Şimdi Ara

STILO FOREVER :) (1501. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
33.436
Cevap
77
Favori
1.789.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14991500150115021503
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • akrepler gelmiş, ewdeymiş toprağım
  • hadi hayırlı olsun topragım.
  • saol toprağım..birazdan babam götürüp taktıracakmış... taktırsında resimlerini eklerim hemen...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: afiLi_01

    saol toprağım..birazdan babam götürüp taktıracakmış... taktırsında resimlerini eklerim hemen...



    Hayırlı olsun Caner
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stilock


    quote:

    Orijinalden alıntı: afiLi_01

    saol toprağım..birazdan babam götürüp taktıracakmış... taktırsında resimlerini eklerim hemen...



    Hayırlı olsun Caner



    teşekkür ederim abi..
  • Arkadaşlar merhaba,

    Yaklaşık olarak 15 gün önce hevesle aldığım 3K stilime LPG taktırmak istedim ve güvendiğim ustama braktım aracımı. Taktı teslim etti verdi fakat araç tüpten çıkıp benzine geçip duruyordu. Hemen ertesi gün tekrar gittim ve o gün bugündür araba yatıyor hala. Aracın sıkıntısı rölantideki titreme..

    Bunun çözümü için değişen parçalar;

    4 Adet Bobin
    Boğaz kelebeği temizliği
    Manifolt kapağı açılıp, sibopların taşlanması
    Triger kayışı değişimi
    Vantilatör kayışı değişimi
    Boğaz kelebeğinin arka kısmında bulunan siyah kutunun temizliği (elektronik devreler varmış sanırım içinde)
    Buji takımı değişimi

    Sonuç: HALA TİTREME VAR

    (Bu arada, aracı ilk aldığımda böyle bir titreme yoktu, herşey LPG olayından sonra başladı)

    Ne olabilir bunun sebebi diye soruyorum, enjektörler olabilir diyorlar. İşeme varmış (ne demek olduğunu bilmyorum).
    E deneme yanılma yoluyla motoru değiştirdik nerdeyse, hala bişi yok. Enjektör ne kadardır dediğimde 1000-1500 TL diyorlar.

    Benzer sorunu yaşayan var mı ?
    Bu sorun ve çözümü hakkında fikri olan var mı ?

    Stilime daha doğru düzgün binemedim bile, aldığımın 3. gününden beri araç yatıyor öylece.
    Çok ACİL önerilerilerinize ihtiyacım var.
    Tşk ederim şimdiden..Sağolun..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Catharsis33

    Arkadaşlar merhaba,

    Yaklaşık olarak 15 gün önce hevesle aldığım 3K stilime LPG taktırmak istedim ve güvendiğim ustama braktım aracımı. Taktı teslim etti verdi fakat araç tüpten çıkıp benzine geçip duruyordu. Hemen ertesi gün tekrar gittim ve o gün bugündür araba yatıyor hala. Aracın sıkıntısı rölantideki titreme..

    Bunun çözümü için değişen parçalar;

    4 Adet Bobin
    Boğaz kelebeği temizliği
    Manifolt kapağı açılıp, sibopların taşlanması
    Triger kayışı değişimi
    Vantilatör kayışı değişimi
    Boğaz kelebeğinin arka kısmında bulunan siyah kutunun temizliği (elektronik devreler varmış sanırım içinde)
    Buji takımı değişimi

    Sonuç: HALA TİTREME VAR

    (Bu arada, aracı ilk aldığımda böyle bir titreme yoktu, herşey LPG olayından sonra başladı)

    Ne olabilir bunun sebebi diye soruyorum, enjektörler olabilir diyorlar. İşeme varmış (ne demek olduğunu bilmyorum).
    E deneme yanılma yoluyla motoru değiştirdik nerdeyse, hala bişi yok. Enjektör ne kadardır dediğimde 1000-1500 TL diyorlar.

    Benzer sorunu yaşayan var mı ?
    Bu sorun ve çözümü hakkında fikri olan var mı ?

    Stilime daha doğru düzgün binemedim bile, aldığımın 3. gününden beri araç yatıyor öylece.
    Çok ACİL önerilerilerinize ihtiyacım var.
    Tşk ederim şimdiden..Sağolun..



    Araç ilk çalıştığındada titreme yapıyor mu? Yani soğukken otomatik jikle ile devir 1200 civarında mı duruyor yoksa 800-850 civarı mı?




  • İlk aldığımda titreme yoktu. Titreme de 0,9 devirde oluyor. Yani 0 ile 1 arasında..Soğukken ve ısındığında bi fark olmuyor.. Aynı devirde aynı titreme şekli..çok hafif gaz verildiğinde, yani deviri 1'in üstüne çıkardığımızda titreme duruyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Catharsis33 -- 25 Kasım 2010; 18:17:04 >
  • Aynı Sorun Biçok Arkadaşımızda Vardı Bendede.
    Bendekini Tüpün Sistemini Önde Tutmuşlar Olması Gerekenden Uzun Hortum Kullandıkları İçin Gaz Gelene Kadar Titriyor Cogu Zamanda Stop Ediyordu. BAglantıları Aşagı Aldılar Normal Olması Gereken Yerine Hortumlarda Kısaldı. Şuan Sorun Yok. İstersen Onları Bi Sor Baglantılar Uzunmu Dıye.

    Çok Benzin Yakıyordu İkisini Birden Yakıyormuş Röle Attı Benzin Pompasımı Öyle Bi Yere Koltuğun altında Biyerlerde. Şimdi Tüpe Geçtiği Anda Benzini Kesiyo Çokda Iyı Oldu. Şimdide Tüp Göstergesi Açık Kalıyor. Bi Sorun Cıkartırmı Bılmıyorum. Benzinde Hafif Bi Titreme Var. Yani Diyeceğim Titremeyi Halledince Fazla Oynama Sürekli Birşeyler Çıkıyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jk21 -- 25 Kasım 2010; 20:33:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Catharsis33

    İlk aldığımda titreme yoktu. Titreme de 0,9 devirde oluyor. Yani 0 ile 1 arasında..Soğukken ve ısındığında bi fark olmuyor.. Aynı devirde aynı titreme şekli..çok hafif gaz verildiğinde, yani deviri 1'in üstüne çıkardığımızda titreme duruyor..



    Soğukken araç 1000 devirin altında çalışıyorsa MAP sensörüyle ilgili olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Catharsis33

    Arkadaşlar merhaba,

    Yaklaşık olarak 15 gün önce hevesle aldığım 3K stilime LPG taktırmak istedim ve güvendiğim ustama braktım aracımı. Taktı teslim etti verdi fakat araç tüpten çıkıp benzine geçip duruyordu. Hemen ertesi gün tekrar gittim ve o gün bugündür araba yatıyor hala. Aracın sıkıntısı rölantideki titreme..

    Bunun çözümü için değişen parçalar;

    4 Adet Bobin
    Boğaz kelebeği temizliği
    Manifolt kapağı açılıp, sibopların taşlanması
    Triger kayışı değişimi
    Vantilatör kayışı değişimi
    Boğaz kelebeğinin arka kısmında bulunan siyah kutunun temizliği (elektronik devreler varmış sanırım içinde)
    Buji takımı değişimi

    Sonuç: HALA TİTREME VAR

    (Bu arada, aracı ilk aldığımda böyle bir titreme yoktu, herşey LPG olayından sonra başladı)

    Ne olabilir bunun sebebi diye soruyorum, enjektörler olabilir diyorlar. İşeme varmış (ne demek olduğunu bilmyorum).
    E deneme yanılma yoluyla motoru değiştirdik nerdeyse, hala bişi yok. Enjektör ne kadardır dediğimde 1000-1500 TL diyorlar.

    Benzer sorunu yaşayan var mı ?
    Bu sorun ve çözümü hakkında fikri olan var mı ?

    Stilime daha doğru düzgün binemedim bile, aldığımın 3. gününden beri araç yatıyor öylece.
    Çok ACİL önerilerilerinize ihtiyacım var.
    Tşk ederim şimdiden..Sağolun..



    arabanız hayırlı olsun. bende arabamı 2 ay önce alınca titreme yığılma sorunu oluyordu. bilgisayara bağlayınca değişik hatalar veriyordu. bana da bobin değişecek falan dediler. benim sırasıyla yaptırdıklarım.

    1. enjektörler temizlendi 40 tl
    2. hava kelebeği temizlendi 10 tl
    3. karbon temizliği 40 tl
    4. bosch marka lpg bujisi 50 tl BOSCH(0242236571)

    şuan bütün problemlerim halloldu. lpg de kullandığımı farketmiyorum bile. perfermans süper. atiker marka tüp var.

    benzinde ateşleme ile alakalı problemler farkedilmiyor anladığım kadarıyla. yani karbon temizliği yapmak gerekiyorsa veya sensörlerde düzensizlik varsa benzinde çalışırken anlaşılmıyor. lpg de çalışırken kusurlar ortaya çıkıyor.

    benim tavsiyem karbon temizliği yaptırın. karbon temizliği yaptırırken map sensörünüde temizletin. lpg bujisi taktırın, çok farkediyor. bende önce normal bosch buji taktırdım, 1 ay sonra tekrardan lpg bujisi taktırdım. enjektörleri tamizletin. enjektörleri temizlettikten sonra sıralanmasının yanlış yapılması gerekiyor.

    zaten çok fazla masraf etmişiniz. benim dediklerim çok tutmuyor.

    inşallah problemleriniz hallolur. stiloyu problemsiz kullanma ayrıcalığına sahip olursunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stilock

    quote:

    Orijinalden alıntı: oxxooxxo


    quote:

    Orijinalden alıntı: oxxooxxo

    Herkese günaydın, Varsa aramızda öğretmenlerimiz, onlara ayrıca selam.

    FiatEcuScan kullanan arkadaşlara sorum olacak... Kat.den önce ki O2 sensör(Lambda) değeri hakkında bilgisi olan var mı? yani benim ki sürekli oynuyor, stabil değil, 20-30 a kadar düşüyor sonra tekrar 750-800-850 gibi değerlere çıkıyor, fakat arıza lambası yanmıyor ve ya FiatEcuScan da arızada gözükmüyor. Değiştirmem gerekir mi sizce? Kat.den sonraki sensör ise sabit değerlerde seyrediyor, Aşağı yukarı 20-30 fark ile oynuyor ve "sistem yalın" diyor. bahsettiğim sensörde ise "sistem zengin" diyor. Zengin demesi fazla benzin tükettiğim anlamına geliyor galiba :( ne dersiniz?

    Bu arada bir önceki sayfada arkadaşın biri deri döşeme yaptırmayı düşünüyormuş, kapıları falan sormuş. Benim aracım deri döşeme yapılmış, kapılar dağil, orj. döşemeye göre çok daha şık duruyor. En kısa zamanda buraya fotoları koyarım, fikriniz olur.





    Fikri olan yok mu acaba?



    Öncelikle aracınızla ilgili bilgi verirseniz daha isabetli cevaplar verilecektir.

    1-Aracınızda LPG kiti var mI?
    2-Bu devir dalgalanması LPG'de mi? yoksa benzinde mi yapıyor?


    Devir dalgalanmasının sebeplerinden biri de motor şaselemesinin zayıf olmasından kaynaklıdır.Öncelikle şase direncini ölçtürün eğer değerler normal ise boğaz kelebeği temizliği ve ardından kalibirasyonu yaptırın oksijen sensörü son bakacağınız yer bana kalırsa



    Günaydın herkese, LPG yok, cvp için teşekkürler ama siz yanlış anlamışsınız... Benim bahsettiğim dalgalanma motor devrinde olmuyor ki..! Katalizör den önceki O2 (lambda) sensörünün değerinde oluyor. Ve sistem zengin diyor, o yüzden sordum FiatEcuScan kullanan var mı diye. Programda gözüküyor çünkü.




  • herkese günaydın.fiatecuscan kullananlar cihan abi ve moguz arkadaslarımızdır.isterseniz arayıp görüsün derim.
    dün bosch servisinde akü değiştirdim.60 amper bosch marka 130 tl ye.
  • toprağım hayırlı olsun..

    toprağım bizim arma noldu yaw



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi afiLi_01 -- 26 Kasım 2010; 9:53:08 >
  • eywallah topragım.
    gelmedi mi yaw? bazen gecikebiliyor.hafta içi gelir mutlaka.
  • oxxooxxo,

    Pardon dalgalanma yazdığında aklıma ilk motor deviri geldi okijen sensöründeki dalgalanma bana kalırsa normal çünkü görevi ekzos gazındaki değerleri kontrol edip bilgileri ecu ya aktarıyor zengin karışımın bir çok sebebi var (hava filitresi kirli ise, buji tama çakmıyor ise,map sensörü kirli ise vs.) bu aşamaları kontrol ettir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stilock

    oxxooxxo,

    Pardon dalgalanma yazdığında aklıma ilk motor deviri geldi okijen sensöründeki dalgalanma bana kalırsa normal çünkü görevi ekzos gazındaki değerleri kontrol edip bilgileri ecu ya aktarıyor zengin karışımın bir çok sebebi var (hava filitresi kirli ise, buji tama çakmıyor ise,map sensörü kirli ise vs.) bu aşamaları kontrol ettir.


    Bu daha güzel oldu O zaman genel temizlik yapıp bir de öyle kontrol edeceğim. Teşekkürler cvp için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazysouthern


    quote:

    Orijinalden alıntı: Catharsis33

    Arkadaşlar merhaba,

    Yaklaşık olarak 15 gün önce hevesle aldığım 3K stilime LPG taktırmak istedim ve güvendiğim ustama braktım aracımı. Taktı teslim etti verdi fakat araç tüpten çıkıp benzine geçip duruyordu. Hemen ertesi gün tekrar gittim ve o gün bugündür araba yatıyor hala. Aracın sıkıntısı rölantideki titreme..

    Bunun çözümü için değişen parçalar;

    4 Adet Bobin
    Boğaz kelebeği temizliği
    Manifolt kapağı açılıp, sibopların taşlanması
    Triger kayışı değişimi
    Vantilatör kayışı değişimi
    Boğaz kelebeğinin arka kısmında bulunan siyah kutunun temizliği (elektronik devreler varmış sanırım içinde)
    Buji takımı değişimi

    Sonuç: HALA TİTREME VAR

    (Bu arada, aracı ilk aldığımda böyle bir titreme yoktu, herşey LPG olayından sonra başladı)

    Ne olabilir bunun sebebi diye soruyorum, enjektörler olabilir diyorlar. İşeme varmış (ne demek olduğunu bilmyorum).
    E deneme yanılma yoluyla motoru değiştirdik nerdeyse, hala bişi yok. Enjektör ne kadardır dediğimde 1000-1500 TL diyorlar.

    Benzer sorunu yaşayan var mı ?
    Bu sorun ve çözümü hakkında fikri olan var mı ?

    Stilime daha doğru düzgün binemedim bile, aldığımın 3. gününden beri araç yatıyor öylece.
    Çok ACİL önerilerilerinize ihtiyacım var.
    Tşk ederim şimdiden..Sağolun..



    arabanız hayırlı olsun. bende arabamı 2 ay önce alınca titreme yığılma sorunu oluyordu. bilgisayara bağlayınca değişik hatalar veriyordu. bana da bobin değişecek falan dediler. benim sırasıyla yaptırdıklarım.

    1. enjektörler temizlendi 40 tl
    2. hava kelebeği temizlendi 10 tl
    3. karbon temizliği 40 tl
    4. bosch marka lpg bujisi 50 tl BOSCH(0242236571)

    şuan bütün problemlerim halloldu. lpg de kullandığımı farketmiyorum bile. perfermans süper. atiker marka tüp var.

    benzinde ateşleme ile alakalı problemler farkedilmiyor anladığım kadarıyla. yani karbon temizliği yapmak gerekiyorsa veya sensörlerde düzensizlik varsa benzinde çalışırken anlaşılmıyor. lpg de çalışırken kusurlar ortaya çıkıyor.

    benim tavsiyem karbon temizliği yaptırın. karbon temizliği yaptırırken map sensörünüde temizletin. lpg bujisi taktırın, çok farkediyor. bende önce normal bosch buji taktırdım, 1 ay sonra tekrardan lpg bujisi taktırdım. enjektörleri tamizletin. enjektörleri temizlettikten sonra sıralanmasının yanlış yapılması gerekiyor.

    zaten çok fazla masraf etmişiniz. benim dediklerim çok tutmuyor.

    inşallah problemleriniz hallolur. stiloyu problemsiz kullanma ayrıcalığına sahip olursunuz.


    Cevabınız ve önerileriniz için çok teşekkür ederim, ustamla görüşme halindeyim, bu dediklerinizi önereceğim bakalım ne gibi bir sonuç alınacak. İşlemler bittikten sonra buradan paylaşacağım.. Tekrar tşk ederim..




  • benim eski stilde de titreme değil de stop etme sıkıntısı olmuştu tüpden sonra..kelebek boğazını temizletince geçmişti 10 liraya..sky için de 1000 tl demişti servis burada ki arkadaşların tavsiyeleri üzerine tornacıya 10 tl ye yaptırmıştık:) sıkmayın canınızı yapmanız gereken gerçek bir stil ustası bulmak...

    stildaşlar aile olduğumuz için station wagon bir focus baktım.16 500 tl diyor..2001 model ghia lacivert ve 170 000 km de ..kaza yok sadece 20 25 cm lik boya var tek parçada..tüplü araç..sizce bu araç alınır mı ? alınırsa da bu fiyat eder mi? yarın görüşelim diyoruz yardımlarınızı esirgemeyin lütfen ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stilist07

    benim eski stilde de titreme değil de stop etme sıkıntısı olmuştu tüpden sonra..kelebek boğazını temizletince geçmişti 10 liraya..sky için de 1000 tl demişti servis burada ki arkadaşların tavsiyeleri üzerine tornacıya 10 tl ye yaptırmıştık:) sıkmayın canınızı yapmanız gereken gerçek bir stil ustası bulmak...

    stildaşlar aile olduğumuz için station wagon bir focus baktım.16 500 tl diyor..2001 model ghia lacivert ve 170 000 km de ..kaza yok sadece 20 25 cm lik boya var tek parçada..tüplü araç..sizce bu araç alınır mı ? alınırsa da bu fiyat eder mi? yarın görüşelim diyoruz yardımlarınızı esirgemeyin lütfen ...


    hocam iyi bi secim gibi geldi bana.
  • 
Sayfa: önceki 14991500150115021503
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.