Şimdi Ara

Çizgi Elektronik donanım siteleri toplantısı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
11.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türkiye'nin önde gelen donanım siteleri yazarları önceki hafta Çizgi Elektronik'in donanım siteleri için özel olarak tertiplediği toplantıda bir araya geldi. Gayet sıcak bir ortamda geçen toplantıda, firmanın 2006 yılı için İnternet üzerinden reklama yönelik ayırdığı 30.000$'lık bütçesini ile Söğüt Gölgesi programı kapsamındaki etkinliklerini konuşma ve teknik servisi yerinde inceleme fırsatı bulduk.

    Çizgi Elektronik, 2006 yılı için Türk donanım siteleri üzerinden reklam amacıyla 30.000$'lık bir bütçe ayırmış durumda. Firmanın sadece reklam verme amacının ötesinde, yerli donanım sitelerine destek olma amacıyla oluşturduğu reklam bütçesi, Türkiye'de donanım sitelerine yönelik oluşturulan en büyük reklam bütçesi olma özelliğini taşıyor. Çizgi Elektronik'in kurucusu ve genel müdürü Niyazi Saral konuşmasında, Türkiye'de Internet'in, Türk Telekom'un ADSL atağından sonra hızlı bir büyüme içerisine girdiğini, Çizgi Elektronik'in de bu sürecin dışında kalmayarak donanım sitelerine elinden gelen desteği vereceğini belirtti. Çalışmalarıyla Çizgi Elektronik'i her zaman sektörün bir adım önünde götürmeyi başaran Niyazi Saral'a yerli donanım sitelerine gösterdiği ilgi için tekrar teşekkür ediyoruz.

    Yazının başında da belirttiğim gibi toplantı sadece ayrılan büyük reklam bütçesininden ibaret değildi. Firmanın geçtiğimiz ay başlattığı Müşteri Sadakat Programı çerçevesinde Çizgi Söğüt Gölgesi projesinin aldığı yol ve 2002 yılından bu güne kadar verilen teknik desteğin istatistiksel dökümü de aktarılanAğacılar arasındaydı. Niyazi Saral, Müşteri Sadakat Programı'nın firmaya uzun vadede bir katkısının olmasının beklenmediğinin, projeye başlanırken firmaya sağlanacak yarardan çok tüketicinin yaşayacağı sorunların en aza indirgenmesinin amaçlandığının altını çizerek, Çizgi Elektronik'in pazarlama politikasının Müşteri Memnuniyeti esaslı olduğunu vurguladı

    2002 yılından bu yana garanti dahilinde servise alınan anakart ve ekran kartları ile ilgili istatistiklerinde gösterildiği toplantının en eğlenceli kısmı hiç kuşkusuz teknik servisin gezildiği anlar oldu. Çizgi Elektronik, mühendis ve teknisyenlerinin ürün arıza tespitinde kullandıkları teknik malzemelerin bire bir uygulamaları olarak gösterildiği teknik servis turunda, anakart ve optik cihaz tamirinde kullanılan oldukça gelişmiş cihazlarıda yakından inceleme şansı bulduk.

     

    Resimlerin büyük halleri için üzerlerine tıklayınız

    Çizgi Elektronik, anakart ve optik okuyucular gibi ürünlerin bir çok arızasını tamir edebilecek seviyede bir teknik servise sahip. Firmanın sadece anakart tamiri için satın aldığı otomatik yonga ve işlemci soketi sökücülerin (üstteki resimler) toplam maliyeti 100.000$ ın üzerinde. Niyazi Saral, distribitörlerin aslında garanti için gelen ürünleri tamir etmek gibi bir zorunlulukları olmadığını belirtiyor ve buna rağmen Çizgi Elektronik'in anakart ve optik ürünler gibi hassas donanımların tamirlerini ülkemizde gerçekleştirerek yılda 100.000$ gibi bir paranın yurtdışına çıkmasının önüne geçtiğini de sözlerine ekliyor. 100.000$ işin geneli düşünüldüğünde ufak bir rakam gibi görünse de, ülkemiz gibi gelişmekte olan bir ülke için yurtdışına çıkan her 1$'ın oldukça büyük önemi var. Ayrıca teknik servisin ülkemizde yarattığı istihdamı da göz ardı etmemek gerekir.

     

    Resimlerin büyük halleri için üzerlerine tıklayınız

    Ükemizde bulunabileceğine pek ihtimal vermeyeceğimiz ancak Çizgi Elektronik'in teknik servisinde hali hazırda bulunan test ve tamir sistemleri saymakla bitmiyecek gibi. İlginç bulduklarımdan bir kaçını daha tanıtmak istiyorum. Yukarıdaki resimlerde solda yer alan cihaz FSP'nin PSU test sistemi. Çizgi Elektronik dışında bir çok büyük firmanın da kasa ithal etmeden önce, örnek ürünleri test etmek amacıyla kullandıkları sistem talep eden inceleme sitelerine de tahsis edilmekte. Çizgi Elektronik elindeki teknolojileri paylaşma konusunda oldukça istekli bir firma. Yukarıdaki resimde sağda yer alan ilginç cihaz ise CD ROM, CD RW gibi optik ürünlerin okuma yazma kafalarında zamanla oluşabilen lens kaymalarını bilgisayar kontrollü olarak düzeltebilmekte. Bu sistem sayesinde optik okuyucunuz bozulur ve tamir görürse %100 ilk günkü performansında çalışacağı garanti altına alınmış oluyor.

    Çizgi Elektronik ve yapılan toplantı hakkında yazacak bir çok şey var. Fakat ne yazıkki bunlar için yeterli alana sahip değiliz. Burada yazımı bitirirken Çizgi Elektronik'in kurucusu ve genel müdürü Niyazi Saral'ı ileri görüşlü fikirleri ve müşteri memnuniyeti gözeten politikaları için tebrik etmek istiyorum. Son kullanıcıya ürün satışı olmayan bir firmanın son kullanıcıyı bu kadar fazla gözetmesi gerçekten takdire değer.


    Sayfanın Linki : http://www.cizgi.com.tr








  • Çizgi yine yakışanı yapmış. Ne diyelim hem donanım sitelerine hemde tüketicilere hayırlı, örnek olsun bu davranış ve ayrılan reklam payı. Daha çok, objektif yerli testler görmek dileğiyle.
  • Keşke her ithalatcı firma bu kadar müşterilerine önem verse..

    Firmaya Tebrikler..
  • güzel şeyler oluyor cizgi de..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: icaktan

    Teknik servisinin bu kadar detaylı olduğunu bilmiyordum. Çizgi gerçekten profesyonel çalışıyor gibi.

    Tellioğlu kapandı zaten öyle olması zor gibi

    Ayrıca gerçekten teknolojik bir teknik servis.Benim çalıştığım yerleri göz önüne alınca burası bana 5 yıldızlı otel gibi geldi.Ayırdığı reklam bedelide oldukça tatmin edici.Ümidim donanimhaber in de bundan nasibini alması ve bize çok daha iyi hizmet verebilmesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piêr Dé Sans -- 17 Mart 2006; 3:32:07 >
  • Firmalar yavaş yavaş uyanmaya başladı. Şahsen ben yeni bir ürün alıcağım zaman donanim sitelerini geziyor forumlardan bilgi alıyorum.Çünkü buradaki arkadaşlar bir çok satıcıdan daha fazla bilgiye sahip bir çok firmanın yamuk taraflarınıda sitelerden hemen öğreniyor bir daha adım atmıyoruz.Teknik desteğini şeffaf yapan firmalar her zman kazanır ayrıca ürünlerini kendine güvenerek donanim sitelerinde tanıtan firmalar satışlarını artırır ..
  • ÇİZGİDEN ÇİZGİ GİBİ SORUNSUZ TEKNİK SERVİS
  • benim de en sevdiğim distrübütör mascom..aşırı sorunsuz ve en ufak bişeyde parçayı tamir etmek yerine hemen sıfırını veriyor...

    çizgi ile hiç işim olmadı ama onlar da işin ehli gibi duruyor...keşke bütün firmalar böyle olsa
  • Çizgi ve Mascom gerçekten de Türkiyedeki tüm bilgisayar, elektronik hatta beyaz eşya sektöründe müşteri hizmetinin önde gelmesi gereken frmalarına ders niteliği taşıyorlar.

    Hem Çizgi ile hem de Maskom ile sadece benim değil çevremden de şahit olduğum destek mucizeleri var.

    Çizgi kaç yıllık olursa olsun ellerinde parçası, ve parçanın ekonomik değeri varsa hertürlü anakart vb tamirini ücretsiz yapıyor. sayamayacağım kadar benzer yardımlarını aldım
    Mascom ise kendi ellerimle merceğini kırmayı becerdiğim mini-3 fotoğraf makinasını ücretsiz sorgusuz sualsiz değiştirdiler. (batarya nedeniyle bir kere değiştirmişlerdi, bu sefer ayar yaparken kendim merceği kırdım, bunu onlara hem mail ile hemde telefonda bildirip, ücreti mukabili yaptrmak istediğimi söylediğim halde)

    Özgür Göksel
    Kalite Güvence ve Bilgi İşlem Müdürü
    Marmara Kağıt A.Ş.




  • yaw resimde sadece levent pekcen seçiliyr kalıplı bir abimiz olduğu için kim kimdir resimde biri söylesede bilsek ayrıca hangi siteler temsil edildi!
  • bahsedilen yeri ben de gormustum (profilo alisveris merkezi yakinalrindaydi sanirim). cam bariyerlerin ardinda calisan teknisyenleri ve modern ortami gorunce ansizin icimden bi Ugur Dundar gazı gelmis ve "ulkemizde güzel şeyler de oluyor değerli dinleyiciler" diye haykırmak gelmişti.
  • Geçenlerde asldığım bir Asus board dan arka panel demiri çıkmadı, ücretsiz bir tane geldi çizgiden, ürünün seri numarasını bildirmek yeterli oldu, müşteri memnuniyetine verdikleri önem için bir kere de buradan teşekkür etmek istedim Bence Çizgi ithalatı ürünler özellikle aranmayı hak ediyor.
  • Bir düzeltme yapayım.
    Yukarıda 3. parağrafda projenin adı "Çizgi Söğüt Ağacı" olarak geçmiş, doğrusu "Çizgi Söğüt Gölgesi" olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceremo -- 16 Mart 2006; 21:11:32 >
  • way be teknik servise bak keşke diğer butun buyuk firmalarında böle teknik servisleri olsa.
    helal olsun valla..
  • Merhaba,

    isim yanlış yazılmış...
    quote:

    Müşteri Sadakat Programı çerçevesinde Çizgi Söğüt Ağacı projesinin aldığı yol ve 2002 yılından bu güne kadar verilen teknik desteğin istatistiksel dökümü de aktarılanlar arasındaydı.


    Çizgi Söğüt Gölgesi olmalı bu...

    Saygılar

    EDIT: Benden önce bir arkadaşım da bildirmiş, kusura bakmayın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ytopcu -- 16 Mart 2006; 21:19:29 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fx57

    yaw resimde sadece levent pekcen seçiliyr kalıplı bir abimiz olduğu için kim kimdir resimde biri söylesede bilsek ayrıca hangi siteler temsil edildi!


    Toplantı 2 Mart 2006 Perşembe günü, Donanım Haber'den Sayın Gün Oksay ve haber editörü Sayın Mesut Çevik, DarkHardware'den Sayın Levent Pekcan, PCLabs'dan Sayın Özkan Erden ve Hardwaremania'dan Sayın Alp Özdemir'in katılımıyla gerçekleştirilmiş. Bu haberin benzerini http://csg.cizgi.com.tr sitesinde de okuyabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mirbey -- 16 Mart 2006; 22:50:17 >




  • Helal Olsun çizgiye. Eskiden beri çok iyidir zaten çizgi elektronik. PcMagazine news haber grubundan Niyazi Saralı hatırlarım bizzat kendisi ilgileniyordu müşteri sorunlarıyla. Bu çizgi bu gidişle kendi anakartını çıkartırsa hiç şaşırmam hiçte fena olmaz aslında bir türk markası...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ceremo

    Bir düzeltme yapayım.
    Yukarıda 3. parağrafda projenin adı "Çizgi Söğüt Ağacı" olarak geçmiş, doğrusu "Çizgi Söğüt Gölgesi" olacak.




    Merhaba,
    İlgili haberde gerekli düzenleme yapılmıştır. Uyarınız için teşekkür ederiz.

    iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Speed-Step -- 16 Mart 2006; 23:02:45 >
  • teknik servis kısmı beni cezbetti açıkçası alacağım ürünlerde çizgi güvencesi varsa almam için bir kriter olabilir bundan sonra açıkçası. etkili bir reklam.
  • ben teknoloji hastasıyım bravo çizgi elektronik,e işte bu kendi başının çaresine bakabilmek arızayı onarabilmek ne diyebilirim inşaallah bir gün ülkemizde ileri teknoloji ürünleri üretilir kendi markalarımız olur başkalarıda teknolojiyi bizden öğrenir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi empi -- 17 Mart 2006; 0:14:44 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.