırmada problem yok çalışıyor ve ısınınca eski seviyelerine geliyor. fakat araba hareket halinde ve belli bir sıcaklığa ulaştığında boşa atığım zaman devir 1100-1800 lerden aşağı inmiyor. bazende hiç bir problem olmadan eski yerine geliyor. ışıkta durduğumda devir düşmediği zaman vitese takıp firenden ayağımı çekmeden debriyajı hafif bırakıyorum devir düşünce boşa alıyorum devir normale dönüyor. bazende firene basılı ilen devir bir iki dakika yüksek kalıp birden eski rolantisinin biraz daha düşük haline geliyor bu sırada firen pedalındada bir yumuşama oluyor. birmiktar aşağıya iniyor yani. bu olaydan sonra iki defa daha kelabeği söktüm yerinden ve boğaz kısmından hava alıyordur belki diye ısıya dayanıklı sıvı conta sürdüm ve güzelce yerine taktım fakat sorunda ne ilerleme nede gerileme oldu. en ufak bir değişiklik olmadı.

    forum sitelerini araştırdığımda sürekli bilgisayarlı adaptasyon yapılması hakkında birsürü bilgi çıkıyor karşıma. Bilgisayarlı adaptasyon yapılmadığında motor devrinde düzensizlikler ve aptallaşma olacağı hakkında.

    bukadar çok megane 2 var fakat benim karşılaştığım sorunla karşılaşan ve çözüm bulan yokmu? Ankarada sorunumu çözebilecek müşterinin cebine değilde işine odaklanan usta varmı tavsiye edebileceğiniz. veya benim dikkat etmem gereken denemem gereken başka birşey varmıdır.(test modunu ve akü kutup başlarını sökmeyide denedim olmadı.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maviduman1

    quote:

    Orijinalden alıntı: useru

    quote:

    Orijinalden alıntı: maviduman1

    quote:

    Orijinalden alıntı: useru

    Kelebek kutusunun adaptasyon ihtiyacı yok, boşuna sağa sola para kaptırmayın.

    iyi güzelde kardeşim form sitelerinde öyle yazıyor. siz bu bilgiyi nereden aldınız acaba. bu araçların kelebek kutusu adım motorlu yani beyin direkt komuta ediyor. sizin dediğiniz de doğru olabilir ama bilgiye kaynak gösterirseniz daha iyi olur. bu arada sorunum hala çözülmedi. birde ben o bahsedilen konum sensörünün fişini çektiğimde bile rolantide sorun olmuyor araba normal çalışıyor ve stop etmiyor.

    Teknik eğitim kitabından alıntı yapayım. Resimler muhtemelen kaynak belirtin sorunuza cevap olacaktır.




    useru bilgilendirme için teşekkürler...

    sorunum devam ediyor. sizce neden ne olabilir.

    olayı başından ve buzamana kadar ki gözlemlerimi yazayım

    aracın röranti ve gaz yememe gibi hiçbir problemi yoktu sadece arada düşük devirlerde bazen kesiklik ve sarsıntı oluyodu hareket halinde iken. bende gaz kelebeğinden olacağını düşündüm. gaz kelebeğinin vidalarını bağlantı hortumunu ve fişinide çektim. dışarıda wd40 ve pamuklu bezle güzelce temizledim. çok kirli değildi ama kurum ve yağ kalıntıları vardı ve tertemiz oldu. sonra geri yerine taktım ve bağlantılarını yaptım. çalıştırmada problem yok çalışıyor ve ısınınca eski seviyelerine geliyor. fakat araba hareket halinde ve belli bir sıcaklığa ulaştığında boşa atığım zaman devir 1100-1800 lerden aşağı inmiyor. bazende hiç bir problem olmadan eski yerine geliyor. ışıkta durduğumda devir düşmediği zaman vitese takıp firenden ayağımı çekmeden debriyajı hafif bırakıyorum devir düşünce boşa alıyorum devir normale dönüyor. bazende firene basılı ilen devir bir iki dakika yüksek kalıp birden eski rolantisinin biraz daha düşük haline geliyor bu sırada firen pedalındada bir yumuşama oluyor. birmiktar aşağıya iniyor yani. bu olaydan sonra iki defa daha kelabeği söktüm yerinden ve boğaz kısmından hava alıyordur belki diye ısıya dayanıklı sıvı conta sürdüm ve güzelce yerine taktım fakat sorunda ne ilerleme nede gerileme oldu. en ufak bir değişiklik olmadı.

    forum sitelerini araştırdığımda sürekli bilgisayarlı adaptasyon yapılması hakkında birsürü bilgi çıkıyor karşıma. Bilgisayarlı adaptasyon yapılmadığında motor devrinde düzensizlikler ve aptallaşma olacağı hakkında.

    bukadar çok megane 2 var fakat benim karşılaştığım sorunla karşılaşan ve çözüm bulan yokmu? Ankarada sorunumu çözebilecek müşterinin cebine değilde işine odaklanan usta varmı tavsiye edebileceğiniz. veya benim dikkat etmem gereken denemem gereken başka birşey varmıdır.(test modunu ve akü kutup başlarını sökmeyide denedim olmadı.)

    kelebek kutusunun dibinde hava filitre borusunun üstünde parmak kalınlığındaki emme manifoldan gelen hortumu taktınızmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dot4

    quote:

    Orijinalden alıntı: maviduman1

    quote:

    Orijinalden alıntı: useru

    quote:

    Orijinalden alıntı: maviduman1

    quote:

    Orijinalden alıntı: useru

    Kelebek kutusunun adaptasyon ihtiyacı yok, boşuna sağa sola para kaptırmayın.

    iyi güzelde kardeşim form sitelerinde öyle yazıyor. siz bu bilgiyi nereden aldınız acaba. bu araçların kelebek kutusu adım motorlu yani beyin direkt komuta ediyor. sizin dediğiniz de doğru olabilir ama bilgiye kaynak gösterirseniz daha iyi olur. bu arada sorunum hala çözülmedi. birde ben o bahsedilen konum sensörünün fişini çektiğimde bile rolantide sorun olmuyor araba normal çalışıyor ve stop etmiyor.

    Teknik eğitim kitabından alıntı yapayım. Resimler muhtemelen kaynak belirtin sorunuza cevap olacaktır.




    useru bilgilendirme için teşekkürler...

    sorunum devam ediyor. sizce neden ne olabilir.

    olayı başından ve buzamana kadar ki gözlemlerimi yazayım

    aracın röranti ve gaz yememe gibi hiçbir problemi yoktu sadece arada düşük devirlerde bazen kesiklik ve sarsıntı oluyodu hareket halinde iken. bende gaz kelebeğinden olacağını düşündüm. gaz kelebeğinin vidalarını bağlantı hortumunu ve fişinide çektim. dışarıda wd40 ve pamuklu bezle güzelce temizledim. çok kirli değildi ama kurum ve yağ kalıntıları vardı ve tertemiz oldu. sonra geri yerine taktım ve bağlantılarını yaptım. çalıştırmada problem yok çalışıyor ve ısınınca eski seviyelerine geliyor. fakat araba hareket halinde ve belli bir sıcaklığa ulaştığında boşa atığım zaman devir 1100-1800 lerden aşağı inmiyor. bazende hiç bir problem olmadan eski yerine geliyor. ışıkta durduğumda devir düşmediği zaman vitese takıp firenden ayağımı çekmeden debriyajı hafif bırakıyorum devir düşünce boşa alıyorum devir normale dönüyor. bazende firene basılı ilen devir bir iki dakika yüksek kalıp birden eski rolantisinin biraz daha düşük haline geliyor bu sırada firen pedalındada bir yumuşama oluyor. birmiktar aşağıya iniyor yani. bu olaydan sonra iki defa daha kelabeği söktüm yerinden ve boğaz kısmından hava alıyordur belki diye ısıya dayanıklı sıvı conta sürdüm ve güzelce yerine taktım fakat sorunda ne ilerleme nede gerileme oldu. en ufak bir değişiklik olmadı.

    forum sitelerini araştırdığımda sürekli bilgisayarlı adaptasyon yapılması hakkında birsürü bilgi çıkıyor karşıma. Bilgisayarlı adaptasyon yapılmadığında motor devrinde düzensizlikler ve aptallaşma olacağı hakkında.

    bukadar çok megane 2 var fakat benim karşılaştığım sorunla karşılaşan ve çözüm bulan yokmu? Ankarada sorunumu çözebilecek müşterinin cebine değilde işine odaklanan usta varmı tavsiye edebileceğiniz. veya benim dikkat etmem gereken denemem gereken başka birşey varmıdır.(test modunu ve akü kutup başlarını sökmeyide denedim olmadı.)

    kelebek kutusunun dibinde hava filitre borusunun üstünde parmak kalınlığındaki emme manifoldan gelen hortumu taktınızmı

    Alıntıları Göster
    kelebek kutusunun dibinde hava filitre borusunun üstünde parmak kalınlığındaki emme manifoldan gelen hortumu taktınızmı




    evet o borular takılı kontrol ettim. hatta yarın tekrar kontrol ederi. teşşekürler.

    yokmu arkadaşlar başına böyle bir problem gelipde çözüm bulan arkadaş cevap bekliyorum hala.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maviduman1 -- 15 Mayıs 2013; 21:48:45 >




  • arkadaşlar dizel megane 2 sahibiyim, yakıt lambası yandıktan sonra yol bilgisayarında 140 km gösteriyordu, bu değer doğrumu sizce. sizde kaç km gösteriyor yol bilgisayarı
  • 
Sayfa: önceki 998999100010011002
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.