Şimdi Ara

bmw e46 320d yarar mı ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
22.463
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Babam allmayı düşünütor ablerim,ne dersiniz kullananız varmı,bu aracın neresi sakkattır neye dikkat edilmelidir ? Bir kaç tanede hoşumuza giden ilan paylaşayım daha ayrıntlı olsun. Yorumlar için şimdiden sağolun :)
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-aciilll-satilik-garaj-arabasi-320-dizel-bmw-full-fulll-96340544/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-borusan-cikisli-full-full-320d-sinifinda-tek-96350150/detay#
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-tek-elden-orjinal-bjk-pilakali-320-dizel-96134451/detay

    Bu dizel 2. el araçlar sakat olur denir ama bide sizn görüşünüze başvurayyım dedim.Özellikle kullananlar bi el atsa konuya iyi olur







  • bide ne yakar bu araç,bizde 2007 1.9turbo vw caddy var mesela ona göre yakıt tüketimi nasıl olur ?
  • arkadaşım sonuçta bmw bmw'dir, faslını geçip direk sana amcamın bir depo yakıtla 1100 km yol yaptığını söyleyeyim.
  • E46 320D BEN KULLANIYORUM MÜKEMMEL BİR ARAÇ FAKAT HER ARAÇTA OLDUĞU GİBİ BU ARACINDA KRONİK SORUNLARI VAR HERŞEYDEN ÖNEMLİSİ MOTORLAR OLDUKÇA SAĞLAM UZUN KM LER SIKINTI ÇIKARMAZ BAKIMLARI ZAMANINDA YAPILMAK KAYDIYLA TABİ ENJEKTÖRLER MUTLAKA KONTROL EDİLMELİ MANİFOLDO DİKKAT ET DEĞİŞMESİ GEREKLİ 125.000 CİVARINDA İÇİNDEKİ KELEBEKLER KIRILIP MOTORA DÜŞÜYO VE MALESEF AĞIR Bİ FATURA ÇIKIYO BU İKİ KONUYA DİKAT ET GERİSİ TEFERRUAT
  • tavsiye edebileceğim bir araçtır , yakıtları ekonomiğe yakındır sakin kullanımda ... ve buna rağmen performans iyidir. 2004 ten sonra motor değişti ve 150 hp oldu , bütçenize uyuyorsa 150 lik motordan yana tercih listesiniz oluşturun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    E46 320D BEN KULLANIYORUM MÜKEMMEL BİR ARAÇ FAKAT HER ARAÇTA OLDUĞU GİBİ BU ARACINDA KRONİK SORUNLARI VAR HERŞEYDEN ÖNEMLİSİ MOTORLAR OLDUKÇA SAĞLAM UZUN KM LER SIKINTI ÇIKARMAZ BAKIMLARI ZAMANINDA YAPILMAK KAYDIYLA TABİ ENJEKTÖRLER MUTLAKA KONTROL EDİLMELİ MANİFOLDO DİKKAT ET DEĞİŞMESİ GEREKLİ 125.000 CİVARINDA İÇİNDEKİ KELEBEKLER KIRILIP MOTORA DÜŞÜYO VE MALESEF AĞIR Bİ FATURA ÇIKIYO BU İKİ KONUYA DİKAT ET GERİSİ TEFERRUAT


    Hocam ben kelebekleri iptal ettirdim ve kör tapa yaptırdım. Bu risk ile yaşanmaz yoksa. Şuan kafam rahat. Araba ilk gazlara çok daha iyi tepki veriyor şuan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madcom

    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    E46 320D BEN KULLANIYORUM MÜKEMMEL BİR ARAÇ FAKAT HER ARAÇTA OLDUĞU GİBİ BU ARACINDA KRONİK SORUNLARI VAR HERŞEYDEN ÖNEMLİSİ MOTORLAR OLDUKÇA SAĞLAM UZUN KM LER SIKINTI ÇIKARMAZ BAKIMLARI ZAMANINDA YAPILMAK KAYDIYLA TABİ ENJEKTÖRLER MUTLAKA KONTROL EDİLMELİ MANİFOLDO DİKKAT ET DEĞİŞMESİ GEREKLİ 125.000 CİVARINDA İÇİNDEKİ KELEBEKLER KIRILIP MOTORA DÜŞÜYO VE MALESEF AĞIR Bİ FATURA ÇIKIYO BU İKİ KONUYA DİKAT ET GERİSİ TEFERRUAT


    Hocam ben kelebekleri iptal ettirdim ve kör tapa yaptırdım. Bu risk ile yaşanmaz yoksa. Şuan kafam rahat. Araba ilk gazlara çok daha iyi tepki veriyor şuan.

    KELEBEKLERİ İPTAL ETTİRECEKTİM AMA SERVİSTEKİ USTALAR BU DURUMDA ARACIN YAKIT TÜKETİMİNİN ARTACAĞINI VE ÇEKİŞİN DÜŞECEĞİNİ SÖYLEDİLER ÇEKİŞİN DÜŞECEĞİ İHTİMALİNİN BULUNDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM AMA YAKIT ÖNEMLİ SİZİNKİNDE BİR ARTIŞ OLDUMU BİR BAŞKA YERDEDE BU KELEBEKLERİN SADECE EMİSYONLA İLGİLİ OLDUĞUNU SÖYLEDİLER BU KONUDA SAĞLIKLI BİLGİ ALAMADIĞIM İÇİN BİŞEY YAPAMIYORUM BU KONUDA BİLGİLİYSENİZ YARDIMLARINIZI BEKLERİM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    quote:

    Orijinalden alıntı: madcom

    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    E46 320D BEN KULLANIYORUM MÜKEMMEL BİR ARAÇ FAKAT HER ARAÇTA OLDUĞU GİBİ BU ARACINDA KRONİK SORUNLARI VAR HERŞEYDEN ÖNEMLİSİ MOTORLAR OLDUKÇA SAĞLAM UZUN KM LER SIKINTI ÇIKARMAZ BAKIMLARI ZAMANINDA YAPILMAK KAYDIYLA TABİ ENJEKTÖRLER MUTLAKA KONTROL EDİLMELİ MANİFOLDO DİKKAT ET DEĞİŞMESİ GEREKLİ 125.000 CİVARINDA İÇİNDEKİ KELEBEKLER KIRILIP MOTORA DÜŞÜYO VE MALESEF AĞIR Bİ FATURA ÇIKIYO BU İKİ KONUYA DİKAT ET GERİSİ TEFERRUAT


    Hocam ben kelebekleri iptal ettirdim ve kör tapa yaptırdım. Bu risk ile yaşanmaz yoksa. Şuan kafam rahat. Araba ilk gazlara çok daha iyi tepki veriyor şuan.

    KELEBEKLERİ İPTAL ETTİRECEKTİM AMA SERVİSTEKİ USTALAR BU DURUMDA ARACIN YAKIT TÜKETİMİNİN ARTACAĞINI VE ÇEKİŞİN DÜŞECEĞİNİ SÖYLEDİLER ÇEKİŞİN DÜŞECEĞİ İHTİMALİNİN BULUNDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM AMA YAKIT ÖNEMLİ SİZİNKİNDE BİR ARTIŞ OLDUMU BİR BAŞKA YERDEDE BU KELEBEKLERİN SADECE EMİSYONLA İLGİLİ OLDUĞUNU SÖYLEDİLER BU KONUDA SAĞLIKLI BİLGİ ALAMADIĞIM İÇİN BİŞEY YAPAMIYORUM BU KONUDA BİLGİLİYSENİZ YARDIMLARINIZI BEKLERİM

    Hocam, sonuç olarak karı olası zararından çok fazla. Sonuçta bu kelebeklerden düşen bir segman parçası veya kendisi motorun haşat olmasına sebep oluyor ve maliyet çok yüksek. Özellikle İngiltere deki kullanıcıların bir çoğu iptal etmiş durumda. Hatta adamlar bu parça için özel kör tapa imal etmişler. Yabancı kaynaklardan okuduğum kadarı ile sizinde dediğiniz gibi amaç düşük devirdeki emisyon değerleri.

    İlk iptal ettirdiğim gün çok hafif bir çekiş düşüklüğü hissettim. Buda durur haldeyken tam gaz verdiğinde kalkış yapınca oluşan bir durum. Arabanın normal gidişinde bir sorun olmadı. Sanırım 2-3 gün içinde araba kendini kalibre etti ve çekiş düzeldi. Yakıt tüketiminde bir artış hissetmedim.

    Yakıt tüketimi ile ilgili sana söyle bir tavsiyede bulunayım. Araba rolantide özellikle D konumuna aldığında sarsıntı ve sallanma durumu nasıl. Son zamanlarda bende böyle bir durum vardı. 1. enjektörün ucunda bulunan pul kırılmış ve enjektör yuvasını kurum ile doldurmuş. Bu temizlikten ve 1 numrarlı ejektörü değiştirdikten sonra uzun yolda yakıt tüketimi 6.2 lerden 4.9 lara düştü. Hemde 110- 120 km hızla giderken. Aklınızda bulunsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madcom

    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    quote:

    Orijinalden alıntı: madcom

    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    E46 320D BEN KULLANIYORUM MÜKEMMEL BİR ARAÇ FAKAT HER ARAÇTA OLDUĞU GİBİ BU ARACINDA KRONİK SORUNLARI VAR HERŞEYDEN ÖNEMLİSİ MOTORLAR OLDUKÇA SAĞLAM UZUN KM LER SIKINTI ÇIKARMAZ BAKIMLARI ZAMANINDA YAPILMAK KAYDIYLA TABİ ENJEKTÖRLER MUTLAKA KONTROL EDİLMELİ MANİFOLDO DİKKAT ET DEĞİŞMESİ GEREKLİ 125.000 CİVARINDA İÇİNDEKİ KELEBEKLER KIRILIP MOTORA DÜŞÜYO VE MALESEF AĞIR Bİ FATURA ÇIKIYO BU İKİ KONUYA DİKAT ET GERİSİ TEFERRUAT


    Hocam ben kelebekleri iptal ettirdim ve kör tapa yaptırdım. Bu risk ile yaşanmaz yoksa. Şuan kafam rahat. Araba ilk gazlara çok daha iyi tepki veriyor şuan.

    KELEBEKLERİ İPTAL ETTİRECEKTİM AMA SERVİSTEKİ USTALAR BU DURUMDA ARACIN YAKIT TÜKETİMİNİN ARTACAĞINI VE ÇEKİŞİN DÜŞECEĞİNİ SÖYLEDİLER ÇEKİŞİN DÜŞECEĞİ İHTİMALİNİN BULUNDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM AMA YAKIT ÖNEMLİ SİZİNKİNDE BİR ARTIŞ OLDUMU BİR BAŞKA YERDEDE BU KELEBEKLERİN SADECE EMİSYONLA İLGİLİ OLDUĞUNU SÖYLEDİLER BU KONUDA SAĞLIKLI BİLGİ ALAMADIĞIM İÇİN BİŞEY YAPAMIYORUM BU KONUDA BİLGİLİYSENİZ YARDIMLARINIZI BEKLERİM

    Hocam, sonuç olarak karı olası zararından çok fazla. Sonuçta bu kelebeklerden düşen bir segman parçası veya kendisi motorun haşat olmasına sebep oluyor ve maliyet çok yüksek. Özellikle İngiltere deki kullanıcıların bir çoğu iptal etmiş durumda. Hatta adamlar bu parça için özel kör tapa imal etmişler. Yabancı kaynaklardan okuduğum kadarı ile sizinde dediğiniz gibi amaç düşük devirdeki emisyon değerleri.

    İlk iptal ettirdiğim gün çok hafif bir çekiş düşüklüğü hissettim. Buda durur haldeyken tam gaz verdiğinde kalkış yapınca oluşan bir durum. Arabanın normal gidişinde bir sorun olmadı. Sanırım 2-3 gün içinde araba kendini kalibre etti ve çekiş düzeldi. Yakıt tüketiminde bir artış hissetmedim.

    Yakıt tüketimi ile ilgili sana söyle bir tavsiyede bulunayım. Araba rolantide özellikle D konumuna aldığında sarsıntı ve sallanma durumu nasıl. Son zamanlarda bende böyle bir durum vardı. 1. enjektörün ucunda bulunan pul kırılmış ve enjektör yuvasını kurum ile doldurmuş. Bu temizlikten ve 1 numrarlı ejektörü değiştirdikten sonra uzun yolda yakıt tüketimi 6.2 lerden 4.9 lara düştü. Hemde 110- 120 km hızla giderken. Aklınızda bulunsun.

    4 ENJEKTÖRÜDE YENİLEDİM BEN Bİ SIKINTIM YOK O KONUDA 130 KM DE HIZ SABİTLEME KULLANIRSAM 4 LT GÖSTERİYO BEN KULLANIRSAM 6 GİBİ SADECE BU KELEBEKLER RESMEN KABUS HER YÜKLENDİĞİMDE BİŞEY OLURMU ACABA DİYE DÜŞÜNMEDEN YAPAMIYORUM YA YENİLEYECEM BUNLARI YADA İPTAL ETTİRCEM ARAÇ 140000 DE ŞU ANDA BENİM ŞU ANDA TEK SIKINTIM ARAÇ ÖZELLİKLE SOĞUKKEN İLK ÇALIŞTIRMADA BAZENDE SICAKKEN BİLE RÖLANTİDE Bİ TIKIRTI VAR MOTOR BÖLÜMÜNDEN GELEN PLASTİK TIKIRTI SESİ DİĞER ARACIMDADA VARDI BUNDADA VAR SERVİSE BİLE GÖTÜRDÜM ÇÖZEMEDİLER HAVA FİLTRESİNİN OLDUĞU YERE BASKI UYGULAYINCA KESLİYO SÖKTÜRDÜK HER VİDAYI TEK TEK YENİDEN DEĞİŞTİRDİK DAHA FAZLA SIKTIK AMA Bİ TÜRLÜ ÇÖZÜM BULAMADIK




  • quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    quote:

    Orijinalden alıntı: madcom

    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    quote:

    Orijinalden alıntı: madcom

    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    E46 320D BEN KULLANIYORUM MÜKEMMEL BİR ARAÇ FAKAT HER ARAÇTA OLDUĞU GİBİ BU ARACINDA KRONİK SORUNLARI VAR HERŞEYDEN ÖNEMLİSİ MOTORLAR OLDUKÇA SAĞLAM UZUN KM LER SIKINTI ÇIKARMAZ BAKIMLARI ZAMANINDA YAPILMAK KAYDIYLA TABİ ENJEKTÖRLER MUTLAKA KONTROL EDİLMELİ MANİFOLDO DİKKAT ET DEĞİŞMESİ GEREKLİ 125.000 CİVARINDA İÇİNDEKİ KELEBEKLER KIRILIP MOTORA DÜŞÜYO VE MALESEF AĞIR Bİ FATURA ÇIKIYO BU İKİ KONUYA DİKAT ET GERİSİ TEFERRUAT


    Hocam ben kelebekleri iptal ettirdim ve kör tapa yaptırdım. Bu risk ile yaşanmaz yoksa. Şuan kafam rahat. Araba ilk gazlara çok daha iyi tepki veriyor şuan.

    KELEBEKLERİ İPTAL ETTİRECEKTİM AMA SERVİSTEKİ USTALAR BU DURUMDA ARACIN YAKIT TÜKETİMİNİN ARTACAĞINI VE ÇEKİŞİN DÜŞECEĞİNİ SÖYLEDİLER ÇEKİŞİN DÜŞECEĞİ İHTİMALİNİN BULUNDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM AMA YAKIT ÖNEMLİ SİZİNKİNDE BİR ARTIŞ OLDUMU BİR BAŞKA YERDEDE BU KELEBEKLERİN SADECE EMİSYONLA İLGİLİ OLDUĞUNU SÖYLEDİLER BU KONUDA SAĞLIKLI BİLGİ ALAMADIĞIM İÇİN BİŞEY YAPAMIYORUM BU KONUDA BİLGİLİYSENİZ YARDIMLARINIZI BEKLERİM

    Hocam, sonuç olarak karı olası zararından çok fazla. Sonuçta bu kelebeklerden düşen bir segman parçası veya kendisi motorun haşat olmasına sebep oluyor ve maliyet çok yüksek. Özellikle İngiltere deki kullanıcıların bir çoğu iptal etmiş durumda. Hatta adamlar bu parça için özel kör tapa imal etmişler. Yabancı kaynaklardan okuduğum kadarı ile sizinde dediğiniz gibi amaç düşük devirdeki emisyon değerleri.

    İlk iptal ettirdiğim gün çok hafif bir çekiş düşüklüğü hissettim. Buda durur haldeyken tam gaz verdiğinde kalkış yapınca oluşan bir durum. Arabanın normal gidişinde bir sorun olmadı. Sanırım 2-3 gün içinde araba kendini kalibre etti ve çekiş düzeldi. Yakıt tüketiminde bir artış hissetmedim.

    Yakıt tüketimi ile ilgili sana söyle bir tavsiyede bulunayım. Araba rolantide özellikle D konumuna aldığında sarsıntı ve sallanma durumu nasıl. Son zamanlarda bende böyle bir durum vardı. 1. enjektörün ucunda bulunan pul kırılmış ve enjektör yuvasını kurum ile doldurmuş. Bu temizlikten ve 1 numrarlı ejektörü değiştirdikten sonra uzun yolda yakıt tüketimi 6.2 lerden 4.9 lara düştü. Hemde 110- 120 km hızla giderken. Aklınızda bulunsun.

    4 ENJEKTÖRÜDE YENİLEDİM BEN Bİ SIKINTIM YOK O KONUDA 130 KM DE HIZ SABİTLEME KULLANIRSAM 4 LT GÖSTERİYO BEN KULLANIRSAM 6 GİBİ SADECE BU KELEBEKLER RESMEN KABUS HER YÜKLENDİĞİMDE BİŞEY OLURMU ACABA DİYE DÜŞÜNMEDEN YAPAMIYORUM YA YENİLEYECEM BUNLARI YADA İPTAL ETTİRCEM ARAÇ 140000 DE ŞU ANDA BENİM ŞU ANDA TEK SIKINTIM ARAÇ ÖZELLİKLE SOĞUKKEN İLK ÇALIŞTIRMADA BAZENDE SICAKKEN BİLE RÖLANTİDE Bİ TIKIRTI VAR MOTOR BÖLÜMÜNDEN GELEN PLASTİK TIKIRTI SESİ DİĞER ARACIMDADA VARDI BUNDADA VAR SERVİSE BİLE GÖTÜRDÜM ÇÖZEMEDİLER HAVA FİLTRESİNİN OLDUĞU YERE BASKI UYGULAYINCA KESLİYO SÖKTÜRDÜK HER VİDAYI TEK TEK YENİDEN DEĞİŞTİRDİK DAHA FAZLA SIKTIK AMA Bİ TÜRLÜ ÇÖZÜM BULAMADIK

    Enjektörlere el atmanız iyi olmuş hocam. Benim de bir tane daha var değişecek. Arabaya yükleninde avans sesi yapıyor hafif metal şıkırtısı şeklinde.

    Bahsetmiş olduğunuz ses krank kasnağından yada turbonun üzerinde bulunan saçtan olabilir gibi. Ama serviste baktılar ise bunlara bakmışlardır diye tahmin ediyorum. Benim arabada hiç dikkatimi çekmedi.

    Enjektörleri yeni mi aldınız, tamir mi ettirdiğiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madcom

    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    quote:

    Orijinalden alıntı: madcom

    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    quote:

    Orijinalden alıntı: madcom

    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    E46 320D BEN KULLANIYORUM MÜKEMMEL BİR ARAÇ FAKAT HER ARAÇTA OLDUĞU GİBİ BU ARACINDA KRONİK SORUNLARI VAR HERŞEYDEN ÖNEMLİSİ MOTORLAR OLDUKÇA SAĞLAM UZUN KM LER SIKINTI ÇIKARMAZ BAKIMLARI ZAMANINDA YAPILMAK KAYDIYLA TABİ ENJEKTÖRLER MUTLAKA KONTROL EDİLMELİ MANİFOLDO DİKKAT ET DEĞİŞMESİ GEREKLİ 125.000 CİVARINDA İÇİNDEKİ KELEBEKLER KIRILIP MOTORA DÜŞÜYO VE MALESEF AĞIR Bİ FATURA ÇIKIYO BU İKİ KONUYA DİKAT ET GERİSİ TEFERRUAT


    Hocam ben kelebekleri iptal ettirdim ve kör tapa yaptırdım. Bu risk ile yaşanmaz yoksa. Şuan kafam rahat. Araba ilk gazlara çok daha iyi tepki veriyor şuan.

    KELEBEKLERİ İPTAL ETTİRECEKTİM AMA SERVİSTEKİ USTALAR BU DURUMDA ARACIN YAKIT TÜKETİMİNİN ARTACAĞINI VE ÇEKİŞİN DÜŞECEĞİNİ SÖYLEDİLER ÇEKİŞİN DÜŞECEĞİ İHTİMALİNİN BULUNDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM AMA YAKIT ÖNEMLİ SİZİNKİNDE BİR ARTIŞ OLDUMU BİR BAŞKA YERDEDE BU KELEBEKLERİN SADECE EMİSYONLA İLGİLİ OLDUĞUNU SÖYLEDİLER BU KONUDA SAĞLIKLI BİLGİ ALAMADIĞIM İÇİN BİŞEY YAPAMIYORUM BU KONUDA BİLGİLİYSENİZ YARDIMLARINIZI BEKLERİM

    Hocam, sonuç olarak karı olası zararından çok fazla. Sonuçta bu kelebeklerden düşen bir segman parçası veya kendisi motorun haşat olmasına sebep oluyor ve maliyet çok yüksek. Özellikle İngiltere deki kullanıcıların bir çoğu iptal etmiş durumda. Hatta adamlar bu parça için özel kör tapa imal etmişler. Yabancı kaynaklardan okuduğum kadarı ile sizinde dediğiniz gibi amaç düşük devirdeki emisyon değerleri.

    İlk iptal ettirdiğim gün çok hafif bir çekiş düşüklüğü hissettim. Buda durur haldeyken tam gaz verdiğinde kalkış yapınca oluşan bir durum. Arabanın normal gidişinde bir sorun olmadı. Sanırım 2-3 gün içinde araba kendini kalibre etti ve çekiş düzeldi. Yakıt tüketiminde bir artış hissetmedim.

    Yakıt tüketimi ile ilgili sana söyle bir tavsiyede bulunayım. Araba rolantide özellikle D konumuna aldığında sarsıntı ve sallanma durumu nasıl. Son zamanlarda bende böyle bir durum vardı. 1. enjektörün ucunda bulunan pul kırılmış ve enjektör yuvasını kurum ile doldurmuş. Bu temizlikten ve 1 numrarlı ejektörü değiştirdikten sonra uzun yolda yakıt tüketimi 6.2 lerden 4.9 lara düştü. Hemde 110- 120 km hızla giderken. Aklınızda bulunsun.

    4 ENJEKTÖRÜDE YENİLEDİM BEN Bİ SIKINTIM YOK O KONUDA 130 KM DE HIZ SABİTLEME KULLANIRSAM 4 LT GÖSTERİYO BEN KULLANIRSAM 6 GİBİ SADECE BU KELEBEKLER RESMEN KABUS HER YÜKLENDİĞİMDE BİŞEY OLURMU ACABA DİYE DÜŞÜNMEDEN YAPAMIYORUM YA YENİLEYECEM BUNLARI YADA İPTAL ETTİRCEM ARAÇ 140000 DE ŞU ANDA BENİM ŞU ANDA TEK SIKINTIM ARAÇ ÖZELLİKLE SOĞUKKEN İLK ÇALIŞTIRMADA BAZENDE SICAKKEN BİLE RÖLANTİDE Bİ TIKIRTI VAR MOTOR BÖLÜMÜNDEN GELEN PLASTİK TIKIRTI SESİ DİĞER ARACIMDADA VARDI BUNDADA VAR SERVİSE BİLE GÖTÜRDÜM ÇÖZEMEDİLER HAVA FİLTRESİNİN OLDUĞU YERE BASKI UYGULAYINCA KESLİYO SÖKTÜRDÜK HER VİDAYI TEK TEK YENİDEN DEĞİŞTİRDİK DAHA FAZLA SIKTIK AMA Bİ TÜRLÜ ÇÖZÜM BULAMADIK

    Enjektörlere el atmanız iyi olmuş hocam. Benim de bir tane daha var değişecek. Arabaya yükleninde avans sesi yapıyor hafif metal şıkırtısı şeklinde.

    Bahsetmiş olduğunuz ses krank kasnağından yada turbonun üzerinde bulunan saçtan olabilir gibi. Ama serviste baktılar ise bunlara bakmışlardır diye tahmin ediyorum. Benim arabada hiç dikkatimi çekmedi.

    Enjektörleri yeni mi aldınız, tamir mi ettirdiğiniz?

    almanyadan getirttim 35000 km de bir e46 dan çıkartıldı 500 tl ye maloldu orda akrabalar var buldular sağolsunlar gelen ses konusuda servise baktırdım ama yinede bilmiyorum baktılarmı kontrol ettik kesemedik dediler ama bahsettiğiniz yerlere bide ben bakıyım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    quote:

    Orijinalden alıntı: madcom

    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    quote:

    Orijinalden alıntı: madcom

    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    quote:

    Orijinalden alıntı: madcom

    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    E46 320D BEN KULLANIYORUM MÜKEMMEL BİR ARAÇ FAKAT HER ARAÇTA OLDUĞU GİBİ BU ARACINDA KRONİK SORUNLARI VAR HERŞEYDEN ÖNEMLİSİ MOTORLAR OLDUKÇA SAĞLAM UZUN KM LER SIKINTI ÇIKARMAZ BAKIMLARI ZAMANINDA YAPILMAK KAYDIYLA TABİ ENJEKTÖRLER MUTLAKA KONTROL EDİLMELİ MANİFOLDO DİKKAT ET DEĞİŞMESİ GEREKLİ 125.000 CİVARINDA İÇİNDEKİ KELEBEKLER KIRILIP MOTORA DÜŞÜYO VE MALESEF AĞIR Bİ FATURA ÇIKIYO BU İKİ KONUYA DİKAT ET GERİSİ TEFERRUAT


    Hocam ben kelebekleri iptal ettirdim ve kör tapa yaptırdım. Bu risk ile yaşanmaz yoksa. Şuan kafam rahat. Araba ilk gazlara çok daha iyi tepki veriyor şuan.

    KELEBEKLERİ İPTAL ETTİRECEKTİM AMA SERVİSTEKİ USTALAR BU DURUMDA ARACIN YAKIT TÜKETİMİNİN ARTACAĞINI VE ÇEKİŞİN DÜŞECEĞİNİ SÖYLEDİLER ÇEKİŞİN DÜŞECEĞİ İHTİMALİNİN BULUNDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM AMA YAKIT ÖNEMLİ SİZİNKİNDE BİR ARTIŞ OLDUMU BİR BAŞKA YERDEDE BU KELEBEKLERİN SADECE EMİSYONLA İLGİLİ OLDUĞUNU SÖYLEDİLER BU KONUDA SAĞLIKLI BİLGİ ALAMADIĞIM İÇİN BİŞEY YAPAMIYORUM BU KONUDA BİLGİLİYSENİZ YARDIMLARINIZI BEKLERİM

    Hocam, sonuç olarak karı olası zararından çok fazla. Sonuçta bu kelebeklerden düşen bir segman parçası veya kendisi motorun haşat olmasına sebep oluyor ve maliyet çok yüksek. Özellikle İngiltere deki kullanıcıların bir çoğu iptal etmiş durumda. Hatta adamlar bu parça için özel kör tapa imal etmişler. Yabancı kaynaklardan okuduğum kadarı ile sizinde dediğiniz gibi amaç düşük devirdeki emisyon değerleri.

    İlk iptal ettirdiğim gün çok hafif bir çekiş düşüklüğü hissettim. Buda durur haldeyken tam gaz verdiğinde kalkış yapınca oluşan bir durum. Arabanın normal gidişinde bir sorun olmadı. Sanırım 2-3 gün içinde araba kendini kalibre etti ve çekiş düzeldi. Yakıt tüketiminde bir artış hissetmedim.

    Yakıt tüketimi ile ilgili sana söyle bir tavsiyede bulunayım. Araba rolantide özellikle D konumuna aldığında sarsıntı ve sallanma durumu nasıl. Son zamanlarda bende böyle bir durum vardı. 1. enjektörün ucunda bulunan pul kırılmış ve enjektör yuvasını kurum ile doldurmuş. Bu temizlikten ve 1 numrarlı ejektörü değiştirdikten sonra uzun yolda yakıt tüketimi 6.2 lerden 4.9 lara düştü. Hemde 110- 120 km hızla giderken. Aklınızda bulunsun.

    4 ENJEKTÖRÜDE YENİLEDİM BEN Bİ SIKINTIM YOK O KONUDA 130 KM DE HIZ SABİTLEME KULLANIRSAM 4 LT GÖSTERİYO BEN KULLANIRSAM 6 GİBİ SADECE BU KELEBEKLER RESMEN KABUS HER YÜKLENDİĞİMDE BİŞEY OLURMU ACABA DİYE DÜŞÜNMEDEN YAPAMIYORUM YA YENİLEYECEM BUNLARI YADA İPTAL ETTİRCEM ARAÇ 140000 DE ŞU ANDA BENİM ŞU ANDA TEK SIKINTIM ARAÇ ÖZELLİKLE SOĞUKKEN İLK ÇALIŞTIRMADA BAZENDE SICAKKEN BİLE RÖLANTİDE Bİ TIKIRTI VAR MOTOR BÖLÜMÜNDEN GELEN PLASTİK TIKIRTI SESİ DİĞER ARACIMDADA VARDI BUNDADA VAR SERVİSE BİLE GÖTÜRDÜM ÇÖZEMEDİLER HAVA FİLTRESİNİN OLDUĞU YERE BASKI UYGULAYINCA KESLİYO SÖKTÜRDÜK HER VİDAYI TEK TEK YENİDEN DEĞİŞTİRDİK DAHA FAZLA SIKTIK AMA Bİ TÜRLÜ ÇÖZÜM BULAMADIK

    Enjektörlere el atmanız iyi olmuş hocam. Benim de bir tane daha var değişecek. Arabaya yükleninde avans sesi yapıyor hafif metal şıkırtısı şeklinde.

    Bahsetmiş olduğunuz ses krank kasnağından yada turbonun üzerinde bulunan saçtan olabilir gibi. Ama serviste baktılar ise bunlara bakmışlardır diye tahmin ediyorum. Benim arabada hiç dikkatimi çekmedi.

    Enjektörleri yeni mi aldınız, tamir mi ettirdiğiniz?

    almanyadan getirttim 35000 km de bir e46 dan çıkartıldı 500 tl ye maloldu orda akrabalar var buldular sağolsunlar gelen ses konusuda servise baktırdım ama yinede bilmiyorum baktılarmı kontrol ettik kesemedik dediler ama bahsettiğiniz yerlere bide ben bakıyım

    Çok iyi yaa...:)

    Yoksa o kadar araştırdım bir enjektörün fiyatı 480 TL ile 750 TL arası değişiyor. Bende en ucuz 480 TL ye bulduğumu almıştım.

    Krank kasnağını hiç değiştirmedi iseniz muhakkak kontrol ettirin. 100.000 den sonra ne olacağı belli olmuyormuş. Üstündeki lastik kasnak sıyırır ise direkt yolda bırakıyor.

    Turbo ile ilgili problem hiç yaşadınız mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madcom

    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    quote:

    Orijinalden alıntı: madcom

    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    quote:

    Orijinalden alıntı: madcom

    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    quote:

    Orijinalden alıntı: madcom

    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    E46 320D BEN KULLANIYORUM MÜKEMMEL BİR ARAÇ FAKAT HER ARAÇTA OLDUĞU GİBİ BU ARACINDA KRONİK SORUNLARI VAR HERŞEYDEN ÖNEMLİSİ MOTORLAR OLDUKÇA SAĞLAM UZUN KM LER SIKINTI ÇIKARMAZ BAKIMLARI ZAMANINDA YAPILMAK KAYDIYLA TABİ ENJEKTÖRLER MUTLAKA KONTROL EDİLMELİ MANİFOLDO DİKKAT ET DEĞİŞMESİ GEREKLİ 125.000 CİVARINDA İÇİNDEKİ KELEBEKLER KIRILIP MOTORA DÜŞÜYO VE MALESEF AĞIR Bİ FATURA ÇIKIYO BU İKİ KONUYA DİKAT ET GERİSİ TEFERRUAT


    Hocam ben kelebekleri iptal ettirdim ve kör tapa yaptırdım. Bu risk ile yaşanmaz yoksa. Şuan kafam rahat. Araba ilk gazlara çok daha iyi tepki veriyor şuan.

    KELEBEKLERİ İPTAL ETTİRECEKTİM AMA SERVİSTEKİ USTALAR BU DURUMDA ARACIN YAKIT TÜKETİMİNİN ARTACAĞINI VE ÇEKİŞİN DÜŞECEĞİNİ SÖYLEDİLER ÇEKİŞİN DÜŞECEĞİ İHTİMALİNİN BULUNDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM AMA YAKIT ÖNEMLİ SİZİNKİNDE BİR ARTIŞ OLDUMU BİR BAŞKA YERDEDE BU KELEBEKLERİN SADECE EMİSYONLA İLGİLİ OLDUĞUNU SÖYLEDİLER BU KONUDA SAĞLIKLI BİLGİ ALAMADIĞIM İÇİN BİŞEY YAPAMIYORUM BU KONUDA BİLGİLİYSENİZ YARDIMLARINIZI BEKLERİM

    Hocam, sonuç olarak karı olası zararından çok fazla. Sonuçta bu kelebeklerden düşen bir segman parçası veya kendisi motorun haşat olmasına sebep oluyor ve maliyet çok yüksek. Özellikle İngiltere deki kullanıcıların bir çoğu iptal etmiş durumda. Hatta adamlar bu parça için özel kör tapa imal etmişler. Yabancı kaynaklardan okuduğum kadarı ile sizinde dediğiniz gibi amaç düşük devirdeki emisyon değerleri.

    İlk iptal ettirdiğim gün çok hafif bir çekiş düşüklüğü hissettim. Buda durur haldeyken tam gaz verdiğinde kalkış yapınca oluşan bir durum. Arabanın normal gidişinde bir sorun olmadı. Sanırım 2-3 gün içinde araba kendini kalibre etti ve çekiş düzeldi. Yakıt tüketiminde bir artış hissetmedim.

    Yakıt tüketimi ile ilgili sana söyle bir tavsiyede bulunayım. Araba rolantide özellikle D konumuna aldığında sarsıntı ve sallanma durumu nasıl. Son zamanlarda bende böyle bir durum vardı. 1. enjektörün ucunda bulunan pul kırılmış ve enjektör yuvasını kurum ile doldurmuş. Bu temizlikten ve 1 numrarlı ejektörü değiştirdikten sonra uzun yolda yakıt tüketimi 6.2 lerden 4.9 lara düştü. Hemde 110- 120 km hızla giderken. Aklınızda bulunsun.

    4 ENJEKTÖRÜDE YENİLEDİM BEN Bİ SIKINTIM YOK O KONUDA 130 KM DE HIZ SABİTLEME KULLANIRSAM 4 LT GÖSTERİYO BEN KULLANIRSAM 6 GİBİ SADECE BU KELEBEKLER RESMEN KABUS HER YÜKLENDİĞİMDE BİŞEY OLURMU ACABA DİYE DÜŞÜNMEDEN YAPAMIYORUM YA YENİLEYECEM BUNLARI YADA İPTAL ETTİRCEM ARAÇ 140000 DE ŞU ANDA BENİM ŞU ANDA TEK SIKINTIM ARAÇ ÖZELLİKLE SOĞUKKEN İLK ÇALIŞTIRMADA BAZENDE SICAKKEN BİLE RÖLANTİDE Bİ TIKIRTI VAR MOTOR BÖLÜMÜNDEN GELEN PLASTİK TIKIRTI SESİ DİĞER ARACIMDADA VARDI BUNDADA VAR SERVİSE BİLE GÖTÜRDÜM ÇÖZEMEDİLER HAVA FİLTRESİNİN OLDUĞU YERE BASKI UYGULAYINCA KESLİYO SÖKTÜRDÜK HER VİDAYI TEK TEK YENİDEN DEĞİŞTİRDİK DAHA FAZLA SIKTIK AMA Bİ TÜRLÜ ÇÖZÜM BULAMADIK

    Enjektörlere el atmanız iyi olmuş hocam. Benim de bir tane daha var değişecek. Arabaya yükleninde avans sesi yapıyor hafif metal şıkırtısı şeklinde.

    Bahsetmiş olduğunuz ses krank kasnağından yada turbonun üzerinde bulunan saçtan olabilir gibi. Ama serviste baktılar ise bunlara bakmışlardır diye tahmin ediyorum. Benim arabada hiç dikkatimi çekmedi.

    Enjektörleri yeni mi aldınız, tamir mi ettirdiğiniz?

    almanyadan getirttim 35000 km de bir e46 dan çıkartıldı 500 tl ye maloldu orda akrabalar var buldular sağolsunlar gelen ses konusuda servise baktırdım ama yinede bilmiyorum baktılarmı kontrol ettik kesemedik dediler ama bahsettiğiniz yerlere bide ben bakıyım

    Çok iyi yaa...:)

    Yoksa o kadar araştırdım bir enjektörün fiyatı 480 TL ile 750 TL arası değişiyor. Bende en ucuz 480 TL ye bulduğumu almıştım.

    Krank kasnağını hiç değiştirmedi iseniz muhakkak kontrol ettirin. 100.000 den sonra ne olacağı belli olmuyormuş. Üstündeki lastik kasnak sıyırır ise direkt yolda bırakıyor.

    Turbo ile ilgili problem hiç yaşadınız mı?

    turbo sorunum yok belli belirsiz bir ıslık sesi var ama daha gider baya krank kasnağı ses yapmaya başladı en kısa zamanda hatta kışlık bakıma girerken elden geçircem hatta biraz titiz biri olduğum için subaplar pusuvallar üst tarafta ne varsa değiştirebilirim değiştirebilirim önümüzdeki yazada her ne kadar sevmesemde bir bmw ye özellikle iç kısmını yakıştıramasamda 06-07 e90 alcam heralde sonuçta yeni her zaman yenidir




  • felakettin kullanıcısına yanıt
    e46 320d 2004 model temizler 50.000TL'den başlıyor bu para verilir mi sizce ?
    birde internetteki bu yazan km'ler gerçekmidir ? birçoğu 200 üzeri zira 130.000'de olanlarda var
  • elweda kullanıcısına yanıt
    o araçlara ne kadar tapsamda istenen paralar artık mantık çerçevesinde değil km düşük 1 adet bordo araç var onuda 90.000 km deyken bursada bakmıştım araca turbo sıkıntısı motorda yağ kaçakları felan gibi ufak tefek ama can sıkan sorunları vardı hatta 39000 tl ye anlaşmıştık baktıktan sonra vazgeçmiştim araçtan o araç şimdi sahibinden de 140000 civarı olmuş km çok nadir çıkar bu km ler gerisi 300 ü deviriş araçlardır dediğim gibi e46 ya aşık bir adamım ama mantıklı değil birde daha önce bindinizmi bilmiyorum ama bağımlılık yapar şu anda bende 2010 passat var çok daha donanımlı ama hala o arabayı ararım e46 için maksimum 40 bin ayırın bence oda düşük km ler için 50 ve üzeri bir rakama her ne kadar sevmesemde e90 320i çok daha iyi bir tercih olur yiğenime aldım 65000 km de 2005 e90 bu tarz bi araç bakın bence
  • felakettin kullanıcısına yanıt
    benzinli araç istemiyorum hocam şuanda hali hazırda kullandığım bir tane var 10lt. yakıt tüketimi mevcut inanın arabaya binmeye korkar oldum üstelik 1.6 atmosferik motor ne performans var ne başka bir şey gözüm hep benzin çizgilerinde o yüzden benzinli araçlara bakmıyorum bile.
    320d e46 arayışlarına devam ediyorum bakalım 150.000'e gelmemiş temiz bir şey bulursam almayı düşünüyorum gerçi herkes bir sorunu olduğunu söylüyor ...
    Yağ yakıyor,turbo sorunu , otomatik şanzıman sorunu , geç vites değiştirme, geç marş alma , km düşürme vsvsvs. yani hepside böyle olacak diye bir şey yoktur umarım şansımıza ne çıkarsa artık
  • elweda kullanıcısına yanıt
    yağ yakma kesinlikle yok yalan söylüyor onu söyleyen şanzuman sorunuysa km 200 e yakın sabahları ilk çalıştırmada 5-10 saniye geç kalkıyo onun haricinden şanzumanla ilgili en ufak sıkıntı yok oda hepsinde olan bişey değil yaparsa arızası bu ben 4 farklı modeline bindim turbosunu kontrol ettir 130 civarı enjektörler teklemeye başlar mutlaka kontrol ettir birde manifold içinde kelebekler var onları mutlaka kontrol ettirip aldıktan sonra iptal et krank kasnağı mutlaka kontrol et motor kulakları değişmiş olsun yoksa ses yapar sonra bas gazına kullan ben agresif kullanırdım ortalama 7,2 den yukarı çıkmadı hiç kullanmayan insanların yorumlarına bakarsan heleki bu forumdan bakarsan 100 binden sonra arabaya binilmez deyip atarlar bi köşeye
  • felakettin kullanıcısına yanıt
    çok güzel özetlemişsiniz elinize sağlık:)
  • bu saatlerden sonra özellikle uzak durulması gereken araçlardan.2004 model 10000km deki aracım 6 bin masraf çıkardı.1 sene önce.kelebek kırılıp motorun içine girmiş.bütün pistonlar,contalar,gaydlar,subaplar ,turbo değişti.beni mahvetti.sattıkm aracı,6 ay sonra içine vidamı ne düşmüş,yeni sahibi söyledi .4bin de o harcamış.motor açıldıktan sonra düzen zor tutuyor.ayrıca gm şanzıman olduğu için,%90ı sabahları geç kalkar,giderken bazen vites boştaymış gibi motor boşa döner,yarım-1 sn.benzinli alın,kafanız rahat etsin.yani 40-50 tl bin lik araçlar değil kesinlikle.yinede çok almak istiyorsanız bir köşede 5bin tl ayırın.saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: actros v8

    bu saatlerden sonra özellikle uzak durulması gereken araçlardan.2004 model 10000km deki aracım 6 bin masraf çıkardı.1 sene önce.kelebek kırılıp motorun içine girmiş.bütün pistonlar,contalar,gaydlar,subaplar ,turbo değişti.beni mahvetti.sattıkm aracı,6 ay sonra içine vidamı ne düşmüş,yeni sahibi söyledi .4bin de o harcamış.motor açıldıktan sonra düzen zor tutuyor.ayrıca gm şanzıman olduğu için,%90ı sabahları geç kalkar,giderken bazen vites boştaymış gibi motor boşa döner,yarım-1 sn.benzinli alın,kafanız rahat etsin.yani 40-50 tl bin lik araçlar değil kesinlikle.yinede çok almak istiyorsanız bir köşede 5bin tl ayırın.saygılar

    hocam maalesef haklısınız ne kadar temiz olursa olsun dizel bmw'lerde bu sorunlardan çoğu kişi bahsetmiş .
    Çok araştırdım 2004-2005 e46 318i'lerde karar kıldım bu araçlar nasıl sizce 2000 motor 146 bg piyasası nedir kolay alınıp satabilirmiyim 320i den az yakar diye düşünüyorum




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.