Şimdi Ara

lpg li megane 2 subap piston silindir kapagı gitti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
7.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • dun yolda giderken aracım enjektorleri kontrol edin yazsı cıktı ve arac stop etti.defalarca mars bastım calısmadı herhalde benzin bitti o yuzden calısmıyor dedim cekici cagırdım benzinliğe gittik bir kac defa denedim tam çalıştı derken bir ses geldi (takır tukur)bir daha mars basmadı.ordan arabayı maslak sanayiye goturdum mars motorunu soktuler motor yanmıs içini değiştirdilrer taktılar bastık tık tık var amam motor çalısmadı.usta motor kilitlemiş dedi.acıcaz bakıcaz duruma göre değerlendireceğiz dedi.bugun usta aradı subaplar gitmiş 1 tane piston gitmiş silindir kapagınada bakıcaz dedi anlıyacagınız durum kotu yardımlarınızı ve tavsiyeleriniz bekliyorum.bu arada triger seti 10000 km once değişti fakat ordan krank kecesinden de biraz yag geliyordu ordaki contayı değiştirdiler.



  • Araçla daha önce hararet yapmışmıydın ? yada araç daha önce hararet yapmışsa motor bloğunda hafif bi yamukluk oluşmuş olabilir
  • arabay kesinlikle abartılı bir kullanım olmadı.dediğm gbi ben trigerden supheleniyorum cunku değişimden sonra ordan yag geldi keceyi ve kayısları değiştirdiler ama emin değilim bu değişimden itibaren 10 bin km gidiyorum sorun yoktu.ustayla şimdi yine konustum subap kopmuş, piston delinmiş silindir kapagı yuvaları bozulmuş.usta rektifiyecilere bakıcaz dedi.umarım maliyet cok abartılı olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saseidon33 -- 24 Ağustos 2012; 13:18:44 >
  • bana biraz moral ve tavsiye vercek arkadas yok mu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikkilinc

    arabay kesinlikle abartılı bir kullanım olmadı.dediğm gbi ben trigerden supheleniyorum cunku değişimden sonra ordan yag geldi keceyi ve kayısları değiştirdiler ama emin değilim bu değişimden itibaren 10 bin km gidiyorum sorun yoktu.ustayla şimdi yine konustum subap kopmuş, piston delinmiş silindir kapagı yuvaları bozulmuş.usta rektifiyecilere bakıcaz dedi.umarım maliyet cok abartılı olmaz.

    Trigeri sanayide mi değiştirdiniz yetkili serviste mi? Sanayi de değiştirildiyse büyük ihtimalle sente kaçmıştır. Bundan dolayı da motor hasar görmüştür.
  • sanayide yaptırdım benimde tahminim o yapıcak bişi yok simdi motoru elden gecireceğiz maliyet ne kadar cıkıcak bilmiyorum.insallah 2000 gecmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikkilinc

    sanayide yaptırdım benimde tahminim o yapıcak bişi yok simdi motoru elden gecireceğiz maliyet ne kadar cıkıcak bilmiyorum.insallah 2000 gecmez

    Yetkili serviste yapılırsa 3-4 ü geçebilir trigerde değişecek çünkü serviste. Bizim normlarımıza göre kayışları gergileri mutlaka değiştiririz bu gibi durumlarda. Tabi siz büyük ihtimalle yan sanayi parça kullanacaksınız hemen hemen 2bini bulur daha da düşük olabilir.
  • memuruz aldıgımız 3 kurus para ,onuda böle seylere harcıyoruz ama hersey allahtan yine cok sukur .su iş bitsin sıfır araba alıcaz böle 2 el sıkıntılı
  • maliyet belli oldu 1950 tl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikkilinc

    maliyet belli oldu 1950 tl

    Benden söylemesi yan sanayi parça kullanılırsa aynı sorunu 2.kez yaşarsınız. Umarım bir sıkıntı çıkmadan hallolur işleriniz.
  • takas vericem arabayı astra easytronic 1.6 yada auris almayı dusunuyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikkilinc

    maliyet belli oldu 1950 tl

    yan sanayi kullanmak için malı ucuza kaçılırsa sıkıntı oluşabilir KOLBENSCHMIDT malzemeleri tavsiye edebilirim tek piston, takım segman çaktırılır rektefiyeye, kol yatak takım, takım subab değişim triger seti devirdaim antifiriz üstakım conta motor yağı ve filitresi +rektefiye işçiliği yaklaşık 1000 lira civarı tutar.Sadece farklı piston gereklimi önemli olan o geri kalanda işçiliktir anlıyacağın üstat
  • 1350 malzeme trigeri sadece kayıslar değişti .işçilik 600 tl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chevi

    quote:

    Orijinalden alıntı: isikkilinc

    maliyet belli oldu 1950 tl

    yan sanayi kullanmak için malı ucuza kaçılırsa sıkıntı oluşabilir KOLBENSCHMIDT malzemeleri tavsiye edebilirim tek piston, takım segman çaktırılır rektefiyeye, kol yatak takım, takım subab değişim triger seti devirdaim antifiriz üstakım conta motor yağı ve filitresi +rektefiye işçiliği yaklaşık 1000 lira civarı tutar.Sadece farklı piston gereklimi önemli olan o geri kalanda işçiliktir anlıyacağın üstat

    700 civarı sadece triger ve alternatör kayış setleridir hocam ne yaptınız.
  • triger değişmedi sadece kayıslar subaplar 1 tane pistton kolu değişti
  • bazı megane 2 lerde bu sorunu yaşatıyor arkadaşın arabasında da aynı sorun oldu
  • yapıcak bişey yok olmuşla ölmüşe çare yok hocam Allah bidaha karşılaştırmasın bakımlarını zamanında yaptır kafan rahat olsun
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.