Şimdi Ara

Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
4
Favori
34.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu hafta içi errddm ile birlikte sakarya otorkur'da Golf 7 TDI DSG Comfortline test etme şansı yakaladım.

    Öncelikli olarak bir kaç resimle başlayacak olursam;

    Aracın önden görünümü;

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video


    Aracın profilden görünümü;

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video

    Aracın arkadan görünümü;

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video



    Aracın içi

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video



    3 senedir Golf 6 dizel kullanıyorum, 50.00 km devirdik geçen gün.

    Öncelikli olarak aracın kasa değişimi çok başarılı bulanlardanım. Tanıtım fotoğraflarında pek çekici gelmedi bana, ama gerçekte görünce tüm fikrim değişti diyebilirim. Bu kısım kişiye özel tabi, önceki kasanın tasarımını daha başarılı bulabilirsin. Ama bence Golf 7 daha güzel Golf 6'dan. Golf 7'de Golf 4'ün bazı hatlarına rastlamak mümkün. Özellikle farların içine gelen krom çizgi farklı ve hoş bir hava katmış araca. Onun haricinde bixenon ve ''U LED farlar'' (fotoğraflardaki araçta sadece bixenon var - U Ledler bixenon üzerine opsiyonel) araca çok yakışmış.

    Golf 6 daha yuvarlak hatlara sahip. Golf 7'de bunu biraz değiştirmişler.

    En büyük değişiklik aracın iç dizaynında yapılmış. Benim bu sınıfta gördüğüm en kaliteli ve en oturaklı iç dizaynlardan birisi. Herkesin sevebileceği tarz bir iç dizayn olmuş. Piano black kapmaların ilerde çok iz yapmasından başka bir sıkıntı yok. Malzeme kalitesinde Golf 6'ya göre belirgin bir artış yok, ama göze kesinlikle daha çok hitap ediyor diyebilirim. Arka kapının malzemesi biraz sertleştirilmiş, ama Jetta gibi değil kesinlikle, göze batmıyor.

    Sürücüye dönük kokpit ve göstergeler çok hoş. Aracın içinde yanan beyaz led lambalar özellikle gece harika duruyor. Yol bilgisayarının çözünürlüğü Golf 6'ya göre çok yüksek.

    Gelelim işin biraz teknik boyutuna. Golf 7 TDI 105 hp'ye sahip ve 0'dan 100'e çıkma süresi 10.7 saniye. Bu değer Golf 6'ya göre çok iyileştirilmiş. Test sonucunda yakıt tüketimimiz 5.5/100km litre oldu, genelde sakin kullandık ve test arabası 76 km'de idi. Test bittikten sonra kendi arabamla aynı güzergahta ne kadar yakıt tüketirim diye merak ettim ve tamamen aynı kullanımda benim aracım da 6.6 litre /100km oldu.

    Golf 7 gerçekten teknik verilerdeki gibi az yakıyor mu? Evet yakıyor, denedim gördüm. Aracın düşen ağırlığı, rüzgar direnç katsayısının 0.33'ten 0.27'ye düşürülmüş olması, bluemotion teknolojisi ve start stop olması, fren geri kazanım enerjisi gibi bir çok yenilik olması bu aracın teknik verilerini muazzam hale getiriyor.

    Araç Golf 6'da olduğu gibi hala çok sessiz, sürüşü Golf 6'dan daha tok ve konforlu diyebilirim. Aslında konfor olarak net bir şey söylemek istemiyorum, çünkü kullandığım araç dsg ve benim aracım manuel. Otomatik araç her daim daha konforludur benim gözümde.

    Yukarıda da bahsettiğim gibi aracın test etmemdeki en büyük amacım yakıt tüketiminin gerçekten fabrika verilerinde olduğu gibi düşük olup olmadığını görmekti. Bu yüzden pek sert kullanmadım ve yol tutuşunun daha iyi olduğu ya da olmadığı hakkında yorum yapamıyorum. Gözlemlediğim kadarıyla arka süspansiyonların bağımsız olmaması pek bir şeyi değiştirmemiş. En azından Golf 6'dan farklı bir şey hissetmedim.

    Aracın en büyük dezavantajı ise yüksek fiyatı diyebilirim. Özellikle dizel ve dsg'den Doğuş inanılmaz para kırıyor. Comfortline donanımda park sensörlerinin olması beklerdim fakat doğuş sağ olsun, sadece highline'da standart. Hem dizel hem dsg'nin fiyatı düşük olunca, ikisini bir arada kombinasyonda ise fiyat uçuyor. Ama diğer taraftan bakarsak, ucuz araba yok artık. V40 ile arada yaklaşık 20 bin TL fark var. Bana kalırsa çok yüksek bir rakam.

    En iyi kombinasyonlar bana kalırsa benzin ve manuel...Özellikle 1.2 TSI manuel mükemmel teknik verilere sahip. Hızlanması 10.2 sn, ortalama tüketimi 5.0 litre civarı, vergisi senelik 300 TL daha düşük ve dizelinden 12 bin TL daha düşük fiyat etiketine sahip.

    Fakat şuan doğuş'un kotasında 1.2 TSI comfortline manuel yok. Büyük ihtimalle Ocak gibi açılacak ve ben de o zaman Golf 6 dizelden, Golf 7 1.2 tsi'ya geçmeyi düşünüyorum.

    Senelik 30.000 km'den fazla yapmayanlar için dizeli kesinlikle gereksiz buluyorum.

    İlgilenenler varsa gerek pm ve buradan da cevap verebilirim.
    ]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lady GarGara -- 18 Kasım 2012; 0:53:42 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000



    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx


    sorun volvoda değil,sorun forumdaki alman hayranı 5 10 arkadaşımızın golfü premium sınıflara sokma sevdanızda.
    Volvonun ilk günden beri yeri belli zaten.
    Ayrıca V40 A3 BMW 1 gibi arabalarla karşılaştırılır,golfle değil.
    Alman paçavralarının yaptığı karşılaştırmaları ciddiye almaktan vazgeçin bence.
    http://forum.donanimhaber.com/m_68156929/mpage_1/f_/key_//tm.htm#68160203
    Golf bunlarla ancak piyasa arabası olur 2. elde çok tutulur sırayla satılır,premium kompakt sınıfa GİREMEZ.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    Golf 1.2 TSI Comfortline 45.000TL civarı fiyatı gayet iyi bence. Yakıt tüketimi de teoride düşük ama pratikte ne olur bilemiyoruz henüz, jetta'da çok yakıyor deniyordu.

    Comfortline donanım neleri kapsıyor bilen var mı ?

    http://binekarac.vw.com.tr/yeni-golf-donanim.aspx
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan032

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    Golf 1.2 TSI Comfortline 45.000TL civarı fiyatı gayet iyi bence. Yakıt tüketimi de teoride düşük ama pratikte ne olur bilemiyoruz henüz, jetta'da çok yakıyor deniyordu.

    Comfortline donanım neleri kapsıyor bilen var mı ?

    http://binekarac.vw.com.tr/yeni-golf-donanim.aspx

    Sağ ol hocam Comfortline donanımı gayet yeterli bence:)

    Yakıt tüketimi de 5.9 gözüküyor, 6.5 yakar diye düşünüyorum pratikte, vergi olarak da en düşük seviyede. Alınası bir araç..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beamer -- 18 Kasım 2012; 23:38:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan032

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    Golf 1.2 TSI Comfortline 45.000TL civarı fiyatı gayet iyi bence. Yakıt tüketimi de teoride düşük ama pratikte ne olur bilemiyoruz henüz, jetta'da çok yakıyor deniyordu.

    Comfortline donanım neleri kapsıyor bilen var mı ?

    http://binekarac.vw.com.tr/yeni-golf-donanim.aspx

    Sağ ol hocam Comfortline donanımı gayet yeterli bence:)

    Yakıt tüketimi de 5.9 gözüküyor, 6.5 yakar diye düşünüyorum pratikte, vergi olarak da en düşük seviyede. Alınası bir araç..

    Park sensörü yok işte.Yoksa highlineın yüzüne bakılmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan032

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    Golf 1.2 TSI Comfortline 45.000TL civarı fiyatı gayet iyi bence. Yakıt tüketimi de teoride düşük ama pratikte ne olur bilemiyoruz henüz, jetta'da çok yakıyor deniyordu.

    Comfortline donanım neleri kapsıyor bilen var mı ?

    http://binekarac.vw.com.tr/yeni-golf-donanim.aspx

    Sağ ol hocam Comfortline donanımı gayet yeterli bence:)

    Yakıt tüketimi de 5.9 gözüküyor, 6.5 yakar diye düşünüyorum pratikte, vergi olarak da en düşük seviyede. Alınası bir araç..

    Park sensörü yok işte.Yoksa highlineın yüzüne bakılmaz

    park sensoru hediye verirler. benim aracimda da yoktu alirken hediye istedim verdiler:)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşım mevcut aracım Golf 4 elbetteki ses alıyor ayrıca Golf 4 ünden çok çekenlerdenim buda benim şansıma sanırım, ben Golf 7 yi sürdüm araç gerçekten sessiz buldum, yol, motor sesi almıyor (test ettiğim araç dizeldi) ancak belli bir hıza ulaştığında (120 km/h gibi olabilir) bir anda sol ön cam tarafında birden rüzgar sesi duymaya başlıyorsun o kadar sessizlikte ne oluyor falan diyorsun, ancak dönüş yolunda arkadaşım direksiyona geçti ben sağ tarafda o sesi duymadım. Bu aracı kötülemek amacı ile söylemedim ancak bir sıkıntı olduğuda kesin.
    Belliki Golf severlerdensiz bizi Golf kötülüyen kişiler sınıfına sokma bir deneyim yaşadık tesbitlerimizi yazalım istedik. Kaldıki bende Golf severim ve bulsaydım o test sürüşü sonunda Golf 7 alacaktım.

    Bu arada sanırım Yeni golf çıkmasından dolayı Doğuş bayileri taktik değiştirmiş 2 hafta önce 2 ele verdiği fiyatı kabul etmiyor biz o fiyatları söylemiş olamayız demeye başladılar, insanı birde yalancı konumuna sokuyorlar!! 0.86 olan VDF faiz oranını çok yüksek miktarda yukarı çekmişler, Web sayflarında hesaplama yapmak istedim 1 hafta önceki taksit tutarlarınla alakasız ödeme seçenekleri çıktı şok oldum. Yeni kasa Golf ün kaymağını fazlasıyla yemek istiyorlar sanırım.
    Bu tutum hoş değil.

    Golf 7 alana hayırlı olsun kasasız belasız sürmek nasip etsin. Darısı benim başıma.
    Yazımı yayınladıkdan sonra buldum, benim söz ettiğim sorunu araçı test eden yetkili kişide söylemiş ayrıca youtube da Türkçe golf 7 incelemesine bakabilirisiniz aynı problemden söz etmişler. VW bu problemide kısa zamanda giderir diye düşünüyorum.
    http://www.otomobil.com.tr/surus-test-yeni-2013-vw-golf-7-1-4-tsi-140-hp-act-dsg/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leventkalyoncu -- 21 Kasım 2012; 18:58:25 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.