Şimdi Ara

Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
3
Favori
30.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bisikletin 1 yıl sonra ilk ve son halini bu linkteki konudan görebilirsinizhttp://forum.donanimhaber.com/m_76286460/tm.htm

    Selam arkadaşlar.
    Konuyu Bisikletforum'da paylaşmıştım burada da paylaşayım dedim.Bisikletleri alalı 6 gün oluyor.Sirkeci Efor Bisiklet'ten aldık.Oradaki abimiz bisikletlere önce 550'den kapıyı açtı tabi bizde dedik 500 e alan var biz 500 den yukarısını vermeyiz falan :) o da dedi bunlar 2013 modellerin numuneleri size son 525 olur daha kuruş inmem dedi.Bizde o zaman aksesuarlarda bi güzellik yaparsın dedik olur tabi dedi.Aksesuarlarla birlikte toplam 670 liraya getirdik.(Aksesuarlar:Suluk pompa yama seti km saati eldiven kilit kask) Aldığımız ilk gün 6 yıldır bisiklete dokunmadığım halde 30 km yol yaptık ve hiç yorulma falan yok ne bacak ağrısı var ne bişey.2 günde 60 km yol yaptık.Bisiklet hiç yormuyor desem yeridir.Gören herkes beğeniyor bisikletleri.İlk kazamıda yaptım bu arada.Eyüp'te caddede giderken bizim kuzen durmuş kaldırımın kenarında ön tekeri kaldırıma koymuş arkası caddede. Bende fark etmedim 35 km hızla gidiyordum.Ön frene bi asıldım takla attım suluk falan caddeye fırladı üstünden araba geçti suluk parçalandı.İlk resimlerdeki kırmızı suluk sizlere ömür :) ama ön frene asılmasaydım bizim kuzenin arka vites ve jant pert olacaktı, benimde ön amortisör + teker pert olacaktı.(Edit: Editlediğim son kazamdan sonra buna artık ihtimal vermiyorum koskoca arabayı pert ettim bisiklet hala taş gibi sağlam :D )Takla attım ama pişman değilim nazarlık oldu :)

    Kazalarım(ATEŞ):
    1-Kuzene çarpıp takla attım suluk pert bisiklette çizik yok
    2-Halk otobüsü çarptı 1 metre uzağa fırladım km saatinin sensörü tutan lastiği koptu sadece :) bende hasar yok
    3-Fatih'te köpek sürüsü (yaklaşık 10 it) kovaladı kaldırıma çarpıp takla attım bisiklet ve ben hala sağlamız (Maşallah deyin nazar değmesin :) )
    4-Yokuş aşağı 50 ile arabaya çarptım arabanın yan arka kısım pert bisiklette çizik dahi yok fakat bu sefer bende birkaç çizik ve ufak tefek hasarlar var olsun o kadar
    ve ve en önemlisi 2000 km'yi devirdik ikimizinde lastikleri 1 kere bile olsun hala patlamadı bizde şaşırdım bu duruma.Hatta bi kere şişe dibinin üstünden geçtim sivri yeri lastiğe sapladı fakat cam kırıldı yinede lastik delinmedi.

    EDİT(1.2.2013)(ATEŞ): Geçen yokuş aşağı 50 civarı hızla giderken yola birden sağ yoldan araba fırladı bende hızımı alamadım arabanın arka lastiğin biraz yanına yani bagaj kısmına yandan dik bir şekilde çarptım ve arabanın üstünden yola uçtum.Ben bir tarafa(yüzüstü) bisiklet bir tarafa(5 metre uzağa) fırladı.Yerdeyken dedim kesin bisiklet bu sefer pert oldu hiç kurtuluşu yok.Sonra kendime gelince baktım adam tuttu kaldırdı bisikleti açtı ayaklığı koydu kenara.Etrafımda baya bi kalabalık vardı.Sonra bişeyin var mı dediler su falan getirdiler.Allah'tan kask falan vardı da kafamı yere vurmadım yüzümde hafif sıyrıklar, omzumda ve bacağımda morluklar ve karnımda zedelenmeler vardı.Bendeki hasar tespitini yaptıktan sonra bisikletteki hasar tespitine sıra geldi.Baktım bisiklete tekerleri falan dönderdim zerre kadar sorun göze çarpmadı.(daha sonra hiçbir tamir görmedi hala sorunsuz kullanıyorum)Sonra arabaya bakayım dedim ve o an şok oldum resmen.Bildiğin araba içe göçmüştü ve benim bisiklette çizik dahi bulamadım.Kazayı görenler haricinde, sonradan gelenler inanmakta zorlandılar bisikletle arabaya çarpıp arabanın o hale gelip benim bisiklette çizik olmamasına.Birisinin ''zaten bisikletin markasına baksanıza abi kaliteli bisiklet olduğu belli'' falan dediğini duydum arkalardan :)Hala da o kazadan sonra tamirci görmedi.Ve en önemlisi 2000 kilometreyi devirdim bu bisikletle 1 kere bile lastik patlamadı benim de kuzeninde.Zaten hep ikimiz birlikte çıkarız turlara.2000 km'de lastik patlamaması şans değil kalite :) Uzun lafın kısası bu kazadan sonra Kron XC 250 taştan bile daha sağlam bana göre :)



    BUZ VE ATEŞ (Ateş Benim)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

    Buz'un sahibinin babası.Buz'u beğenmemiş benim Ateş'e biniyor :)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

    Max hız 58.9 Alibeyköy Saya yokuşunda temkinli olmasaydım daha da çıkardı bu hız :)(Echowell Eon 11)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DemirAtlıAdam -- 1 Ağustos 2013; 11:26:27 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebuzaradan

    Yıllar sonra yeni bir bisiklet almaya karar verdim ve neredeyse bir aydır araştırma yapıyorum. Kararımı XC 250'den yana kullandım. Nasıl bu noktaya geldiğimi soracak olursanız, şöyle izah edebilirim: Öncelikle verebileceğim rakam en fazla 500 TL ve 40+ bir şahsiyet olduğum için artık yarışlara katılma düşüncem yok Şu an kullandığım bisiklet Bianchi'nin 10 sene önceki modeli ve çok çok temiz kullandığım için halen pırıl pırıl. Ne lastiği patladı, ne de başka bir aksamı arızalandı şimdiye kadar ve bir o kadar daha gideceğini düşünüyorum. Günde en az 5-20 Km. arası yol yaparım (yaz-kış). Bu bisiklet beni bunca sene idare ettiğine göre yeni bisikleti de mezara kadar kullanırım herhalde Araştırmama Salcano firmasına telefon ederek başladım. NG 650 düşünüyordum. Görüşmem sonucunda göbeklerin rulmanlı olmadığı, halen bilyalı göbekler kullanıldığını öğrendim. Nedense bir anda listemden çıkarttım bisikleti. Daha sonra Bianchi Speed serisine yöneldim. Yine fabrikayla görüşmem sonucunda ondan da vazgeçtim. Fabrikadan bile Bianchi konusunda olumsuz konuşuyorlar maalesef. Artık o kadar ilgilenmiyorlarmış, daha başka markaların montajına geçmişler falan filan... Neyse, yılların Eminönü aşığı olarak Efor bisikletle görüştüm. İnanılmaz ilgili, her soruya inanılmaz makul ve dürüst yanıtlar verdiklerini gözlemledim. İyiyse iyi, kötüyse kötü diyorlardı. Çok hoşuma gitti gerçekten. Kadro garantileri ve bisiklette alüminyum çelik farkı hakkında konuştuk. Shimano bileşenler hakkında gerçekten dürüstçe yanıtlar aldım vs. Nihayetinde xc 250'de karar kıldım. Kullandıkça yorum yazacağım. Ancak fotograf eklemeyi bilmiyorum. Birisi sevabına nasıl yapılacağını anlatırsa fotografları da yükleyebilirim

    Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullanın gerçekten güzel bir seçim yapmışsınız.xc250 alt sınıf olmasına rağmen aşırı sağlam bir bisiklet.Ben şuan bu bisikletle 1100 km yol yaptım bir kere olsun tekeri dahi patlamadı.Şuan ilk aldığım gibi sapa sağlam duruyor.

    Foruma resim eklemek içinhttp://forum.donanimhaber.com/m_23226813/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DemirAtlıAdam -- 22 Eylül 2012; 17:44:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: nebuzaradan

    Yıllar sonra yeni bir bisiklet almaya karar verdim ve neredeyse bir aydır araştırma yapıyorum. Kararımı XC 250'den yana kullandım. Nasıl bu noktaya geldiğimi soracak olursanız, şöyle izah edebilirim: Öncelikle verebileceğim rakam en fazla 500 TL ve 40+ bir şahsiyet olduğum için artık yarışlara katılma düşüncem yok Şu an kullandığım bisiklet Bianchi'nin 10 sene önceki modeli ve çok çok temiz kullandığım için halen pırıl pırıl. Ne lastiği patladı, ne de başka bir aksamı arızalandı şimdiye kadar ve bir o kadar daha gideceğini düşünüyorum. Günde en az 5-20 Km. arası yol yaparım (yaz-kış). Bu bisiklet beni bunca sene idare ettiğine göre yeni bisikleti de mezara kadar kullanırım herhalde Araştırmama Salcano firmasına telefon ederek başladım. NG 650 düşünüyordum. Görüşmem sonucunda göbeklerin rulmanlı olmadığı, halen bilyalı göbekler kullanıldığını öğrendim. Nedense bir anda listemden çıkarttım bisikleti. Daha sonra Bianchi Speed serisine yöneldim. Yine fabrikayla görüşmem sonucunda ondan da vazgeçtim. Fabrikadan bile Bianchi konusunda olumsuz konuşuyorlar maalesef. Artık o kadar ilgilenmiyorlarmış, daha başka markaların montajına geçmişler falan filan... Neyse, yılların Eminönü aşığı olarak Efor bisikletle görüştüm. İnanılmaz ilgili, her soruya inanılmaz makul ve dürüst yanıtlar verdiklerini gözlemledim. İyiyse iyi, kötüyse kötü diyorlardı. Çok hoşuma gitti gerçekten. Kadro garantileri ve bisiklette alüminyum çelik farkı hakkında konuştuk. Shimano bileşenler hakkında gerçekten dürüstçe yanıtlar aldım vs. Nihayetinde xc 250'de karar kıldım. Kullandıkça yorum yazacağım. Ancak fotograf eklemeyi bilmiyorum. Birisi sevabına nasıl yapılacağını anlatırsa fotografları da yükleyebilirim

    Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullanın gerçekten güzel bir seçim yapmışsınız.xc250 alt sınıf olmasına rağmen aşırı sağlam bir bisiklet.Ben şuan bu bisikletle 1100 km yol yaptım bir kere olsun tekeri dahi patlamadı.Şuan ilk aldığım gibi sapa sağlam duruyor.

    Foruma resim eklemek içinhttp://forum.donanimhaber.com/m_23226813/tm.htm

    Çok teşekkür ederim. Umarım hepimiz bisikletlerimizi kazasız belasız kullanırız. Fotograf konusundaki yardımlarınız için de minnettarım. Sağ olun, var olun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:



    Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullanın gerçekten güzel bir seçim yapmışsınız.xc250 alt sınıf olmasına rağmen aşırı sağlam bir bisiklet.Ben şuan bu bisikletle 1100 km yol yaptım bir kere olsun tekeri dahi patlamadı.Şuan ilk aldığım gibi sapa sağlam duruyor.

    Foruma resim eklemek içinhttp://forum.donanimhaber.com/m_23226813/tm.htm

    500 km yol yaptım 6 defa lastik patlattım tekere ne yapıyorsunuzda patlatmıyorsunuz anlamadım . Ek olarak ön ve arka teker akor ayarı bozuldu bide alır almaz çok kalitesiz dediğim vites fren kolu içerden dişli kırılması sonucu elimde kaldı. Şu anda maşa korkutuyor beni ne zaman elimde kalır bilmiyorum . Tourney serisinden beklendiği üzere vites geçişleri çok sert ve malesef çabuk ayar kaçırıyor. Bisikleti çok abartmaya gerek yok. Ne kadar ekmek o kadar köfte bisikleti işte. Vites sistemini değişmeye kalktım o parça uyumsuz bu parça uyumsuz derken geriye değişmeyen maşa ile gövde kalacak heralde:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hyungevis

    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:



    Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullanın gerçekten güzel bir seçim yapmışsınız.xc250 alt sınıf olmasına rağmen aşırı sağlam bir bisiklet.Ben şuan bu bisikletle 1100 km yol yaptım bir kere olsun tekeri dahi patlamadı.Şuan ilk aldığım gibi sapa sağlam duruyor.

    Foruma resim eklemek içinhttp://forum.donanimhaber.com/m_23226813/tm.htm

    500 km yol yaptım 6 defa lastik patlattım tekere ne yapıyorsunuzda patlatmıyorsunuz anlamadım . Ek olarak ön ve arka teker akor ayarı bozuldu bide alır almaz çok kalitesiz dediğim vites fren kolu içerden dişli kırılması sonucu elimde kaldı. Şu anda maşa korkutuyor beni ne zaman elimde kalır bilmiyorum . Tourney serisinden beklendiği üzere vites geçişleri çok sert ve malesef çabuk ayar kaçırıyor. Bisikleti çok abartmaya gerek yok. Ne kadar ekmek o kadar köfte bisikleti işte. Vites sistemini değişmeye kalktım o parça uyumsuz bu parça uyumsuz derken geriye değişmeyen maşa ile gövde kalacak heralde:)

    Valla kullanımla alakalı diyicem ama işin ilginç yanı ben biraz sert kullanırım, sizin başınıza gelenler benim başıma gelmesi lazımdı aslında :) O kadar da kaza yaptım kaç kere takla attım, otobüs çarptı, caddede sürüklendim, son sürat büyük çöp kovasına çarptım, köpekler kovaladı kaldırıma yuvarlandım daha neler neler ama bisiklette tık yok hala :D Geçen %100 patlaması gerekirken yine patlamadı :) Yolda kırılmış bir şişenin dibi üstünde de sivri bir çıkıntısı vardı, yolun ortasında duruyordu.Görmeden üstünden geçtim, geçtikten sonra farkettim çat diye cam sesi geldi biraz ilerledim baktım ön tekere bi cam kırığı saplanmış, tuttum çıkardım lastiğin bir dişini kesmişti ama yine patlamadı yine patlamadı bu lastik :D Bana göre bisikletin en kötü yanı bu lastiğin bir türlü patlamaması :)) Bu yüzden lastik yaması konusunda tecrübe edinemiyorum benim için kötü bir durum :D bence biraz şans işi, birazda kullanım tekniğiyle alakalı :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: hyungevis

    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:



    Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullanın gerçekten güzel bir seçim yapmışsınız.xc250 alt sınıf olmasına rağmen aşırı sağlam bir bisiklet.Ben şuan bu bisikletle 1100 km yol yaptım bir kere olsun tekeri dahi patlamadı.Şuan ilk aldığım gibi sapa sağlam duruyor.

    Foruma resim eklemek içinhttp://forum.donanimhaber.com/m_23226813/tm.htm

    500 km yol yaptım 6 defa lastik patlattım tekere ne yapıyorsunuzda patlatmıyorsunuz anlamadım . Ek olarak ön ve arka teker akor ayarı bozuldu bide alır almaz çok kalitesiz dediğim vites fren kolu içerden dişli kırılması sonucu elimde kaldı. Şu anda maşa korkutuyor beni ne zaman elimde kalır bilmiyorum . Tourney serisinden beklendiği üzere vites geçişleri çok sert ve malesef çabuk ayar kaçırıyor. Bisikleti çok abartmaya gerek yok. Ne kadar ekmek o kadar köfte bisikleti işte. Vites sistemini değişmeye kalktım o parça uyumsuz bu parça uyumsuz derken geriye değişmeyen maşa ile gövde kalacak heralde:)

    Valla kullanımla alakalı diyicem ama işin ilginç yanı ben biraz sert kullanırım, sizin başınıza gelenler benim başıma gelmesi lazımdı aslında :) O kadar da kaza yaptım kaç kere takla attım, otobüs çarptı, caddede sürüklendim, son sürat büyük çöp kovasına çarptım, köpekler kovaladı kaldırıma yuvarlandım daha neler neler ama bisiklette tık yok hala :D Geçen %100 patlaması gerekirken yine patlamadı :) Yolda kırılmış bir şişenin dibi üstünde de sivri bir çıkıntısı vardı, yolun ortasında duruyordu.Görmeden üstünden geçtim, geçtikten sonra farkettim çat diye cam sesi geldi biraz ilerledim baktım ön tekere bi cam kırığı saplanmış, tuttum çıkardım lastiğin bir dişini kesmişti ama yine patlamadı yine patlamadı bu lastik :D Bana göre bisikletin en kötü yanı bu lastiğin bir türlü patlamaması :)) Bu yüzden lastik yaması konusunda tecrübe edinemiyorum benim için kötü bir durum :D bence biraz şans işi, birazda kullanım tekniğiyle alakalı :)

    Cam olayı tamamen şans dişsiz bi noktaya gelseydi direk patlardı tabi lastik kalitesiylede alakalı biraz daha önce dişide delip lastiğimi patlatan cam gördüm:) . Ama tecrübe kazanmak istiyorsanız demir dikenini tavsiye ederim . Şu sıralar Karaman' da tam mevsimi diş var yok affetmiyorlar . Demir dikeni haricinde toplu iğne girdi tekere o nasıl oldu anlayamadım oda bahtsız bedevi şansı normalde batırmaya kalksan girmez içine . Daha önce 2 bisikletim daha oldu çokça kaza yaptım düştüm en fazla akort ayarı bozuldu kazada da bisiklet şanlı ise fazla zarar görmüyor. Bu bisikletle şeytan kulağına kurşun hiç kaza yapmadım. İnşallah sizde daha fazla kaza yapmazsınız köpek kovalamalarında size önerim köpek görünce yavaşlamanız üzerinize deli gibi geliyorsa da köpekle aranızda bisiklet olacak şekilde bisikletten inmeniz. Paçayı kaptırmayın sonra .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hyungevis

    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: hyungevis

    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:



    Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullanın gerçekten güzel bir seçim yapmışsınız.xc250 alt sınıf olmasına rağmen aşırı sağlam bir bisiklet.Ben şuan bu bisikletle 1100 km yol yaptım bir kere olsun tekeri dahi patlamadı.Şuan ilk aldığım gibi sapa sağlam duruyor.

    Foruma resim eklemek içinhttp://forum.donanimhaber.com/m_23226813/tm.htm

    500 km yol yaptım 6 defa lastik patlattım tekere ne yapıyorsunuzda patlatmıyorsunuz anlamadım . Ek olarak ön ve arka teker akor ayarı bozuldu bide alır almaz çok kalitesiz dediğim vites fren kolu içerden dişli kırılması sonucu elimde kaldı. Şu anda maşa korkutuyor beni ne zaman elimde kalır bilmiyorum . Tourney serisinden beklendiği üzere vites geçişleri çok sert ve malesef çabuk ayar kaçırıyor. Bisikleti çok abartmaya gerek yok. Ne kadar ekmek o kadar köfte bisikleti işte. Vites sistemini değişmeye kalktım o parça uyumsuz bu parça uyumsuz derken geriye değişmeyen maşa ile gövde kalacak heralde:)

    Valla kullanımla alakalı diyicem ama işin ilginç yanı ben biraz sert kullanırım, sizin başınıza gelenler benim başıma gelmesi lazımdı aslında :) O kadar da kaza yaptım kaç kere takla attım, otobüs çarptı, caddede sürüklendim, son sürat büyük çöp kovasına çarptım, köpekler kovaladı kaldırıma yuvarlandım daha neler neler ama bisiklette tık yok hala :D Geçen %100 patlaması gerekirken yine patlamadı :) Yolda kırılmış bir şişenin dibi üstünde de sivri bir çıkıntısı vardı, yolun ortasında duruyordu.Görmeden üstünden geçtim, geçtikten sonra farkettim çat diye cam sesi geldi biraz ilerledim baktım ön tekere bi cam kırığı saplanmış, tuttum çıkardım lastiğin bir dişini kesmişti ama yine patlamadı yine patlamadı bu lastik :D Bana göre bisikletin en kötü yanı bu lastiğin bir türlü patlamaması :)) Bu yüzden lastik yaması konusunda tecrübe edinemiyorum benim için kötü bir durum :D bence biraz şans işi, birazda kullanım tekniğiyle alakalı :)

    Cam olayı tamamen şans dişsiz bi noktaya gelseydi direk patlardı tabi lastik kalitesiylede alakalı biraz daha önce dişide delip lastiğimi patlatan cam gördüm:) . Ama tecrübe kazanmak istiyorsanız demir dikenini tavsiye ederim . Şu sıralar Karaman' da tam mevsimi diş var yok affetmiyorlar . Demir dikeni haricinde toplu iğne girdi tekere o nasıl oldu anlayamadım oda bahtsız bedevi şansı normalde batırmaya kalksan girmez içine . Daha önce 2 bisikletim daha oldu çokça kaza yaptım düştüm en fazla akort ayarı bozuldu kazada da bisiklet şanlı ise fazla zarar görmüyor. Bu bisikletle şeytan kulağına kurşun hiç kaza yapmadım. İnşallah sizde daha fazla kaza yapmazsınız köpek kovalamalarında size önerim köpek görünce yavaşlamanız üzerinize deli gibi geliyorsa da köpekle aranızda bisiklet olacak şekilde bisikletten inmeniz. Paçayı kaptırmayın sonra .


    Köpek konusunda haklısınız bisikletten inince veya düşünce peşinizi bırakıyorlar.Fakat benim peşime 1 tane değil 7-8 tane sürü halinde takılmıştı düşün o korkuyla pedallara ne kadar asıldığımı :) o kadar asıldım ki artık önümü göremiyordum köpeklerde sağ yanımdan kovalıyordu sonra bende refleks olarak sola doğru sürünce kaldırıma çarpıp yuvarlandım tabi köpeklerde bıraktı peşimi :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ORooT

    o şase full alüminyum hocam bnden iyimi bileceksiniz sanki :) o aldığınız xc 250 kronları tr ye getren benm eniştem zaten perfomans bisiklet sadun bey arayın sorun binbir çeşidini gördüm ben onun 40 milyarlık kronda var 250 liralık kronda var :) kaç kere hayatınızda karbon gördünüzki hafifliğini biliosunuz iş inada binerse hurdacı terzasini alır resimini çekerim (krommoli şasede var aliminyum şasede var.) buraya koyarım.

    rica ediyorum bilerek konuşalım bilmeyerek başka yerlerimizden konuşmuş olmak için konuşmayalım.

    o maşa ile demişsiniz o maşa zaten aliminyum gövde üzerine yapılmış olup kendisi sadece 2 kilo 250 gramdır. (babamın hayrına ben 350 lira vermedim o maşaya) yoksa bizde su borusu gövdeye amortisörlü maşa takmayı bilirdir. (xc 250 ler deki gibi)

    Adam sinirlenmiş. Tamam ölçüp fotoğrafını çek ve koy görelim nasıl oluyormuş 9.250 kg Ayrıca maşaya 350 lira verdiysen yazık Erdoğanlar Bisiklet te 113 TL RST Gila Sen bisikletin tüm donanımı yaz önce.

    Bak bu bisiklet karbon kadro ve havalı Fox maşaya sahip olmasına rağmen 9,6 kg ve 2500 £ fiyatı var
    http://www.cube.eu/en/hard/cross-country-race/elite-super-hpc-26/
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)




  • Yok arkadaş anlamıyorum. Kron XC 750 HD Kullanan birisi olarak firmayı önermiyorum. Hatta şu konudaki olay benim de başıma geldi. Ya yorum yapanlar reklam alıyor. Ya da ben dahil çoğu kişi bozuk bisiklet aldı!

    http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=103213&highlight=
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuTLu.

    Yok arkadaş anlamıyorum. Kron XC 750 HD Kullanan birisi olarak firmayı önermiyorum. Hatta şu konudaki olay benim de başıma geldi. Ya yorum yapanlar reklam alıyor. Ya da ben dahil çoğu kişi bozuk bisiklet aldı!

    http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=103213&highlight=

    Reklam alsam neden xc250ye bineyim :) bisikletforum sık sık çöktüğü içim şuanda çökmüş duruma giremedim konuya.Sizinki kaç model ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuTLu.

    Yok arkadaş anlamıyorum. Kron XC 750 HD Kullanan birisi olarak firmayı önermiyorum. Hatta şu konudaki olay benim de başıma geldi. Ya yorum yapanlar reklam alıyor. Ya da ben dahil çoğu kişi bozuk bisiklet aldı!

    http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=103213&highlight=

    Reklam alsam neden xc250ye bineyim :) bisikletforum sık sık çöktüğü içim şuanda çökmüş duruma giremedim konuya.Sizinki kaç model ?

    Hocam zaten öyle amacım olsa direkt sizi hedef alırım. Öyle bir niyetim yok ama ciddi derecede reklamı yapılıyor Kron'un. Bir ara taktım kafaya kullananların çoğuyla görüştüm XC 250 modelinde arka vites Shimano olmasına rağmen çok sık sorun yaşadıklarını belirttiler. Kron olsa tamam ama Shimano üretiyor. Ben de anlamadım. XC 750 HD idi. Memnundum bisikletten sıkıntı yoktu yalnız firma yüzünden asla Kron tercih etmem. Sıfır bisikletin maşası hatalı olur mu? Hadi tamam.. Kaçkar Ortaköy'den satın aldık ellerinde olmadığı için Bostancı şubesine gittik. Adam halledilebilir bir sorun dedi. Biz de satın aldık. Sonra Göztepe şubesine gittik maşayı tamir ettirdik ama nafile.. Kaçkar Bisiklet maalesef böyle bir şey yaptı o şubedeki kısa boylu arkadaş. O zamanlar pek anlamadığımdan güvendim tabii. Bunu pek sorun etmedim. Sağolsun Ortaköy şubesindeki arkadaşlara bisikleti götürdüm. 3 günde yeni maşa geldi. Fakat dediğim gibi fabrikasyon hatası olduğu için maşalarda tekrar aynı şeyler ortaya çıktı. Suntour XCT V3 ile değiştirdim o bisiklete o maşa iyi gitti. Sanki bakkal yönetiyor Sirkeci'deki marka sahipleri. Sık sık uğradığım bisikletçide konuşurken duydum, adam bayisi olmasına rağmen üstüne basa basa söylüyor dini imanı para olduklarının. Müşteri memnuniyeti sıfır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam
    V fren aldıktan sonra pabuçları aşağıdaki Baradine 3 renkli 4 mevsim pabuçlarla değiştirirseniz hidrolikten aşağı kalır bir yanı olmaz. (arka-ön toplam 30 tl aşağı yukarı)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
    Üstteki shimano alttaki baradine

    Kısaca baradine 3 renk 4 mevsim pabuçlu bir fren sisteminin hidrolikten tek farkı v fren olması :)

    Önerdiğiniz fren pabuçlarının kod numarası var mı?

    Bulduklarım, Mtb-960V ve Mtb-955Vc




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brucelee

    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam
    V fren aldıktan sonra pabuçları aşağıdaki Baradine 3 renkli 4 mevsim pabuçlarla değiştirirseniz hidrolikten aşağı kalır bir yanı olmaz. (arka-ön toplam 30 tl aşağı yukarı)
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)
    Üstteki shimano alttaki baradine

    Kısaca baradine 3 renk 4 mevsim pabuçlu bir fren sisteminin hidrolikten tek farkı v fren olması :)

    Önerdiğiniz fren pabuçlarının kod numarası var mı?

    Bulduklarım, Mtb-960V ve Mtb-955Vc

    bahsettiğim mtb-955vc diğeri kartuşlu değil




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.