Şimdi Ara

/// YENi PEUGEOT 301 /// (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
217
Cevap
5
Favori
101.505
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    uzaktan kumanda üzerindede açma düğmesi mevcut . . .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Arkadaşlar bu aracın bagajı sadece içeriden mi açılıyor??

    Aracin disinda acmak icin dugme veya anahtar girisi bulunmuyor. Ya iceriden ya da anahtar uzerinden acmaniz gerekli.

    Edit; diger arkadasimiz da cevaplamis,gormemistim pardon.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yasakpınar -- 20 Haziran 2013; 12:53:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Arkadaşlar bu aracın bagajı sadece içeriden mi açılıyor??

    Aracin disinda acmak icin dugme veya anahtar girisi bulunmuyor. Ya iceriden ya da anahtar uzerinden acmaniz gerekli.

    Edit; diger arkadasimiz da cevaplamis,gormemistim pardon.

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler.

    Çok yanlış bir özellik olmuş.

    Anahtar yanında değilse illa içeri girilicek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Teşekkürler.

    Çok yanlış bir özellik olmuş.

    Anahtar yanında değilse illa içeri girilicek

    Evet bazen sinir bozucu olabiliyor. En azından diğer bazı Peugeot modelleri gibi model numarasındaki sıfırından (0) düğme olsa iyi olurdu.
  • Yasakpınar kullanıcısına yanıt
    Aracınızı kazasız belasız kullanmanız dileğiyle hayırlı olsun dileklerimi iletmek isterim.
    Hız sabitleyici için verdiğiniz bilgiden doleyı teşekkür ederim.
    Müzik sistemi ile ilgili yanlış yazmışım. çok iyi performans beklemiyorsanız yeterli diyecektim.
    Bu arada benim koltuklarım bej renkli, sanırım sizin de öyledir. Kılıf kullanmak istemiyorum ama
    koltuklar kirleniyor. bu konuda yardımcı olabileceğiniz bir bilgi varsa ve paylaşırsanız sevinirim.
    Tekrar teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkgcn79

    Aracınızı kazasız belasız kullanmanız dileğiyle hayırlı olsun dileklerimi iletmek isterim.
    Hız sabitleyici için verdiğiniz bilgiden doleyı teşekkür ederim.
    Müzik sistemi ile ilgili yanlış yazmışım. çok iyi performans beklemiyorsanız yeterli diyecektim.
    Bu arada benim koltuklarım bej renkli, sanırım sizin de öyledir. Kılıf kullanmak istemiyorum ama
    koltuklar kirleniyor. bu konuda yardımcı olabileceğiniz bir bilgi varsa ve paylaşırsanız sevinirim.
    Tekrar teşekkür ederim.
    kapılar kilitlendiğinde araç çalışırken veya araçtan indikten sonra içerden açılmak istenildiğinde açılıyor mu acaba???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halils2

    kapılar kilitlendiğinde araç çalışırken veya araçtan indikten sonra içerden açılmak istenildiğinde açılıyor mu acaba???

    Sorunuz bence biraz karışık olmuş tam anlayamadım ama şöyle cevap vereyim:

    Tam emin değilim tekrar bakarım ama sanırım 10 km/s hızdan sonra kapılar otomatik olarak kilitleniyor. Kapılardan birisi açıldığında kapı kilitleri açılıyor ve tekrar kilitlenmesi için hareket edip 10 km/s hıza çıkmanız veya orta konsolda bulunan düğmeyle kapamanız gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkgcn79

    Aracınızı kazasız belasız kullanmanız dileğiyle hayırlı olsun dileklerimi iletmek isterim.
    Hız sabitleyici için verdiğiniz bilgiden doleyı teşekkür ederim.
    Müzik sistemi ile ilgili yanlış yazmışım. çok iyi performans beklemiyorsanız yeterli diyecektim.
    Bu arada benim koltuklarım bej renkli, sanırım sizin de öyledir. Kılıf kullanmak istemiyorum ama
    koltuklar kirleniyor. bu konuda yardımcı olabileceğiniz bir bilgi varsa ve paylaşırsanız sevinirim.
    Tekrar teşekkür ederim.

    Teşekkür ederim arkadaşım.

    Koltukları ben özellikle bej istemedim çünkü aynı sizin de dediğiniz gibi kirlenme sorunları yaşanabiliyor. Bu yüzden siyah aldım. O yüzden bu konuda malesef pek yardımcı olamayacağım fakat bence de kılıf kullanmayın. Orjinal kılıfları kullanmaya devam edip kirlendiğinde iyi bir koltuk temizleyicisiyle temizleyin. Yani ben olsam böyle yapardım.




  • Yasakpınar kullanıcısına yanıt
    cvp için teşekkürler madem karışık şöyle izah edeyim opellerde kapıları kilitlediğiniz taktirde iç kapı kolundan da açmaya çalışsanız dışardan da açmaya çalışsanız kilitleri kumandadan ya da kapıdaki kilit dilini kaldırmadığınız sürece kapı kilitleri açılmıyor. sorma sebebim arkada çocuk olduğunda kapıları kilitlediğimde kapı kollarından biriyle kapılar açılıyor mu onu merak ettim imzamdaki aracımda da açılıyor ama böyle istemiyorum kapıları sadece ben istersem açacam içerden de dışardan da özellikle içerden. çocuk kilidi kullanmak istemiyorum yetişkin binince inip kapı açmak gerekiyor özel şoför gibi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halils2

    cvp için teşekkürler madem karışık şöyle izah edeyim opellerde kapıları kilitlediğiniz taktirde iç kapı kolundan da açmaya çalışsanız dışardan da açmaya çalışsanız kilitleri kumandadan ya da kapıdaki kilit dilini kaldırmadığınız sürece kapı kilitleri açılmıyor. sorma sebebim arkada çocuk olduğunda kapıları kilitlediğimde kapı kollarından biriyle kapılar açılıyor mu onu merak ettim imzamdaki aracımda da açılıyor ama böyle istemiyorum kapıları sadece ben istersem açacam içerden de dışardan da özellikle içerden. çocuk kilidi kullanmak istemiyorum yetişkin binince inip kapı açmak gerekiyor özel şoför gibi :)

    Evet şimdi sorunuzu daha iyi anladım. Ancak vereceğim cevap sizi memnun etmeyecek Çünkü malesef ben de pek sevmesem de kapı kilitli olduğu halde içeriden kapı kolunu çektiğinizde kapılar açılıyor. Yeni nesil çoğu araçta bu durum böyle malesef.




  • Yasakpınar kullanıcısına yanıt
    :( anladım teşekkürler cvp için
  • erkgcn79 E kullanıcısına yanıt
    sana orijinal koltuk kılıfı önerebilirim taktıranlar gayet memnun . . . benımde açık renk ama taktırmayı düşünmedim orijinal havası daha başka . . .
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-301-oto-kilifi-ozel-dikim-oto-kilifi-dosemecioglu-121770302/detay/
  • 2013 model 1.2 active benzinli.
    2012 model 1.6 benzinli. Bayi geçen sene stok fazlası çekmiş. Ellerinde kalmış. 0 km.deri koltuklu filan. Full model. Fiyatına 40000 TL diyor ve 35000'e kadar dusuyor bu 2012 için. 2013 fiyatı 34000. Onun için henüz pazarlık yapmadım.

    Çok kararsizim. 2012 araç alınır mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phaeton26

    uzaktan kumanda üzerindede açma düğmesi mevcut . . .
    Merhaba arkadaşlar
    Bir peugeot 301 kullanıcısı olarak araç hakkında olumlu olumsuz yönlerini anlatim
    1.6 hdi actıve 39.000tl şu an 6000km 3 ay oldu kullanmaktayım
    araç tam bir aile için uygundur
    malzeme kalitesi düşük ama fiyatına göre gayet başarılı
    140 km hızdan sonrası savrulma hissi vererek tehlike arz ediyor
    fabrikasyon lastikleri çok kalitesiz yol tutuşu vasat ve mümkün olduğunca ince tutmuşlar
    multimedia,yol bilgisayarı,hız sabitleme,Bluetooth paketi başarılı
    motor 1.6 dizel çok az yakıyor ve performansı harika
    cam açma kapama düğmeleri bahsedildiği kadar sorun olmuyor belli zamandan sonra alışılıyor

    Bu araçtan daha fazla bir şey beklemeyin ben bir çocuk babası olarak bana fazlasıyla yetiyor
    SAYGILARIMLA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Direksiyon arkasindaki kulakciklardan muzik sistemi kontrolu tum donanim paketlerinde var

    Öğrenmek istediğim buydu.

    Direksiyon altında kumandalar varsa sorun yok.

    Dedim ekonomi için bunudamı kıstılar.

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar ,
    2012 kasım ayında aldığım 301 16HP 92 BG Alure aracımda yaşadığım bazı problemleri sizlerle paylaşmak istiyorum

    1-) 60 -100 km arasında şanzumanda rahatsız edici bir uğultu sesi geliyor.

    2-) Aracta debriyaj basılı ve 1. viteste yada fark etmez 2.3.4.5 te olabilir istediğiniz kadar gaz pedalına basın 2000 d/d yı geçmiyor. Geri viteste ise 1500 d/d yı geçmiyor.

    301 i olan arkadaşlar bu iki konuya dikkat etsinler, ben başka 301 lerde de denedim hepsinde aynı problem var. Devrin yükselmemesi limitlerin olmasında kaynaklanıyor. Servise de gittim merkezide aradım. Ama anlamadığım bu devirlerde limitin ne işi var. Araç yüklü klima açık ve çok dik bir rampada iseniz çok ciddi sıkıntı yaratıyor kalkışta çok dikkatli ve aracın keyfini bekliyerek kalkmanız lazım. Yani aracın canı ne zaman isterse o zaman gidebiliyosunuz.paşanın keyfini bekliyoruz gaz yiyecekte bizde kalkacağız. Nasıl 120 yıllık tecrube bir milyon km yol testi bu anlamadım. Heralde araçtan hiç anlamayan birine test ettirmişler..

    Diağer 301 kullanıcısı olan arkadaşlar bu konu ile ilgili mutlaka peugeot merkeze bildirimde ve şikayette bulunsunlar başka türlü problem ile ilgili çözüme gitmiyecekler.




  • Merhaba arkadaşlar ,
    2012 kasım ayında aldığım 301 16HP 92 BG Alure aracımda yaşadığım bazı problemleri sizlerle paylaşmak istiyorum

    1-) 60 -100 km arasında şanzumanda rahatsız edici bir uğultu sesi geliyor.

    2-) Aracta debriyaj basılı ve 1. viteste yada fark etmez 2.3.4.5 te olabilir istediğiniz kadar gaz pedalına basın 2000 d/d yı geçmiyor. Geri viteste ise 1500 d/d yı geçmiyor.

    301 i olan arkadaşlar bu iki konuya dikkat etsinler, ben başka 301 lerde de denedim hepsinde aynı problem var. Devrin yükselmemesi limitlerin olmasında kaynaklanıyor. Servise de gittim merkezide aradım. Ama anlamadığım bu devirlerde limitin ne işi var. Araç yüklü klima açık ve çok dik bir rampada iseniz çok ciddi sıkıntı yaratıyor kalkışta çok dikkatli ve aracın keyfini bekliyerek kalkmanız lazım. Yani aracın canı ne zaman isterse o zaman gidebiliyosunuz.paşanın keyfini bekliyoruz gaz yiyecekte bizde kalkacağız. Nasıl 120 yıllık tecrube bir milyon km yol testi bu anlamadım. Heralde araçtan hiç anlamayan birine test ettirmişler..

    Diağer 301 kullanıcısı olan arkadaşlar bu konu ile ilgili mutlaka peugeot merkeze bildirimde ve şikayette bulunsunlar başka türlü problem ile ilgili çözüme gitmiyecekler.

    Açıkçası ben bu aracı aldığıma alacağıma pişman oldum almayı düşünen varsa sakın derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cd79

    Merhaba arkadaşlar ,
    2012 kasım ayında aldığım 301 16HP 92 BG Alure aracımda yaşadığım bazı problemleri sizlerle paylaşmak istiyorum

    1-) 60 -100 km arasında şanzumanda rahatsız edici bir uğultu sesi geliyor.

    2-) Aracta debriyaj basılı ve 1. viteste yada fark etmez 2.3.4.5 te olabilir istediğiniz kadar gaz pedalına basın 2000 d/d yı geçmiyor. Geri viteste ise 1500 d/d yı geçmiyor.

    301 i olan arkadaşlar bu iki konuya dikkat etsinler, ben başka 301 lerde de denedim hepsinde aynı problem var. Devrin yükselmemesi limitlerin olmasında kaynaklanıyor. Servise de gittim merkezide aradım. Ama anlamadığım bu devirlerde limitin ne işi var. Araç yüklü klima açık ve çok dik bir rampada iseniz çok ciddi sıkıntı yaratıyor kalkışta çok dikkatli ve aracın keyfini bekliyerek kalkmanız lazım. Yani aracın canı ne zaman isterse o zaman gidebiliyosunuz.paşanın keyfini bekliyoruz gaz yiyecekte bizde kalkacağız. Nasıl 120 yıllık tecrube bir milyon km yol testi bu anlamadım. Heralde araçtan hiç anlamayan birine test ettirmişler..

    Diağer 301 kullanıcısı olan arkadaşlar bu konu ile ilgili mutlaka peugeot merkeze bildirimde ve şikayette bulunsunlar başka türlü problem ile ilgili çözüme gitmiyecekler.

    Açıkçası ben bu aracı aldığıma alacağıma pişman oldum almayı düşünen varsa sakın derim

    Merhabalar,

    Ben de 2012 Kasım ayında HDI Allure aldım. Yani sizle tamamiyle aynı aracım. Öncelikle sormak istediğim aracınız kaç kilometrede ?

    Diğer dediklerinize yorumum ise şöyle:

    1) 60-100 km arasında şanzımandan gelen uğultu sesi dediğiniz durum benim aracımda yok. Tahminimce sizin araçtan daha yüksek km'ye yapmış olmama rağmen öyle bir sorun yaşamadım,sizin araçla alakalı özel bir durum olabilir diye düşünüyorum.

    2) Bu aslında bir problem değil,aracın aktarma organlarını korumak için düşünülmüş bir sistem olduğunu okumuştum veya duymuştum, mantıklı geldi. Tüm 301'lerde bu durumun olması bu yüzden çok anormal değil,bir problem de değil. Ayrıca ileri viteslerde devir 2000'i değil 2500'ü geçmiyor. Bunun dışında geri viteste 1500'ü değil 1750'yi geçmiyor. Burada bilgi yanlışları var.

    "Bu devirlerde ne işi var?" diye sormuşsunuz ve size kendi tahminlerimce şöyle cevap verebilirim; araç en yüksek torkunu (230 nm) zaten 1750 devirde veriyor. Yani araç torkunun zirvesine kadar zaten devirleniyor. Ayrıca şöyle de bir durum var ki eğer 5 km gibi çok çok az bile hızla ilerlerseniz devir sabitlenmiyor ve istediğiniz devire kadar çıkıyorsunuz. Ama zaten dizel araçların yüksek devir çevirmeleri gibi bir gereklilik de yok.

    En merak ettiğim kısıma geldim şimdi; 3 sene 80 bin km boyunca Mazda 2 kullandım. Altı üstü 1300 motor 86 beygir 122 nm torklu atmosferik benzinli motorlu bir araçtı. 80 bin km boyunca bir sürü yere gerek yalnız gerek 5 kişi klima açık gittim de hiç bir sorun yaşamadım. Sadece bazı yokuşlarda vites küçültmek gerekiyordu doğal olarak. Siz nasıl oluyor da turbo dizel ve 230 nm'lik bir araçla yokuşlarda kalıyorsunuz bunu aklım almadı gerçekten. Zaten turbo dizel araçlar yük altında olsa dahi normal koşullara göre çok fazla fark göstermiyorlar, böylede bir durum var.

    Bunun dışında,301'i test eden neredeyse her kişi aracın dizel motorundan oldukça memnun kaldığını ifade ediyor. Hem tüketim hem performans olarak gerçekten günümüz için çok iyi.Aracın tek eleştirilemeyecek kısmı motoru denebilir.

    Saygılarımla ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeTha

    2013 model 1.2 active benzinli.
    2012 model 1.6 benzinli. Bayi geçen sene stok fazlası çekmiş. Ellerinde kalmış. 0 km.deri koltuklu filan. Full model. Fiyatına 40000 TL diyor ve 35000'e kadar dusuyor bu 2012 için. 2013 fiyatı 34000. Onun için henüz pazarlık yapmadım.

    Çok kararsizim. 2012 araç alınır mı?


    Ben olsam alırdım,boş araca binmekten daha iyidir. Ayrıca deri koltuklu bir model bilmiyordum. O nasıl olmuş ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: cd79

    Merhaba arkadaşlar ,
    2012 kasım ayında aldığım 301 16HP 92 BG Alure aracımda yaşadığım bazı problemleri sizlerle paylaşmak istiyorum

    1-) 60 -100 km arasında şanzumanda rahatsız edici bir uğultu sesi geliyor.

    2-) Aracta debriyaj basılı ve 1. viteste yada fark etmez 2.3.4.5 te olabilir istediğiniz kadar gaz pedalına basın 2000 d/d yı geçmiyor. Geri viteste ise 1500 d/d yı geçmiyor.

    301 i olan arkadaşlar bu iki konuya dikkat etsinler, ben başka 301 lerde de denedim hepsinde aynı problem var. Devrin yükselmemesi limitlerin olmasında kaynaklanıyor. Servise de gittim merkezide aradım. Ama anlamadığım bu devirlerde limitin ne işi var. Araç yüklü klima açık ve çok dik bir rampada iseniz çok ciddi sıkıntı yaratıyor kalkışta çok dikkatli ve aracın keyfini bekliyerek kalkmanız lazım. Yani aracın canı ne zaman isterse o zaman gidebiliyosunuz.paşanın keyfini bekliyoruz gaz yiyecekte bizde kalkacağız. Nasıl 120 yıllık tecrube bir milyon km yol testi bu anlamadım. Heralde araçtan hiç anlamayan birine test ettirmişler..

    Diağer 301 kullanıcısı olan arkadaşlar bu konu ile ilgili mutlaka peugeot merkeze bildirimde ve şikayette bulunsunlar başka türlü problem ile ilgili çözüme gitmiyecekler.

    Açıkçası ben bu aracı aldığıma alacağıma pişman oldum almayı düşünen varsa sakın derim

    Merhabalar,

    Ben de 2012 Kasım ayında HDI Allure aldım. Yani sizle tamamiyle aynı aracım. Öncelikle sormak istediğim aracınız kaç kilometrede ?

    Diğer dediklerinize yorumum ise şöyle:

    1) 60-100 km arasında şanzımandan gelen uğultu sesi dediğiniz durum benim aracımda yok. Tahminimce sizin araçtan daha yüksek km'ye yapmış olmama rağmen öyle bir sorun yaşamadım,sizin araçla alakalı özel bir durum olabilir diye düşünüyorum.

    2) Bu aslında bir problem değil,aracın aktarma organlarını korumak için düşünülmüş bir sistem olduğunu okumuştum veya duymuştum, mantıklı geldi. Tüm 301'lerde bu durumun olması bu yüzden çok anormal değil,bir problem de değil. Ayrıca ileri viteslerde devir 2000'i değil 2500'ü geçmiyor. Bunun dışında geri viteste 1500'ü değil 1750'yi geçmiyor. Burada bilgi yanlışları var.

    "Bu devirlerde ne işi var?" diye sormuşsunuz ve size kendi tahminlerimce şöyle cevap verebilirim; araç en yüksek torkunu (230 nm) zaten 1750 devirde veriyor. Yani araç torkunun zirvesine kadar zaten devirleniyor. Ayrıca şöyle de bir durum var ki eğer 5 km gibi çok çok az bile hızla ilerlerseniz devir sabitlenmiyor ve istediğiniz devire kadar çıkıyorsunuz. Ama zaten dizel araçların yüksek devir çevirmeleri gibi bir gereklilik de yok.

    En merak ettiğim kısıma geldim şimdi; 3 sene 80 bin km boyunca Mazda 2 kullandım. Altı üstü 1300 motor 86 beygir 122 nm torklu atmosferik benzinli motorlu bir araçtı. 80 bin km boyunca bir sürü yere gerek yalnız gerek 5 kişi klima açık gittim de hiç bir sorun yaşamadım. Sadece bazı yokuşlarda vites küçültmek gerekiyordu doğal olarak. Siz nasıl oluyor da turbo dizel ve 230 nm'lik bir araçla yokuşlarda kalıyorsunuz bunu aklım almadı gerçekten. Zaten turbo dizel araçlar yük altında olsa dahi normal koşullara göre çok fazla fark göstermiyorlar, böylede bir durum var.

    Bunun dışında,301'i test eden neredeyse her kişi aracın dizel motorundan oldukça memnun kaldığını ifade ediyor. Hem tüketim hem performans olarak gerçekten günümüz için çok iyi.Aracın tek eleştirilemeyecek kısmı motoru denebilir.

    Saygılarımla ..

    Gayet açıklayıcı cevap olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thunder 06 -- 3 Temmuz 2013; 17:42:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: SeTha

    2013 model 1.2 active benzinli.
    2012 model 1.6 benzinli. Bayi geçen sene stok fazlası çekmiş. Ellerinde kalmış. 0 km.deri koltuklu filan. Full model. Fiyatına 40000 TL diyor ve 35000'e kadar dusuyor bu 2012 için. 2013 fiyatı 34000. Onun için henüz pazarlık yapmadım.

    Çok kararsizim. 2012 araç alınır mı?


    Ben olsam alırdım,boş araca binmekten daha iyidir. Ayrıca deri koltuklu bir model bilmiyordum. O nasıl olmuş ?

    Ben de aldım..

    Çünkü kararımı verip almaya gittiğim gün her zamanki satış temsilcisi yoktu. İşi çıkmış. Not bırakmış ve benimle başka biri ilgilendi. Yanlışlık yaptılar ve fiyatı umduğumdan daha aşağı çektiler. Ama takdir ettim; yanlışlıklarından dönmediler. 34000'e aldım. Ayrıca umduğumdan daha fazla özellikli çıktı araç. Resimlerden de görebileceğiniz gibi bluetooth ve yol bilgisayarlı müzikçalar, çelik jant, deri koltuk, park sensörü, vs.. Zaten 2012 Ekim'miş.


     /// YENi PEUGEOT 301 ///  /// YENi PEUGEOT 301 ///  /// YENi PEUGEOT 301 ///  /// YENi PEUGEOT 301 ///



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A.R.E.S. -- 4 Temmuz 2013; 16:30:30 >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.